Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Muistakaahan hei sit sitä riisipuuroa antaa kuitenkin tosi varovasti! Ihan pari lusikallista aluks parina aamuna?! Ettei vaan tuu mitään masuvaivaa... se on ikävää :( Ja vinkki; maistuu aika ankeelle pelkilteen. Toki se täällä kyllä uppoaa sellaisenaankin, mutta oon tykänny laittaa välillä jtn kirpeää marja-tai hedelmäsosetta pikkusen sekaan. Maistuu paremmalle :)

**muoks. Toi kuulosti ihan siltä ku tekisin sitä itelleni :LOL: Mut en mä halua vauvallekaan ankeita makuelämyksiä antaa :heart:

Noniin, kiitos tiedosta :D Syötiin just desi riisipuuroa! Heitin vähän luumua sekaan. Vatsavaivoja odotellessa. Tolla ei kyl oo ollut mistään mitään, joten toivotaan parasta. En mä jotenkin ajatellut kun syö jo kaikkea muutakin parsakaalista ananakseen.

Kohta neuvolaan :D

Joo eikun tuli vaan mieleen kun Vilillä oli sitä masukipua.. Mut nyt ei oo kyl enää ollu mitään. Riisi vaan saattaa olla ihan erilainen ruuansulatukselle, entä kasvikset? Näin ainakin ite ajattelisin... Kaurapuuroo ainaki kandee aluks antaa vaan vähän... kun viljoihin alkaa totuttaan! Me annettiin aluks kauravelliä muutama päivä, sit puuroo ku ei tullu mtn siitä vellistä. Nyt menee jo vaik kuin paljon :D
 

5kk neuvolakortti - päivitysnosto
5kk Neuvolakortti, vauvat painojärjestyksessä:

-Roona & Vili.....................8,335kg * 68,9cm * 44,6cm
-Tepa75 & Ilona...............7,315kg * 64,4cm * 41,5cm
-Mama & Stella.................7,285kg * 66cm * 42,3cm
-May85 & poika.................7,220kg * 69,5cm * 43 cm
 
Täällä nukkui sekä äiti, että poika oikein hyvin. Kakka tuli taas siinä 6 jälkeen... mut tunnin verran vielä sinnittelin, että nukuttiin... Sitten alkoi ähinä ja puhina ja kieriminen pinniksessä ja vaihdoin vaipan, ja seiskan jälkeen noustiinkin sitten jo puurolle. Mut ei se mitään, kun iteki meni jo ysin jälkeen nukkumaan, niin oon saanu ihan hyvät unet. Vili on alkanu selkeesti pidentää heräämistään. Eilen meni nukkumaan klo 19 ja heräs joskus 3 maissa vasta syömään... Voi kun se pitkittyis tuosta vielä aamuun asti joku päivä B)

Vähän on lihakset jumissa. Oli eilen kuntopiiri vauvajumpassa... |O Vähän, mut ei onneks liikaa... Vilin kanssa vielä illalla "jumpattiin" ennen nukkumaanmenoa. Se kun niin nauttii niistä tietyistä liikkeistä - kamala kikatus päällä välillä! Eilen siellä jumpassakin kun "soudettiin mummolaan" jätkä räkätti ja kikatti ihan hulluna :LOL:

Vitsit, jännää tuo Tepan uus raskaus. Itelle olis tosi vaikee kuvitella heti uutta... Kun ei tää kroppakaan oo vielä palautunu, mahaki lörpöttää vielä pahasti. Noh, itestähän se on kiinni... Mutta jotenki tuntuu, et ei paikat tuolla sisällä oo vielä valmiit uuteen raskauteen. Enkä kyllä vielä haluistkaan. Välillä se kyllä pyörii mielessä. Mut mä haluan odottaa siihen, et Vili on 1v... antaa sille kaikkeni nyt tän vauvavuoden aikana. Mut onnea Tepalle! Päivitä välillä kuulumisia raskaudestakin tänne! :heart:

Nyt puuhastelemaan ton mun ihanan pikkumiehen kanssa :heart:
 
Cummastelijalle piti vielä kirjoittaa... Toivottavasti ei oo taas joku allergia mikä sen aiheuttaa! Inhottavia noi pienen masuvaivat! Meillä oli antibiootin takia viikon verran vatsa löysällä ja kakkaa tuli kokoajan. Sen jälkeen olikin sitten sen Rotateqin jälkeen toinen viikko vatsa löysällä... Eilen oli pitkästä aikaa vain yksi iso kakka koko päivän aikana. Tänäänkin tuli niin iso läjä, että ihmettelen jos tulee vielä lisää :headwall:

Toivottavasti teillä selviää pian! :flower: :hug:
 
Kiitos Roona taas tuesta! Yö mene hyvin eikä vieläkään ole tullut kakkaa joten nähtäväksi jää mikä tämä oli tällä kertaa...

