Synnytysjuttuja

  • Viestiketjun aloittaja Lumidius
  • Ensimmäinen viesti
Lumidius
Tuli vaan mieleen tällänen aihe: Oletteko (sinä tai miehesi) sanoneet jotain hassua kun olette olleet synnärillä sen mahtavan kokemuksen jälkeen kun lapsenne on syntynyt? Ite olin kysyny kätilöltä huolissani et onko sillä kaikki sormet ja varpaat tallella :LOL: enkä edes muistanut sellasta tapahtuneen ennen ku tukihenkilöni muistutti asiasta :D Sitä varmaan on niin lääketokkurassa kuitenkin ettei edes ajattele mitä suustaan päästää :whistle: (vaikkei kyllä muuten lääkitys omasta mielestä vaikuttanu mihinkään)
Että tämmöstä tällä kertaa.... :flower:
 
Itse olin esikoista odottaessani koko raskausajan varma että hän on poika.Kun vauva sitten syntyi (suureksi ihmeekseni tyttö!) ja kätilö näytti minulle,että kumpi tuli niin huudahdin,että:"miks sillä on tollanen pippeli" :D Olin myös sanonut miehelle ja kätilölle noin2min. esikoisen syntymän jälkeen että voisin tehdä heti saman uudelleen,johon nämä olivat nauraen todenneet että jospa nyt hetki ooteltai kuitenkin...:)
 
en oo tainnu sanoa mitään mut huitaisin miestä päin näköö toisen lapsen synnytykses.
en muista,huomannu asiaa.
mies sit kertoi ku kolmestaan oltiin salissa.
meinas vain et seuraavalla kerralla pitää laittaa suoja kypärä.

en tiedä menikö aiheen vierastä.. :D
 
Mä oli kuulemma ollut huolissani kun meille tuotiin ne rannekkeet, että oliko tytön nimi kirjoitettu siihen oikein. :D Sekun pitää olla yhdellä iillä, ja melkeen joka paikassa on kirjoittu aiemmin väärin kahdella. :D Mies sanoi jälkeen päin, että kätilöopiskelija rukka oli meinannut laskea alleen kun olin alkanut tuikkaamaan oliko nimi varmasti oikein. :whistle: :ashamed: :snotty:
 
sikiänkö
siis synnärillä minä mies 1999 kalpeana koko yön valvomana sit se alkaa mielettömät aina välillä hellittävät supistukset ja sitten se lapsi se tulee hoitajat juoksee eka kysymys itselle olikohan napanuora kurkulla kun itsellä ollu 7kertaa ja kerrotaan että tyttärelläni 4kertaa silloin päätin että ei enempää kuin yksi nykyään tyttäreni 1luokalla ja ok
 
mitä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2006 klo 14:01 Shamandalie kirjoitti:
Mä oli kuulemma ollut huolissani kun meille tuotiin ne rannekkeet, että oliko tytön nimi kirjoitettu siihen oikein. :D Sekun pitää olla yhdellä iillä, ja melkeen joka paikassa on kirjoittu aiemmin väärin kahdella. :D Mies sanoi jälkeen päin, että kätilöopiskelija rukka oli meinannut laskea alleen kun olin alkanut tuikkaamaan oliko nimi varmasti oikein. :whistle: :ashamed: :snotty:
Siis onko sairaalan rannekeessa jo vauvan nimi?? Mikä? Siis se mikä laitetaan nimiehdotukseksi esitietolomaakkeeseen vai? Sukunimi??
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2006 klo 12:39 mitä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2006 klo 14:01 Shamandalie kirjoitti:
Mä oli kuulemma ollut huolissani kun meille tuotiin ne rannekkeet, että oliko tytön nimi kirjoitettu siihen oikein. :D Sekun pitää olla yhdellä iillä, ja melkeen joka paikassa on kirjoittu aiemmin väärin kahdella. :D Mies sanoi jälkeen päin, että kätilöopiskelija rukka oli meinannut laskea alleen kun olin alkanut tuikkaamaan oliko nimi varmasti oikein. :whistle: :ashamed: :snotty:
Siis onko sairaalan rannekeessa jo vauvan nimi?? Mikä? Siis se mikä laitetaan nimiehdotukseksi esitietolomaakkeeseen vai? Sukunimi??
Siinä oli se joka laitettiin neuvolasta saatuun lappuun mihin piti laittaa nimiehdotus tytölle ja pojalle, ja sitten äidin sukunimi ja syntymäaika. =)
 

[/quote]

Siis onko sairaalan rannekeessa jo vauvan nimi?? Mikä? Siis se mikä laitetaan nimiehdotukseksi esitietolomaakkeeseen vai? Sukunimi??

[/quote]

Meillä ei ainakaan ollut kun mun nimi + vauvan syntymäaika (synnytin keväällä KYS:ssä).

Mutta itse asiaan:

Synnytyksessä kätilö näytti musta tutulta, ihan kun yks mun työkaveri. En sitä alussa kehdannut kysyä, mutta kun olin tarpeeksi ilokaasua naukkaillut, niin rohkenin kysymään ovatko sukua. No eivät olleet...

Toinen oli, kun mies tietysti valmennuksen jälkeen ajatteli mun kiroilevan ja lyövän sitä yms. niin minäpä kauniisti olin aina pyytänyt:
"saisinko sitä mehua kiitos", "saisinko sitä kaasua kiitos" :LOL: <br><br>
 

Yhteistyössä