Suurperheet 4-5 lasta paljonko te vanhemmat tienaatte kuukaudessa?

  • Viestiketjun aloittaja Gallup
  • Ensimmäinen viesti
meillä
tulot jotain 3000e käteen kuussa,asumiseen menee n.1000e kuussa.
Lapsia on 4kpl,ja jokaisella on 1harrastus.Vanhin tanssii,toinen kuvataiteilee,kolmas käy parkourissa ja vauva muskarissa.
2pienintä samassa huoneessa,isoilla omat.Lapset on 12,9,4,1
Olen itse kotona kodinhoidontuella.Kerran vuoteen käydään ulkomailla joku reissu,ja sen lisäksi pari kertaa vuodessa laivalla ja kylpylöissä...huvipuistoreissu myös.
Köyhiä kai me vissiin ollaan joittenkin mittapuitten mukaan,mutta oma talo ja auto löytyy eikä paljon velkaa joten ok pärjätään.
 
  • Tykkää
Reactions: NipaNeutroni
"hih"
Ai suurperhe tuolla määrällä :D Ihan normikokoahan tuo vielä on... tai sitten olen niin isoperheisten alueelta, että pistää moinen naurattamaan =)
Sitten kun lapsiluku hivottelee sitä kymmentä niin voi jo suurperheestä puhua. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja meillä;24420898:
tulot jotain 3000e käteen kuussa,asumiseen menee n.1000e kuussa.
Lapsia on 4kpl,ja jokaisella on 1harrastus.Vanhin tanssii,toinen kuvataiteilee,kolmas käy parkourissa ja vauva muskarissa.
2pienintä samassa huoneessa,isoilla omat.Lapset on 12,9,4,1
Olen itse kotona kodinhoidontuella.Kerran vuoteen käydään ulkomailla joku reissu,ja sen lisäksi pari kertaa vuodessa laivalla ja kylpylöissä...huvipuistoreissu myös.
Köyhiä kai me vissiin ollaan joittenkin mittapuitten mukaan,mutta oma talo ja auto löytyy eikä paljon velkaa joten ok pärjätään.
Minusta teidän elämä kuulostaa oikein ihanalta! :)
 
"eee"
[QUOTE="hih";24421191]Ai suurperhe tuolla määrällä :D Ihan normikokoahan tuo vielä on... tai sitten olen niin isoperheisten alueelta, että pistää moinen naurattamaan =)
Sitten kun lapsiluku hivottelee sitä kymmentä niin voi jo suurperheestä puhua. ;)[/QUOTE]

Kyllähän yli 3 lasta taidetaan nykyään määritellä suurperheeksi. Eivät niin isot perheet kovin tavallisia ole.
 
meillä
NipaNeutroni=)Elämä on ihanaa muuten paitsi silloin kuin porukka sairastaa=)Kun 6henkeä esim.oksentaa yhtä-aikaa tai kaikki käy saman taudin vuorotellen läpi ja tuntuu että räkä valuu ikkunoistakin ulos on kamalaa=)Enkä pidä itsekkään 4lapsen perhettä suurena,vaikka joittenkin mielestä se on hirvee määrä lapsia=)
 
yksi äiti
4 lasta, jakavat keskenään 2 makuuhuonetta, omakotitalo. Miehellä tulot n.1800€, mulla 1800-2000€, riippuen vuoroista. Kahdella lapsella on kalliimmanpuoleinen harrastus, muilla ei maksullisia harrastuksia.
 
"vieras"
Palkka n 3000 e. Lapsia 6. Kolme makuuhuonetta, jako menee 3+1+2. KOlme vanhinta poikia ja haluaa olla samassa. Heillä normaalia isompihuone (jätettiin yläkerrasta aula pois) .Tytöllä oma huone ja 2 nuorinta poikaa taas samassa.
Ei maksullisia harrastuksia. Lähinnä sen takia kun asutaan niin kaukana kaikesta.
 
"vieras"
Talo maalla, lapsia 4 ja omat huoneet (nuorin kyllä vielä meidän huoneessa, mut saa oman pian).
Miehen peruspalkka 3300e. Joskus tulee vaan peruspalkka, joskus tonni kaks ylimäärästä, kun tekee kahden päivän reissuja autolla kerran kuussa ja päiväreissuja muutaman, niin kilometrikorvaukset tulee.. Ite oon kotihoidontuella, joten eihän se juuri mitään ole, kun en saa hoitolisää miehen tulojen takia.
Lapsilla ei harrastuksia, kun ovat vasta 6v, 4v, 3v ja 1v. Vanhimmalle riittää eskari ja 4v menee syksyn aikana varmaan johonkin kerhoon.
 
"mä"
[QUOTE="eee";24421295]Kyllähän yli 3 lasta taidetaan nykyään määritellä suurperheeksi. Eivät niin isot perheet kovin tavallisia ole.[/QUOTE]

meillä 4 lasta ja mun mielestä meillä on iso perhe.
 

Yhteistyössä