synnytys lähellä ?

  • Viestiketjun aloittaja "esikoinen tulossa"
  • Ensimmäinen viesti
"esikoinen tulossa"
Mulla on nyt muutaman päivän ollu maha sekaisin ja 2 pvä supistellut epäsäännöllisesti. Tänään kuitenkin nyt illemmalla supistellut n. 50sec kerralla. Ei mitenkään kovin kipeitä mutta tuntuu kuitenkin. Jotenkin pelottaa soittaa synnärille ja kysellä mitä mieltä he ovat jos ne ajattelee että kuvittelen tai ylireagoin tms :(
 
Bjjkk
Kuinka tiheesti supistukset tulee? Yleensä neuvotaan olemaan kotona, kunnes ei enää pysty. Kivuttomat supistukset ei taida ihan riittää. Jos supistukset tulee alle 5 min välein, lähtisin kyllä näytille.
 
Henkilö
Hei totta kai saa soittaa synnärille ja kysyä. Kun kuvailet tilanteen, kyllä siellä sitten neuvotaan. Kyllä he ymmärtävät ettei ensisynnyttäjä voi tietää missä vaiheessa mennään!
 
"vieraana"
Saa sinne synnärille tosiaan soitella. Itselläni tuli lyhyitä kivuttomia supistuksia muutaman minuutin välein, ja vaikka olin kuulut, että niin voi käydä ilman, että lapsi on sieltä vielä syntymässä, niin silti soittelin synnärille. Ohje oli, että panadolia vaan ja nukkumaan. Jännitin kuitenkin, että jos minä kuulunkin niihin onnellisiin, joilla supistukset ei olekaan niin kovia :D Parin tunnin päästä ne sitten voimistukin ja kesto piteni, jolloin lähdettiin sairaalaan.
 

Yhteistyössä