Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta!
Täällä ollaan jo jonkun aikaa oltu hereillä, neiti päätti tänään herätä ajoissa. Ymmärtäähän sen kun meni nukkumaankin jo puol kasi.

Roonalle Toivottavasti sait sitten unta. Tiiän kyllä tunteen kun odottaa että kun vihdoin pääsee uneen niin vauveli herättää.. Ja tuosta lihomisesta, mulla ihan samat fiilikset. Nyt kyllä oon ottanut itteeni niskasta kiinni ja kesällä pitää olla painon pudonnu -10kg. Olis kiva mahtua vanhoihin vaatteisiin, että ei tarvitsis kaikkea uusiks ostaa. Vaikka eihän shoppailu hirveetä oo :eek: Oon yrittänyt tunkea itteeni mun vanhoihin farkkuihin, mies vieressä nauranu että ei taida vielä mahtua (Mahtuukohan koskaan jos vaikka lantiokin on synnytyksessä levinny) :kieh:


Tepalle paljon onnea!

Puuron syömisestä Mäkin oon meidän neidille ruvennut syöttämään RIISIpuuroa, sitä muksun. Ja mäkin oon saanu ohjeistuksen että kyllä sitä voi antaa jo 4 kk iässä, joten sillä on menty aamuisin ja iltaisin.

Mites muuten muilla, nauraako vauvat ääneen? Meillä ei naureta, hymyillään siis vaan.

Ikäviä noi joittenkin ihmisten purkaukset, taitaa omassa elämässä mennä huonosti niin sitten tulee tänne palstalle avautumaan :$ .

Ihanaa mekin päästiin MUSKARIIN, oli kyllä kiva huomata miten neiti tykkäs siellä olla.

Mutta paljon kaikille voimia, KOHTAHAN ON JO KEVÄT!
Kun miettii että kovaa vauhtia ollaan menossa maaliskuulle.. :hug:
 
schnuller
Sori, mutta nyt on aivan pakko hehkuttaa!!Meidän vaavi nukkui 21.30-6.15 syömättä!Ensimmäinen kerta.heräsin itse siihen silloin 6.15 kun vaavi ähisi sängyssä kun oli kääntynyt vatsalleen.Olin ihan järkyttynyt, ja syöksyin heti maidon lämmitykseen. :LOL:

ONNEA Tepa75! :flower: :flower:

Ulkonäköahdistus:Mullakin tulee välillä nyt sellainen olo, että oon kauheen ruma ja lihava.Vieläkään ei mahdu kun yhdet siistimmät housut, siis farkut, jalkaan.Odotan niin älyttömästi että lumet sulais niin pääsis kunnolla lenkille, siis juoksemaan.
Ja minusta itseään pitää hemmotella!!Varsinkin nyt kun on tällainen muutenkin nuhjuinen elämäntilanne menossa.Mä kävin kans hierojalla, ja hiuksiin pitäis ottaa raidat!

Kiitos Helinä tuosta jutusta.En ollut bongannutkaan sitä vielä netistä.Kirjastossa luin silloin aiemmin kerran sen Juoksija-lehden vaunuvertailun.

No jos sitä riisipuuroa kerran saa tarjoilla jo nyt, niin tässähän pitää lähtä kauppaan!
Tuo olikin muuten hyvä vinkki, että aloittaa nuo viljat tuolleen järjestyksessä.

Roona82 Voimia väsymyksen ja unettomuuden kanssa kamppailuun!Kuten myös muille, jotka painivat mokoman ongelman kanssa.Mä herään kans normisti neljän tai puol viiden aikaan kun en enää saa unta sitten kun vaavi on syötetty.