Me ollaan käyty saunassa aina vauvauinnin jälkeen. Ne ohjaajat ihan suosittelivat sitä. Imettäväisile jopa saunassa syöntiä, rentouttaa kuulemma lasta :attn: Tiedä häntä kun en imetä mutta hetki löylyissä on ainakin mukavaa neidin mielestä. Alalauteella, ei tietty yhtään löylyä ja max 5-6 min niin johan uni maittaa :kieh:
 
Saunasta piti munkin kirjoittaa; Vili oli jo syksyllä ekan kerran saunassa mökillä! Oli ihan pieni silloin eikä tajunnut mistään mitään... Ja kakkas sinapit iskän syliin :LOL:
Vauvauinnissa mies on käyny Vilin kanssa saunassa, mut jos on ollu mun vuoro ottaa se pukkariin, ei oo käyty ku mä taas en kestä aina saunaa, saattaa tulla paha olo ja pyörryttää ym. Se ei olis kiva sit Vilin kanssa siellä! :/
 
Saunaan me ei olla vielä menty. Kotona ei ole saunaa ja jos ollaan jossain käyty saunomassa, niin ollaan miehen kanssa kahdestaan käyty. Muistaakseni jostain olen lukenut, että suositusikä saunalle on vuodeniässä...Vauvan kehittymättömän lämmönsäätelyntakia, tai jotain...En jaksa nyt alkaa googlettamaan :saint: Mutta tokihan sinne voi varmasti mennä ihan lämmittelemään jo aikasemminkin :)

Niin juu, kiitos Roonalle ton neuvolakortin korjaamisesta...Eilen en jaksanut ite enää alkaa sitä tekemään, vaan ajattelin nyt aamulla lisätä itsenikin sinne uudelleen...Mutta täällä olikin ollut joku nopeampi :D
 
Me käytiin neidin kans ekan kerran saunassa (ja suihkussa) jouluaattona. :xmas: Tosin se saunominen oli ihan vaan lämmittelemistä, istuskeltiin alalauteella hetki ja fiilisteltiin. Meillä ainakin on vauvauintipaikan sauna niin miedosti lämmitetty, että siellä voi hyvin istuskella vauvan kanssa. Löylyä ei heitetä, kun on pienet mukana. Maitokin heruu helposti lämpimässä, joten varmasti kiva paikka myös imettää, tosin en oo ite sitä vielä kokeillut.

Mä en oikein tiiä vielä, otetaanko me sikainfluenssapiikkiä.. Todennäkösesti ei. En oo ite ennenkään ottanu noita influenssarokotteita enkä usko tarviivani nytkään ja pienelle en haluais mitään ylimääräsiä ottaa.

Onks muut käyny vauvakinossa? Täällä on tällä viikolla ja ollaan taas menossa. Se on ihan hauska tapahtuma. :)
 
Vauvakino: http://www.vauvakino.fi/ Finnkinon leffatapahtuma siis, johon otetaan vauvat mukaan. Elokuvan äänet on vähän normaalia pienemmällä, siellä on vähän enemmän valoja ja lisäksi löytyy hoitopöytiä, mikroja ruokien lämmittämiseen jne. Viimeks saatiin mukaan mm. näytteitä vauvojen puuroista ja hedelmäsoseista ja mä oon kohta syöny ite ne kaikki, kun ne kerkee vanheta tässä ennen kun alotellaan kiinteet. :D
 
Hei taas todella pitkästä aikaa! :ashamed:

Oon käynyt vaan luskelemassa ja kirjoittelu aina jää. Yleensä istun koneella imettämässä, niin on hankala yhdellä kädellä kirjoittaa pitkää stooria.

