***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

Äipälle tsempit uuteen kiertoon :hug:

Carolina, sullahan olikin vähän erilainen tausta ja tilanne tuon purun vuoksi, voiskohan siitä sitten jotenkin johtua moinen. No toivottavasti asiat selviää ja saatte vauvan sylkkyyn asti :heart: Eikös punaviinin ollut väitetty jossain auttavan kiinnittymisessä? Eli ovikseen asti greippimehua ja loppukierto punkkua :)

Plääh, menispä aika nopsasti, tuskin maltan odottaa että pääsisi testin tekoon, ehkä jo sunnuntaina tai ainakin maanantaina kyllä testailen. Se jännitys siinä hetkessä on niin huima :D Ja viis siitä testin tuloksesta, pääasia itse testaamisessa. Nyt nautin tästä kuumeilusta ja tän kierron jälkeen vielä enemmän :)

mileon ja koopeet 28 ja oviksesta se 5 tai 6 pv
 
Greippimehulla ja verigreipeillä menen niin pitkäle kuin niitä vain jaksan vedellä ja onneksi tykkäämme punaviinistä niin voin sitten oviksen jälkeen sitä ottaa lasillisen illassa ja nauttia nyt muutenkin yhdessä olosta. Eilisen keskustelun jälkeen oli illalla molemmilla sellainen "seesteisen" tyyni olo ja siinä sitten pyyhettä alle ja...;) En ihan aina kyllä tykkää siitä silloin kun vuotaa, mutta eilen oli jotenkin erillainen "olo" ja tänään sitten oli vuoto poissa aamun ja kamala pahoinvointi iski puolenpäivän jälkeen kun oli tytön kanssa ulkona... minulla on talvella muutenkin monivitamiinilisät käytössä kun asumme pohjoisessa (todella pohjoisessa) ja nyt lisäksi foolihappo ja greippimehut eli kyllä tässä kohta varmaan jotain muutoksia alkaa huomaamaan jos niitä on tullakseen.
Niin tuosta purusta, että se tehtiin minulle kipujen vuoksi ja samalla gyne totesi ettei mikään ole 100% varmaa, kun kysyin noista raskautumisista ja totesi että voi olla ettei ole ollut kunnolla kiinni nuo klipsit kun on laitettu niin pian synnytyksen jälkeen... ajattelin silti pyytää sen aukiolotutkimuksen vielä varmuuden vuoksi. Miehen simpat on tutkittu jo aiemmin ja lääkäri sanoi että "ole varovainen" mies kysyi miksi niin vastaus oli vain että "on sen verran liikkuvia kavereita että helposti osuvat maaliin kun se kohdalle tulee" :LOL: No kyllä se on huomattu nyt, mutta kun ei kiinnity tai jaksa pysyä matkassa mukana, niin minussa on se vika... Niin ja lääkäri sanoi leikkauksen jälkeen ettei pitäisi mennä kauaan raskautua, mutta nyt onkin toinen ongelma mikä on selvitettävä. Meillä mennään samaan tyylin tuon seksin kanssa ettei oteta siitä paineita vaan paneskellaan kun haluttaa, ei kytätä kalenteria, mutta jos nämä "poppakonstit" auttaa kiinnittymisessä ja ollaan sekstailtu oikeaan aikaan niin ehkä....
 
Tsempit Carolinalle täältäkin! :)

Ja pahoitteluni taas tätösen kohdanneille:|

Tänne ei mitään uutta muuta kuin että Oili on nyt tainnut kadota...?:O
Just ku sitä tarvis on ooteltu niin ei tunnu missään:headwall: Ei näy ei kuulu:rolleyes:
Normaalisti sen tuntee niin että lääkitystä tarvitaan kipuihin, ei voi kertakaikkisesti edes ajatella muuta. Tuntuu että pingispallo vähintään irtoaa...
Nyt ei sitten mitään, ei jestas kertakaikiseti mitään. Jotain hailua nippailua oli joskus maanantaina. Hyödynnetty on näitä päiviä toki ja lähetetty vielä varmuuskopiotkin matkaan. Silti mä mietin että oliko se sitten joskus alkuviikosta, tosin lämmöt ei ole heilahtaneetkaan (juu olen mitannut :whistle: ) ja nyt olis menossa kai joku kp 18 ellei tää nyt sitten ole jo joku superpitkä kierto...? voihan se olla sit tuloillaankin vielä. Että menikö sit harakoille vaiko tuliko vaiko menikö vaiko mitä ihmettä:D
 
hei siskot:wave:

