Suvakit järkyttyivät "valetoimittajasta"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sananvapaus on yks asia. Rikoslaki on toinen asia.
Mä en oikein voi hypätä kolmessa promillessa rattiin ja kutsua sitä känniperformanssiksi. Tai voin mutta mun ei pidä ihmetellä jos taiteellista vapauttani tollai törkeesti rajoitetaan.

Mitä Rushdien tekstejä olen lukenut niin uskoisin, että me päästäis aika äkkiä jonkinmoiseen yhteisymmärrykseen sananvapaudesta ja sen merkityksestä.
Miten tyhmä pitää olla sen joka vertaa sananvapautta rattijuoppouteen...
 
vierailija
Vihreiden puheenjohtajan "sananvapautta".


http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka/artikkeli-1.216573

MTK:n Tiirola joutui Touko Aallon twitter-pannaan jo lulucf-äänestyksen jälkeen syyskuussa
Politiikka19:52Aimo Vainio
"Vihreät on aiemmin osallistunut keskusteluun, mutta linja näyttää olevan muuttunut", MTK:n metsävaltuuskunnan puheenjohtaja Tiirola toteaa.

MTK:n Mikko Tiirolan mukaan vihreiden aiemmat puheenjohtajat kestivät kritiikkiä hyvin.

Keskustan kansanedustaja Mikko Kärnä ei ole ainut vaikuttaja, joka on joutunut vihreiden puheenjohtajan Touko Aallon mustalle listalle Twitterissä.

MTK:n metsävaltuuskunnan puheenjohtaja Mikko Tiirolaan Aalto katkaisi Twitter-yhteyden jo syyskuussa.

"Roolini mukaan kritisoin Aaltoa. Toivoin, että hän olisi tehnyt lulucf:ssä pesäeroa ympäristöpopulismiin. Kirjoitin aiheesta Keskisuomalaiseen. Jouduin jäähylle, mutta se on kestänyt nyt yli kaksi kuukautta", Tiirola sanoo.

Lulucf on EU:n metsälaki, joka sitoo metsät EU:n ilmastotavoitteisiin.

Tiirola kertoi asiasta nyt, kun näyttää siltä, että vihreiden linja on muuttumassa.

"Vihreät on aiemmin osallistunut Ville Niinistön ja Heidi Hautalan aikoina keskusteluun. He kestivät kritiikkiä ja Niinistö oli metsävaltuuskunnan vieraana", Tiirola sanoo.

MT kertoi aiemmin tänään keskiviikkona, että Aalto laittoi Kärnälle twitter-eston.

Vihreiden Touko Aalto kyllästyi himo-twiittaaja Mikko Kärnään – esto päälle
 

Yhteistyössä