Suurin pudottaja

"Lissu"
Niinpä, sääliksi käy. :(

Se mitä mä ihmettelen, että miksi aloittavat noin rankalla treenillä tuon kuntoille ja kokoisille ihmisille. Johan siinä voi pumppu pettää.
 
Onhan se sääli
Kyllä se yleiskunto laskee nollaan jos ei liiku moneen moneen vuoteen ja siihen vielä päälle huomattava ylipaino. Urheilevat ja liikkuvat ihmiset ei sitä voikaan käsittää. Monikin syö masennukseen, ahdistukseen ja myös huonoon itseluottamukseen.
 
[QUOTE="Lissu";26409439]Niinpä, sääliksi käy. :(

Se mitä mä ihmettelen, että miksi aloittavat noin rankalla treenillä tuon kuntoille ja kokoisille ihmisille. Johan siinä voi pumppu pettää.[/QUOTE]

Noi on jatkuvassa lääkärien seurannassa ja tuo tuotantotiimi on tehnyt jo niin monta kautta tuota ohjelmaa että tasan tietävät paljonko noita kilpailijoita uskltaa piiskata.
 
"vieras"
Tää kyseinen ihminen lähti kamalaan spurttiin kun muut ymmärsivät säästellä voimiaan. Oli ihan arvattavissa, että miten siinä käy. Sääli, mutta valitettavan todennäköinen lopputulos.

Mielenkiintoista nähdä miten se pärjää kun pääsee sairaalasta porukan mukaan treenaamaan.
 
ämmäkoko
Tässä sarjassa tiputetaan hirmuisia lukemia painoa per viikko!
Minusta viime kaudella (siis se mikä Suomessa nähtiin viimeksi) voittaja meni jo överiksi, näytti finaalissa jo liian laihalta.
 
rötvä
Alkuperäinen kirjoittaja ämmäkoko;26409505:
Tässä sarjassa tiputetaan hirmuisia lukemia painoa per viikko!
Minusta viime kaudella (siis se mikä Suomessa nähtiin viimeksi) voittaja meni jo överiksi, näytti finaalissa jo liian laihalta.
Mä oon ihan samaa mieltä. Se meni jo liiallisuuksiin. Mut voi johtua siitäkin että Tara oli mun suosikki alusta alkaen ja kannustin sitä =)

Mulle jäi päällimmäisenä mieleen eilisestä jaksosta se, miten sen yhden kilpailijan perhe oli kuollut siinä auto-onnettomuudessa... ihan kamalaa, enkä saanut nukutuksi kun mietin sitä....
 

Yhteistyössä