Sairastelusta on ollut puhetta. Sannilla on tällä hetkellä kauhea räkätauti. Taitaa olla kolmas tai neljäs kerta. Meillä nuo koululaiset tuo pöpöjä kotiin, joita sitten kotona olevat sisarukset sairastelee ja koululaiset pysyy terveinä. Viime viikolla neiti oli niin täynnä räkää, että kaikki maidot tuli kerta holauksena ulos kesken ruokailun. Kyllä on saanut sänkyä siivota. Todella mukava herätä 5:ltä yöllä, kun neiti kesken ruokailun oksentaa mun päälle väh puoli litraa maitoa. Ei kun suihkuttelemaan neiti ja kuivittelemaan sänkyä ja vaihtamaan petivaatteita. Sitten kun Sannilla on sitä tukkaa niin paljon, niin lattialla selällä ollessa kaikki valuu aina niskaan :kieh:

Lisäksi viime viikolla oli pari yötä, kun neiti ei nukkunut kun pari tuntia yhteensä koko yönä. Yhden vuorokauden unisaldo oli alle 5h :eek: Sais jo mennä mokoma räkätauti!

Rinnoista oli myös ollut puhetta. Tämä on ensimmäinen kerta (viidestä) kun jo imetys aikana tuntuu rinnat olevan tyhjät nahkapussit, jotka roikkuu napaa kohti. Mikähän on tilanne imetyksen jälkeen :kieh:

Myös omasta vartalosta olitte jutelleet. Mulla tuli n. 21 kiloa odotus aikana, josta jäljellä on noin 4kg. Vartalo ei todellakaan näytä enää samalta kuin ennen. Siis vielä neljännen jälkeen paino lähti huimaan laskuun synnytyksen jälkeen ja jatkoi tippumistaan melkein koko vuoden imettämisen ajan. Mutta nyt! Nahka ei tuu perässä. Omat housut kyllä mahtuu jalkaan, mtta paidoissa pituus menee leveyteen. En oo kyllä päässyt kävelemään montaa kertaa Synnytyksen jälkeen.

Sikapiikki ollaan otettu lapsille, mutta en oo kyllä edes ehtinyt miettiä otetaanko vielä Sannillekkin. Mies taisi sen sairastaa loppuvuodesta.

Ruokailuista en osaa sanoa mitään, kun mennään vielä rintamaidolla. Tarkoitus olisi jatkaa sinne 6kk:n ikään asti. Nyt tämän viikon yöunet on olleet ennätyspitkiä, 23-8.30. Välillä muutaman tunnin heittoja. Vielä kun tuo meidän 2 vuotias nukkuisi yönsä heräämättä ja huutamatta :whistle: Eli unien perusteella ei ole vielä kiire soseille.

Saunaan ei vielä olla Sannia viety. Oon itekin päässyt saunaan vasta 3 kertaa Synnytyksen jälkeen. Lisäksi oon niin sokea ilman laseja, etten uskalla lähteä pienen vauvan kanssa sinne suunnistamaan :LOL:

Vauvan käsistä olisi kysyttävää: Tarttuuko teidän vauvat jo itse leluun kiinni? Sanni ei ota kunnolla lelusta vielä kiinni, lähinnä ne tuntuu olevan vahinkoja. Nyrkkejään kyllä katselee kovasti ja laittaa suuhun, mutta muuten tuntuu olevan kyllä heikot kädet. Isosiskolla oli kyllä sama vauvana, mutta en muista koska ne kädet lopulta löytyi. Kääntymään Sanni oppi reilu 4kk vanhana. Hän pyörii napansa ympäri ja vaihtaa paikkaa lattialla, mutta ei vielä ryömi. Jalat menee konttaus asentoon ja potkii kovasti kyllä. Ja vatsalla ollessaan nostaa jo jäntevästi käsillä itseään ylemmäs. Nyt pari viikkoa todella jäntevästi.

Kauheaa stressiä vaan pukkaa, koska 4kk neuvolassa päänympärys oli kuulemma liian pieni (40cm). Olis fb:ssä laittanut väärin! Ja lääkärin mielestä pieni päänkoko yhdistettynä vastasyntyneenä kuuluvaan sydämen sivuääneen voisi johtua aivovauriosta! Sokeaksikin meidän neitiä arveli :kieh: Sen johdosta neiti on skarpannut todella nämä viikot ja koko maailma on auennut hänelle aivan erilaisena ja kiinnostavana. Yrittää reppana näyttää äidille, että kaikki on kunnossa, älä huoli! :heart:

Tepalle vielä hirmuisen isot onnitelut pienestä ihmeestä :heart:

MN ja Sanni kohta jo 5kk
 
Voi että se on raastavaa katsoa kun pikkunen on kipee :'( ... Silmät on niin kipeän näköiset ja silti toinen vaan urheasti yrittää hymyillä :heart:
Onneksi ei nyt ole kuumetta mutta tuo kuiva yskä ja tukkoisuus on kyllä melkein yhtä tympeä!!
 