Nyt pitäis alkaa valmistautumaan kun tänään on jumppapäivä!Onneksi ulkona on vaan -5astetta.
 
schnuller
Mitä mieltä vatsallaan nukkumisesta??:Nyt olen huomannut, että tyttö vääntää itsensä yöllä vatsalleen, ja yleensä ilmoittaa sit että tulkaa kääntämään hänet.Aamulla nyt kääntyi taas ja nyt nukkuu kuin tukki vatsallaan.En mennyt kääntämään.Siltikin mielensopukoissa painaa neuvolan varoitukset, että "ei saa nukuttaa vatsallaan, koska sen on katsottu liittyvän tiiviisti kätkyt-kuolemaan".Miten on, annatteko nukkua vatsallaan vai käännättekö?
 
J84
Paljon onnea pienestä aarteesta Tepa75 :heart:

Mä eilen vai olikohan se toissapäivänä mietin, et onkohan kukaan syyskuisista uudelleen pieniin päin...on nää aina niin hienoja ja iloisia uutisia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja schnuller:
Mitä mieltä vatsallaan nukkumisesta??:Nyt olen huomannut, että tyttö vääntää itsensä yöllä vatsalleen, ja yleensä ilmoittaa sit että tulkaa kääntämään hänet.Aamulla nyt kääntyi taas ja nyt nukkuu kuin tukki vatsallaan.En mennyt kääntämään.Siltikin mielensopukoissa painaa neuvolan varoitukset, että "ei saa nukuttaa vatsallaan, koska sen on katsottu liittyvän tiiviisti kätkyt-kuolemaan".Miten on, annatteko nukkua vatsallaan vai käännättekö?
Mä haluaisin nukuttaa Arttua mahallaan mutta kun ukkeli ei malta nukkua mahallaan niin se siitä sitten. Artulla on selällään nukkumisesta kallo takaraivosta toiselta puolelta ihan litteä kun nukkuu selällään ja ainoastaan pää oikealle kääntyneenä. Nyt onneksi tuo vasemman puolen jäykkyys alkaa helpottaa (kiitos fysioterapeutin ohjeiden) niin tuo kallokin alkaa muotoutua takas normaaliksi.

 
Huomenta. Eipä tässä sitten kauaa nukuttu. Mä menin nukkumaan joskus 3 jälkeen... kait? Vili heräs sit klo 4.30... ylläri-ylläri-paskomaan...! (Siitäkin tais "joku" valittaa, että en sais valittaa kun Vili kakkaa öisin? V*ttu tasan valitan!) :LOL: Sen jälkeen uni oli tosi katkonaista, ja kun mies lähti töihin 6.30, Vili taas heräs siihen, ja en kyllä nukkunut sen jälkeen minäkään. Joku härväs vieressä vähän väliä ja repi tukasta ym. Klo 8 mä sit taivuin, ja noustiin puuronkeittoon.

Tänään taas meni iso lautasellinen kaurapuuroa, lisäsin vähän marjasosetta sekaan.. Mä en kyllä tiedä mitään mitä tuo poika ei söis! Ei oo ainakaan nirso! :D

Nukkumisesta: Vili nukahti eilen pullolle joskus klo 19... ja syömään heräsikin sitten klo 2! Eli täälläkin nukuttiin hieno pätkä! On kyllä kokoajan alkanut venymään pidemmäksi tuo eka unipätkä... Ehkä se kohta nukkuis jo 8h? Onnea schnullerille hienosta yöstä!!! Meillä ei oo jäbä ikinä nukkunut vatsallaan... Mut siinä vaiheessa kun se osaa ite kääntyy vatsalleen nukkumaan, niin antaa nukkua. Täälä nykyään nukutaan aina kyljellään. Kääntyy aina automaattisesti kyljelleen kun alkaa uni-tuhnuttaa rättiään ja leluaan...

