suurperheitä?

  • Viestiketjun aloittaja ulriika
  • Ensimmäinen viesti
Suuri perhe
No ainakin meistä tulee suuri perhe, neljättä odotellaan syntyväksi n. kuukauden päästä.

Suurperheellisiä ei kait niin paljoa ole. Juuri miehelleni sanoinkin yhtenä päivänä, että esim. kaupassa meitä ihan tuijotetaan. Ensin jotkut ihmiset vilkaisevat isoa mahaani. Ilmeet ovat silloin vielä aika neutraalit. Mutta sitten he huomaavat perässäni kulkevat 3 pientä tyttöä ja ilmeet vaihtelevat sen jälkeen hämmästyksestä säälinsekaiseen...

Suurta on perheemme lisäksi talo, pyykkikasa, kauppakassi jossa maidot kannetaan...ja suurta autoakin etsitään kuumeisesti kun pitäisi olla tila-auto ja vanha ruosteinen farkku käy ahtaaksi.

Suuret on myöskin ilot ja naurut meidän perheessä ja haleja saa joka päivä moninkertaisesti.

Että tämmöistä. Hyvää pääsiäistä kaikille suurperheellisille. :LOL: ;)
 
Miulla 4 lasta,vanhimmalla ja nuorimmalla ikäeroa reilu 7v.En kylläkään itse pidä lapsilukua erityisen suurena,vaan oon aina aatellu sen niin,että jos lapsia minulle suodaan,niin neljä on se minimi,mistä lähdetään!
 
äititahtoo
meillä myös se viisi,ihailen suurperheen äitejä,jaksamista kaikille ja suuri hatunnosto sinulle kohta 12 lapsen saavalle!!se on vaan todettava,että meistä kaikista ei oo siihen..
 
Meille tulee viides eikä se minustakaan mitenkään suurelta määrältä tunnu. Lapset on 4-15v.
Olen aina toivonut viittä lasta ja nyt ne saan, mutta olenkin ruvennut miettimään olisko parillinen määrä sittenkin parempi ;) Koiriakin kun on kaksi, tyttöjä on kaksi, poikia on kaksi, autoja on kaksi....
Mitähän sukulaiset sanoisi jos tämän lukisi. Meidän suvussa kun on ideaali perhe kaksi lasta, talo, autot ja ehkä koira. Kysyipä joku kerran että eikö meille mikään riitä ja ollanko ajateltu kuinka paljon helpommalla me päästäisiin jos lapsia olisi kaksi...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 00:37 KanarianLintu kirjoitti:
Meille tulee viides eikä se minustakaan mitenkään suurelta määrältä tunnu. Lapset on 4-15v.
Olen aina toivonut viittä lasta ja nyt ne saan, mutta olenkin ruvennut miettimään olisko parillinen määrä sittenkin parempi ;) Koiriakin kun on kaksi, tyttöjä on kaksi, poikia on kaksi, autoja on kaksi....
Mitähän sukulaiset sanoisi jos tämän lukisi. Meidän suvussa kun on ideaali perhe kaksi lasta, talo, autot ja ehkä koira. Kysyipä joku kerran että eikö meille mikään riitä ja ollanko ajateltu kuinka paljon helpommalla me päästäisiin jos lapsia olisi kaksi...

No ei se kuudes enää missään tunnu, siitä vaan ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2007 klo 00:06 marita kirjoitti:
Meille syntyy parin kuukauden päästä 12. lapsi. Jospa sitä sitten kokisi olevansa suurperheellinen.
ONNEA!! Siis aivan upeaa.... =)
Mun mies haaveili joskus 13 lapsesta..... jos sen seitsemännen vielä syliin sais oltaisiin tyytyväisiä... yli puolet kuitenkin nuoruuden haaveesta.

Teillä sitä vilinää ja vilskettä, vaarallisia hetkiä ja onnen pipanoita varmasti riittää! No joo, ehkä vois jo suurperheeksi kutsua... :D
 

Yhteistyössä