suutelin vierasta miestä

Tosin asiasta on jo 1½ vuotta, mutta asia mietyttää ja kaduttaa minua. Tapasimme baarissa, vaihdoimme numeroita. Laitoimme viestiä ja soittelimme. Tapasimme noin5 kertaa ja suutelimme, tai oikeestaan oli se kunnon kielari. Mieheni ei tiedä tästä. Asia vaivaa minua, kertoisinko miehelleni?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.12.2005 klo 15:30 jokke kirjoitti:
Samapa tuo minulle..

Itse panen nyt pikku-joulu aikaan mahdolllisimman paljon naisia varastoon niin jaksaa taas sitoutua pikku romanssiin kevät-talvella...
:saint:
ennen kuin alat paneskelemaan niin kertaapa vähän kirjoitustaitojasi: yhdyssanaviivaa käytetään vain kahden vokaalin (esim. noita-akka) välissä, ei konsonantin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.12.2005 klo 22:24 vieras kirjoitti:
Tosin asiasta on jo 1½ vuotta, mutta asia mietyttää ja kaduttaa minua. Tapasimme baarissa, vaihdoimme numeroita. Laitoimme viestiä ja soittelimme. Tapasimme noin5 kertaa ja suutelimme, tai oikeestaan oli se kunnon kielari. Mieheni ei tiedä tästä. Asia vaivaa minua, kertoisinko miehelleni?
Oliko sillä miehellä puolisoa ja saiko tän miehen puoliso tietää tästä..ja miten reakoi?
Mulla nimittäin samantapainen tilanne, mut vain, että mieheni sai tietää kun tää mun tuttavuuden vaimo otti yhteyttä mun mieheen.
Onko teillä miehes kanssa muuten lapsia? Meillä on ja ne sai ehkä mieheni yrittää jatkamaan. Meillä tää salasuhde kesti yli vuoden.
 
Vivian-81
Mä en vaan jaksa ymmärtää miksi ihmeessä pitää pettää puolisoaan?Tai miksi sitten sitoutua jos ei huvita olla vain sen yhden ihmisen kanssa.Mielestäni on turha väittää että rakastaa toista jos kerran pystyy pettämään.Mutta jokainen taaplaa tyylillään ja minä en ole mikään arvostelemaan sinua AP mutta sanoin vain oman mielipiteeni. :hug:
 
vieras2
kyllä mä rakastan miestäni, mutta meidän suhteessa ei seksiä mieheltä saa. Eikä se suostu hakemaan apua. Eikä halua erota.
Kertokaa ny viisaammat mitä halvattu tehdään???
 
Sinettä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2006 klo 23:17 vieras2 kirjoitti:
kyllä mä rakastan miestäni, mutta meidän suhteessa ei seksiä mieheltä saa. Eikä se suostu hakemaan apua. Eikä halua erota.
Kertokaa ny viisaammat mitä halvattu tehdään???
Hae sinä apua. Tai eroa. Yksinkertaista!
 
hellunen
rehellisyys maan perii. vai? pettäminen on parisuhteen kauhein rikos. jos parisuhteenne ei toimi juttele miehellesi kans asiallisesti, ei syyttelyä. kannattee hakea ulkopuolista apua. eroaminen ei ole ainut tie onneen. teillä tilanne kuitenkin vielä niin hyvä että parempi yhteinen elämä vielä edessä. tsemppiä!
 
IsoMies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.12.2005 klo 22:24 vieras kirjoitti:
Tosin asiasta on jo 1½ vuotta, mutta asia mietyttää ja kaduttaa minua. Tapasimme baarissa, vaihdoimme numeroita. Laitoimme viestiä ja soittelimme. Tapasimme noin5 kertaa ja suutelimme, tai oikeestaan oli se kunnon kielari. Mieheni ei tiedä tästä. Asia vaivaa minua, kertoisinko miehelleni?
Olet parisuhteessa mutta käyt baareissa ?? Hyyiii sinua.
Tapaat siellä muita miehiä?? No mutta jopas jotakin!
Soittelit ja tekstailit ja vielä tapasit ?? Ai ai sinua!! Tuhma tyttö!
Pussasit ja vielä kunnon kielari!! Hyiiii sinä irstas pikku....

