synnytyskirjallisuutta?

jag
Täällä synnytys rupeaa lähestymään ja olen tullut siihen tulokseen, että mitä enemmän tiedän, sen paremmin selviän. Eniten pelkään pelkoa, uskon, että kunhan vältän paniikin synnytyksessä, kaikki menee hyvin. Siksi haluaisin tietää synnytyksestä mahdollisimman paljon ja lisäksi ehdottomasti, kuinka voin itse auttaa itseäni synnytyksessä. Eli siskot rakkaat, suositelkaa hyvää, tietoa antavaa kirjallisuutta, kiitos kaunis teille! :flower:
 
ima
sanoit että synnytys jo lähestyy, mutta jos vielä kerkiät niin suosittelisin Malla Rautaparran pitämää raskaus/mamma joogaa. (auttoi minua huimasti)

mutta jos raskaus jo pitkällä niin näiden kirjailijoiden kirjat ainakin antoivat minulle juuri sen tiedon mitä kaipasin ja sen luottamuksen omiin voimavaroihin synnytyksessä. Jos en olisi hankkinut tätä tietoa en varmastikkaan olisi kyennyt selviytymään käynnistetystä synnytyksestä ilman lääkkeellistä kivunlievitystä.

Eli: Janet Balaskas: Active Birth + muut hänen kirjansa löytyy netistä,
Sheila Kitzinger: Birth your way + muut hänen kirjansa
Michel Odentin kirjat


Onnellista odotusta ja vielä onnellisempaa synnytystä
ja muista meistä naisista löytyy aivan valtavat voimavarat synnytyksen hetkellä, yllätyin siitä itsekkin :flower:
 

Yhteistyössä