Syksyllä tai talvella yrityksen aloittavat :) vol.2

Tänne kaikki kenellä yritys olisi alkamassa syksyllä/talvella.. Teen ensimmäiselle sivulle listan, jota yritän ahkerasti päivittää :) Tervetuloa kaikki! :)

Listaan tulevat: nimimerkki, -syntymävuosi, monesko lapsi haaveissa (mahdolliset syntymävuodet/iät) ja yrityksen/ehkäisyn pois jättö ajankohta.. Olisiko muita vielä hyvä olla?

Yrityksen syksyllä 2009 aloittavat:

perämaan emäntä ikä?, 3.haaveissa (5v, 3v), 09/09
Suhveli 25v., 2.haaveissa (09/08), syksyllä
NeliApina 31v, 4.haaveissa (-98, -01, -04), 09-10/09
Dorppa 1. haaveissa, syksyllä
Muru87 -87, 1.haaveissa, syksyllä
Leah 35v, 7.haaveissa (2-13v), syksyllä
Toukotuuli 30v, 3.haaveissa (-02, -04), syksy/talvi
Sitruunapippuri 26v., 2.haaveissa, 11/09
Justiina86 23v, 1.haaveissa, 12/09
Mennis 26v, 2.haaveissa (2v), vuoden vaihteessa kierukka pois
Sokruli 22v, 1.haaveissa (km 02/09, 05/09), vuoden vaihteessa
Memmu84 25v, 2. haaveissa (01/09), ?
ShiruLi -82, 1.haaveissa, heti kun avomies suostuu
Päpsy79 ikä?, 4.haaveissa, vuoden vaihteessa
Katty- 23v, 3.haaveissa (-06, -08). vuoden vaihteessa


Yrityksen talvella 2010 aloittavat:

Teargas 25v, 2.haaveissa (08/08) 01/10
MinkuK, -85, 1.haaveissa, 01/10
Metsätähtönen -85, 1. haaveissa, 04/10

Ja tähän sitten porukka alkaa siirtymään, eli muuttuu milloin aikoo yrittää, milloin on aloittanut yrityksen :) Laitan myös, jos on jotain apua vauvan saantiin, kuten terot, clomit, metut yms..

Haikaralle kutsu lähetetty

HayLina 25v, 1.haaveissa, 05/09
Greta85 24v, 1.haaveissa, 22.7 yk 1
Silla 32v, 1.haaveissa, 25.7. yk 1
Unikeiju-79 30v, 4.haaveissa (-99, -01, -03), IVF-hoidot al. 08/09
Adama 30v, 3. haaveissa (-00, -01), yk3
R86 -86, 1.haaveissa, yk2
LittlePony -79, 1.haaveissa, 08/09
Lily-Jane -85. 1.haaveissa, alkamisaika siirtyi papan vuoksi- 10/09
Syksyinen 33v, 3.haaveissa (-02, -04), 9.9. kierrukka pois
Aranel 22v, 2.haaveissa (poika 10/08), yk2
Elina-87 21v., 1.haaveissa, yk2
Icefairy 22v., 2.haaveissa (10/08), yk1
B-7 33v, 8.haaveissa (-96-08), Tjot 09/09
Sokeripala 2.haaveissa (11/07), yk1
Nthing ikä?, ?.haaveissa, yk2
Waaka 20v, 2.haaveissa (09/08), yk ?
Kinsella 21v., 2.haaveissa (1.5v), yk1
Bambina ikä?, ?. haaveissa, yk 3
Kiskii 30v, ?.haaveissa, yk1
Selina76 33v., 1.haaveissa, yk3
Hopeasydän 32v, 2.haaveissa, yk1
Jonetta 20v, 2.haaveissa (02/07), yk3 (terot)
Anskuliini83 5.haaveissa (03,04,06,08), yk1
Nelli-86 23v., 1.haaveissa, yk1
Fistik 24v, 2.haaveissa (12/08), yk 2
Erka 35v., 3.haaveissa (-06, -08), yk1
Hemuli5 32v., 4.haaveissa, yk1
Nallu 19v, 1.haaveissa, yk1
Celestial 22v, 1.haaveissa, yk1
Kultasiipi 25v, 1.haaveissa, yk2
Neulainen 27v, 1.haaveissa, yk1
Bigwish -83, 1.haaveissa, yk4 (?)
Iita83 26v., 2.haaveissa (-03), yk1
Ryöminkäinen 23v., 1.haaveissa, yk1
Mekkala ikä?, ?.haaveissa, yk1
Mousse 32v, 2.haaveissa (-02), yk3
Hyväsetti 30v, 3.haaveissa (02, 04), yk1