Saunasta Kysyin lääkäriltä ja saunaan voi viedä, kunhan ei löylyihin vie. Meillä tyttö on aina kylpyammeessa kylpytuessa saunan lattialla, meidän saunoessa. MUOK. Siis en tarkoita kylmää saunaa vaan kovia löylyjä :D

4 kk mitat: 8160 g, 65 cm tasoittunut tuo, mutta skidisti vielä yläkäyrillä.


Saatiin siunaus syödä purkki sosetta ja maitoa päälle n. 100 ml kahdella aterialla. aamuisin annetaan sitä riisipuuroa desi ja maitoa päälle. Hyvin näyttää toimivan. Ajattelin iltaisin alkaa antaa kanssa iltapuuroa.

Roona ei näyttänyt ainakaan vielä aheuttavan tuo riisipuuro muuta kuin erittäin hyvän tuulen ja pirteän tytön :D Ja meillä kanssa mennään klo 19 nukkumaan, herätään 3 syömään n. 100 ml ja sit nukahdetaan ja nukutaan n. 8
Kait se yösyöttö joskus jää pois :)

Millionnight meillä tarttunut n. 3 vkoa ainakin, kun laittaa esineen eteen. On hirveän kova ote muuten. neuvola tätsykkäkin sanoi. Kääntyy myös vatsalta selällee ja tällä hetkellä suurinta huvia. Älä hermoile noista. Meilläkin oli sydämen sivuääni ja 3 reikää, mutta menivät umpeen. Tultiin äsken 4 kk neuvolasta ja meillä päänympärys oli 42 cm :D Eipä se meille mitään tollasta maininnut vaikka noissa sydän jutuissakin juostiin synnytyksen jälkeen


Nyt PK-seuraa miehestä :D

AINII V**** MEIJÄN AUTO HAJOS EILEN.KYTKIN MENI PASKAKSI ja jtn muuta. Korjausarvio n. 1000 e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mistä mä nyt sellaiset rahat keksin? No onneksi hinauspalvelu kuuluu vakuutukseen niin mies tilas hinauksen. Oli jäänyt ruuhka-aikana keskelle urheilukatua, töölössä. Onneksi en ollut ratin takana :D (Odottin hinausta 2½h, soitti n. 5 hinausfirmaa ja kaikilla sama vastaus, yli pari tuntia menee)
 
5kk neuvolakortti - päivitysnosto
5kk Neuvolakortti, vauvat painojärjestyksessä:

-Jooseppi & Alexandra...8,355kg *64 cm * 44,4 cm
-Roona & Vili.....................8,335kg * 68,9cm * 44,6cm
-Tepa75 & Ilona...............7,315kg * 64,4cm * 41,5cm
-Mama & Stella.................7,285kg * 66cm * 42,3cm
-May85 & poika.................7,220kg * 69,5cm * 43 cm


Jaahas mitä ihmettä te olette täällä oikein kirjoitelleet?
Paljon tekstiä tullut ja tohon yhteen asiaan en nyt jaksa kommentoida mitään.


Mö olen niin kateellinen teille keiden lapset jo kovasti kikattelee ja naureskelee. Meilläkin yritetään kovasti, mutta ei vielä. AI NIIN IHAN ALUKSI MEINAS UNOHTUA!

Elkulle ihan mielettömät halit ja toivottavasti selviää mikä pojalla on.
Tepa: Onnea! mäkin haluun uuden vauvan :heart:

sikapiikillä käytiin viime vloppuna ja nyt on käsi kipee. Tytölle otetaan, ku en halua et on niin kipeä ku mun ystävän mies.

Tisseistä ovat suurentuneet ja roimasti. on nimittäin tullut ihan raskausarvetkin.

Saunominen: on saunottu muttei löylyä heitetty. vauvauinnissa kans sanoivat et on ok.
istuminen: saatiin lupa alkaa istumaan stuolissa. hyppykiikku kans käyttöön, ku tyttö tykkää kovasti hyppiä
tarttuu leluun ja vaihtaa kättä

Tyttö on niin seuralline koko ajan et ei voi jättää ku iha hetkeks yksin. Taas mentävä!

