Syksyn Meandi mallisto on julkaistu

me&i, meandi, lastenvaatteet, naistenvaatteet, upea, trendikäs, retro

Mitä tykkäätte? Mä taas kerran jouduin pettymään. Tykkään kovasti käydä kutsuilla ystäväni ihanassa talossa, kuuntelemassa yli-innostunutta myyjää. Olisi kiva aina tilata edes muutama vaate, mutta nyt jo pähkäilen, minkä noista nyt sitten huolisi.

Todennäköisesti tilaan magic pantsit kotihousuiksi ja jos se valkoinen paita istuu mulle paremmin, kuin kuvien malleille, niin sen voisin ehkä myös ostaa.

Pettymys oli myös, että lasten sweatjacket on taas tuo sama keltainen, joka meillä jo on ja joka vielä mahtuu pojalle. Vastahan tuo väri oli, enkä kovasti siitä tykännyt silloinkaan. Ja se ruskea vaihtoehto on ihan nou nou. Yleensä olen aina sweatjacketin ostanut. Se on tosi kätevä, kun ei ole huppua ja joustaa tosi hyvin.
 
Minä..
Joo, ei innosta. En viitsinyt ilmoittautua ystävän kutsuille edes mukaan, kun noi kuosit ei kiinnosta lainkaan. Johtuu ehkä siitä, ettei lapset ole pikkulapsia enää, vaan eskari ja koululaisia. Ehkä jotkut housut voisivat mennä, mutta en sen takia viitsi nyt vaivautua.
 
"Typy"
Eiköhän tuolta tule taas jotkut housut tilattua. Kun on kaksi alle kouluikäistä poikaa, osaa arvostaa kestäviä, mukavia ja iloisen värisiä housuja.

Naisten mallisto ei ole koskaan iskenyt.
 
Liekkiö
[QUOTE="Typy";30178336]Eiköhän tuolta tule taas jotkut housut tilattua. Kun on kaksi alle kouluikäistä poikaa, osaa arvostaa kestäviä, mukavia ja iloisen värisiä housuja.

Naisten mallisto ei ole koskaan iskenyt.[/QUOTE]Iloisen värisiä?!?!? Tuossa mallistossa?
 
"Typy"
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30178342:
Iloisen värisiä?!?!? Tuossa mallistossa?
Niin. En osaa ajatella kirkkaanpunaista, voimakasta turkoosia tai kamelinruskeaa erityisen surullisinakaan väreinä.

Kerro toki, mitkä värit sinusta ovat iloisia, jos nuo eivät sitä ole.
 
Liekkiö
[QUOTE="Typy";30178355]Niin. En osaa ajatella kirkkaanpunaista, voimakasta turkoosia tai kamelinruskeaa erityisen surullisinakaan väreinä.

Kerro toki, mitkä värit sinusta ovat iloisia, jos nuo eivät sitä ole.[/QUOTE]Huomaa että mallisto on hirveä, koska en edes huomannut kolmannellakaan katsomisella että siellä olisi ollut yksiäkään iloisen ihquja housuja. Anteeksi. Nuo ovat vain järkyttävän rumia ja helvetin huonolaatuisia hintaansa nähden.
 
"Typy"
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30178364:
Huomaa että mallisto on hirveä, koska en edes huomannut kolmannellakaan katsomisella että siellä olisi ollut yksiäkään iloisen ihquja housuja. Anteeksi. Nuo ovat vain järkyttävän rumia ja helvetin huonolaatuisia hintaansa nähden.
Niin rumia, että värinäkökin lähti?
 
vaikka
kuosit olisikin kivoja niin tuon huonon laadun takia en niitä osta. Mikään vaate ei ole menny niin nopeasti huonoksi ku Meandi. Hinnat hipoo pilviä vaikka laatu on täyttä sittaa
 
..aha.....
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30178403:
Sellaisesta paikasta kuin VAATEKAUPPA...Niitä on yleensä kaupundeissa useampiakin, jokaisesta löytyy Mummoäitienkin eskarilaisille varmasti edullisesti sopivaa vaatetta. Varsinkin teille köyhemmille, joilla ei ole varaa kunnolliseen.
Kyllä mä pojan vaatteisiin olen valmis rahaa laittamaan ja ainoa lastenvaatekauppa tässä kylässä lopetti toimintansa että marketeista on sitten vaatteet lapselle ostettava jos ei netistä tilaa.
 
Liekkiö
Kyllä mä pojan vaatteisiin olen valmis rahaa laittamaan ja ainoa lastenvaatekauppa tässä kylässä lopetti toimintansa että marketeista on sitten vaatteet lapselle ostettava jos ei netistä tilaa.
Marketista löytyy varmasti teidän tyyliinne sopivia edullisesti. Kirjoitat Googleen lastenvaatteita netistä ja alat selaamaan, löytyy köyhemmillekin sopivia.
 
..aha......
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30178418:
Marketista löytyy varmasti teidän tyyliinne sopivia edullisesti. Kirjoitat Googleen lastenvaatteita netistä ja alat selaamaan, löytyy köyhemmillekin sopivia.
Entäs jos ei olekkaan köyhä?
 
"Typy"
Liekkiö vois heittää muutaman merkin ihan nimeltä. Niitä köyhille sopivia, ja saa olla muutama kestävä ja vähän hintavampikin meille sisarukselta toiselle kierrättäville.
 
Liekkiö
[QUOTE="Typy";30178429]Liekkiö vois heittää muutaman merkin ihan nimeltä. Niitä köyhille sopivia, ja saa olla muutama kestävä ja vähän hintavampikin meille sisarukselta toiselle kierrättäville.[/QUOTE]Noo, köyhien vaatteista en tiedä mitä käytätte. Ja merkit jota meillä käytetään, eivät sovi köyhien kukkarolle. Turha tuottaa mielipahaa edes kertomalla merkkejä ja osoitteita.
 
..aha......
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30178434:
Sitten ostelee täysin eritasoisista liikkeistä kuin sinä. Sinähän mainostat köyhyyttäsi jatkuvasti täällä. Vai oletko valehdellut jopa sen?
Ihmiset käsittää köyhyyden monella tavalla.
 

Yhteistyössä