Taustalle siirtyneet:

Möhköfanttis -88, 1.haaveissa (lapsettomuusdiag.), y 07/09 (~3v)

Plussanneet :heart:

Mutzilla yk1, kolmas (-04, -07) LA 4.6.2010
Anzzu1984 yk1, 25v, toinen (06/08)/ 1.yhteinen, LA
Haaveilija77yk1, -77, kolmas, LA 5.6.2010
PikkuVarpunen yk 2, 26v, toinen (03/06), LA 28.6.2010
Jeyn y 1,5v, -88, erikoinen, LA

Plussanneiden pino:


http://kaksplus.fi/keskustelu/t1535522#m17592842
 
Ihanaa ku viitsit tehdä listan ja vielä päivitätkin sitä :flower: Mun kohdalle vois vaik lisätä että poika -00 ja tyttö -01. Kolmannesta siis tosiaan haaveillaan. Ollaan vähän keskusteltu yrityksen aikaistamisesta, mutta kun tuo elo-syyskyy vaikuttaa aika stressaavalta ni jätetään tuo lokakuu kuitenkin listalle.

Meillä on remontti nyt sellaisessa vaiheessa, että ei päästäkään muuttamaan vielä elokuun alussa. Ehkä vasta elokuun lopussa tai sitten vasta syyskuussa :( Ongelmanahan on sitten se lasten kuljettaminen uuteen kouluun. Minullahan jatkuu työt taas elokuun alusta. Eli jos menen vaik klo 7 töihin ja toinen muksu klo 8 kouluun ja toinen klo 10 ni selitäppä siinä pomolle et pitää vähän väliä käydä kyyditsemässä lapsia. Kouluhan alkaa 11. elokuuta ja tuo tilanne saattaa kestää kuukaudenkin. Toivotaan, että on päiviä jolloin koulu alkaisi yhtäaikaa molemmilla. Pienempihän menee sitten ip-kerhoon koulun jälkeen joten se sentään hoituu ilman kyytejä. Isomman kohdalla ollaan juteltu, että kävelee joka päivä uudelle kodille ja odottelee siellä kunnes jompikumpi meistä pääsee hakemaan. Onhan tuo jo kolmasluokkalainen että siinä mielessä pärjää, mutta ikävää mennä sinne remontin keskelle. Toki on päiviä jolloin minun äitini tai mummini pääsee auttamaan kuljettamisissa, mutta äitikin on töissä ja mummi taas niin vanha, että autolla ajaminen jo vähän kyseenalaista. Minulla on äitin auto ollut aina lainassa työmatkoille kun äiti ei sitä yleensä päivisin tarvitse ja työpaikkakin hänellä ihan kodin vieressä, mutta nyt kuljen vaikka bussilla jos se tilannetta auttaa :/

