synnytys lähellä...?

nyt näin ensimmäistä kun odotan niin odotan kaikkia mahdollisia merkkejä synnytyksen lähestymisestä,siispä kyselisinkin että onko tosiaan totta että monilla on ennen synnytystä suoli tyhjentynyt kunnolla..? :eek:
mulla ei oo koko raskausaikana ollut varsinaisia harjoitussupisteluja..ainut että maha meni ihan pinkeäksi mutta sitäkään ei aina edes tajunnut nyt sit parina iltana on vihlonu alamahaa/selkää ihan kunnolla..raskausviikkoja on nyt tänään 40+6 joten kyllä se rakkauspakkaus sais sieltä jo alkaa tulemaan... :p
kiitos paljon kaikille viisaammille ja kokeneemmille jotka vaivautuu vastaamaan... :heart:
 
Mulla ainakin oli kamalia mahavaivoja, siis ihan vessahätää esikoisen tullessa maailmaan. Koko sunnuntain sai juosta vessassa, illalla yhdeksän aikaan alkoi säännölliset supistukset ja yhdentoista maissa lähdettiin sairaalaan.
 
mä sain aika huonosti nukuttua ja sitten sai käydä vessassa ihan normi tarpeilla kylläkin, ei sieltä sitenkään ripulina tavaraa lentäny, kömmin takas sänkyyn ja sit menikin vedet. Heti alko supisteleen ja tuli tosi huono olo, oksensin koko synnytyksen ajan joka sitten kuitenkin päättyi sektioon, tarjontavirheen ja synnytyksen pysähtymisen takia!
Meillä olis ollu seuraavana aamuna käynnistysaika, ihan olan takaa se synnytys sitten käynnistyi!!
Voimia viimeisiin päiviin :flower: :hug:
 
On se mun kohdalla ollut ainakin totta. Kolme synnytystä takana ja jokainen kerta onsynnytystä ennakoinut vatsan löysäksi meneminen, suorastaan ripuloiminen. :/ Tästä ei ole mennyt kauaa kun on tullut limatulppa, ja säännölliset supistukset.
 
ennen ku mie lähdin esikoista synnyttää. Niin samana aamuna siis alkoi supistukset seidettävinä ja suolisto tyhjeni myös :) Mutta supistuksia tuli sitten voimakkaammin kun suolisto tyhjeni. Olipas siinäkin kokemus istua pöntöllä :LOL:
 
mulla alkoi synnytys supistuksilla (epäsäännöllisillä) jotka sitten vuorokauden aikana säännöllistyivät. Turvotusta tuli myös suppareiden alkamisen jälkeen ja nännipihat tummenivat vielä entisestään.
Mulla ei suoli sen kummemmin erityisesti tyhjentynyt mutta synnytyksen aikana ei silti tullut mitään sotkua :LOL:
Mitään ennakkovaroituksia (ennen supistusten alkua) ei ollut. Vauva syntyi 41+0.

edit: hmm..huomasinkin, että aloittaja on nimim. "heinämamma"..eli taisi tulla vähän myöhässä mun kokemukset! =)
 

Yhteistyössä