Eilen on synnäriltä kotiuduttu ja uskomaton tarina takana. Vauva saatiin maailmaan kaikkien vaikeuksien ja epätoivon jälkeen. Olin siis ystävän synnytyksessä ja sairaalaolossa mukana joka sekunti ja upea kokemus taas. Se miten maailma näyttää kyntensä kun uusi ihminen syntyy on niin huikeaa ja se tunteiden vuoristorata :heart:
Olen niin onnellinen että sain kokea taas uudenlaisen syntymän.

En tiedä mistä johtuu, mutta menkkoja ei kuulu ei näy!!!! Torstaina piti jo alkaa tiputtamaan ja tänään piti olla siis kp1, mutta ei ei näy. Voikohan kaikki jännittäminen ja öiden valvominen sairaalassa vaikuttaa menkkojen siirtymiseen??? Mulla ei ole mitään raskausoireitakaan joten en usko, että siihen mahdollisuutta, kun ei sen oletettavan oviksen aikoihin mitään puuhattu...Alkuviikosta oli todella vihlasukipuja ja alavatsa aivan pinkee ja kipeä...mutta ei muuta...: / ja mä kun odotin tätä menkkojen alkamis päivää kun nousevaa kuuta, että saadaan ruveta ekaa yrityskertaa odottamaan....kierto kun on aina ollut niin säännöllinen..ihan muutamaa kertaa lukuunottamatta....plaah.

Jännätäänkö me plussia jollekin nyt???

pahoittelut tädin kohdanneille!
 
Viimeksi muokattu:
Miab5,tsabadabadaa,jospa kuiteskin :heart:
Sulla ollut tunteita mullistava kokemus,itsekin kerran synnytyksessä mukana olleena tiedän että se on jotain ihan ihmeellistä:heart:

Felicia vahvistuiko haamu,peukut pystyssä täällä:heart:

Kaikille haleja ja tsemppejä,sekä onnistuneita ajoituksia:D:heart:

Mä täällä työskentelen kuitenkin ajatuksella,että nää nyt tässä...
 
ihana lily-rose kun kommentoit :heart: Meinaatko että omat nyt siinä...älä vielä, teillähän oli nyt vain se "poikkeus tila" :flower: eikö ollutkin?

Vindet felicia siis jännäilee! Tule kertomaan vahvistuiko!!!
 
Miab5, mun ajatukset ja tunteet seilaa niin myrskyävällä merellä.
Vauvat on ihania,voisin synnyttää koska vaan taas,olis kutkuttavaa tehdä positiivinen testi,jännittää
Ensimmäistä ultraa,odottaa ensi potkuja ja kaikkea sitä ihmeellistä odotusta....
Mut on se ihana nyt mahtua omiin vaatteisiin,juoda lasi viiniä ja herkutella juustoilla huoletta.ihanaa kun lapset kasvaa.
Mä en tiedä. :-S
ollaan kyllänpujuttu,miehelle ok myöhemmin,vaan huomaan että itse emmin kuiteniin...
Kun sen kerran jäi ehkäisy joulukuussa ja jo olin lähes varma raskaudesta ja se paniikki mikä iski
,laittoi miettimään mitä oikeastaan haluan...voisko joku kertoa sen ;)
 
Huomenta!

Piti tulla vielä kirjottelemaan kun kerkesin muiden tekstejä lukea. YAW ihan pakko kommentoida, että tuo "päätös" minkä miehen kanssa olette tehneet kuulostaa hyvältä, rennolta ja varmasti helpottaa ihan tuota yleistä jännitys odotusta :heart: tulee jos niin tarkoitettu.

mileon siis jännäilee myös! Tule kertomaan onko jotain uusia tuntemuksia, oireita!