Elämäntaparemontti jatkuu täällä ihan hyvillä mielin. Kasviksia olen lisännyt ruokalistaan ja muutenkin yrittänyt syödä säännöllisesti ja makeita vähentänyt, mutta silti joka päivä vähän herkutellut. Nälästä ei ole tarvinnut missään vaiheessa kärsiä. Paino on tippunut ihan itsestään kun olen alkanut syömään normaalisti :D Toivottavasti ei nyt nämä muuto-lastenkuljetus ym. hässäkät saa retkahtamaan. Viikon verran olen nyt myös syönyt foolihappoa. Sitähän olisi hyvä syödä jo pari kuukautta ennen ku yrittäminen alkaa. Muistaakseni ehkäisee ainakin keskushermoston kehityshäiriöitä vauvalla, vai miten se nyt olikaan :ashamed: no täällä vauvakuumepalstalla on siitä vaikka kuin juttua jos jotakin kiinnostaa. Syön befoli nimistä valmistetta ja siinä on myös b6 ja b12 vitamiinejä joita nimenomaan tarvitsee foolihapon imeytymiseen. Oishan sitä varmaan hyvä syödä vaik mitä vitamiinejä mut menee ihan sekaisin kun kaikkea tarjolla. Syöttekö te muut mitään vitamiinivalmisteita? Silloin ku odotin näitä jo olevia lapsia ni en syöny mitään ja hyvin meni, eikä kyllä esim. neuvolastakaan suositeltu kuin rautatabletteja. Ikinä en ajatellut, että minusta tulisi tällainen vouhkaaja näiden asioiden kanssa :LOL:

Vauvanvaatteita en ole käynyt hypistelemässä, mutta kyllä se kuume korkealla jyllää täälläkin B) Nyt lähden raivaamaan vaatehuonetta kun katsotaan mitä heitetään muuton tieltä pois. Ja minähän olin se varsinainen siivousintoilija....NOT :kieh: mutta tehtävä se on :saint:

aurinkoista päivänjatkoa toivottelee adama
 
Kiitokset Möhköfanttikselle uudesta aloituksesta =)

Täällä kuume jyllää varsin pahana. Olen jopa ostanut muutamia vauvanvaatteita, kun on osunut kohdalle jotain silmää miellyttäviä. Lehtiä on tullut ostettua ja miehen tilaajalahjankin hyödynsin syksyä ajatellen. Siinä oli anopilla jotenkin epäileväinen ilme, kun postilaatikossa oli hänen pojalleen osoitettu vauvalehti ;) Meillä tulee toistaiseksi postit samaan laatikkoon, anoppi ei siis käy meidän postilaatikkoa ratsaamassa :p

Adama tiedusteli vitamiinivalmisteista. Itse olen syönyt magnesiumia lihaskramppeja vastaan useamman vuoden ja sitten nyt kun voin syön kalaöljykapseleita ja punaista riisiä kolesterolin kurissa pitämiseen. Olen todennut, että itselläni nuo luontaistuotteet näyttävät toimivan (siis tuo riisi). Täytyykin tutkiskella tuota foolihappo asiaa. Tuntuisi ainakin siltä, että tekee jo jotain asian eteen. Niin ja raskauden aikana söin D-vitamiinia, kun neuvolasta kehotettiin.

Mulla elämäntaparemontti mennyt suht hyvin. Tosin vaaka oli hieman eri mieltä. Painoa oli varsin "mukavasti", mutta toisaalta vaatteet tuntuvat sopivilta. Toivottavasti ne joku päivä ovat vielä väljiä ja kutistuneet ne eivät ole pitkään aikaan :) Huomaa kyllä varsin nopeasti kuinka säännöllinen liikunta alkaa vaikuttaa.

Hopeasydän
 
Vitamiineista oli keskustelua...
Itselläni on Ladyvitan raskaus-vitamiinit jo kaapissa odottelemassa, ajattelin syksyllä pari kuukautta ennen pillerien lopettamista ne aloittaa. Niitä voi syödä jo raskautta suunniteltaessa. Söin niitä esikoisen raskaus- ja imetysaikana myös.

Reilu 6 kk enää odoteltavana :wave:
 
Kiitokset uuden aloituksesta Möhkikselle ja onhan se kiva nähdä muidenkin tilanne.