Ulkonäöstä ja painosta ym
; Juu... on toi haikeeta katella farkkuja, joita käytin ennen raskautta. Mulla on miljoonat ihanat housut kokoa 34-36.... Nyt menee 42... "Pikkasen" on perse levinny tossa raskauden aikana ja jälkeenkin! Voi kun vaan jaksaisin tehdä asialle jotain.... :'( Tää ei sikäli ole mulle uus tilanne; olin aiemmin pari vuotta ylipainoinen, koska söin sellaisia lääkkeitä (epilepsiaan) jotka keräs nestettä; lihotti; väsytti; masensi.... Mut samantien ku ne lääkkeet jätettiin veke, mulla tippui paino yli 20kg yhden kevään aikana. Ilman mitään sen kummempia ponnisteluja. Nyt sit pitäs ponnistella. Vois vaikka aloittaa sillä, että söis aamiaisen, lounaan ja päivällisen... Meinaan tällä hetkellä en vaan jaksa tehdä päivisin ruokaa tai huolehtia itestäni. Vili vie kaiken energian. Pitäs osata keskittyä myös omaan hyvinvointiin. Sit mä napostelen koko päivän ja syön illalla ison aterian... :'(

Hitto, ärsyttää... Kokoajan sellainen olo kun kirjottaa, että tekis mieli jättää jotain asioita kirjoittamatta; mä melkein tiedän, mitä se ihminen mihinkin asiaan kommentois ja neuvois ym. Ja googlettais. Nyt on kyl helpottunu olo, oikeesti. Mulla ahdisti sen ihmisen jutut, pakko myöntää nyt. :ashamed:

Jaha, tässä odottelen, että Vili väsähtää ja päästäis päikkäreille. Sen jälkeen lähdetäänkin liikenteeseen, kahvittelemaan ja illalla jumppaan :)

:hug: kaikille, on meillä oikeesti tosi hieno porukka! :flower: :heart:
 
J84
hipuli09, meillä Samu hekottaa ääneen, varsinkin jos lörpöttelen ja vääntelen naamaani sille :D Niin ja sit sille se nauraa jos näkee itsensä peilistä. Voi mennä hyvin tuntikin, kun Samu kyttää itteään peilistä mikä kuuluu tohon Tiny Loven leikkikaareen...päristelee niin, et kuolakuplia tulee, nauraa ja kiljuu :heart:

Ulkonäkö paineet: taitaa olla aika pitkälti menneen talven lumia, kun on raskauskilot lähteny ja nyt on ylimääräistä hävinnyt sen 5kg viidessä viikossa. Mun täytyy pitää tossa tiputtamisessa hiljainen tahti ettei vaan tuu rytinällä takaisin..on liian paljon siitä kokemusta :/ Mun lempifarkut roikkuu takapuolesta hieman ja pitää vissii uudet hankkia, tosin muutenkin uusia vaatteita olis kiva saada ja mahtua kokoon 36/38 eli joku 60-65kg pitää saavuttaa niin olis enemmän kuin tyytyväinen, sillä nyt oon kokoa 40/42 ja painoa on 72kg. Ja yks mikä mua helpottaa ulkonäkö asioissa on, kun pääsen parturiin :D Mulla on heti hiustenleikkuun jälkeen jo niin "hehkeä" olo, ettei mitään muuta tarvita. Niin ja uiminen..mä niin pidän siitä. Käyn 2-3 kertaa uimassa ja siitä tulee ihan mieletön fiilis :D

schnuller, Samu nukku ekat kuukaudet masullaan, mutta nykyään se on joko kyljellään tai selällään. Ihme kyllä ettei se oon kääntynyt unissaan, sillä takaisin kääntyminen selälleen ei ole vielä onnistunut tai en oo ainakaan nähnyt :) Kyl mä varmaan antaisin sen nukkua mahallaan jatkossakin jos siinen asentoon nukahtaisi...en oo kauheesti panikoinu enään tota kätkyt-juttua niin kuin ekoina viikkoina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Hitto, ärsyttää... Kokoajan sellainen olo kun kirjottaa, että tekis mieli jättää jotain asioita kirjoittamatta; mä melkein tiedän, mitä se ihminen mihinkin asiaan kommentois ja neuvois ym. Ja googlettais. Nyt on kyl helpottunu olo, oikeesti. Mulla ahdisti sen ihmisen jutut, pakko myöntää nyt. :ashamed:
Et oo ainoa, jota ahdisti. Mä jopa välttelin tätä pinoa kun oli näitä kirjoituksia (monta kertaa olin jo kirjoittanut ilkeitä kommentteja mutta onneksi järki esti painamasta tuota lähetä-nappulaa. Opin jotain siitä odotuspinon riidasta ja bannista). Toivottavasti saadaan nyt olla rauhassa ja keskustella niin kuin ennenkin, ilman riitoja.