Täällä ei ole merkkiäkään menkoista...eilen koitin tosissaan sitten rentoutua ja kuuma/kylmä suihkussa käydä, sillä konstilla ne on viimeistään alkanut aina. Mutta ei...sit vielä puuhailtiin miehen kanssa ihan ärsytystarkoituksessa jos se pistäs menkat vaikka alkuun. Mut ei. Vitsit oikeesti....hermo menee :mad: Ja yöllä sattuipa hassusti niin, että heräsin kun verta alkoi tulla nenästä, WHAT? eipä ole nenästä verta tullut varmaan kahteen vuoteen....

Mun mielestä ei siis raskausoireita ole...nyt mitään...
 
cor
Lily rose, mulla vähän samanmoisia ajatuksia kui sulla..ainakin meille tulee piiitkä väli nyt nuorimman ja tukevan mahdollisen vauvan kanssa..jos nyt edes mieskään lämpiää. Mutta kaippa se jotain kertoo etten raski millään laittaa pieniä vaatteita ja tavaroitita eteenpäin...jos niille joskus taas ois käyttöä.

Miab5 meillähän tämä nuorin teki ylläri tulon ku oviksen aikaan ei mielestämme puuhailtu ja menkatkin melkein alkoivat, tiputteli ja olin varma että kohta alkaa kunnolla vuotamaan, mutta ei! Jos sullakin..? ;)
 
  • Tykkää
Reactions: lily-rose
Miab5, sullahan jännä tilanne on, milloinkas ajattelit testailla? :)

Yaw, toivottavasti tuo päätöksen tekeminen tuo sisäisen rauhan ja sitä myötä vaikkapa ihanan yllärinkin :)

Lily Rose, kyllä mäkin mietin just näitä asioita vähän väliä, kuitenkin tuntuu että kyllä tuo kuume vauvasta vie voiton vaikka välillä ajatteleekin että miten elämä muuttuu kun muksut kasvaa ja mitä kaikkea niiden kanssa voikaan tehdä sen myötä.

Ja pah, täällä mitään tarvi jännäillä eikä kyllä näin lyhellä luteaalivaiheella, vain 6pv, tarvi vauvoistakaan haaveilla. Eilen alkoi menkat, jos jotain hyvää niin se että kierto pysyi mukavissa mitoissa kun pituudeksi tuli 28pv. Ja tuossa laskeskelin että vielä tämäkin kierto pitäisi passata jos haluaisin sen yhden asian ennen raskautta pois alta ja taas tuntuu kuukausi ikuisuudelta vaikka toisaalta tässä mikään kiire ole ja välillä ajattelen että voisihan sitä jonkun kuukauden muutoinkin odotella ja nautiskella esim. kesästä. Toki kun kroppa on näin hakusessa niin kyllähän joka tapauksessa aikaa menee että tasaantuu ja luteaalivaihekkin pitenee. Mulla ollut tätä samaa vikaa joka kerta synnytyksien jälkeen ensimmäisissä kierroissa. Mutta kylläs tiedätte, vauvakuumeinen mieli kun on välillä niin hätäinen ja sekin turhauttaa kun tietää että tälläisessä tilanteessa ei edes ole mahdollisuuksia ennen kuin nämä kierrot tasoittuu:)

No nyt kuitenkin sunnuntaita viettelemään kera muksujen, leppoisaa sunnuntaita kaikille :)

mileon ja koopee 2/28
 
  • Tykkää
Reactions: lily-rose
mileon pahoittelut tädistä kuitenkin :hug: lasketko tuon kp ihan tiputtelusta vai ihan kunnon vuodosta? Mulla kun menkat alkaa aina ihan sillai tiputtelulla tai vaalealla punaisella pyyhkiessä, yök :snotty: aina kaks päivää ennen kuin alan kp laskemaan..En mä ajatellut edes testailla (menee 10€ hukkaan) kun luulen et ne menkat nyt sieltä alkaisi...nyt kp 30/29 et eihän nuo virallisesti ole kuin päivän vasta myöhässä. En osaa edes jännäillä mitään, niin varma olen että raskaana en ole....:LOL:

