Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Noista puuroista; meidän neukkutäti sanoi, että riisipuuroa voi antaa jo 4kk lähtien...? Mikä oli mulle ylläri. Mut kaurapuuroo se suositteli meille aamupuuroks... Kaikki menee täällä alas ihan yhtä hyvin. Ja masukin toimii nykyään taas normaalisti :heart:
VOIKO!!??!??!? Soitankin miehelle, se on kaupassa!


Roona Mulle ei käyny ne minipillerit yhtään, aloin paisua ja paisua ja kun imetys loppu niin lopetin ne heti ja aihdoin takas vanhoihin pillereihin. pari kiloa lähti heti. Nytkun ollaan miehen kanssa kevyellä linjalla niin mulla on jo 8 kiloa lähtenyt ja painoa on siis 3 kiloa vähgemmän kuin ennen raskautta!! JEEE! Kasvot kaventuneet yms..
+ niistä minipillereistä, mulla tuli samnalaisia oloja, sellanen "olenpa ruma, haiseva ja ällöttävä"-oloja + toki mysö hirveet mielialahäiriöt, vitutti kaikki yms... :(

Oli niin paljon tekstiä tullut vrk, et kestää lukea läpi :D muokkaan vielä tekstiä

Naksos kyseli ainakin sairastamisista, meillä oli se 2kk kestänyt flunssa mikä jatkui keuhkoputkentulehdukseksi, mutta nyt ohi, ONNEKSI!


Hipuli09
Meillä n. kuukauden ajan on naurettu ääneen. Ensimmäinen kokemus oli kyl huikaiseva! Aloin ite nauraa ihan tosi paljon :D

Ainiin, oltiin anopin ja apen luona tuolla metsän keskellä. Menin saunatupaan nukkumaan yöksi YKSIN!!!!!! Mies oli tytön kanssa. Nähtävästi silloin kun en ole ollenkaan samassa asunnossa niin se herää tytön itkuun, mutta muuten ei kyllä mitenkään! JEEE nukuin putkeen 14 tuntia! (heräsin kyllä 4.50 muka kuuntelemaan et haluuks tyttö maitoa, vaikka en ollut edes samassa talossa :D)

Roona meilläkin tuo paskoo välillä aamuöisin! Välillä herää siihen, välillä ei. Se on TOSI RASITTAVAA!


Nostetaan kissa pöydälle TISSEISTÄ:

Ne ketkä oottelopettaneet imetyksen tai ei ole eka vauva, ONKO TEIDÄN TISSIT SELLAISET NAHKALÄPSYKÄT!?
Missä mun ihanan pyöreät ja kauniit rinnat on??????? Yhtäkkiä nää on tälläiset"pienet" ja riippuvat siis B/C mut sellaiset läpsykät, mitkä pitää työnnellä liiveihin!

Pientä kommentointia tisseistä ken uskaltaa :)


 
Alkuperäinen kirjoittaja Naksos:
ONko muiden lapsilla ollut jo sairasteluja? Siis ihan kuumetta jne.?
Luojan kiitos Arttu on toistaiseksi selvinnyt ilman minkäänlaisia kuumetauteja vaikka me muut olemmekin sairastelleet aina sikaflunssasta lähtien kaiken maailman taudit. Ei oo kiva jos tuon ikäinen sairastelee paljonkin...

Oletteko muuten miettineet että kuinka moni meinaa ottaa vauvalle possupiikin kun 6kk:n ikä tulee täyteen? Mä ajattelin ottaa Artulle, isosisko on jo sen saanut, mutta täällä on viimeinen yleinen rokotuspäivä 9.3 ja Arttu täyttää 6kk vasta seuraavana päivänä. Jos rokottavat tuolloin niin hyvä, jos eivät niin en rokotuta itseänikään...

 
schnuller
Naksos:Meillä ei olla sairasteltu vielä mitään tauteja.Toivottavasti ei tulekaan mitään.

