Suutelin eilen 18-vuotiasta poikaa baarissa, oonko puuma?

  • Viestiketjun aloittaja nainennnn
  • Ensimmäinen viesti
....
Nää, olit vain kännissä.
Jos saat sen pojat sänkyyn selvinpäin, tai alatte tapailemaan muuten, sitten taidat olla puuma.

Itse näin kerran vanhemman naisen (n. 55v) pussailevan äijän kaa (n. 25v), enkä häntäkään pidä puumana. Oli tosi ällöttävää, mut hei, sellasta sattuu ku tarpeeksi ottaa :rolleyes:
 
alkuperäinen
Ton testin mukaan en ole puumaa nähnytkään. :D Mutta siis onko se puuman raja häilyvä, tuolla puhuttiin jotain 15 vuodesta? Eihän tässä sit oo hätää vaikka tapais uudestaankin ton. ;)
 
alkuperäinen
Niin vierailijalle tiedoksi, että itse olin selvinpäin. ;) Meillä oli kivaa, tanssittiin ja tanssilattialla sitten pääs pieni suudelma vaihtumaan. Olis varmaan enemmänkin mutta oli pakko himmailla kun oli niin paljon tuttuja paikalla. :)
 
alkuperäinen
Nää, olit vain kännissä.
Jos saat sen pojat sänkyyn selvinpäin, tai alatte tapailemaan muuten, sitten taidat olla puuma.

Itse näin kerran vanhemman naisen (n. 55v) pussailevan äijän kaa (n. 25v), enkä häntäkään pidä puumana. Oli tosi ällöttävää, mut hei, sellasta sattuu ku tarpeeksi ottaa :rolleyes:
Tossa on sentään 30v ikäeroa noilla, meillä vaan 8 ;)
 
nbr
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;29964693:
Ton testin mukaan en ole puumaa nähnytkään. :D Mutta siis onko se puuman raja häilyvä, tuolla puhuttiin jotain 15 vuodesta? Eihän tässä sit oo hätää vaikka tapais uudestaankin ton. ;)
On se toki sitäkin, mutta kyllä se yleensä tarkoittaa vanhempaa naista ja 26 vuotiasta en sellaiseksi laskisi... hmm... millään laskukaavalla on kyllä vaikea saada ikä eroksi alle 15 vuotta.
 
vierus
Teillä ikäeroa siis 8 vuotta. Samaa sukupolveakin olette. Et ole puuma. Tarvis ainakin 20 vuoden ikäeron, jotta olisi jotenkin ehkä erikoinen pariasetelma mutta en moista puuma -sanaa ymmärrä ollenkaan.
 
Sori, mutta nuori aikuinen ei mitenkään voi olla puuma.
Ihan niinku parikymppinen saati sitten teiniäiti ei ole mikään milf.

Noi on hyvännäköisistä ja nuorekkaista keski-ikäisistä naisista käytettyjä nimityksiä eli se, jos nuori aikuinen vähän vilkaisee nuorempaan päin, ei tee kenestäkään puumaa.
 
feminh
Mielestäni on tuossa vaiheessa liian iso ikäero, paitsi jos mies olisi se vanhempi.

Normaali 26-vuotias nainen ja 18-vuotias POIKA elävät kyllä ihan eri vaihetta elämässä...
 
"vieraskin"
Mielestäni on tuossa vaiheessa liian iso ikäero, paitsi jos mies olisi se vanhempi.

Normaali 26-vuotias nainen ja 18-vuotias POIKA elävät kyllä ihan eri vaihetta elämässä...
Ei välttämättä. Hyvinkin mahdollista, että yhteistä moni asia esim. opiskelu, harrastukset, kaverit, työ... Tuo 8 vuoden ikäero on pieni oli ikäasetelma miten päin vain. On kypsiä 18 vuotiaita olemassa.
 
rikollista
[QUOTE="Marika";29964712]"Kolmeakymmentä lähentelevä täti pussasi teinipoikaa baarissa"

Itse olisin kutsunut jo poliisit.[/QUOTE]

Keski-ikäinen täti-ihminen käytti yläasteikäistä poikaa törkeästi hyväkseen!:O
 
milffiä aunukseen
Sori, mutta nuori aikuinen ei mitenkään voi olla puuma.
Ihan niinku parikymppinen saati sitten teiniäiti ei ole mikään milf.

Noi on hyvännäköisistä ja nuorekkaista keski-ikäisistä naisista käytettyjä nimityksiä eli se, jos nuori aikuinen vähän vilkaisee nuorempaan päin, ei tee kenestäkään puumaa.
Kyllä teiniäitikin voi olla milf, eli äiti jota haluan nussia.
 

Yhteistyössä