Mä luulen et olen päässyt sen vauvakuume sanan yli...hassua selittää, mut kuvalisin tunnetta oikeastaan niin, että tiedän haluavani vielä lisää perhettä :) hassua selittää, mutta viime viikon aikana tuli sellainen olo, ettei mun tarvitse kenellekään tutulle selitellä mitään meijän perhekoosta ja se on oikeasti vaan nyt niin että toivon mukaan lisäännytään vielä. Ajatus tuntuu enemmän järjeltä kuin vain haaveilulta. ihan oudosti asian nyt vissiin kyl kirjotin...plaah....
 
Huomenta!


Täällä mennään samoilla kp:llä kuin Mileon eli 3/28. Tähän kiertoon taas innolla ja pää höystettynä ajatuksilla, suunnitelmilla, epäilyillä, toiveilla ja ja ja...

Miab´n tuloksia odotellessa :heart: Voih, sinulla on ollut hieno kokemus!
Hotmilk oletko tunnustellut/kuulostellut oireita? =)

Lily-Rose:
olin lähes varma raskaudesta ja se paniikki mikä iski
,laittoi miettimään mitä oikeastaan haluan...voisko joku kertoa sen
Tahtoo tietää myös :) Taitaa olla sisäsyntyinen juttu. Se kumpuaa jostain syvältä sisältä ja sitä ei saa hiljennettyä...

Hei, oli täällä muita testailijoita? Plussatuulia!
 
  • Tykkää
Reactions: lily-rose
Huomenta!

Miab5, huikea kokemus sinulla! Ja allekirjoitan sen mitä sanoit vauvakuumeen häviämisestä, sen muuttumisesta tietoisuuteen siitä että perheeseen kuuluu vielä joku jonka kuuluu tulla! Minullakaan ei aina ollut selvää että ison perheen haluan, mutta nyt kun syli kaipaa vielä keinutettavaa niin aika tuntuu karkaavan käsistä.
YAW, onhan ihmisillä lahjasoluilla saatuja lapsia jotka ovat ihan omia vaikkeivat biologisia olekaan. Varmaan miehestäsi lapset tuntuvat omilta :) kuulostit niin seesteiseltä :) toivotaan että kaikki menee niinkuin on tarkoitettu :)
Oliivitar, toivotaan tästä nyt sitä tärppikiertoa sinulle! Vieläkö imetät muuten?
Lily- tuttuja ajatuksia :) ehkä se kymppi kuitenkin Puuttuu ;)

Nyt kp 25/?, ei tuntemuksia, hutikierto otaksun... Mikä kyllä vähän ärsyttää :(
 
  • Tykkää
Reactions: lily-rose
Huomenta!

Mikäs se Miab5:n tilanne on? Testattu? :popcorn:

Täällä ollaan nyt kolmatta viikkoa vesirokon kourissa :/ Töissä olen ehtinyt käymään viime- ja edellisviikolla kumpanakin yhden päivän :LOL: ja esimies kiittää... noh, ompahan ainakin kaikki tytöt nyt sen rokon sairastaneet!

Ja "ne" päivät alkaa olemaan ohi, joten kohti uutta yritystä tässä mennään!