Olkkis74:Me ei otettu itse sikapiikkiä, eikä sitä oteta vauvallekaan.Lähes tulkoon jokainen jonka tiedän on piikin otettuaan kärsinyt jostain sivuvaikutuksista, siis kuume, nivelsäryt ym.Ainut mitä mietin vauvalle, on se pneumokokkirokotteen hankinta.

Kuka täällä kyseli hiusten lähdöstä ?Mulla ainakin on alkanu lähtemään hirveesti hiuksia.Tyynykin pitää tarraharjalla aina käydä läpi ennen kun panee nukkumaan. :LOL:
Rasittavaa, mutta toivotaan, että ei nyt kaikki haivenet lähde päästä.Mulla on muutenkin kauheen ohut tukka.

Tisseistä:Mulla rinnat ainakin on suurin piirtein saman näköiset mitä ennen raskautta.On ne kuitenkin jotenkin vetelämmät, jonka vuoksi tursottaa rintaliivien jostain reunasta aina, vaikka ois kuinka oikean kokoiset liivit. =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja schnuller:
Tisseistä:Mulla rinnat ainakin on suurin piirtein saman näköiset mitä ennen raskautta.On ne kuitenkin jotenkin vetelämmät, jonka vuoksi tursottaa rintaliivien jostain reunasta aina, vaikka ois kuinka oikean kokoiset liivit. =)
No just tolleen :D Ne on vetelämmät! Sä löysit oikean sanan :D


p.s. Tänään alkaa neloselta uusi sarja KALLIO! odotan innolla!
 
J84
yonnazzz, Ai saakutti ku repesin :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: "NAHKALÄPYSKÄT"!!!

Mulla on ihan selvästi köyhän miehen rukkaset. Nahan vois varmaan jonkun vinssin avulla kääriä rullalle ja tunkee liiveihin. Mitähän näistä lärpäköistä tulee sit ku imetys jää pois..APUA :eek: Sellaset kuivahtaneet verkkomeloonit jossa nännit vain roikkuu :x :D :LOL:
 
Huisin paljon tullut tekstiä =) Muistankohan kommentoida kaiken mihin olis jotain edes vähän järkevää sanottavaa.

Sairastelusta Onneksi ei ainakaan vielä ole mitkään flunssat neitiin iskeneet. Nyt viikonloppuna mies siis tosi pahassa vatsataudissa ja sitä ollaan nyt jännitetty. Ainakin toistaiseksi ollaan tytöt selvitty kuivin jaloin, mutta voihan se vieläkin iskeä. Mitä nyt naamakirjasta kavereita katselee niin tuntuu tuota masutautia olevan tosi paljon liikenteessä. Olis kauheeta jos noin pieni ihminen sen sais joten ei auta kun toivoa parasta.

Hiusten lähdöstä Mulla lähti loppuvuodesta ihan SAIRAASTI hiuksia. Olin jo ihan varma, että kaljuks tässä muututaan. Hyvä että uskalsi suihkun jälkeen peilistä katsoa että minkä näköinen pää siellä on vastassa :eek: Mutta onneksi nyt näyttää olevan jo parempaan suuntaan. Vieläkin lähtee mutta ei enää yhtään niin paljon.

Kiloista Mulle tuli kans kaikki takasin kun lopetin imetyksen, pöh :ashamed: Laihduin ensimmäisen 3 kk aikana 11 kiloa kun raskaudessa oli tullut vaan 6 lisäkiloa. Nyt on tilanne sellainen että takas on tullut kolme kiloa :ashamed: Siis edelleen oon muutaman kilon laihempi kuin ennen raskautta mutta silti harmittaa. Oli se vaan kivaa olla hoikka :D Tuntuu muutenkin, et nyt jotenkin maistuu ruoka ihan hirmuisesti ja kaikki makea, nams. Vaikea ihan kieltäytyä ja harmittaa kun ei pääse kunnon pitkille vaunulenkeille. Siis meillä ainakin niin paljon lunta, että sellaisia oikein kunnon lenkkejä on mahdoton tehdä :( . Uskon, että sitten kun pääsee liikkumaan niin kilotkin karisevat.

