***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

Vitsit mikä jännitysnäytelmä täällä on käynnissä, Miab5 tulehan kertoilemaan mitä testi sitten näyttää :) Ja tuosta kierron alusta niin mulla ei tiputtelua ole koskaan ollut ja nytkin alkoi ihan reilusti heti että kyllä vähän kroppa kaipaa aikaa vaan niin kyllä tuo luteaalivaihe tässä pikkuhiljaa pitenee :)

Rakkaudesta äiti, onnittelut täältäkin ja ihanaa lokavauvan odotusta :heart:

Äipän perheelle paranemista, meillä osa on sairastanut vesirokon ja osa ei että mielelläni kävisin tämän jostain hakemassa että tulisi sairastettua kaikilla.
 
...mies tulee joskus myöhemmin iltasella vasta...luulin, että olisi tullut jo reilu tunti sitten ja voi jestas miten hampaat kiristyi kun kuulin, että myöhempään iltaan venyy :kieh: luulen, että kerkeän testailla vasta sitten kun muksut untenmailla. Ihana kun kaikki jännäilette kanssani, se on saanut minutkin nyt vähän jo jännittyneeksi!!! :D

palaan taas....käääääk!!!!
 
  • Tykkää
Reactions: YAW ja oliivitar
Kiitos tuhannesti onnitteluista :heart: aikamoinen ylläri tämä oli :LOL: hyvin toivottu sellainen, hymy huulilla aamusta asti....

lily-rose mies sanoi samaa..."olet ollut aivan liian rauhallinen, oli varma että olet raskaana" voi pöhkyys...

...ruisleipää sinapilla tekis mieli syödä kokoajan. Kaikki niin alussa kuitenkin, joten en halua tältä palstalta poistua...

Mitäs muille?
 
Voi ihania uutisia, onnea oikein paljion Miab5 :heart: Ja pysyttele toki täällä meidän seurassa niin pitkään kuin haluan :)

Tänneppä ei kummempaa, silloin kun muksut osaa olla oikein haasteellisella tuulella ajattelen ettei yhtäkään lisää, kiitos :D Mutta joo, kyllä mä haluan vielä kerran kokea sen kaiken ihanan ja saada vielä yhden pikkupepun tähän taloon lisää. Mutta tämä kierto olisi kai pakko passata ja se kyllä toisaalta turhauttaa ja ärstyttääkin ja toisaalta mun kierrot tuskin tasaantuu salamannopeasti että senkään puolesta ei taida muutamaan kiertoon olla mitään haaveiltavaa. Mutta katsellaan hissukseen :)
 
:heart: Onnea rakkaudesta äiti ja miab5!:heart:

Käykää nyt vielä täälläkin höpinöimässä, kun väki vähenee pikkuhiljaa :D


Täällä ei muuta kuin jännäillään sitten pikku veitikoiden elinkelpoisuutta, että nähdään miten kävi..? :D Viimeks oli niin että kuviteltiin menneen harakoille oilin mutta tuloksena oli tuo kuopus kuitenkin. Silloin oli su peitot heiluneet ja ke-to välisenä yönä heräsin järkkyyn ovikseen. Silloin mies oli vielä kuumeessa ja ihan vähän loukkaannuin vaan että meni ovis harakoille:whistle:Ei sit mennytkään :D
Ja nyt tais olla niin että to oli peittojen heiluksen aika ja eilen tunsin oviksen eli suunnilleen samanverran päiviä ;) josko siellä joku supertyyppi olis vielä sinnittelemässä maaliin..?:rolleyes: :D
 
  • Tykkää
Reactions: Miab5
:flower: Onnea paljon plussanneille ja tarriksia ja liimasia matkaan mukaan :flower:
Täällä on ruuhkavuodet pitäneet kiireisinä.
Eikä mitään tietoa milloin ovis on ollut, mutta ensi ti odottelen tätsyä saapuvaksi...tai mielummin en, mutta katsotaan.

Plussatuulia lähettelen kaikille kiireen keskeltä :heart: :heart:
 
Kiitos onnitteluista :heart:
Tulkaahan perässä tuonne odottajiin:hug:

Oon menossa varhaisultraan kahen viikon päästä mutta oon alkanut jo pelätä välillä ettei kaikki ole hyvin.Viimeksihän oireiden loppuminen oli merkki alkion kuolemasta ja nyt oireita ei paljoa oo ollutkaan.Viimeyönä huomasin ettei rintoja enää arista ja siitä oonkin nyt hädissään,ku yksi oire on poissa.Mahaakaan ei mielestäni oo enää niin paljon nipistellyt.
Voi että tää alku on niin pelottavaa.
Alan nauttia odotuksesta kuhan nään että pieni on kunnossa=)

plussatuulia!!!!!!!!!

rakkaudesta äiti rv.4+4 & lokakuun lapsonen :heart:
 
Olikos sulla rakkaudesta äiti niin, että sun hcg- arvoja seurataan?

Mulla omasta mielestä oli jotakin raskausoireita mutta nyt alkaa puskea hikiaaltoja päälle, joka taitaa merkata lähestyviä menkkoja.

Plussatoivotuksia!
 
YAW :hug: Voi kun toivon, että pienen pieni kyytiläinen olisikin sinulla matkassa yllätyksenä :heart: Ja tämä on hyvä paikka kertoa tuntemuksiaan, toistemme takiahan me täällä olemme, tsemppaamassa ja jakamassa niin ilot kuin surutkin

Hotmilk Mikä dpo sulla on meneillään? Joko olet rapistellut testejä ... Huih alkaa olemaan jännät paikat!

Rakkaudesta äiti En muistanutkaan kuinka tuo raskauden alkutaival onkaan yhtä tunteiden vuoristorataa. Siellä sinun saloissasi pieni rakentaa omaa pesää :heart: varmasti, uskon minä.
 
  • Tykkää
Reactions: YAW
Kiitos kysymästä , Oliivitar, nyt kp 28, dpo ehkä 6-8 välillä. Jos pitäisi pää pantata, raskaus vai menkat niin valitsisin menkat. Se minun viivahan ei ollut tummempi kuin kontr.viiva ja kesti niin lyhyen aikaa.
Ajattelin hillitä itseni ja testata jos menkat myöhässä eli odotan kp 34 saakka ( helpommin sanottu kuin tehty...)
Oireita mulla ei ole, paitsi että rinnat on ihan järkyn kipeät...
Miten sinulla, joko on peittoja pöllytelty :) ?

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 

Yhteistyössä