synnytyksestä..

eli oon nyt ollu kahteen otteeseen sairaalassa saamassa lääkitystä supistuksiin,pari päivää sitte pääsin kotiin vuodelepoon.kanavaa oli viime perjantaina (rv.33+3) 1cm jäljellä ja kohdunsuu pehmeä ja sormelle auki.

kyselisinkin kun lääkäri sanoi ettei varmasti mene laskettuun aikaan,että onko jollain kokemuksia tälläsestä että olis kumminkin mennyt..?toista lasta siis odotan,ja esikoinen synty rv.38+2.

kiitos jos joku viittii vastailla =)
 
Kaverin vauva meinasi syntyä rv 30 tienoilla, kamu oli pari viikkoa sairaalassakin sen takia.

Oliskohan ollut jotain rv 41 kun vauva sitten lopultakin syntyi :D

Toisen kaverin synnytys käynnistettiin rv 42 vaikka lääkärin mukaan oli varma nakki että syntyy ennen laskettua aikaa.
 
muuttanut
Minulla on kahdessa raskaudessa ollu todella reippaasti ennakoivia supistuksia ja kummallakin kerralla (varsinkin ensimmäiseltä) kohdunkaula ajoissa lähes hävinnyt ja ollut kohdunsuu jo avautunut pari senttiä. Ekan kohdalla sanottiin 34rv että ei varmasti mene loppuun (lääkäri äitipolilla), meni viikon yli. Toisen kohdalla osasin jo aavistella että enteilystä huolimatta ei välttämättä tule ennenaikasta lähtöä, meni 14pv yli.

Paha tuota on ikinä tietää varmaksi, voi tulla ajoissa lähtö tai sit käy niinku mullaki :)
 
mörö
Ei se niin sanottua ole, mutta jos sulla viikkoja tuon verran ja tuo tilanne niin kannattaa ottaa ihan tosissaan se lepo, eikä sillai "no mä nopeasti vaan imuroin" tai "no vähän tuota esikoista nyt kuitenkin pomputan". Et olisi ensimmäinen joka joutuu sairaalaan "taas" kun ei kotona osata levätä.

Onnea odotukseen, toivottavasti vaavi malttaa pysyä masussa vielä aikansa!
 

Yhteistyössä