Mä oon kuitenkin muuttanut ruokavaliotani tosi radikaalisti. Ennen raskautta söin joka päivä ulkona stadissa lounaan (yleensä nepalilaisessa tai thaikussa, nams) ja viikonloppuisinkin puolet palkasta meni ulkonasyömiseen. Nyt kun teen itse ruoat niin varmasti huomattavasti terveellisempää eikä niin lihottavaa. Vielä kun onnistuis jättämään herkut pois... Käyn kerran viikossa jumpassa mutta eipä se korvaa sitä liikuntaa mitä ennen harrastin (n. 5 krt/vko). Joku kyseli juoksemisesta niin joo, mä rakastan juoksua. En oo mitenkään hirmu "hyvä" siinä mutta tunnin lenkki menee kyllä sellaisella semivauhdilla. Tai siis meni ennen, enää en oo varma :kieh: Odotan jo innolla, et lumet sulais ja pääsisin testaamaan näitä Espoon metsiä. En kuitenkaan usko, että hankin juoksurattaita sillä haluun pitää sen sellaisena omana harrastuksena ja tyhjentää pääni sinne metsän siimekseen :LOL:

Hipuli09 ei meilläkään naureta vielä ääneen. Muutaman kerran on tullut sellainen hohotus jonka seurauksesta mulla on meinanut tulla pissat housuun :LOL: :kieh: On vaan niin valloittavan kuuloista mutta siis ihan muutaman kerran vasta. Sitä olis kyllä kiva kuunnella enemmänkin...

Olkkis74 mä otin sikapiikin etunenässä astmani takia. Sain yhden yön kuumeen ja lihassäryn mutta siitä huolimatta meinaan todellakin ottaa sen neidille heti kun vaan mahdollista. Pieni kuume on kuitenkin eri asia kun se itse possutauti. Kuukausi vielä ja sitten vasta mahdollisuus piikkiin.

Mä muuten aloitin tuolla naamakirjan puolella vihdoinkin sen allergiakeskustelun. Täällähän oli muitakin joilla on/epäillään allergioita eli sinne vaan reippaasti kirjoittelemaan. Aina on joku jolla on sellaista tietoa mistä toisille hyötyä!

Tepalle paljon onnea uudesta raskautumisesta, hieno homma :flower:

Vatsalla nukkumisesta Antaisin kyllä tytön nukkua masulla jos se itse siihen kääntyisi ja jäisi. Ei kai sitä nyt nukkuvaa lasta kannata mennä herättelemään :eek: Meillä käännytään kyllä joka yö masulle mutta hetken päästä alkaa sitten armoton kitinä kun halutaankin selälleen. Välillä ihan raivostuttaa, että mitäs käännyt jos et kerran masulla viihdy :headwall:

Elkulle tähän loppuun vielä jaksamista :hug: Tule sitten kertomaan miten pikkuinen voi ja mikä diagnoosi.

Tässä tällä kertaa tekstiä, jatkuu seuraavassa numerossa....
 
Aku
Ehhehehe :LOL: tissikommentit sai aikamoisen repeämisen aikaseks.
Piipahdin tuolta lokakuisista kurkkimaan tälle puolelle =) Juu 2 lapsen äitinä ne tissit ei tod. oo enää kovin kiinteet.Kuppikokoakin löytyy ihan riittävästi niin niistä on tullu tollaset olan yli heitettävät :D
 
:wave: Muutaman päivän oman hiljaiselon jälkeen tahdon vaan teille kaikille sanoa, että Olette tosi ihania ja hyviä tyyppejä! Kanssanne on ilo vaihtaa ajatuksia, saada ja antaa neuvoja ja tukea tai väillillä muuten vaan höpötellä tärkeistä sekä turhista jutuista. :hug: :D

Luin tosta noi muutaman sivun tekstiä, enkä varmaankaan enään muista mitä kaikkea piti kommentoida.. :ashamed: Ainakin..

