Suunnittele meille kesälomareissu! :)

  • Viestiketjun aloittaja heinä
  • Ensimmäinen viesti
heinä
Eli ollaan nelihenkinen perhe, lapset 2v. ja 6 v. Elokuussa mahdollisuus lomailuun, mutta rahaa ei ole kovin paljoa tuhlattavaksi. Autolla voidaan kyllä lähteä liikenteeseen. Jos mennään hotelliin, ei voida olla montaa yötä (korkeintaan 2 tai 3), koska on kallista. Muuten voidaan lomailla vajaa viikko.

Paikkakunnalla ei ole muuten väliä, kuin se, että olisi kiva jos siellä olisi jotain kivaa sekä lapsille että aikuisille. Uusiin paikkoihin olisi kiva tutustua. On käyty Särkänniemessä ja Korkeasaaressa, ei paljon muualla.

Eli suunnittele meidän perheelle lomareissu, kun tuntuu ettei itsellä ole lainkaan ideoita minne mennä..
 
qwer
Kannattaa yöpyä kesähotelleissa, ovat halvempia. Paikoista tulee ekaksi mieleen Lappeenranta (hiekkalinna, Tykkimäki, Saimaan risteily, Linnoitus) ja Turku (Linna, Luostarinmäki, Jukupark). Mistä päin itse olette?
 
ap
Ei kannata niin tosissaan ottaa... :)

Mutta jos jollakin muullakin on talous aika tiukalla, miten te lomailette vai teettekö mitään? Mitä te muut teette lomalla, mikä on tämän ikäisille lapsille mieluinen paikka? Ihan vaan ajatuksia haluan jakaa. :)
 
mää
eli mistä olette kotoisin ja haluatteko maaseudulle?

maatilamatkailu on yksi vaihtoehto, yksi yö tälläisessä paikassa, yksi yö hotellissa.
miten olisi yksi yö maatilamatkailussa jossain pirkanmaalla siitä kohti powerparkkia Alahärmää.... powerparkissa majoitusta, katso netistä, siitä ylöspäin kalajoelle jossa jukuparkit ym.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja qwer:
Kannattaa yöpyä kesähotelleissa, ovat halvempia. Paikoista tulee ekaksi mieleen Lappeenranta (hiekkalinna, Tykkimäki, Saimaan risteily, Linnoitus) ja Turku (Linna, Luostarinmäki, Jukupark). Mistä päin itse olette?
keskeltä suomea :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
eli mistä olette kotoisin ja haluatteko maaseudulle?

maatilamatkailu on yksi vaihtoehto, yksi yö tälläisessä paikassa, yksi yö hotellissa.
miten olisi yksi yö maatilamatkailussa jossain pirkanmaalla siitä kohti powerparkkia Alahärmää.... powerparkissa majoitusta, katso netistä, siitä ylöspäin kalajoelle jossa jukuparkit ym.
me tykätään käydä kaunpungissa, asutaan maalla, mutta siis maatila matkailu paikat yöpaikkana on todellakin ihan ok, ei vaan tarvita niitä elämyksiä kun niitä on kotonakin... täytyy katsella netistä, kiitos :)
 
juupa
Nythän on Sokos, Hoiliday Club ja Radisson Blu-hotelleissa kesäkampanja menossa, yövy kolme yötä ja saat neljännen yön ilmaiseksi. Ja ei siis tarvitse olla samassa hotellissa joka yötä, eli suuntaisin näihin hotelleihin.
 
juupa
Alkuperäinen kirjoittaja juupa:
Nythän on Sokos, Hoiliday Club ja Radisson Blu-hotelleissa kesäkampanja menossa, yövy kolme yötä ja saat neljännen yön ilmaiseksi. Ja ei siis tarvitse olla samassa hotellissa joka yötä, eli suuntaisin näihin hotelleihin.
Siis Holiday...
 
Katriina
Alkuperäinen kirjoittaja qwer:
Kannattaa yöpyä kesähotelleissa, ovat halvempia. Paikoista tulee ekaksi mieleen Lappeenranta (hiekkalinna, Tykkimäki, Saimaan risteily, Linnoitus) ja Turku (Linna, Luostarinmäki, Jukupark). Mistä päin itse olette?
Tykkimäki ei kyllä ole Lappeenrannassa, vaan Kouvolassa.
 
kolme lasta
Turun seudulla on paljon nähtävää Muumimaailma, Jukupark, turun linna, Zoolandia Liedossa, onko se siellä vielä? Ja toinen kans tuo Itä-Suomi, Lappeenranta: Hiekkalinnat, Mikkelissä vahakabinetti, Dinosauria vai mikä se huvittelukeskus on? Punkaharju. Kolin suunta?

Mun suosikkeja on itse nää Turku ja Itä-Suomi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kolme lasta:
Turun seudulla on paljon nähtävää Muumimaailma, Jukupark, turun linna, Zoolandia Liedossa, onko se siellä vielä? Ja toinen kans tuo Itä-Suomi, Lappeenranta: Hiekkalinnat, Mikkelissä vahakabinetti, Dinosauria vai mikä se huvittelukeskus on? Punkaharju. Kolin suunta?

Mun suosikkeja on itse nää Turku ja Itä-Suomi.
Dinosauria?? Se ois ainakin tuolle isommalle pojalle mieleen. :D
 
kolma lasta

Dinosauria?? Se ois ainakin tuolle isommalle pojalle mieleen. :D[/quote]

Tai mikä ihme sen nimi nyt onkaan, siis joku vesipuisto jossa on jotain isoja dinosauruksiakin. En ole itse käynyt kuin joskus 25vuotta sitten siellä suunnalla. Netistä löytyy.
 
MIKKELI
Alkuperäinen kirjoittaja kolma lasta:
Dinosauria?? Se ois ainakin tuolle isommalle pojalle mieleen. :D
Tai mikä ihme sen nimi nyt onkaan, siis joku vesipuisto jossa on jotain isoja dinosauruksiakin. En ole itse käynyt kuin joskus 25vuotta sitten siellä suunnalla. Netistä löytyy.[/quote]

VISULAHTI
 
mami
Alkuperäinen kirjoittaja kolma lasta:
Dinosauria?? Se ois ainakin tuolle isommalle pojalle mieleen. :D
Tai mikä ihme sen nimi nyt onkaan, siis joku vesipuisto jossa on jotain isoja dinosauruksiakin. En ole itse käynyt kuin joskus 25vuotta sitten siellä suunnalla. Netistä löytyy.[/quote]

Visulahti se on.
 
qwer
Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:
Alkuperäinen kirjoittaja qwer:
Kannattaa yöpyä kesähotelleissa, ovat halvempia. Paikoista tulee ekaksi mieleen Lappeenranta (hiekkalinna, Tykkimäki, Saimaan risteily, Linnoitus) ja Turku (Linna, Luostarinmäki, Jukupark). Mistä päin itse olette?
Tykkimäki ei kyllä ole Lappeenrannassa, vaan Kouvolassa.
Tiedän :) On kumminkin samalla suunnalla, eli mahdollisesti reitin varrella. N. tunnin matka Lappeenrannasta.
 
ev
Juu riittää että suunnittelee reissun YKSIN omalle porukalle jossa kaikenikäisiä lapsia ja kaikkia pitäs miellyttää, sen lisäks pakata kaikki mukaan yksin. Ukko senkun istuu autoon ja sit hermoilee liikenteessä, perk....
 

Yhteistyössä