Plussatuulia meille kaikille :)
 
Piti kommentoida tuohon jo aiemmin että mulla on kans yks tukihenkilö kokemus synnytyksestä. Olin mukana mun kummitytön synnytyksessä aikoinaan:heart: Oli kyllä mahtava kokemus ja ponnistusvaiheessa olin ihan hengessä mukana :D Tilanne oli kyllä sillai koominen kun odotin omaa kolmatta ja ison mahan kanssa siinä tukea annoin :D Ne hetket vieläkin muistaa kun pieni oli syntynyt ja katseli maailmaa siinä hämärässä huoneessa:heart:

Täällä tais todella Oili mennä harakoille! Eilen tuli kuuluisat limaklöntit:x Ja tänään on sitten alamaha niin pirun kipeä:'( Kunnon pallo oikein. Ja eipä sitten peitot heiluneet eilen, kun olin töissä ja ihan väsynyt. Ensimmäinen ajatus oli nukkuminen :D Ja edelliskerta tais olla torstaina. Ei taida riittää ihan se päivä määrä tänne asti, että olis jotain elävää tyyppiä pelipaikoilla...?! Ens kiertoon vaan sitten :D Aika myöhäinen ovis oli kyllä kun nyt kai kp21 tai 20?
 
Heips! :wave:

Ei menkkoja ei....En ole testaillut, enkä ole apteekistakaan testiä viel ostanut. Se tuntuu oikeasti ihan hassulta ajatukselta että raskaana olisin, et en oikein ymmärrä miten se olisi mahdollistakaan?! :LOL: mies on aivan varma, että raskaana ollaan. Sanoi että enkö muista, näinhän kävi nelosenkin kanssa...ovuloinkin viikkoa aikaisemmin. Mä vain odottelen menkkoja. Nyt siis vasta 31/29 et eihän nuo ole kuin muutaman päivän myöhässä :snotty:

YAW miten kurjaa ystävälläsi ja tietenkin sinulla seurata sitä km vierestä ja koittaa tukea. Jaksamisia sinne :hug:

Äippä84 me ei olla saatu vesirokkoa vieläkään tähän perheeseen :( mä olsin sen halunnut jo kauan aikaa sitten! Onko teillä muksut ollut tuskissaan? halit.

ja oliivitar nuo sinun laittamat kuvat kirjoituksissa on aivan ihania!!!!! mistä semmoisia saa!!!
 
  • Tykkää
Reactions: lily-rose
Täällä kanssa odottelen tietoja:popcorn: Jännäksi menee... Itselläkin jännät paikat, tuolla keskenmenon jälkeisissä ja haamuviivoissa pari linkkiä omiin jännäilyihin. Seuraan tilannetta, kaikkien siis, enkä vain omaani. Nyt pakko mennä tunniksi nukkumaan ja sitten vanhempainkokoukseen kouluun...
 
Eilen sain testiin plussan :heart: ja nyt sitä yhtäkkiä ollaankin odottamassa lokakuulle vauvaa :heart:

Ajatukset ovat olleet tosi sekavat.Enimmäkseen onneliiset mutta pelottaa myös kovasti kun viime raskus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon.
Nyt vaan ihan hirmuan ootan että tulis niitä oireita ja vaikka oksenteluakin.Kestän senkin paremmin kuin sen kauhean huolen mikä alkaa aina jos jotain ei tunnu.

Jos kaikki ei muista niin viimeraskaudessahan minulla oireet loppui kuin seinään ja sitten paniikissa odottelin varhaisultraa jossa todettiin alkion kuolleen kaksi viikkoa aikaisemmin.Tuon vuoksi olisin enemmän kuin onnellinen oireista.Pientä huonoa oloa on välillä,mahan nipistelyä ja pissahätää mutta oisin onnessaan jos vaikka tuo huono olo vähän voimistuisi.Mulla se on aina kuulunut onnistuneisiin raskauksiin.

Plussatuulia tänne kaikille ja mullakin onnisti heti ku päätin että väsymyksen takia saa tulla välikierto yritykseen:D Muutama kerta vaan yritettiin ovulaation aikoihin ja se riitti

Rakkaudesta äiti ja lokakuun lapsonen :heart: rv.4+1
 
  • Tykkää
Reactions: Miab5
Miab Tulehan sitten heti kertomaan, tapahtuupa mitä tahansa :) Kyllähän tämä rokko tosi kettumainen tauti on :/ Isommat lapset pääsivät suht helpolla, mutta tämä nuorimmainen saiki sitten vaivoja senkin edestä.. Neiti on kuin rupikonna, silmäluomia ja sormenvälejä myöden.. lisäksi kuumetta 39, nuhaa, yskää, vatsaa valitti jne jne.. Huh, mutta voiton puolella ollaan jo :)
 
Rakkaudesta äiti Onnea plussasta ja paljon tarrasukkia matkaan pieniäiselle Tiedän omasta kokemuksesta, että se huoli on mukana, mutta koetahan nauttia raskauden huuman tunteesta! Oletko menossa varhaisultraan?