 
Alkuperäinen kirjoittaja schnuller:
Mitä mieltä vatsallaan nukkumisesta??:Nyt olen huomannut, että tyttö vääntää itsensä yöllä vatsalleen, ja yleensä ilmoittaa sit että tulkaa kääntämään hänet.Aamulla nyt kääntyi taas ja nyt nukkuu kuin tukki vatsallaan.En mennyt kääntämään.Siltikin mielensopukoissa painaa neuvolan varoitukset, että "ei saa nukuttaa vatsallaan, koska sen on katsottu liittyvän tiiviisti kätkyt-kuolemaan".Miten on, annatteko nukkua vatsallaan vai käännättekö?
Mäkään en ole nukuttanut vatsalleen poikaa kertaakaan mutta (kuten Roonakin kirjoitti) kun hän sen itse tekee/ kääntyy itse mahalleen, saa hän siinä nukkua kunnes alkaa kuulumaan "äiki-äiki-äiki" ja pitää kääntää toisinpäin.. ;)

Meillä oli eilen juhlapäivä ja illallakin juhla vielä jatkui kun Ville jahtas rapisevaa kirjaansa tuossa lattialla kuin hai laivaa..eteenpäin ryömimällä! aika vähän toistaseks pääsi eteenpäin ja tänään aamulla puolestaan sitten pakitettiin.. heh.

Tepa75 onnea :heart:

Elku :hug: :hug:

Me lähdetään tänään maalle yöksi, poika pääsee ratsastamaan ensimmäistä kertaa, tosin äidin sylissä vielä ;)
 
Mä oon kans miettiny, millon saadaan ekat uudet vauvauutiset tähän pinoon. Onnea Tepalle pikkuisesta salamatkustajasta! :) Kertoilehan välillä raskauskuulumisiakin!

Täältä on näköjään poistettu ne skitsoiluviestit.. No, ehkä parempi niin. Oli kyllä ilkeää tekstiä ja samoin mun olis tehnyt mieli pistää pari napakka kommentti takaisin, mut parempi vaan antaa asian olla. Ei hyödytä yhtään ketään olla ilkeä. Ja jos tuntuu siltä, että ei uskalla/halua/kehtaa kirjottaa tänne asioista, niin jatketaan FB:n puolella. :)

J84, mä kans vähän pelkään, että imetyksen loppumisen jälkeen mulle tulee kilot humahtamalla takasin. Siis mähän oon kohta pelkkää luuta ja nahkaa (ja maitokannuja :D). En muista, millon viimeks aikuisiällä olisin painanu niin vähän ku nyt. Tuo maitotuotanto tuntuu syövän musta kaiken ylimääräisen, mitä en pidä välttämättä niin kauheen positiivisena asiana. Kaikki housut pyörii päällä ja menee jalkaan ilman, että tarvii avata nappeja ja vetskaria.

Mut nyt aamupalaa kitusiin ja neidille vaatteet päälle! Vitsi muuten kun tää typy on kiinnostunu mun läppäristä, koko ajan pienet kädet tulee näppäimistölle ja touchpadille. :D Omat lelut ja ilmakylpyily ei kiinnosta yhtään niin paljoo.
 
Että sellaista täällä... :whistle: En jää poistunutta kaipaamaan.