Jooseppi & Alexandra 5kk 4 pvää :heart:
 
Vieläkö te huolitte mukaan kirjottelemaan yhden teidän juttuja yli vuoden seuranneen :saint:
Tai tungen mukaan silti B) mukava se kai on johonkin rustailla näitä omiakin vauva aatoksia, iloja ja murheita. Tai paljonhan sitä on tullut kirjoiteltua jo lokakuussa 07 syntyneiden vanhempien kanssa, mutta siellä alkaa olla monella jo niin erilainen elämäntilanne, että ei niitä kaikkia jaksa kiinostaa kakkavaipat, neuvolamitat, soseasiat jne :xmas:
Ja saattaapi olla mukavampaa nyt liittäkkin mukaan kun uskaltaa jotain vähän vapautuneemmin kirjoittaa :whistle:

Meillä on 090909 syntynyt tyttö nimeltä Iina, ja Juho poika 181007. Itse olen 25v, naimisissa ja päijät-hämeessä asustellaan.
Iinalla on kova kiire isoveljen perään, joten hän jo ryömii ja käy varastamassa Juholta kaikki kivat lelut, tai ainakin ne lelut on pojan mielstä just sillon ne parhaimmat kun sisko niillä leikkii. Tosin, pikkuautoilla ajaa vain tuo isompi, mutta kummasti kaikki helistimet ja sun muut härpäkkeet on ruvennu kaksivuotiasta kiinnostamaan |O

Mä vielä vähän imetän, muutaman kerran päivässä, mutta silti mun tissit on nahkaläpät.. :/
olalle vois heittää :whistle: ja rintsikoihin saa olla nahkaa keräilemässä vähän väliä.. mutta tähän on jo tottunut, olkoon ja roikkukoon, joskus sitten tissienpienennykseen :p

Meillä saunotaan lasten kanssa kahdesti viikossa, silloin Iina tosin makoilee ilmakylpemässä kylppärin lattialla, välissä toki on peitto ja muovitettu frotee, siis lapsen ja lattian välissä :saint: saunan ovi on silloin auki ja joskus haistellaan löylyn tuoksuja saunan oviaukossa. Varmasti lähempänä vuoden ikää otetaan sitten paremmin sinne saunaan mukaan, mutta sitten kun istuu tuetta niin varmasti saa tulla minuutiksi pariksi alalauteelle istumaan, ilman löylyjä tosin.

Soseita on melkein kuukausi syöty, mutta niitä menee alas huonosti, nyt on muutaman kerran syöty kaksi ateriaa päivässä, yhteensä sosetta ei mene kun ehkä jonkun 0.5dl, korvike velli sekotuksen juo yötä vasten ja nukkuukin sitten n. 11h putkeen muutamalla pienellä tutituksella.

Mä olen muuten aika aktivoitunut palstalla roikkuja,tosin tässä oli jo vuoden tauko, tai no muutaman viestin sen aikana kirjoittelin :xmas: mutta varoitan, saatatte saada minusta melkoisen päänvaivan :whistle: :kieh: :D

PuPu & Iina tasan 5kk
 
5kk Neuvolakortti, vauvat painojärjestyksessä:

-Jooseppi & Alexandra......8,355kg * 64 cm * 44,4 cm
-Roona & Vili.....................8,335kg * 68,9cm * 44,6cm
-Tepa75 & Ilona...............7,315kg * 64,4cm * 41,5cm
-Mama & Stella.................7,285kg * 66cm * 42,3cm
-May85 & poika................7,220kg * 69,5cm * 43 cm
-PuPu & Iina.....................6,110kg * 65,0cm * 42,5cm
 
Tervetuloa päänvaivojen joukkoon P u P u... On meitä muutama muukin noulaiffi, jotka päivystää aika ahkeraan täällä palstalla ja bookissa :LOL:

jooseppi; mullakin on arpitissit! Tosi fantsut tiikerikuvioiset... Heh, nauroinki miehelle, et jos ne ei tosta katoo, niin käyn tatskaamassa ne oikeesti tiikerinjuoviksi! :LOL: |O

Jaha, ja Vili heräs... päikkärit nro 3... kesti n 20min. Ehdin juuri syödä leivät ja istua hetken tässä. Tänään tällainen päivä |O
 
schnuller
Meillä kätisty koko päivä.Liekö siellä toinen hammas tekee tuloaan. ;)

Saunassa meillä ei olla vielä käyty, kun ei ole omaa saunaa.