Elkku, kuulostaa tosi ikävältä. Onneksi pikkuinen on nyt hyvässä hoidossa (vai onkohan jo päässyt kotiinkin) ja toivottavasti saitte apua vaivoihin.

Tepa, Hirmuisesti onnea ! Iiiik, ihanaa. Tässähän alkaa tulla taas vauvakuume kun toi oma on jo niiiiin ISO.

Sikapiikkiä en ole ottanut enkä ota. Täytyy perehtyä asiaan vielä enemmän kun Kaapon aika tulee ja katsotaan sitten sitä.

Meillä nauretaan välillä, yleinsä jos kutittaa, pompitaan tai saa roikkua pää alaspäin. Ainoastaan kerran pari nauranut ns.ilman syytä. Se on niin ihanan kuulosta, juurikin sellaista kunnon räkätystä että meinaa itselle tulla pissat housuun
:heart:

Hiuksia multa alkoi heti synnytyksen jälkeen lähtemään paljon! Muutaman kuukauden sitä kesti ja sitten palautui normaaliksi. Raskausainkana mun tukka paksuni tosi paljon, eikä hiuksia lähtenyt edes harjatessa.

Mä kävin kans just ostamassa sitä riisipuurojauhetta.

Meillä on edelleen sitä refluksiepäilyä, mutta neuvolassa ei edelleenkään haluta puuttua siihen kun ei vaikuta painoon.. Täytyykin Cummastelija käydä ajan kanssa noita FB:iin laittamiasi linkkejä katsomassa.

Tissit on joo menettäneet kimmoisuuttaan ja kai vähän täytettäkin, olan yli niitä ei onneksi vielä saa kuitenkaan heitettyä :D

Vauvauinnissa kävijät!
Olettekos huomanneet mitään muutosta kotona pikkuammeessa kylpemiseen uinnin aloittamisen jälkeen? Meillä kylpeminen ei oo enään yhtään kivaa kun siellä ammeessa ei pääse polskimaan ja liikkumaan samalla tavalla. Kaapo vetää ittensä siellä vaan sellaiseen kippuraan ja murjotta..

Oltiin tänään 5 kk neuvolassa, eipä siellä mitään kummempaa. Mitään "lupaa" istuttamiseen ei saatu, sanoi vaan että sylissä voi pitää pystyasennossa.. Piikinkin Kaapo sai, tosi reippaasti oli, ei itkenyt. Mä en löytänyt sitä 5kk listaa, mutta lisään tähän nyt nämä:
Paino 7,745 kg Pituus 67,5 cm.

Meillä on kohta vielä vauvauinti ja sitten viimeiset pakkailut. Aamulla pitäis olla klo 05 lentokentällä |O Ihanaa päästä aurinkoon rentoutumaan ja syömään hyvin !! Joten siis kuulemisiin, reilu viikon päästä siitten lisää B) B)
 
Miimumaijalle oikein ihanaa lomaa! Mä oon niiiiin kade, nyt kyllä aurinko ja lämpö kelpais. Nauttikaa meidän kaikkien puolesta ja kerätkää d-vitamiini varastot täyteen :wave:

PS. Ei se painonnousu saa olla ainut kriteeri hoitoihin, prkl neuvolat :headwall: Usein refluksilapsella on itsellään huono olla (saattaa kitistä, nukkua huonosti tai muuten vaan olla mieli maassa) ja ruokatorvikin saattaa tulehtua jatkuvasta refluksoinnista. :'( Mutta menkää nyt rauhassa lomalle ja sitten sen jälkeen pistät neuvolantädille luun kurkkuun Kaapon kanssa :kieh:
 
