suutuin miehelle ihan tyhmästä asiasta otin vauvan, auton ja läppärin ja ajoin kittilään.

  • Viestiketjun aloittaja tyhmätyhmätyhmä
  • Ensimmäinen viesti
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:
kumpa vaan olis ajokortti niin voiskin lähteä, jos oon suuttunu miehelle niin kohti bussipysäkkiä on mun suuntani
Mä suutuin kerran, ei ollut silloin vielä lapsia. Lähdin ovet paukkuen ja tajusin kesken matkaa, että helvetti soikoon unohdin suutuspäissäni sinne miehen luokse sekä lompakon, että mun toisessa kaupungissa olevan asunnon avaimet :|
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Musta tuntuu nyt siltä että ellet Porvoosta asti ajanu, niin nyt on syytä lähtee kotio tai tästä jutusta tulee isompi kuin edes kuvittelet. Mietis miltä miehes tuntuu sanoa pomolle "enpä päässyt töihin kun ei ollut autoa, en päässyt millään muullakaan kun ei ollut rahaa, enkä saanut edes ilmoitettua työpaikalle, kun ei ollut puhelinta.... ja kaikki vaan siksi että rouva ajoi kittilään"
Musta kyllä tuntuu, että PORVOOSTA ollaan tulossa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:
kumpa vaan olis ajokortti niin voiskin lähteä, jos oon suuttunu miehelle niin kohti bussipysäkkiä on mun suuntani
Mä suutuin kerran, ei ollut silloin vielä lapsia. Lähdin ovet paukkuen ja tajusin kesken matkaa, että helvetti soikoon unohdin suutuspäissäni sinne miehen luokse sekä lompakon, että mun toisessa kaupungissa olevan asunnon avaimet :|
:LOL:
no joo, mäkin lähden niin puolet tavaroista unohtuu, sitä on niin vihaa ja raivoa että ei oikein ajattele. Toinen mitä teen, asutaan rivarissa, päädyssä, lähden ulos tohon päätyyn istumaan ja rauhoittumaan. Joskus tekis mieli lähteä vaan jonnekkin pitemmäs aikaa ja jättää lapset ukolle, se aina kun marmattaa ettei pärjää näiden kolmen kanssa
 
Mua kiinnostaa että kuinka pääsit lähtemään? Kun ite oon yrittänyt joskus pakoon tota ukkoa vauvan kanssa niin en oo pääsyt edes ovesta pihalle, kerran meinasin hypätä jo parvekkeeltakin ( huom! asutaan 1. kerroksessa eli en siis mitään surmanhyppyä suunnitellut) mutta empä päässyt sieltäkään. Mutta toivottavasti teidän tilanne selviää :|
 
tyty
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja tyty:
miten vauva jakso niin pitkän matkan :0
no miten ei jaksisi?!
No eihän pientä vauvaa saa edes istuttaa niin kauaa turvaistuimessa eikä isompaakaan mukulaa..ja kai tarvii välil ruokaa jne...ja jos AP olis välillä pysähdelly ni luulis et olis miettiny asioita...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tyty:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja tyty:
miten vauva jakso niin pitkän matkan :0
no miten ei jaksisi?!
No eihän pientä vauvaa saa edes istuttaa niin kauaa turvaistuimessa eikä isompaakaan mukulaa..ja kai tarvii välil ruokaa jne...ja jos AP olis välillä pysähdelly ni luulis et olis miettiny asioita...

plaaplaaplaa.kyllä ihmiset tekee pidempiäkin reissuja vaikka on lapsia,ihan vauvojakin.me ollaan ajettu 800km vauvan kanssa.ei ne mikään este ole,ei edes hidaste.
 
tyty
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tyty:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja tyty:
miten vauva jakso niin pitkän matkan :0
no miten ei jaksisi?!
No eihän pientä vauvaa saa edes istuttaa niin kauaa turvaistuimessa eikä isompaakaan mukulaa..ja kai tarvii välil ruokaa jne...ja jos AP olis välillä pysähdelly ni luulis et olis miettiny asioita...

plaaplaaplaa.kyllä ihmiset tekee pidempiäkin reissuja vaikka on lapsia,ihan vauvojakin.me ollaan ajettu 800km vauvan kanssa.ei ne mikään este ole,ei edes hidaste.
EI OLEKKAAN este tai hidaste. Itsekin ajetaan kerran kuussa yli 800km putkeen. POINTTI oli se, että jos ajoi suuttuneena putkeen koko matkan!!!

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tyty:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja tyty:
miten vauva jakso niin pitkän matkan :0
no miten ei jaksisi?!
No eihän pientä vauvaa saa edes istuttaa niin kauaa turvaistuimessa eikä isompaakaan mukulaa..ja kai tarvii välil ruokaa jne...ja jos AP olis välillä pysähdelly ni luulis et olis miettiny asioita...
No me ollaan kyl useempi kerta yöllä ajettu sukulaisiin yöllä kahdeksankin tuntia yhteen putkeen kun lapset nukkuu. Helpompaa toi matkustaminen sillain.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tyty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tyty:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja tyty:
miten vauva jakso niin pitkän matkan :0
no miten ei jaksisi?!
No eihän pientä vauvaa saa edes istuttaa niin kauaa turvaistuimessa eikä isompaakaan mukulaa..ja kai tarvii välil ruokaa jne...ja jos AP olis välillä pysähdelly ni luulis et olis miettiny asioita...

plaaplaaplaa.kyllä ihmiset tekee pidempiäkin reissuja vaikka on lapsia,ihan vauvojakin.me ollaan ajettu 800km vauvan kanssa.ei ne mikään este ole,ei edes hidaste.
EI OLEKKAAN este tai hidaste. Itsekin ajetaan kerran kuussa yli 800km putkeen. POINTTI oli se, että jos ajoi suuttuneena putkeen koko matkan!!!
niin JOS ajoi.mitä toi edes kuuluu tähän asiaan?eiköhän ap ole lapsestaan huolta pitänyt.ihme että pitää alkaa aina ettii jotain mistä sais valittaa!
 
hellu 77
miks kaiken vähänkin hassumman/kummallisemman tapahtuman/jutun pitäs olla porvoosta?
Tuos ap:n jutus ei oo mitään omituista, mie voisin tehä saman tempun suuttuessani.
Tai sit myö ollaa ap:n kans omituisia =)
 
tyty
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tyty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tyty:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja tyty:
miten vauva jakso niin pitkän matkan :0
no miten ei jaksisi?!
No eihän pientä vauvaa saa edes istuttaa niin kauaa turvaistuimessa eikä isompaakaan mukulaa..ja kai tarvii välil ruokaa jne...ja jos AP olis välillä pysähdelly ni luulis et olis miettiny asioita...

plaaplaaplaa.kyllä ihmiset tekee pidempiäkin reissuja vaikka on lapsia,ihan vauvojakin.me ollaan ajettu 800km vauvan kanssa.ei ne mikään este ole,ei edes hidaste.
EI OLEKKAAN este tai hidaste. Itsekin ajetaan kerran kuussa yli 800km putkeen. POINTTI oli se, että jos ajoi suuttuneena putkeen koko matkan!!!
niin JOS ajoi.mitä toi edes kuuluu tähän asiaan?eiköhän ap ole lapsestaan huolta pitänyt.ihme että pitää alkaa aina ettii jotain mistä sais valittaa!
Mun alkuperäinen ihmetyshän olikin ni että KUN on pysähdellyt JA HUOLEHTINUT lapsestaan niin IHME ettei ole miettinyt siinä asioita vaan jatkanut vaan matkaa!! Vittu mitä väkee täällä kun ei järki pelaa... :0
 
Finttu
Mä luulen (en tiedä siis), että näillä nykyisillä bensan hinnoilla meen autolla ei edes pääsis 800 km:a putkeen tankkaamatta. Että pakko on ollu pysähtyä välillä ja sen vauvanki takia.
Mut ihmettelen kans tosiaan sitä, et miksi sinne Kittilään piti ajaa jos siellä ei edes oo ketään tuttuja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hellu 77:
miks kaiken vähänkin hassumman/kummallisemman tapahtuman/jutun pitäs olla porvoosta?
Tuos ap:n jutus ei oo mitään omituista, mie voisin tehä saman tempun suuttuessani.
Tai sit myö ollaa ap:n kans omituisia =)
Mäkin voisin tehdä ja monesti on olen meinannutkin. Lähellä on siis ollut...

Ei mitään ihmeellistä, mulla on sellanen tapa reakoida. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neppi:
Mua kiinnostaa että kuinka pääsit lähtemään? Kun ite oon yrittänyt joskus pakoon tota ukkoa vauvan kanssa niin en oo pääsyt edes ovesta pihalle, kerran meinasin hypätä jo parvekkeeltakin ( huom! asutaan 1. kerroksessa eli en siis mitään surmanhyppyä suunnitellut) mutta empä päässyt sieltäkään. Mutta toivottavasti teidän tilanne selviää :|
Pakoon vauvan kans... :$ Onko sun miehes väkivaltainen?
 
Olin jo pudota penkiltä, kun joku mainitsee aloituksessaan kittilän :whistle:

Mut mikäpä siinä, melko radikaalia. Minä oon kerran häipynyt kun suutuin. Tosin lähtö ei ollu kovin näyttävä, ku jouduin raaputtelemaan 15 min auton ikkunoita kuurasta. Ja ajelin vain päiväksi äidin kämpillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
työmatka on 19 km!ja työt alkaa neljältä yöllä eikä mee mitään muita ku takseja:( juu on mulla miehen pankkikortti, ajokortti ja puhelinkin mukana! ne jäi autoon kun lähdin.
No eiköhän taksi vie sen laskulla, kun pyytää. Täällä ainakin takit kirjottaa laskun tarvittaessa. Päsee se töihin.
 

Yhteistyössä