Elkulle jaksamista, toivottavasti pikkuisen vaivoihin löytyy syy ja helpotusta :hug:

Tepalle onnittelut uudesta tulokkaasta :flower:

Ulkonäköpaineita
en ole osannut suuremmin enää ajatella. Itselläni on tapana meikata hiukan päivittäin (puuteri+ripsari) ja tykkäisin enemmänkin pitää itsestäni huolta jos vaan ehtisin/jaksaisin. Kaikki hemmottelujutut olisi ihania, mutta varaa ei sellaisiin tällä hetkellä ole :/ Kampaajalla käynnit saa nyt riittää =) Paino on lähtölukemissa (n.52kg) ja olen kuullut kiitettävästi kehuja (naisilta! :eek: ) siitä, kuinka hyvin olen palautunut. Löysää löytyy ja kiinteytystä kroppa kaipaa, mutta hiljaa hyvää tulee :whistle: ;)

Meidän typykkä oppi lauantaina kääntymään masulleen. Se onnistuu vasta vasemman kyljen kautta, mutta koko ajan kierähtelee masulleen ja sitten huudetaan, kun eteenpäin ei päästä niin kuin haluaisi. Hieman tuo kyllä pääsee etenemäänkin (kun on paljain jaloin laminaatilla) ja ihan oikeanlaiset liikkeet on. Enimmäkseen pyörii kuitenkin vain akselinsa ympäri, kunnes hermostuu :D

Masullaan en ole nukuttanut kuin sylissäni, mutta antaisin kyllä jo nukkua masullaankin, jos siihen itse kääntyy. Muutenkin meillä on nukuttu taas normaaliin tapaan kahdella syötöllä. Tää on kyllä niin helppoa verrattuna esikoisen vauva-aikaan, silloin kun herättiin 1-2h välein :whistle:

Ääneen typy hekottaa, mutta nyt kuvioihin on tullut kirkuminen/rääkyminen. Kirkumisen sävy vaan muuttuu olotilan mukaan eli naurattaako vai hermostuttaako/kiukuttaa :LOL: Välillä jopa ärsyttävän kuuloista rääkymistä, mutta samalla niin huvittavaa :D :heart:

Kristelle & K 4kk5pv
 
J84
roserip, mulla ei oo imetys tällä kertaa kauheesti edesauttanut painon tippumisessa niin kuin Micon kohdalla. Oon ite joutunu tekeen suurimman työn painon pudotuksen suhteen eli kuluttaan sen mitä syön. Vuoden vaihteen jälkeen en oo nimeksikään koskenut mihinkään makeaan, jopa suklaa jota rakastan on jäänyt itsellään pois ja ruoka on pääsääntöisesti kevyttä. Leipää (vaaleaa) en ole koskaan välittänyt syödä, mutta ruisleipä on nyt taas tullut kuvioihin mukaan, että saisin jostain kuitua mahan toiminnan vuoksi. Vettä yritän juoda mahdollisimman paljon, ainakin sen 3litraa/vrk. Pahin koettelemus on ollut iltasyöpöttelyt, mihin tottui raskausaikana...nukkuun oli ihan turha mennä jos maha huusi leipää :/ Nykyään sekin on helpottanut enkä ole antanut itselleni periksi mennä jääkaapille klo.18 jälkeen. Kyllä tää painonpudotus välillä maistuu puulta, mut sit kun tuloksia näkyy niin jaksaa taas innostua :D
 
Tepa75 Oikein todella suuret onnittelut :heart: Itsekkin olen tässä jo salaa haaveillut raskausajasta, mahasta ja siitä olosta...Siis en loppuaikaa ja valaana oloa kaipaa, mutta muuten..Ihanaa aikaa :heart: :heart:

Roona82 Mulla oli ihan samaa ongelmaa tossa joulun tienoilla...Uni ei vaan tullut silmään, vaikka muut nukkui. Sitten kun ite olin justiin vaipumassa uneen, niin poika heräsi...Ja taas kesti unen saaminen. Mulla tosin oli varmaan "helpompaa", kuin sulla, sillä poika nukkui silloin aamuisin jopa yhteentoista. Mutta mulla meni syystä tai toisesta toi "vaihe" ohi. Toivottavasti sullakin pian helpottaisi. :hug:

