Synnytys lähellä?

  • Viestiketjun aloittaja "Meeri"
  • Ensimmäinen viesti
"Meeri"
Tiistaista asti valunut satunnaisesti keltaista paksua limaa, ehkä kerran tai kaksi päivässä.

Tänään huomasin että joukossa on verta hieman. Vauva meuhkaa ihan älyttömästi, hirveä venyttely ja vääntyily päällä.

Lievää satunnaista supistelua ollut jo muutaman viikon..

Huomenna oli tarkoitus lähteä 100km päähän sukulaisen syntymäpäiville, mutta nyt aloin epäröimään että kannattaako lähteä, jos se synnytys onkin ihan käsillä?
 
-.-
Mä varmaan lähtisin, koska mun molemmat synnytykset on ollu perkeleen hitaita. Kuopusta kun menin synnyttämään, niin olin salissa vuorokauden pirunmoisissa kivuissa ennenkun beibi suvaitsi tulla maailmaan :p Ekaa käynnisteltiin monta päivää, synnytyksen kestoks ei sentään ole merkattu kun 12tuntia.
Eli mulla itselläni olis hyvin aikaa ajella 100km takas kotiin ja sairaalaan kun supistukset / vedet / mitä ikinä alkais.

Millä viikoilla olet? Onko monesko lapsi?
 
Mulla tuli tota keltaista paksua limaa (ihan kuin jotain räkää) ennen kuopuksen syntymää ties kuinka monta viikkoa ja silti syntyi vasta rv 42+0. Tosin veriviiru/ja tais olla seassa vasta n. vuorokautta aiemmin.

Lähdet huomenna kyläilemään ellei synnytys lähde käyntiin. Onhan siellä lähellä varmaan jossain sairaala, johon voit hätätapauksessa mennä.
 

Yhteistyössä