Bataatin saa sitten meillä heittää kuikkaan!Ei kelpaa, vaikka viikon olen yrittänyt tyrkyttää.Alkaa vaan kakomaan ja huutamaan.Parsakaali-peruna ja kukkakaali-peruna uppoaa hyvin.Luumu, mustikka ja kuningatar-soseet menee myös.Tänään koetettiin sitä persikkasosetta.

Käytiin tänään hirmu 2tunnin lenkki lumisateessa.Ei ollut edes kova pakkanen, joten oli mukava tallustella.Ärsyttää vaan kun kauppoihin ei pääse pyörimään, kun pitää lastata ulos niin paljon vaatetta päälle.Jos sitten sisälle vie ja vaikka vähän vaatteita vähentäiskin, niin herää heti ja alkaa huitomaan niin, että tulee ihan punaiseksi ja on kuumissaan.
Mä oon varmaan 3 kertaa käynyt synnytyksen jälkeen kaupoissa.No ruokakaupassa tietenkin useesti mutta shoppailemassa en. :(
No, ehkä se tästä vielä joskus kevääseen kääntyy, eikä tartte enää niin paljon vaatetta pakata päälle, ja taljastakin voi luopua.

 
schnuller
Kannattaisko mun hankkia tuollainen Eisbärchen lämpöpussi vai Eisbärchen 4-vuodenajan pussi?Lämpöpussin kuvauksessa lukee, että talvikäyttöön, mutta 4-vuodenajan pussissa, että ympärivuotiseen käyttöön.Höh, en osaa yhtään päättää!
 
Roona, kiitos B) Ai miten niin ei muutakaan elämää :whistle: :LOL:

Schnuller, tässä vaiheessa talvea hankkisin jo ehkä tuommosen 4 vuodenajan pussin, meillä on se jääkarhu, eli talvipussi, vai mikälie :saint: mut se on kyllä lämmin, että jos tässä kohta mennään kesääkohti ja ilmat toivottavasti lämpiää niin sittenhän sitä menis jo vähän kevyemmälläkin pussukalla. Tai jos rahasta ei ole pulaa niin molemmat B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja schnuller:
Kannattaisko mun hankkia tuollainen Eisbärchen lämpöpussi vai Eisbärchen 4-vuodenajan pussi?Lämpöpussin kuvauksessa lukee, että talvikäyttöön, mutta 4-vuodenajan pussissa, että ympärivuotiseen käyttöön.Höh, en osaa yhtään päättää!
No varmaan se 4-vuodenajan pussi olis melko hyvä, kun kevätkin lähestyy!!?? Mä just tässä manailen, et taas pistän rahaa palaan, mut mun on melkein "pakko" hankkia tällanen:
http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=1051&valikoimaid=1
Törkeen hintanen, mut on vaan niiiin ihana, ja tosiaan meilläkin on toi talvipussi! Eli keväällä tulee varmaan hiki... Tosin jos lähtee pelkälle vaunulenkille, eikä nosta vauvaa pussista pois, toi Eisbärchenin pussi on niin lämmin, et ei tarvii mtn haalaria sit päälle... Mut toi lodgerin fleece on vaan niin lämmin ja ihana ja pehmee ja pörröinen ja noi on niiiiin söpöjä printtejä! :heart: :headwall:
 
J84
Roona, toi grass värillä olis kyl niin ihana. En pidä tota hintaa pahana varsinkin jos käyttöä olis melkein sen 365 päivää vuodessa. Maksaa itsensä varmasti takaisin. Täytyy käydä vissiin tsekkaan noita lielahdessa :D

Meillä Samu on tarttunut noin kuukauden verran leluihin kiinni. Yks mitä se tykkää hipelöidä niin on mun hiukset...tarraa meinaan lujaa kiinni :)

Tulin äsken tunnin uinti sessiolta, saldona 1km550m...kyl teki taas kutaa :p
 
Kiitos Roonan, mä köyhdyin tänään 100 EUR :wave: Tai oikeesti 600 eur mut lämpöpussi oli Roonan vika! :LOL: :kieh: Mut on se vaan niin pähee. Kyllä nyt paranee kurvailla pitkin stadia. Niin, ja värinä siis Aubergine.

http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=1051&valikoimaid=1
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä