Suuri unelma...

...jonka haluaisit toteuttaa???
Siis onko kenelläkään jokin haave, jota on pyöritellyt mielessään kauan? Minä olen haaveillut viimeiset 15 vuotta kahdesta asiasta; kirjoittaisin kirjan ja perustaisin yrityksen...
Aiemmin listassa olivat vielä; käydä Pariisissa ja saada oma lapsi. Puolet haaveista siis toteutunut, toivotaan että noi loputkin vielä...
 
Päästä ulkomaille!
Siitä on valovuosia sitten kun kävin missään. Nuorempana kävin pari kertaa vuodessa jossakin reissaamassa. Nyt rahat menevät remontteihin, vaippoihin tms. Ja aikaakaan ei tunnu olevan, miehellä on rajoitetusti lomapäiviä, ja koululaisella on koulu.
Mutta olen toiveekas, kyllä minä vielä jonakin päivänä... Jos en ennen sitä, niin sitten eläkkeellä...
 
No tällä hetkellä suurin on , että pääsisin tästä avanteesta eroon ja ettei tämä tautini periytyisi pojalleni.
Muita on sitten että saataisiin asuntomme myytyä ja ostettaisiin unelmiemme talo joka ollaan jo nähty =)
Ja että avokillani olisi edes kerran vuodessa loma, kun yksityisyrittäjä on.
 
tea
Matka ulkomaille koko perheellä! Olemme viisihenkinen perhe. Esikoisemme on pian yhdentoista ja hänet saatuamme olemme olleet mieheni kanssa tasan puolitoista vuotta yhtä aikaa töissä. Muutoin toinen meistä on opiskellut vuorollaan tai minä olen ollut äitiyslomalla. Eli tiukkaa rahasta on ollut. Mieheni valmistuu ensi keväänä ja toiveissa olisi, että monta vuotta säästettyämme matkaa varten, pääsisimme vihdoin Suomen rajojen ulkopuolelle kesäloman alkaessa :)
 
No jos ei terveyttä ja vastaavaa hyvinvointia lasketa mukaan, niin haluaisinpa voittaa ison tukun rahaa... kukapa ei. Sitten voisin shoppailla vaatteita mielin määrin, hankittais hyvä auto ja uusi talo. Tuntuu niin hassulta, kun kaikki omat kaverit on nyt siinä omakotitalon rakennusvaiheessa (tai juuri sellaiseen muuttaneita) ja meillä on jo ollut kaksi taloa ja tällä hetkellä asutaan kerrostalossa... :) Mutta siis lasten ja läheisten (ja tietenkin oma) terveys on elämässäni se suurin ja tärkein asia.
 

Yhteistyössä