Suuri lapsigallup, kaikki osallistumaan!

  • Viestiketjun aloittaja Gallupisti
  • Ensimmäinen viesti
annim*
Lasten lukumäärä? (Ikiä ei ole pakko laittaa)

Oma ikäsi?

Miehesi ikä? (vapaaehtoinen)

Ovatko raskaudet alkaneet ihan luonnollisin menetelmin, vai jouduttiinko vähän (tai enemmänkin) avustamaan lääketieteellisin menetelmin


Ihan vaan kartoittaakseni nykyisen tilanteen, kuinka suuri ilmiö tuo hedelmöityshoitojutska nykyään on.
Vastaan kohta itsekin.

12.v
9.v
5.v

41.v
46.v

luomuna kaikki
 
Lasten lukumäärä? (Ikiä ei ole pakko laittaa)

2 poikaa täyttävät kohta 5v ja nuorempi 2v
Oma ikäsi?
27

Miehesi ikä? (vapaaehtoinen)
35
Ovatko raskaudet alkaneet ihan luonnollisin menetelmin, vai jouduttiinko vähän (tai enemmänkin) avustamaan lääketieteellisin menetelmin
"luomu" raskauvet, ovistikkuja oli kyllä apuna

Ihan vaan kartoittaakseni nykyisen tilanteen, kuinka suuri ilmiö tuo hedelmöityshoitojutska nykyään on.
Vastaan kohta itsekin
 
000
Lasten lukumäärä? (Ikiä ei ole pakko laittaa) 4 .3v,5v,6v ja 7v

Oma ikäsi? 30

Miehesi ikä? (vapaaehtoinen) 33

Ovatko raskaudet alkaneet ihan luonnollisin menetelmin, vai jouduttiinko vähän (tai enemmänkin) avustamaan lääketieteellisin menetelmin

luonnollisin ,menetelmin
 
Lasten lukumäärä?
2 lasta. 8v ja 4,5v

Oma ikäsi?
40

Miehesi ikä?
37

Ovatko raskaudet alkaneet ihan luonnollisin menetelmin, vai jouduttiinko vähän (tai enemmänkin) avustamaan lääketieteellisin menetelmin
Luonnollisesti, ei mitään apuja
 
"vieras"
Lasten lukumäärä? (Ikiä ei ole pakko laittaa)

Oma ikäsi?

Miehesi ikä? (vapaaehtoinen)

Ovatko raskaudet alkaneet ihan luonnollisin menetelmin, vai jouduttiinko vähän (tai enemmänkin) avustamaan lääketieteellisin menetelmin
2 lasta. Minä 29 v, mies 30 v.
Ihan luomusti ovat molemmat saaneet alkunsa, melkein jopa ekalla yrityskerrallakin :heart::heart: :).
 
Lasten lukumäärä? Kaksi lasta 7v ja 5v +kaksi keskenmenoa näiden välillä.

Oma ikäsi? 33v

Miehesi ikä? 36v

Raskaudet alkaneet ihan luonnollisin menetelmin ja yleensä ekasta kierrosta,kolmosta ei ole näkynyt nyt sitten eikä kuulunut.
 
Lasten lukumäärä? (Ikiä ei ole pakko laittaa)

Oma ikäsi?

Miehesi ikä? (vapaaehtoinen)

Ovatko raskaudet alkaneet ihan luonnollisin menetelmin, vai jouduttiinko vähän (tai enemmänkin) avustamaan lääketieteellisin menetelmin


Ihan vaan kartoittaakseni nykyisen tilanteen, kuinka suuri ilmiö tuo hedelmöityshoitojutska nykyään on.
Vastaan kohta itsekin.

-2
-20
-28

-Raskaudet alkoivat molemmat niin, että heinäkuun lopussa (jostain syystä :D) lopetin pillerit ja syyskuun alussa näytti testi plussaa :)))
 
Viimeksi muokattu:
Mulla 1 lapsi (kohta 5v.), miehellä 1 lapsi (9v.), yhteisiä ei vielä ole
Minä olen 26v. ja mies 30v.

Luonnollisesti on mun lapsi, sekä miehen lapsi saaneet alkunsa. Yhteistä on (enemmän ja vähemmän) yritetty jo vuosi tuloksetta.
 

Yhteistyössä