Miab Noita hymiöitä löytyy kun googlaat ilmaiset hymiöt/free smileys. Itse haeskelen täältä:Your Smileys. Free Additional Smileys for Forums. Beautiful Dolls
Siellä on vaikka mitä, Varoitus! niihin jää koukkuun :LOL: Valkkaat hymiön, maalaat osoiteriviltä ja liität tänne tekstitilaan.
Pidätkö meitä kauan jännityksessä? :D

Hotmilk En imetä enää, lopetin pojun ollessa 6kk, alkoi jäystämään pikku naskaleilla tissejä. Ja päätin sen jo aikaisemmin, kun peruna alkaa hyvin maistumaan, mamma saa siirtyä. Hormoonien pitäisi alkaa jo tasaantumaan. Hiuksia vain on alkanut putomaan... RUNSAASTI :( Se minulle tyypillistä yleensä imetyksen aikana, mutta nyt antoi odotuttaa tänne asti.

Äipän pesueelle paranemisia!

Milli Peukutukset että sinussa lymyilisi odottamassa itsepäisiä ja vahvoja kavereita kohtaamaan Oilin ja vain yksihän siihen tarvitaan =)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Miab5
Rakkaudesta äiti, voi miten ihanaa!! <3 toivotaan onnea matkaan nyt, ja yritä nauttia kuitenkin vaikka huoli varmaan on taka-alalla kuitenkin.

Oliivitar, mä imetän edelleen enkä malta siitä luopua eikä kyllä poikakaan:) on niin ihana kesken kiireiden vetäytyä peiton alle kaksistaan siis pojan kanssa maitohörppyä ottamaan :) :)
Aiemminkin olen imettäessä raskautunut ja imettänyt raskaana vielä pitkään joten ehkä nytkin siis toivottavasti.

Vesirokkolaisille toipumista! Meilläkään ei ole sairastettu sitä.

Nyt siivoamaan, heippa!
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Rakkaudesta äiti ONNEA PLUSSASTA!!!!!!! :heart::heart::heart: On totta kyllä, että kaikista raskausoireista vaan on onnellinen ne kriittiset viikot. Tietää ainakin olevansa raskaana, uskotaan vahvasti, että kaikki menee hienosti. Menetkö varhaisultraan? Mä olen aina itse käynyt, en ole jaksanut mitenkään odottaa...saa varmuuden siitä, että kaikki hyvin. Suuri halaus vielä odotukseen!

Ja juu, mies soitti ja sanoi, että testi ostettu nyt ja illalla testaillaan. Jaa kaipa se sitten täytyy ;) saa ainakin sitten tiedon, että odotellako tätiä vielä vai ei. Vahvasti siis edelleen sitä mieltä ettei mitään jännitettävää ole. Yleensähän mä olen kirkuen juossut sinne apteekkiin ja kotiin testiä tekemään. Nyt fiilis erilainen...eipä uskalla edes toivoa.

Äippä 84 kurja kurja tauti, mutta hyvän vastustuskyvyn sitten antaa kun se sairastettu =) ja hassua siinä on miten erilalla lapset sen sairastaa, itse sain sen vasta 16 vuotiaana ja olin sairaalahoidossa sen vuoksi. Meillä kun tuota astmaa niin toivoisin sen tulevan jo pian meille...mitä vanhempana sen saa sitä rankempi se on :(

palaan sitten illalla kertomaan mitä se testi näyttänee, syteen tai saveen ni kaipa se on tehtävä :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: äippä 84 ja YAW

Yhteistyössä