Suuri niskatusvotus > ennuste ja lopputulos! Sekä Turner-raskauksien epätoivoa, iloa, surua ja suurta rakkautta lasta kohtaan!

Voi pientä Tiukua -hän päätyi sitten joukkoon muiden pienten enkelten. :'( Halaus ja syvä osaanottoni koko perheelle. HH oot tosi rohkee nainen kun taistelit Tiukun puolesta loppuun asti.

KIIA sulle voimia ja jaksamista sun pienelle maha-asukkaalle!
 
Huolesta Harmaa tiedän, etteivät nämä osaanotot ja virtuaalihalit voi muuttaa oloasi ja sitä kipua ja tuskaa jota te nyt koette, toivoisin että se että monet surevat kanssanne voisi jotenkin jakaa sitä surun taakkaa monen kesken ettei teidän tarvitsisi itse kantaa sitä kokonaan.
Olen niin pahoillani, todellakin vaikka en tunne teitä olin toivonut ettei tässä kävisi näin ja nyt on mahdoton olla itkemättä kun kuvittelen mitä käytte läpi.
Haluan uskoa että Tiuku on parhaissa käsissä juuri nyt ja paikassa jossa mitään kipua ei enää ole.
Rukoilen että teillekin suodaan vielä voimia ja rauhaa kivun keskelle.
:hug: :hug:
 
Eli minähän se olen tuo huolesta harmaa. Mutta enää en tarvitse olla sen nimimerkin veroinen.

Eilen illalla syntyi "Tiuku" klo.21.50.
Synnytys oli täysin kivuton ja kaunis.
Näillä näkymin oli muutakin "vikaa" kuin pelkkä turner. Niitä ei oltu joko huomattu ultrassa aikaisemmin tai ne "viat" on kehittyneet tässä rakenneultran jälkeen.
Siinä mielessä olo on helpottunut, kun tiedän ettei "Tiukua" olisi pystytty hoitamaan terveeksi missään vaiheessa, vaikka raskaus olisi mennyt loppuunkin asti.
Koko totuus "Tiukun" terveydestä saadaan kuulla parin viikon sisällä.

"Sinua sydämeni alla oisin kantanut pidempään,
mutta pieni et jaksanut - nyt päästän sinut lepäämään.
Oli yhteinen aikamme aivan liian lyhyt,
mutta koskaan en sua unohda - tähtenä taivaalle sytyt"




*muoks* elokuussa 09.
Lisään tähän että meidän tytöllä ei todettu muuta kuin Turner.
Kätilö silloin synnytyksen jälkeen sanoi että "on jotain muutakin" mutta virallisissa papereissa luki vain tuo Turner ja siitä turvotuksesta oli tietoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna28:
Teillä on vielä rankat ajat edessä,mut muista ett täällä ollaan jos tarviit jotain.. Mites lapset voivat?
Ihan ok, tilanteeseen nähden. Puhutaan asiasta varmasti vielä pitkään. Itse en kyllä varmaan jaksais vastailla niihin kaikkiin kysymyksiin ellei olis noita lääkkeitä apuna.
 
tiedän miltä tuntuu menettää lapsi .Itsekkin olen synnyttänyt koulleen lapsen rv 19 ja koville otti .Mulla on turnerin mosaiikki ja mulla lapsen saanti mahdollisuus on 75%(terveen lapsen).Itsellä nyt 2 tervettä tyttöä ja ennen esikoista sain 2km ja 2km ennen kuopusta.
 
:hug: :hug:

kysäisisin, että millainen niskaturvotus on normaalia? Meillä kätilö sanoi, että jos on alle 2,5mm niin poistaa yli puolella riskiä että vauva ei olisi terve. Ystävälläni sikiön turvotus oli 4mm ja hänelle sanottiin, että on normaalia. Mutta hänenkin sikiöstään löydettiin nenäluu, mitä ilmeisesti down vauvoilla ole.
 

Yhteistyössä