Ja
ulkonäkö...Ei täällä ainakaan ole kauhean hehkeä...Tossa tammikuussa(?) päätin, että nyt tarvii tehdä asialle jotain...No, jaksoin mä vissiin viikon tai kaks olla herkuttelematta ja katsoa syömisiä... :ashamed: No itseään saan vaan sitten kesällä syyttää, kun en kehtaa mihinkään mennä... :saint: Niin ja laittautuminen, ennen meikkasin lähes jokapäivä. Nykyisin ehkä kerran, pari viikossa :LOL: Ja kotona kuljen kamalissa, lököttävissä ja kuluneissa collegehousuissa :LOL:

Niin, mitäs muuta oli vielä...Niin, poika on alkanut menemään mahalta selälleen ja pyöriikin nyt pisin lattioita silleen :D Tarvii aina vähän väliä kurkkia, missä se menee, ettei satuta itseään mihinkään kulmiin tms. Niin ja suulla pärrääminen ja kuolanlennättely on kanssa nyt kova sana :D

Ja nyt kitistään lattialla...Joten toiseen kertaan :wave:
 
Ainiin, meillä ei naureta vielä ääneen ihan jotain yksittäisiä hekotuksia lukuunottamatta. Kovasti odotellaan sitä.. Ja Kristelle, täällä on kans tuota rääkymistä. Välillä neidistä lähtee semmosia ääniä, että saa miettiä olisko kuulosuojaimet tarpeen koko perheelle. Semmonen on kans uutta, että kieltä tungetaan ulos suusta ja samaan aikaan tehdään hassuja kurkkuääniä. Selvästi kyllä nauttii omasta äänestään ja sen käyttämisestä. Niin huvittavaa ja ihanaa seurata tuota! :D



 
Tässä vielä viime pinossa kerätyn 4kk "neuvolakortin" satoa:

-Zeny & Arttu....................................8,230kg * 64,5cm
-Pimmeepulla & tyttö........................8,100kg * 64.5cm
-Olkkis74 & Arttu...............................8,050kg * 69,5cm
-J84 & Samu......................................7,754kg * 64,5cm
-Nuppu..............................................7,745kg * 67 cm
-Jooseppi & Alexandra......................7,635kg * 63,2cm
-Tiia & Ville .......................................7,530kg * 65,4cm
-Roona & Vili ....................................7,495kg * 65,8cm
-Odottava & Onnellinen + Rinsessa..7,370kg * 66,5cm
-uneksija85 & Nooa..........................7,315kg * 66,2cm
-miimumaija & Kaapo........................7,200kg * 66,5cm
-Inka85 & Elle...................................6,945kg * 61,5cm
-Cummastelija & Erica.......................6,870kg * 62,5cm
-Mama & Stella..................................6,775kg * 63,5cm
-Helinä83 & Venla.............................6,560kg * 63,6cm
-May85 & Poika.................................6,410kg * 66 cm
-Virtahepo & Tiia...............................8,470kg*65,2cm

Lisäsin meitinkin likan 4kk tiedot =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Virtahepo:
Tässä vielä viime pinossa kerätyn 4kk "neuvolakortin" satoa:
-Virtahepo & Tiia...............................8,470kg*65,2cm
-Zeny & Arttu....................................8,230kg * 64,5cm
-Pimmeepulla & tyttö........................8,100kg * 64.5cm
-Olkkis74 & Arttu...............................8,050kg * 69,5cm
-J84 & Samu......................................7,754kg * 64,5cm
-Jooseppi & Alexandra......................7,635kg * 63,2cm
-Tiia & Ville .......................................7,530kg * 65,4cm
-Roona & Vili ....................................7,495kg * 65,8cm
-Odottava & Onnellinen + Rinsessa..7,370kg * 66,5cm
-uneksija85 & Nooa..........................7,315kg * 66,2cm
-miimumaija & Kaapo........................7,200kg * 66,5cm
-Inka85 & Elle...................................6,945kg * 61,5cm
-Cummastelija & Erica.......................6,870kg * 62,5cm
-Mama & Stella..................................6,775kg * 63,5cm
-Helinä83 & Venla.............................6,560kg * 63,6cm
-May85 & Poika.................................6,410kg * 66 cm


Lisäsin meitinkin likan 4kk tiedot =)
Meidän jätkä vetää ihan omilla senttiluvuillaan... :D Ja sen verran korjasin että kun tuo on painojärjestyksessä niin laitoin Virtahevon tytön omalle paikalleen. :D
 

-Virtahepo & Tiia...............................8,470kg*65,2cm
-Zeny & Arttu....................................8,230kg * 64,5cm
-Pimmeepulla & tyttö........................8,100kg * 64.5cm
-Olkkis74 & Arttu...............................8,050kg * 69,5cm
-J84 & Samu......................................7,754kg * 64,5cm
-Nuppu..............................................7,745kg * 67 cm
-Jooseppi & Alexandra......................7,635kg * 63,2cm
-Tiia & Ville .......................................7,530kg * 65,4cm
-Roona & Vili ....................................7,495kg * 65,8cm
-Odottava & Onnellinen + Rinsessa..7,370kg * 66,5cm
-uneksija85 & Nooa..........................7,315kg * 66,2cm
-miimumaija & Kaapo........................7,200kg * 66,5cm
-Inka85 & Elle...................................6,945kg * 61,5cm
-Cummastelija & Erica.......................6,870kg * 62,5cm
-Mama & Stella..................................6,775kg * 63,5cm
-hipuli & J...........................................6,740kg* 61,5 cm
-Helinä83 & Venla.............................6,560kg * 63,6cm
-May85 & Poika.................................6,410kg * 66 cm

Mäkin lisäsin, vaikka oon jo kerran laittanut. Mutta ne on näköjään jääny pois. Siirsin sut virtahepo tonne ylimmäks niin menee painojärjestyksessä :)




 
-Virtahepo & Tiia...............................8,470kg*65,2cm
-Zeny & Arttu....................................8,230kg * 64,5cm
-Pimmeepulla & tyttö........................8,100kg * 64.5cm
-Olkkis74 & Arttu...............................8,050kg * 69,5cm
-J84 & Samu......................................7,754kg * 64,5cm
-Nuppu..............................................7,745kg * 67 cm
-Jooseppi & Alexandra......................7,635kg * 63,2cm
-Tiia & Ville .......................................7,530kg * 65,4cm
-Roona & Vili ....................................7,495kg * 65,8cm
-Odottava & Onnellinen + Rinsessa..7,370kg * 66,5cm
-uneksija85 & Nooa..........................7,315kg * 66,2cm
-miimumaija & Kaapo........................7,200kg * 66,5cm
-Inka85 & Elle...................................6,945kg * 61,5cm
-Cummastelija & Erica.......................6,870kg * 62,5cm
-Mama & Stella..................................6,775kg * 63,5cm
-hipuli & J...........................................6,740kg* 61,5 cm
-Helinä83 & Venla.............................6,560kg * 63,6cm
-May85 & Poika.................................6,410kg * 66 cm
- Naksos & Emma..............................6,040kg * 63cm


Lisäsinpä minäkin meidän 4kk tiedot vaikka nythän mennään jo 5kk tiedoissa, mut niitä saan vasta ens viikolla. Emmalle tuli nimittäin elämänsä ensimmäinen kuume iltayöstä :'( ja jouduttiin siirtämään huominen neuvola aika. Meidän neiti on sitten kaikkein kevein :D , ainakin näistä listautuneista. Ihan jännittää et miten on edelliskerrasta kasvanut, että ollaanko lähelläkään 7kiloa. Ihan mukavasti Emma on alkanut kyllä syömään, vaikka sen annokset on kyllä vieläkin pikkulinnun annoksia =) . Se vaan ei syö enempää kuin reilu 1/2 purkkia sosetta ja päälle ehkä 60ml maitoa. Sit illalla voi ehkä mennä 150ml velliä ja vähän maitoa päälle jonkin ajan kuluttua. Mut nyt tyttö kuulosti heräävän niin pitää mennä :wave:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä