sylikumminna ollessanne,oletteko ottanu kengät pois kasteen ajaksi?

  • Viestiketjun aloittaja kummi
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kannattaa laitaa sellaiset kengät, että jaksaa kumminna seisoskella. Mun mielestä on aika noloa alkaa kesken kaiken kenkiä riisumaan, mieluummin sitte koko aika ilman kenkiä.
 
Itellä ainakin oli kun kirkossa järjestettiin. Toisen kummilapsen kaste oli kotona ja sielä ei ollut kenkiä kenelläkään. :)
Mutta en ymmärrä miksi siinä jalat puutuis... Hyvät kengät on kaiken a ja o.
 
vieras
Nykyään näkee paljon sitä että kummi istuu tuolissa ja pitelee vauvaa. Kyllä juhlissa kengät pitää jalassa olla. Juttele istumis mahdollisuudesta tai osta sellaiset kengät jolla voi seistä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:
?? Mä en ihan ymmärrä tätä. Onks sylikummina ristiäisissä seisominen jotenkin erilaista kuin normaalielämässä koroilla seisominen tai lapsen pitäminen sylissä?

no mä en käytä korkkareita kun kannan omaa lastani,enkä oikein muutenkaan.siksi kysyin että miten korkkareilla jaksaa olla sen aikaa
 
:D
Ja mää ajattelin otsikon puolesta että tämä on joku hörhöjen tapa, että sylikummi ei voi saa pitää kenkiä. :D

Tuntuisi oudolta, että sylikummi potkaisisi kengät nurkkaan juuri ennen kastetta, jos muillakin on kengät jalassa. Huonot kengät täytyy olla, jos niillä ei voi seisoa tuota aikaa.
 
rapu
kengät jalassa ja
huom ! kyllä sylikummi voi istuakin kasteen ajan, tietyt kohdat missä noustaan seisomaan,
ite istuin en todellakaan olis jaksanut koko aikaa pitää painavaa vauvaa

samoin kun mun poika kastettiin sylikummilla oli tuoli jossa istuskeli välillä
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja rapu:
kengät jalassa ja
huom ! kyllä sylikummi voi istuakin kasteen ajan, tietyt kohdat missä noustaan seisomaan,
ite istuin en todellakaan olis jaksanut koko aikaa pitää painavaa vauvaa

samoin kun mun poika kastettiin sylikummilla oli tuoli jossa istuskeli välillä
Tuohan on hyvä idea!

 

Yhteistyössä