Oli tosi paljon tullut kirjoituksia ja yritin niitä kovasti lukea, en oo muutamaan päivään kerinny käymään kun meillä on nyt leikkaus, liimaus ja askeartelut menossa, saatiin tiistaina keittiön kaapit ja niitä ollaan väsätty kasaan. Eilen huomattiin ettei päästä hommaa jatkamaan ku sieltä puuttuu yhdet tärkeät palat ja niitä sit yritetään metsästää joka paikasta. Toimituksessa käynyt virhe.

Huomenna perjantaina ollaan mieheni kanssa lähdössä Tallinan päiväristeilylle yhden pariskunnan kanssa. Ihan mukava päästä pois tästä keittiön sekamelskasta. Lapsia tulee mun pikkuveli hoitamaan, on ollut aikaisemminkin ja saapahan sitten taas vähän taskurahaa.

Painon pudotusta pitäisi alkaa taas miettimään tai koko ajanhan se on mielessä mutta ottaa itseensä niskasta kiinni ja tarttua toimeen. Pari vuotta sitten kävin joka viikko säännöllisesti painonvartijoissa ja painoa tippuikin 18 kiloa. Mulla on kaikki ne ohjeet sun muut mitä materiaalia sieltä sai mut ei ole kukaan kyttäämässä kuinka paljon huijaan pisteiden kanssa.

Nyt kun ale myynnit on alkanut niin on joka kaupassa käyny kattoo vauvan vaatteita, mitään en ole vielä ostanut, mutta varmaa pikkuhiljaa täytyy alkaa osteleee, kun suurimman osan olen niistä hävittänyt. Meillä olis vaunujen ostot ja kaikki.

Nyt täytyy kyllä lähtee taas auttaa miestä keittiön kasaamisessa, ei olis enää paljoo jäljellä.

Palailen taas asiaan kun hommat alkaa olee mallillaan.

Ai niin mun iäksi vois laittaa listaan 30v

Unikeiju-79
 
Vitamiineista. Ite syön multivita plussaa, kalanmaksaöljyä vetelen purkista (paitsi jos yritys alkaa), c-vitamiinia ja d-vitamiinia vedän korkeemmilla lisillä ja lisäksi maitohappobakteereja syön. Ja arsenaalia tosiaan on, kun sairastelen sen verran, niin siitä sitten tullut tavaksi. Ja noissahan on tota foolihappoa ja b-vitskuja kamuna ym, ihan perus multivita plussassa. Eli jos nyt jostain syystä olisin raskaana, niin saisin noita tarvittavia..ja a-vitamiiniakaan ei semmosia vertoja ole, että se nyt haitakis olisi..sekin määrä on aika iso, mitä saa syyä, että oikeesti haittaa on sikiölle. Ja lisäksi syön vielä poreena magnesiumia ja kalsiumia, kun niitä en saa muute ntarpeeksi.

Unikeijua, jos huijailee noissa syömisissä, niin pitää vaan oikeesti pitää raatorehellistä ruokapäiväkirjaa. Ja jos tulee semmonen huono päivä, niin siihen just pitää merkitä kaikki mässyt ja juomat ja laskea ne hommat. Koska se sitten valaisee, että mitä se homma oikeesti on :D Monet jättävät ne pahat päivät just kirjoittamatta, "kun se on kuitenkin pilalla"..mutta just siitä huonosta päivästä vois oppia paljon. Nimettäin jos sellainen on 4xkuussa, niin ikävä kyllä virallisterveellisellä laihdutus ei onnistu. Eikä monella muullakaan. Yks päivä viikossa voi deletoida koko viikon saldon, jos sillon vedetään ihan hulluna kaikkea. Siksi ne kannattaa kirjottaa ylös B)

Mitäpä tässä. Aika ankeat ilmat ja tuulee ja epävakaan näköistä. Että ei kivat lomailmat kovin monelle tullut.

