***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

cor
Mäkin haluisin kerhoon!? Mut mistä sinne sitten käytännössä mennään, eli mitä kaytta mihin? ( anteeksi tyhmyyteni ) jatkuuko tässä ketjussa sitten pulinat ollenkaan vai siirretäänkö kaikki jutut sinne?
 
Kävin myöskin jättämässä liittymispyynnön :)
COR: Kerhot löytyy tuosta etusivulta. Tuon keskustelu, raskaus, synnytys jne.- sarakkeen alta. Klikkaat siihen "kerhot"- kohtaan, ja sieltä löytyy suurperheelliset vauvakuumeiset ja odottajat. Klikkaudu sinne, ja oikeassa yläkulmassa "kerhon työkalut", siellä voit liittyä kerhoon :) Jaa-a, mahtoko kukaan ymmärtää mitään :LOL:

Muutaman päivän myöskin pidin tässä palstataukoa, kun on niin kovin "hiljaisia" päiviä nuo kp:t 1-10, mutta nyt alkaa taas pikkuhiljaa virittäytymään "vauvantekotunnelmaan":D
 
Kassu toooooooooooosi wanha tässä pinossa täällä TAAAAAAAAAAAAAS hei. Kaikenlaista tullut koettua tässä, mutta ajatus kuudennesta nostaa päätänsä kyllä todella kovasti. Ensimmäistä kertaa todellisesti myös miehen puolelta. Odottelen tässä vain työhön liittyviä asioita selkeneväksi. Huoh. Kumpa voisin heittää kierukan kuuseen ja vain nautiskella ajatuksesta, että ehkä....:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: lily-rose
Heippahei!! mä oon täällä kyllä :wave: joka päivä käyn lueskeleen mut harvemmin kirjoittelen, mieli jotemnki hieman maassa..kirjoittelen vaikka lisää ja terkemmin tuonne kerhon puolelle jos mut sinne hyväksytään :) Onnea kaikille raskautuneille suuresti :hug:
 
En tiedä teinkö kaikki nyt taiteen sääntöjen mukaan, mutta kerhopyynnön jätin..:D

On ollut jo parempi mieli siitä eilisestä. Jotenkin vain tuli sellainen tiskirätti-olo, kun moni tuttava odottaa ja pari sukulaistakin.
Mulla puuttuu osa menkkaoireista... tietty olen sormet ja varpaat ristissä täällä :LOL:
Vaikka tipunkin alas huomenna. Testailla aion vasta loppuvkosta jos vielä aihetta löytyy.
:wave:
 
Kaikille kerhoon mukaan toivoville

Yhteistuumin olemme miettineet että kerhoon ei hyväksytä uusia jäseniä ennenkuin täällä yleisellä palstalla hetki kirjoitettu ja tutustuttu!

Siispä kerhoon mukaan toivovat,ei vielä tässä listoilla olevat ,tulkaa esittäytymään ja pikkuisen kirjoittamaan ja sitten voimme käsitellä kerhopyyntöä uudelleen:flower:

Suurperheellisten puolesta; Lily-rose
 
Heipati Heit!

Hotmilk Mitä kuuluuuuuu? Oletko vielä testaillut? =)

YAW Voi Sinua :kiss: ja Iso hali! Ihan elän mukanasi. Missä vaiheessa kiertoa mennään? Vielä tsempitykset :heart:

Miten nuo kerhot toimivat? En ole aikaisemmin Kaksplussan kerhoihin kuulunut tahi liittynyt :)
 
  • Tykkää
Reactions: HotMilk ja YAW
YAW
oliivitar :heart:
noh, koopeet on tälle päivälle 26/24-26, ei vielä merkkiäkään tiptap vuodosta :headwall:
Argh! Ajattelin vääntää kierron takarajaksi 28 päivää kaikesta huolimatta, eli mennään uudella kaavalla: 26/26-28, koska tuota 24 kiertoa ei nyt ole hetkeen ollut. ootellaan ootellaaan ootellaan niin että pää räjähtää :D
 
Heippa pitkästä aikaa! Taustalla oon teidän kuulumisia seuraillu. En ole osannut liittyä mihinkään tuolla odotuspuolella. Te tunnutte tutummalle. Pääsenkö kerhoon vaikka en ole kirjoitellut aikoihin?

Wilhelmiin@ ja papunen rv 17+1
 
  • Tykkää
Reactions: soja
moi! mut vois lisätä joukkoon mukaan taustailijaksi..
varovasti kuudennnesta haaveilen tai tulee jos on tullakseen.
lapset ovat syntyneet -03, -05, -08, -09, -12 ja ikää mulla on 31 wee.

ikävää jos tämä ketju nyt ihan kuivuu kokoon kun osa siirtyy kerhon puolelle, oon lueskellut
teidän juttuja jo pitemmän aikaa mutta se kirjoittaminen on vaan jäänyt.

kiva lueskella muidenkin arjesta isomman lapsikatraan kanssa, kun välillä tuntuu
itestä siltä ettei tässä meidän touhussa oo päätä eikä häntää aivan kuin asuis sirkuksessa
apina lauman kanssa... mutta on nuo niin ihania rakkaita mussukoita.
 
tanjamaa tervetuloa. Lisäsin sut listalle=)

Eiköhän porukka täälläkin vielä kirjoittele!

Mulla ainakin vauvatoive nyt ihan jäissä-Ei muuta syytä kuin että oon nyt itse päättänyt jättää haaveilut ensivuoteen(mikä kumma mulle on tullut:O:confused:)
Ja niegranputoukset meneillään yök
 
Hei kaikille! =)
Olen käynyt jo aiemminkin jossain pinossa esittäytymässä, mutta kirjoittelut on jääneet vähiin. Vauvakuume kun nousee ja laskee. Olen 36-vuotias 5 lapsen äiti. Lapset: kaksospojat -98 ja tyttäret -00, -06 ja -08. Mies on minua vuoden vanhempi ja molemmat olemme työelämässä. Välillä vauvakuume vain nostaa sinnikkäästi päätään, minulla. Mies jarruttelee ja toppuuttelee. Kuopus täyttää nyt keväällä 5 vuotta ja vauvasyli on ihan tyhjä.. Toisaalta välillä kyllä väsyttääkin kovasti. Vuorotyö, viisi lasta (murkkuja, tomera eskarilainen ja pikkuleidi) kodinhoito ja kaikki. Oma aikakin on välillä niin ihanaa ja tärkeää. Ja oma vartalokin on taas löytynyt! :D Mutta, mutta... kuumeilen varmaan niin kauan kuin se on mahdollista. Vielä jokunen vuosi on aikaa..
Kiva lukea samanhenkisten ajatuksia ja mietteitä :heart:
 

Yhteistyössä