Suuri on suru...

Alkuperäinen kirjoittaja SähköhellaElla:
tk hoiti 4kk särkylääkkeillä ja oli levinny joka puolelle

Kuulostaa tutulle....

Niin se oli munkin miehen kanssa. Ei millään meinattu tutkia, osastollakin makuutettiin ja kalkkitabletteja syötettiin :headwall: :headwall: :headwall: . Sitten kun lopulta pääsi tutkimuksiin ja löytyi tuore murtuma, niin sen aiheuttajaa ei tutkittu, vaikka mies ei ollut tehnyt muuta kuin maannu sängyssä (ei siis voinut tulla mistään). Lääkäri totesi vaan "ei nuoressa terveessä miehessä mitään vikaa ole" ja me hullut uskottiin.... Ei tullut tohtori katsomaan miltä näyttää nuori terve mies, kun mieheni veti viimisiään. Pyydettiin kyllä monesti...
 
Kaisa
Alkuperäinen kirjoittaja SähköhellaElla:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:
Voimia! Isäni kuoli samaan tautiin.
Saanko kysyä että kuinka se vasta nyt huomattiin? Eikä hänellä ollut oireita? Ja oli levinnyt? :(

Suuri on teillä suru....
tk hoiti 4kk särkylääkkeillä ja oli levinny joka puolelle
Törkeetä! :(
Mun isältäni kanssa hoidettiin vuosi vaan nenäverenvuotoa, ei vaivauduttu tutkimaan että mistähn se voisi kenties johtua >:/
Sitten ei enää hoidot auttanukaan vaikka niitä annettiin. myöhäistä oli.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja SähköhellaElla:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:
Voimia! Isäni kuoli samaan tautiin.
Saanko kysyä että kuinka se vasta nyt huomattiin? Eikä hänellä ollut oireita? Ja oli levinnyt? :(

Suuri on teillä suru....
tk hoiti 4kk särkylääkkeillä ja oli levinny joka puolelle
:eek: kauheaa. Minkälaisia oireita vain särkylääkkeillä hoidettiin? Voimia kaikille läheisille.
 
Drama Queen pikana
Voi ei.. Osanottoni!
Mä täällä perjantaina kirjottelin noista mun imusolmukesuurentumista ja lääkärin asenteesta kun se vaan nauroi mun syöpä-peloille. No, verikokeiden tuloksia odotellaan, tälläset avaukset saa taas aika kamalan olon.
Ap:lle vielä paljon voimia ja jaksamista suuren surun keskellä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
Alkuperäinen kirjoittaja SähköhellaElla:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:
Voimia! Isäni kuoli samaan tautiin.
Saanko kysyä että kuinka se vasta nyt huomattiin? Eikä hänellä ollut oireita? Ja oli levinnyt? :(

Suuri on teillä suru....
tk hoiti 4kk särkylääkkeillä ja oli levinny joka puolelle
:eek: kauheaa. Minkälaisia oireita vain särkylääkkeillä hoidettiin? Voimia kaikille läheisille.
kovia vatsa ja selkäkipuja.Ei pystynyt jossain vaiheessa edes virtsaamaan, epäilivät vaan klamydiaa
 

Yhteistyössä