Minulla on kyllä vauvakuumetta taas asteen enemmän. En tiiä mikä sen laukaisi taas. Jotenkin aina kun ajattelinkin veljenpoikaa, tulee vauvakuume. En tiedä, mutta minä nyt vaan oon niin myyty siihen pikkuiseen. Varsinkin kun minä en ole se, joka vaihtaa ne kakkavaipat ja imettää ja on kun on ilmavaivoja ja valvoo yöt :LOL:
 
Päivää itsekullekin! Mites, mahtuisko tälläseen pinoon?
Mun taustoja vähän; oon kuumeillu jo yli vuoden verran. Aikaseks ei olla saatu kuin yksi varhainen km. Kierto ongelmia taustalla, teroja popsittu naamaan jo kolmisen kuuria. Nyt eka terojen jälkeinen kierto menossa ja jännitellään mitä on edessä :p Toivottavasti joku tasoittuminen! Ja itse koen olevani sopiva tähän pinoon, koska yritykset on olleet vähän tauolla, tai siis tjottailua ollut nyt viimäset 3kk ja syksyllä alkaa sitten kunnon puuhat taas ;) Eli ensi kuussa tää neito menee naimisiin ja sitten onkin gynellä taas aika ja tutkaillaan mistäs apua seuraavaksi, ilmeisesti clomeista. Niistä oli keväällä jo puhetta. :)
Ja ikäähän mulla on 21, eli -88 vuosimallia, asutaan ihanassa omakotitalossa 24-vuotiaan mieheni ja kahden koissun kanssa. Ja esikoista kuumeillaan. Jos siis kelpuutatte joukkoonne :)
 
Devi: Teretulemast vaan.. olen miekin ollut 2 vuotta yrittämässä ja nyt vuoden tauko tullut siihen ja mieskin vaihtanut.. Mielestäni pinoon mahtuu kaikki kenellä vauvanteko puuhat keskittyvät ensi syksyyn/talveen :) Laitan sinut listaan.

Vitamiineista Ite söin silloin, kun ed. kerran jätin ehkäisyn pois Multi- Tabs Familya, jossa on foolihappoa (erittäin tärkeää heti raskauden alussa), mutta ei ole A-vitamiinia. Aloitan sen syömisen piakkoin taas..
 
Devi Tuli muuten mieleen, kun ollaan samaa ikäluokkaa.. Minä jätin ehkäisyrenkaan pois 11/06, menkat tulivat vasta kp 52 ja sitten terojen avulla kp 86.. sen jälkeen ei ole tullut menkkoja luomusti vaan aina hoitojen yhteydessä (pisin kierto jotain 200pv). Itellä oli terot käytössä 4kk. Onko sulla terot käytössä minä kiertopäivinä? Itellä oli kp 15 eteenpäin, kunnes lääkäri sanoi, että voivat estää ovulaation, niin vaihdettiin kp 20 aloitettavaksi. Meillä ei raskaus alkanut teroilla, mut ei kyllä millään muullakaan keinolla. Jospa teillä kierrot tasaantuisi teroilla ja syksyllä yritys tuottaisi tulosta viimeistään :) Mulla vanhoja teroja kaapissa ja nopeasti pyydän lääkäriltä luvan niiden aloitukseen, ellei kierrot tasoitu nyt uudessa yrityksessä..

Edit: meilläkin clomit otettiin seuraavaksi käyttöön ja ne auttoivat ovulaatioon, terot toivat aina vaan menkat.. Suurimmalla osalla ne toimivat, joten toivotaan, että sinullakin :) Ellei pelkistä teroista ole apua..
 
Kiitti Möhkis listasta! Mulla tosin on kerinny jo yrityski tässä alkaa, mut päätin sillon jäädä tänne pinoon porinoimaan ku viihdyn täällä niin hyvin. Mulle voi sitte vaikka laittaa et yritys alkanyt 05/09. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Möhköfanttis:
HayLina Ohoh, minulta mennyt ohitse :) Laitoin uuden kohdan tuonne :)
Heips! Ja minulta puuttuu tuo syntymävuosi, eli -85.

Täälläpä käytiin tutustumassa eri kuntokeskukseen ja oli kyllä paljon paremmat jumpat, musat, ilmastointi ja vieläpä se paikkajako (mahtuu vaikka ois tsiljoona kun on omat paikat merkattu). Eli vaihdan tuonne elokuun alusta.

