SYNTTÄRIT 13-VUOTIAALLE, IDEOITA KAIVATAAN!!

vierailija
Tyttö täyttää parin viikon päästä 13v. Joitain kavereita aikoo kutsua.
Mitä tarjottavaa ja ohjelmaa tuon ikäisille keksisi? Täytekakku ei ole uponnut aikaisemminkaan, joten sen ajattelin jättää pois. Oisko mitään erilaista ideaa tarjottaviin? Ja ohjelmapuoli sitten :eek:
Viime vuonna pidettiin disco, joka ei innostanut sitten kuitenkaan kunnolla. Jotain muuta kuin pelkkää syömistä ois mukava keksiä...
 
Nuori12V
EI ikinä kannata pitää mitää sauna synttäreit, vaikka se sankari vois olla nakuna ni kaikki muut, jotka on kutsuttu ei oo välttis olis saunas ees bikineis.

Ps. synttärisankari ei myöskää välttis oo ilone ku kaikill on vastenmielistä änkee johki hikisaunaa ja olla puol nakuna.



MEILLÄ ON IHAN KOULUSSAKIN UINTII JOSSA PAKKO MENNÄ SAUNAAN. ETTÄ KAIKKI NOLOT PAIKAT NÄHTY JO.
 
vierailija
mul on synttärit kohta ja kutsun 2- 7 kaverii mut mä oon suunitellu vasta et mennäään saunaan ja katotaan leffa mut ei oo muita ideoia auttakaa en keksi mitäänn
voisit esim pitää jonkun meikkaus jutun et meikkaatte toisenne ja sit tehä jotain kampauksii esim lettei nutturoit ja jne.mut mä ajattelin et mä pyydän kavereita me tehään pitsaa syödään kakkuu ja pelataan esim wiitä ja sellast pelii jos testataan kuinka hyvin tuntee toisen
ja sit hegataan poikien kaa päivällä
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Itsellä on parin viikon kuluttua 13.v synttärit ja ajattelin viettä synttäreitä pakohuoneessa. aluksi siis mentäisiin meille ja sitten lopuksi pakohuoneeseen. olen kerran aikaisemminkin pitänyt pakohuone synttärit ja se oli hirmu hauskaa. nuoremille pelaajille voi apuna olla aikuinen mutta vanhemmat pelaajat voisivat yrittää jo itsekkin. toivottavasti joku saa ideasta kiinni
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
11 täyttävä
Täytän 11 kahen viikon päästä, ja aion kutsua kolme parasta ystävääni koulusta, ja olen suunnitellut yökyläkaverisynttäreilleni seuraavaa.

He tulevat meille suoraan koulusta, ja siinä joskus meidät heitetään 'kaupungille' ja siellä ostostelemme vaatteita ja kaikkee kivaa yms. Ehkä syömmekin siellä. Meidät haetaan vähän siellä illan puolella, ja meillä kotona sitten ehkä leffa ja herkkui, ja ostosten esittelyy. Valvotaan ja nii.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
siis ite ajattelin juhlia mun synntareit nokia eden spa kylpylassa, mun kavrin kaa ja sinne(ylipaatansa syntareille) suosittelen suklaaputousta. Ja suosittelen limusiini kyytia ja stocmannia tai kaptenskaata. jos samalla automatkalla halulaa shoppailla jotain pienta kivaa itselleen.
 

Yhteistyössä