Eiku ihan oikeesti. Jos tämmöistä olet toista vuotta miettinyt niin kyllä pienet on murheet sinun elämässäsi!
Eiköhän se sinun ukkokulta käy baareissa, tapaa muita naisia, saattaapa jopa pienessä sievässä pussata??
Elämää se vaan on !!
B) B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.01.2006 klo 00:05 Sinettä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2006 klo 23:17 vieras2 kirjoitti:
kyllä mä rakastan miestäni, mutta meidän suhteessa ei seksiä mieheltä saa. Eikä se suostu hakemaan apua. Eikä halua erota.
Kertokaa ny viisaammat mitä halvattu tehdään???
Hae sinä apua. Tai eroa. Yksinkertaista!
no ei se avun hakeminen yksin tai ero koskaan yksinkertasta oo...
 
femakoille
vähän ot:a...

Kyllä täälä haukutaan ja parjataan miehiä kuinka huonoja ne onkaan...
Vaan tällainen tapaus kun on niin neitit/rouvat hokee "elä kerro miehelles älä kerro..." voi #&%£$!* mitä porukkaa. Menkääpä vähä itteenne!!
 
Harmailija
kyllä sitä meistä yksi jos toinenkin vieraita joskus pussailee. Yksi kielari sinne tai tänne, parisuhteessa on kyse kuitenkin, koko elämästä ja kumppanuudesta, joten ei sitä kannata kertomalla riskeerata...

Oi..odotankin taas pääseväni vieraille pusuille, kultsi kun kävi vuorollaan viime viikonloppuna...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.12.2005 klo 22:24 vieras kirjoitti:
Tosin asiasta on jo 1½ vuotta, mutta asia mietyttää ja kaduttaa minua. Tapasimme baarissa, vaihdoimme numeroita. Laitoimme viestiä ja soittelimme. Tapasimme noin5 kertaa ja suutelimme, tai oikeestaan oli se kunnon kielari. Mieheni ei tiedä tästä. Asia vaivaa minua, kertoisinko miehelleni?
Enpä tunne sua ja sun miestä, enkä osaa siksi vastata kysymykseesi, mutta just vastasin "Jälleen yksi tarina"-ketjuun, kun itellä oli just vastava tilanne. Mä kerroin, koska en pystynyt asian kanssa elämäänkään.
Aika outoa, että näin monet ajattelee, että mitäpä tuosta, on ihan ok suudella vieraita. Musta ei oo, mutta vielä vähemmän mun miehen mielestä...
 
minä kerroin miehelleni, suutelin exän kanssa muuta suhdetta ei ollut vain tuo yksi suudelma! puhuin mieheni kanssa. hän antoi anteeksi ja sanoi että minäkin olisin varmasti antanut hänelle anteeksi vastaavassa tilanteessa! ... olisinko? nuo sanat on jääneet päähän soimaan, antaisinko miehelleni anteeksi saman`?! päissään olin mutta se ei ole syy... ihmisiä me kaikki ollaan! :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.12.2005 klo 06:57 Vivian-81 kirjoitti:
Mä en vaan jaksa ymmärtää miksi ihmeessä pitää pettää puolisoaan?Tai miksi sitten sitoutua jos ei huvita olla vain sen yhden ihmisen kanssa.Mielestäni on turha väittää että rakastaa toista jos kerran pystyy pettämään.Mutta jokainen taaplaa tyylillään ja minä en ole mikään arvostelemaan sinua AP mutta sanoin vain oman mielipiteeni. :hug:
Ehkä tuo elämää ymmärtämättömyytesi johtuu nuoresta iästä ja vähästä elämänkokemukseta.
 

Yhteistyössä