Miten nuo terot ja clomit..eli koskeeko ne siis juuri niitä, joilla kierto epäsäännöllinen? Ja onko se kierto ollut epäsäännöllinen teillä ennen ehkäisypillereiden nauttimista, vai aina? Mietin vain, että onko mahdollista, että joutuu niitä käyttämään jossain vaiheessa...Tosiaan kun on nuo minipillerit, niin kiertotahti aika erilainen. Nyt oon huomannut, että mulla tulee kerran kuussa about tyhjennys"vuoto" eli yhden päivän erittäin pieni hyvä jos huomaan edes. Vähän erikoisesti kyllä menee, viakka oonkin kaks pakettia niitä ainakin syönyt (eli 6 levyä).

En nyt muistakkaan, mitä piti kommentoida muuta :LOL:

Tervetuloa Devi :flower:
 
Kiitoksia kun saan tänne ängetä :LOL:
möhkis Mulla oli kans nuvaring käytössä, kuutisen vuotta!Huh mikä aika! Ja mulla nuvan lopettamisen jälkeen oli jos jonkunmoista ongelmaa kiertojen kans, mutta mulla pisin kierto oli 140päivää! Et sulla vasta pitkä ollukkin, voih..muistan sen tunteen kun kierto vaan veny ja veny ja veeeenyyyy. Mut siis. Terot tosiaan mulla tossa oli kolme kiertoa, kierto jäi aina 27-päiväiseksi, mutta nyt, toi viimäsin kierto oli 31 päivää, josta mä riemastuin niiiiiiin paljon, siis luomuna, vuosia sitten ennenkuin käytin ehkäsyä, mulla oli täysin säännölliset kuukautiset joiden kierto oli tuo 31 päivää! Joten olenkin tässä elätellyt toiveita, et mun kroppa on vihdoin herännyt ikiunesta ja alkaa tuottamaan itte hormooninsa :p Mut, sen näkee sitten :) Ja tosiaan, ens kuussa gynelle ja siellä sitten mietitään sotasuunnitelmaa, jos kierrot ei toimi ilman teroja :)
Ja metsätähtönen Mä jouduin aloittamaan terot koska oli epäsäännöllinen kierto.. ennen hormonaalisen ehkäsyn käyttöä ei ollut ikinä epäsäännölliset, oli kellon tarkka kierto! Ja Gyne epäili, et mun kroppa ei vaan osaa toimia vielä, kun se kuusi vuotta toimi hormoonien kanssa..ja sain tietty reseptiksi laihduttamisen, ylipainoa on kertyny sellatteet 20kg, mutta 10kg jo lähtenyt :D Mut taas menin vähän ohi asian, eli..voihan se olla mahdollista että voi joutua käyttämään jotain apuja. Mutta tuo on todella yksilöllistä kenen kohdalle se osuu, ettei kroppa ala toimimaan niinkuin pitäisi :)
 
Metsätähtönen: Terot tasoittaa pitkiä kiertoja, eli tuovat menkat, mutteivat juuri lisää mahdollisuutta raskautumiseen. Clomien tarkoitus saada 1-3 oikean kokoista follia munasarjoihin, jotta ovulaatio tapahtuisi :)

Mulla kierto oli täysin säännöllinen 29pv ennen kuin aloitin nuvaringin vuonna -04.. käytin sitä kolme vuotta ja sitten alkoi painajainen. Todettiin PCO, eli mulla on paljon pieniä rakkuloita munasarjoissa, joten ei oikein ole tilaa sille oikealle follille kasvaa siellä. Lisäksi kuvittelisi, että kiinnittymisessä olisi jotain ongelmaa tai sitten olen vain todella huono-onninen. Meillä tehtiin muistaakseni 5 hoitokiertoa, jossa jokaisessa oli vähintään yksi täydellinen folli, yhdessä jopa kolme ja siittiöt ruiskutettin suoraan kohtuun. Eli joko ongelmia lisää tai very bad luck..? :(

