Swipen "pesupallo" - toimiiko oikeesti?

  • Viestiketjun aloittaja ostaako vai ei?
  • Ensimmäinen viesti
ostaako vai ei?
siis tää Swipe Ball, mikä laitetaan pyykinpesukoneeseen ja se luovuttaa hopeaioneja vaatteisiin. Tämä puolestaan estää vaatteiden tunkkaisen hajun ja pari päivää luvataan vaatetta voivan pitää päällä ettei haise hielle. Onko kellään oikeita käytännön kokemuksia tosta ihmepallosta?
 
viiden muksun mamma
Mä olen kuullut siitä vain sen, että on törkeen kallis. Mun äiti sitä suunnitteli ostavansa, mutta jäi vielä miettimään... Hmm, pitääpä huomenna soittaa ja kysyä, että jokos se heillä koneessa pyörii (siis se pallo).
 
Käyttäjä
Olen käyttäny jo reilut 1,5 vuotta ja hvyin toimii. Tässä päivänä eräänä totesin, että nykyään pesen pyykkiä vähemmän eli harvemmin. Yksi syyllinen varmasti on tuo pallo, joka on pesukoneessa koko ajan. Mulla on murkkikäisiä lapsia ja he hikoilevat kainaloista ja jaloista melkoisesti. Enää ei hiki haise. Itse pystyn pitämään samaa puseroa jopa 5 työpäivää. Eli ei tule kainaloihin tunkkainen hien haju. Eli raha tulee takaisin ainakin vähempänä työnä ja pesukertoina.
 
Tammikuussa tosi edullisesti 17 euroa (norm. 28) riittää ainakin 160 pesukertaan ja
ominaisuus säilyy 10 viikkoa pestyssä vaatteessa. Jos kiinnostuit voit laittaa yv:tä.
Löysin tällaisen vanhan kirjoituksen, joka on nyt ajankohtainen.
 

Yhteistyössä