MÄKIN HALUAN LÄMPIMÄÄN. Me lähetään vasta toukokuussa ja sit pari pvä ehdin olla Suomessa ja sit Turkkiin kaverin kaa vkoksi kahdestaan moikkaamaan tuttuja. Pitää ottaa hirvee pino valokuvia mukaan, et voi jättää noille iäkkäämmille ihmisille! (oon siis asunut Turkissa meidän mummon luona, joka nykyään kyl asuu Suomessa)
Mitenköhän selviin VKON ILMAN MEIDÄN NEITIÄ :( APUA!
(pisst älkää kauhistelko mun matkalle lähtöä :) )
 
Miimumaijalle täältäki ihanaa reissua! Nauttikaahan auringosta, pitäkää pikkumies varjossa ja muistakaa aurinkorasva! :)

Aku :wave: Iteki tulee luettua välillä muitaki kk-pinoja. Harmi vaan, kun elokuiset päätti piiloutua. :D
 
Miimumaija Nauti olostasi!! Mä oon niin kypsä tähän lumeen jo!! (Jota koko ajan satelee lisää.)

Rosehip Mä luin kanssa elokuisia ja tätä pinoa rinnakkain. Ja jo odotusajasta lähtien :D No, meillä olikin laskettuaika 31.8, mutta poika siis syntyi 2.9. :heart:
 
Multa on taas täällä menny kaikki ihan ohi (joutusin tos viikonloppun sairaalaan ja umppari leikattiin)... tuun huomenna parammal ajal ja jaksamisella kenties vähä tutkaileen paremmin!!!!!
 
Iltaa! Ihanan paljon tekstiä täällä... Tais oikeesti tehdä vaan HYVÄÄ tuo kaikkien avautuminen, mukavan vapautunut tunnelma! :heart: :flower:

Mitäköhän? Joo, minipillerit lens mullakin mäkeen heti kun tajusin, että voin vaihtaa takas yhdistelmäpillereihin kun ei tullut enää tissittelystä mitään... Mut eipä oo auttanu sekään :'(

Tissit. Täällä jäi kyllä kuppikoko D-kupiksi. (oli ennen raskautumista C) Nuo oli ihan valtavat lollot vielä kun olivat täynnä maitoa... Mut on ne nytkin isommat kun ikinä. Tottakai osaksi johtuu tästä painonnoususta... mutta ei mulla viimeksikään lihavana kautena ollut näin isot. Ja kyllä ne tuntuu jotenkin "tyhjiltä" rukkasilta jotka vaan roikkuu... Mut onneks on push upit keksitty ja onhan se kiva, että on tissit, vaikka ne joutuukin rullaamaan liiveihin :LOL:

Sikapiikkiä ei oteta. Kukaan meidän perheestä siis.

Ai. Muhun sattuu. Vauvajumpassa oli sit tänään kuntopiiri! Sattuu. Mut kivaa kipuahan tuo vaan on, tietää, että on tehnyt jotain hyödyllistä! :)
 
Niin, ja mä päivitin ton neuvolakortin uudet tiedot tonne etusivulle... 5kk-korttia odotellessa. Ja huom, tuolla bookissa on kans keskustelupuolella neuvolakortti-pino, minne voi käydä aina lisäämässä tuoreimmat kuulumiset! :)
 
Muistakaahan hei sit sitä riisipuuroa antaa kuitenkin tosi varovasti! Ihan pari lusikallista aluks parina aamuna?! Ettei vaan tuu mitään masuvaivaa... se on ikävää :( Ja vinkki; maistuu aika ankeelle pelkilteen. Toki se täällä kyllä uppoaa sellaisenaankin, mutta oon tykänny laittaa välillä jtn kirpeää marja-tai hedelmäsosetta pikkusen sekaan. Maistuu paremmalle :)