Devi Mutta vaikka ylipainoa olisikin 20kg, niin 10kg tiputus on jo hyvin lisännyt hedelmöityskykyä, koska yleensä jo 5% painonpudotus riittää, eli vaikka 80kg:sta 4kg.. Toki normaalipaino on ihanteellinen pitkällä tähtäimellä, mutta liian nopea laihdutus taas aiheuttaa hedelmällisyysongelmia.. Eikö olekin ihanaa olla nainen?!? :D
 
B-7
Pientä korjausta tietoihin B) Olen 33v =)
Ja lapsille vois laittaa syntymävuodet -96:sta -08:iin =)

Muuten kiitos hienosta pinon aloituksesta!
Lomilla ollaan ja en oo kerennyt kauheesti palstailemaan.
Koulut kun alkaa ja arki,sitten taas innokkampana :whistle:
 
Hui, kun tuntuu vaan että päivittäin kuume kasvaa.. kuukausi sitten en edes ajatellut kuumeilua ja nyt (johtuisiko kesätöistä synnytyssalissa), kuume on VALTAVA.. vaikka eikös sen pitäisi olla päinvastoin kun näkee ne kivut yms..?!? :D Koko ajan mietin, miten sais miehen suostumaan, että pillerit jätettäis pois jo elokuussa (vielä on 6vkon pillerit ostettuna).. ehdotuksia? :p
 
Kätevä tuo lista tosiaan. Möhköfanttis, sulla on siinä mielessä hvyä homma, että eikös sulla ollut mies vaihtunut? Kun mun käsittääkseni joskus on vaan niinkin, ettei oikeesti se kemia vaan kohtaa..tai biologia =) Hassua tämä ihmiselämä.

Alussa ei haittaa, vaikka painoa tippuis ekan viikon vähän tahdikkaammin. Nesteet poistuu.

Mulla on kans vauvakuumetta, mutta minkäs teet. Jotenkin vaan tuntuu kivalta, että noita liuskoja on enää 9, kun olen nykyisen liuskan saanut syötyä. Mun mielestä vaan mulla oli se resepti anyway pitemmälle, mutta siinä olikin vain nuo 9 enää, eli 3pkt. Ja mietin, kun se neuvolasta kun kävin semmosessa verenpaine+paino ym mittauksessa (musta ei ollut sellaisia tietoja ylhäällä), niin sanoi että hae ne loputkin sitten samalla vikalla kerralla..että on niinkuin kotona jo valmiiksi, kun ne säilyy. Eli vähä niinku et sit raskauden ym jälkeen ois suoraan ne pillerit. Mutta toisaalta tuo meinaa sitä, että sitten pitäisi tärpätä määräajan kuluessa. Pöh. Noh, resepti on joka tapauksessa uusittava.

-Metsätähtönen
 
Metsätähtönen Kyllähän tuo mies on vaihtunut (parempaan ;) ).. jospa nyt onnistuisi, en todellakaan tahdo hoitoihin lähteä..

Ja meille tuli hieman muutoksia suunnitelmiin. Minun valtavan lääkearsenaalin vuoksi jätämme pillerit pois jo nyt. Tahdon elimistöni puhdistaa hormoneista ja muista lääkeaineista kunnolla. Emme kuitenkaan kovaa yritystä heti aloita vaan aluksi ainakin tjot-meininki..
 
Minäkin palailin lomalta tänne. Käytiin minun vanhempien luona.

Ikää minulla on 25v. Poikamme syntyi tammikuussa.

Kysyin mieheltä, että milloin hän haluaisi seuraavan lapsen, kun ei ole sitä minulle suoraan sanonut. Sain vastaukseksi, että heti kun olen valmis siihen. Hänen puolestaan siis vaikka heti. Mutta minä tarvitsen vielä vähän aikaa. Ja ennenkaikkea minun täytyy saada pudotettua painoa muutama kilo ennen seuraavaa raskautta.

 

Yhteistyössä