Suutuinko turhasta?

äiti kans
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Onko teidän mielestä ok että vieraat suukottelee pariviikkoista vauvaa naamalle?
Vai oonko mie vaan paskantärkee nipottaja kun en moisesta tykkää. :/
Ei kai tosta suuttua tarvi, riittää kun ilmoittaa ihan ystävälliseen sävyyn ettei halua noin toimittavan. Perustelee vaikka vielä jos joku ei tajua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Suutuit turhasta.

Kyllä on ihan ymmärrettävää että ei tykkää, sanoakin siitä saa ja pitää mutta SUUTTUMINEN ei kuulosta kyllä ihan terveeltä reaktiolta.
Ai. Mun mielestä kuulostaa kyllä täysin normaalilta ja terveeltä tuoreen äidin reaktiolta. Miten kukaan voi tommosesta toisen puolesta edes määritellä, onko se "tervettä"?
 
No joo siis en nyt sanan varsinaisessa merkityksessä SUUTTUNU (siis että oisin ruvennu asiasta huutamaan tms.) mut herneet meni nenään melkosen syvälle...
Kaikennäkösiä tauteja liikkeellä, eihän tommosen vastustuskyky ole vielä kummoinenkaan.
 
Anna
Alkuperäinen kirjoittaja SugarBabyLove:
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Suutuit turhasta.

Kyllä on ihan ymmärrettävää että ei tykkää, sanoakin siitä saa ja pitää mutta SUUTTUMINEN ei kuulosta kyllä ihan terveeltä reaktiolta.
Ai. Mun mielestä kuulostaa kyllä täysin normaalilta ja terveeltä tuoreen äidin reaktiolta. Miten kukaan voi tommosesta toisen puolesta edes määritellä, onko se "tervettä"?
tämähän on vain mun mielipide, perustuen katsaukseen omasta tuttavapiiristä, joista kukaan ei kyllä suuttuisi moisesta. Huomauttaa voisi ja ottaa vaikka puolikkaan herneen nenään mutta suuttuminen sellaisesta asiasta josta ei lapselle mitään varsinaista vahinkoa ole, on (mielestäni! ) ylimitoitettu reaktio.

Joten, mun käsityksen mukaan suuttuminen ei ole tervettä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Alkuperäinen kirjoittaja SugarBabyLove:
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Suutuit turhasta.

Kyllä on ihan ymmärrettävää että ei tykkää, sanoakin siitä saa ja pitää mutta SUUTTUMINEN ei kuulosta kyllä ihan terveeltä reaktiolta.
Ai. Mun mielestä kuulostaa kyllä täysin normaalilta ja terveeltä tuoreen äidin reaktiolta. Miten kukaan voi tommosesta toisen puolesta edes määritellä, onko se "tervettä"?
tämähän on vain mun mielipide, perustuen katsaukseen omasta tuttavapiiristä, joista kukaan ei kyllä suuttuisi moisesta. Huomauttaa voisi ja ottaa vaikka puolikkaan herneen nenään mutta suuttuminen sellaisesta asiasta josta ei lapselle mitään varsinaista vahinkoa ole, on (mielestäni! ) ylimitoitettu reaktio.

Joten, mun käsityksen mukaan suuttuminen ei ole tervettä.
No mistä tiedät, ettei siitä lapselle ollut vahinkoa?
 
En ite ikinä ole lääppiny toisten lapsia, enkä muutenkaan liikuttele vierasta vastasyntynyttä kasvoihin vaikka sylissä pitäisinkin.
Muuten en mikään pöpökammoinen ole, mut jotenkin noiden "vasta uunista tulleiden" haluu antaa rauhassa kehittää vastustuskykyään.
 
Anna
Alkuperäinen kirjoittaja SugarBabyLove:
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Alkuperäinen kirjoittaja SugarBabyLove:
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Suutuit turhasta.

Kyllä on ihan ymmärrettävää että ei tykkää, sanoakin siitä saa ja pitää mutta SUUTTUMINEN ei kuulosta kyllä ihan terveeltä reaktiolta.
Ai. Mun mielestä kuulostaa kyllä täysin normaalilta ja terveeltä tuoreen äidin reaktiolta. Miten kukaan voi tommosesta toisen puolesta edes määritellä, onko se "tervettä"?
tämähän on vain mun mielipide, perustuen katsaukseen omasta tuttavapiiristä, joista kukaan ei kyllä suuttuisi moisesta. Huomauttaa voisi ja ottaa vaikka puolikkaan herneen nenään mutta suuttuminen sellaisesta asiasta josta ei lapselle mitään varsinaista vahinkoa ole, on (mielestäni! ) ylimitoitettu reaktio.

Joten, mun käsityksen mukaan suuttuminen ei ole tervettä.
No mistä tiedät, ettei siitä lapselle ollut vahinkoa?
Mitököhän vahinkoa siitä muka voi tulla? Tuskinpa kukan kieltä on suuhun tunkenu tai muutenkaan suulle pussaillu.
 
turilas
No nii mieki olin nipo, mutta tuo midän poika suukottaa itse kaikki kenestä tykkää ja on sylissä :) Lattialle ko pitäis laittaa ja eikä antaa kenekään ottaa syliin. Salaman nopeasti suu on naamassa kiinni ja JEE!!!
 

Yhteistyössä