Suunnitelmat uusiks... :/

Maanantaina lapsivesipunktioon, selvitetään vauvan keuhkojen kypsyysaste ja sen perusteella sitten sektio 1-2 viikon sisällä.
Mun kohdun sarvimaisen ja ohuen yläseinämän, sekä kovien kipukohtausten takia repeämisvaara on suuri ja sen myötä mun ja vauvan henki.. :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:27 Helmi-Kana kirjoitti:
Maanantaina lapsivesipunktioon, selvitetään vauvan keuhkojen kypsyysaste ja sen perusteella sitten sektio 1-2 viikon sisällä.
Mun kohdun sarvimaisen ja ohuen yläseinämän, sekä kovien kipukohtausten takia repeämisvaara on suuri ja sen myötä mun ja vauvan henki.. :'(
:hug: Millä viikolla nyt olet?

Voimia :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:29 Mari kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:27 Helmi-Kana kirjoitti:
Maanantaina lapsivesipunktioon, selvitetään vauvan keuhkojen kypsyysaste ja sen perusteella sitten sektio 1-2 viikon sisällä.
Mun kohdun sarvimaisen ja ohuen yläseinämän, sekä kovien kipukohtausten takia repeämisvaara on suuri ja sen myötä mun ja vauvan henki.. :'(
:hug: Millä viikolla nyt olet?

Voimia :hug:
Anteeks, se jäi kertomatta. Nyt 33+1.
 
lohdutusta hieman,meillä poika synty vko 33 ja hyvin meni kaikki alusta lähtien.Sulla se etu että saat tietää että keuhkot ovat suht ok,monilla tulee ilman varoitusta.Mutta kaikkea hyvää toivotan :flower:
 

Itselleni tehtiin lapsivesipunktio viikolla 35 ja keuhkot oli täysin kypsät.
Toivottavasti sinullakin tai vauvallasi on näin.

Onnea matkaan :hug:

Lapsia et valitettavasti voi varmaankaan enää saada tämän jälkeen :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:33 Sektioäiti kirjoitti:
Onko sulla siis kolme aikaisempaa synnytystä sektiolla vai mistä johtuu kohdun seinämän heikkous? Tiesitkö siitä jo ennen raskautta?
Kaksi sektiota on, heikko seinämä johtunee pääosin kohtuni sarvinmaisesta muodosta yhdistettynä sektioihin ..

Joku kysy oliko tiedossa ennen raskautta, niin ei ollut. Jos se jossain paprereissa on lukenut, niin ei kukaan mulle mitään kertonut.

Pelottaa älyttömästi, vaikka tää kaikki on varmaan lähinnä varmuuden vuoksi... Ettei mitään vakavaa pääsis tapahtumaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 18:46 manhattan2 kirjoitti:
minkä mallinen sun kohtu on?mulla herttamainen, jossa väliseinän tappi, jotkut lääkärit sanovat kaksi sarviseksi..mulla neljä raskautta ollut..yksi sektio.
Yksisarvinen, käsittääkseni muistuttaa lähinnä banaania tai päärynää.
 
Hei taas.
Kiitos kaikille välittämisestä. Mä en osaa tällä hetkellä oikein muuta tehdä ku itkeä ja panikoida, vaikka kaikki on kyllä ihan kunnossa ja vointikin ihan ok. Ei tätä oloa osaa selittää...
Illanjatkoja kaikille! :hug:
 

Yhteistyössä