**muoks. Toi kuulosti ihan siltä ku tekisin sitä itelleni :LOL: Mut en mä halua vauvallekaan ankeita makuelämyksiä antaa :heart:
 
Mua ahdistaa ja pahasti :headwall: :headwall: :headwall:

Erica on kiukutellut viime torstaista lähtien ihan koko ajan eikä mikään ole hyvin. Ensin ajattelin hampaita, sitten tulin siihen johtopäätöseen ettei sunnuntaina aloitettu persikka sovi joten jätin sen pois ruokavaliosta :( No nyt mun pienellä on TAAS masu sekaisin. Kakannut tänään jo 4 kertaa ja tämä viimeinen hyvinkin vetelää kamaa |O . Mies on ollut masutaudissa mutta tuskin on sitä koska ei kuitenkaan tuon pahempana tullut *kopkop*. Mutta ahdistaa kun en tiedä onko neiti allergisoitunut esim. parsakaalille, onko tää masupöpö, bataattiko oireilee vai mahdollisesti vieläkin se persikka. Tai sitten jotain ihan muuta.

Torstaina on 5kk neuvola ja siellä piti saada se vika Rota. No eihän me sitä voida ottaa jos masu jo valmiiksi sekaisin. Ekasta satsista E:n pakki meni totaalisen sekaisin 3 viikoksi eikä otettu sitä tokaa satsia ollenkaan. Jää nyt sit vissiin tämäkin välistä, höh :ashamed:

Hitto kun tietäis mikä tuon lapsen huonon olon aiheuttaa?!? :headwall: :'(
 
Pitkästä aikaa..
olen vähän haahuillut täällä taustalla, mies ollut alkuvuoden kotona "työharjoittelussa" ja tehny remppaa tänne ni on muka ollu jotain muutakin elämää päivisin kun palstailla :D
harmi kun ootte tänne tällaisen sodan saaneet aikaiseksi( en nyt jaksanu koko ketjua lukea ajatuksella, jätän siis kommentoimatta kokonaan aiheesta kun en oikein ole perillä koko asiasta..)
meillä poika kasvaa kauheella tohinalla ja kokoajan tuntuu oppivan uutta, vielä 4kk neuvolaa odotellaan joka on vasta 16.päivä. Pitää sitten tulla lisäämään tiedot neuvolakorttiin.
Sydämmelliset onnittelut Tepalle uudesta tulokkaasta, ihanaa, ihanaa. minäkin haluaisin jo niin kovasti, mutta kesähäät tulossa. (pitää sopia hääpukuun)

Ihania ja aurinkoisia talvipäiviä kaikille, palaan taas asialle kunhan saan pinon kahlattua kunnolla läpi.

-ninja, pikku-ukkeli 4kk
 
Kiitoksia onnitteluista =) Välillä mietin että onko näillä liian vähän ikäeroa,keskenmenoriskin kannalta sekä oman jaksamisen puolesta kahden vaippaikäisen kanssa.Mutta eiköhän sitä selvitä,melkein voisin omalta osalta sanoo et nyt on kyllä viimonen kerta...ehkä ;) no oikeesti on kyllä,kiva se ois joskus vaikka löytää itellee ihan muukin ammatti kun kotiäiti vaikka nautinkin tästä paljon.

Joko ootte lapsianne saunassa käyttäny? Mie en oo vielä,mietin vaan että joko se lämmönsäätelykyky ois semmonen et hetken uskaltas saunottaa.
 
Iltaa!

Onpas täällä palstalla ollu hulinaa. Ja hirveesti kyllä tullu tekstiä.

Täällä on ollu juttua tisseistä...vähän kateellisena lueskelin, ku toisilla on jääny isommat tissit vauvan jälkeen, itellä ku ei oikeestaan edes kasvanu raskauden/imetyksenkään aikana. Edelleen siis samat rusinatissit ku aina ennenkin..blaah!No, eipä ainakaa roiku :D

Ite kävin viime viikolla sikapiikillä ja yhden yön kuumeen sain ja käden kipeeks. Todennäkösesti otetaan pikku-ukollekin sit ku täyttää 6kk.

Paljon onnea Tepalle uuden pienen odotukseen!

Hitsi ku en muista enää mitä piti kommentoida ku oli niin kovasti tullu asiaa, pitäis vissiin vähä ryhdistäytyä ja lukea/kirjoittaa hiukan useammin, ni pysyis paremmin jutuista kärryillä.

Meillä Sulolla on nyt parin päivän ajan ollu nuhaa, ei kuumetta kuitenkaan. Toinen on vaan vähä aina reppanan olonen, ku nenä-friidalla imasen ylimääräset löntit nokasta pois. Se tuntuu varmaan inhottavalta, ainakin ilmeestä päätellen. Mut ei se silti kyllä pahemmin vastustele, kai se on vaan tyytyny kohtaloonsa..pikkunen :heart:

 
Ai niin, unohtu laittaa Sulon mitat 4kk neuvolasta, eli tässäpä ne tulee:


-Virtahepo & Tiia...............................8,470kg*65,2cm
-Zeny & Arttu....................................8,230kg * 64,5cm
-Pimmeepulla & tyttö........................8,100kg * 64.5cm
-Olkkis74 & Arttu...............................8,050kg * 69,5cm
-HappyHippo&"Sulo".........................7,980kg * 68cm
-J84 & Samu......................................7,754kg * 64,5cm
-Nuppu..............................................7,745kg * 67 cm
-Jooseppi & Alexandra......................7,635kg * 63,2cm
-Tiia & Ville .......................................7,530kg * 65,4cm
-Roona & Vili ....................................7,495kg * 65,8cm
-Odottava & Onnellinen + Rinsessa..7,370kg * 66,5cm
-uneksija85 & Nooa..........................7,315kg * 66,2cm
-miimumaija & Kaapo........................7,200kg * 66,5cm
-Inka85 & Elle...................................6,945kg * 61,5cm
-Cummastelija & Erica.......................6,870kg * 62,5cm
-Mama & Stella..................................6,775kg * 63,5cm
-hipuli & J...........................................6,740kg* 61,5 cm
-Helinä83 & Venla.............................6,560kg * 63,6cm
-May85 & Poika.................................6,410kg * 66 cm
 
5kk Neuvolakortti, vauvat painojärjestyksessä:

-Roona & Vili.....................8,335kg * 68,9cm * 44,6cm
-Tepa75 & Ilona...............7,315kg * 64,4cm * 41,5cm
-May85 & poika.................7,220kg * 69,5cm * 43 cm
 
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Muistakaahan hei sit sitä riisipuuroa antaa kuitenkin tosi varovasti! Ihan pari lusikallista aluks parina aamuna?! Ettei vaan tuu mitään masuvaivaa... se on ikävää :( Ja vinkki; maistuu aika ankeelle pelkilteen. Toki se täällä kyllä uppoaa sellaisenaankin, mutta oon tykänny laittaa välillä jtn kirpeää marja-tai hedelmäsosetta pikkusen sekaan. Maistuu paremmalle :)

**muoks. Toi kuulosti ihan siltä ku tekisin sitä itelleni :LOL: Mut en mä halua vauvallekaan ankeita makuelämyksiä antaa :heart:

Noniin, kiitos tiedosta :D Syötiin just desi riisipuuroa! Heitin vähän luumua sekaan. Vatsavaivoja odotellessa. Tolla ei kyl oo ollut mistään mitään, joten toivotaan parasta. En mä jotenkin ajatellut kun syö jo kaikkea muutakin parsakaalista ananakseen.

Kohta neuvolaan :D

Noista häistä Ninja-sanoi niin meilläkin kesällä siunaustilaisuus kun mentiin maistraatissa naimisiin salaa ja lähdettiin Pariisiin :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä