Syntymäpäiväruno parhaalle ystävälle?

  • Viestiketjun aloittaja Kenellä runosuoni kukkisi?
  • Ensimmäinen viesti
anonyymi
Alkuperäinen kirjoittaja bella:
Kun olet iloinen nauran kanssasi. Kun olet surullinen itken kanssasi. Kun olet yksin lupaan olla kanssasi. Kun olet ystäväni en tarvitse muuta.
ootko keksinyt ihan itse? Todella hyvä, parempaa en ole kuullutkaan!
 
Pariisi
toi rakkaani-runo on todella hyvä. Kun seuraavan kerran tarvitsen runoa ystävällä, niin ei varmaan kahta kertaa tarvitse miettiä! paljon parempi kuin "Tukka Tötterön" viesti (anteeksi sinä), mutta se on minun mielipiteeni. Hyvä bella!
 
onnea ponnea
Kaunis olet kasvoiltasi, pieni olet kooltasi, niin minä sinua palvon kuin kuuta nousevaa, voidaanko olla ystäviä aina niin kuin ovat aurinko ja kuu yhtenäisiä, yhteisiä iloisia hetkiä toivottaen******.
 
bella
Kiitos, kaikille jotka pitivät runostani<3 Tässä tulee toinen, joka sopii paremmin vanhoille ihmisille:

Vaikka kulta kutriensa
vaihtuis hopeaan
nuoreks' häntä sanoa saa
silti ainiaan.
Sillä nuoruudessa kukkii elon viinipuu,
vanhetessaan jokainen viini parantuu!
 
alina
Alkuperäinen kirjoittaja kesänlapsi:
katsoin yhtä toista sivua ja taisi Tukka Tötteröllä kärähtää, jos sanoo muille, että on itse keksinyt. Siellä oli nimittäin ihan sama runo, joten...
mitäpä jos se kirjotti sen runon sinne kans ?
 
Minäpä vaan!! 12.v tyttö
Tässä hyvä runo hyvälle ystävälle joka saa hymyn huuleen kun lukee tämän!!! :D

Kuvan mielessäni nään, sun
toivon että ystävä olisit mun
toiveesi toivon toteutuvan
kunhan ystäväksi annat luvan
jos pysyt sydämmessäni koko elämän
niin lupaan antaa sinulle enemmän
en koskaan sinua yksin jätä
jos sinulla on jokin hätä!!!
Hyvää syntymäpäivää hyvälle ystävälle!!!

Keksin tän ite!!
 
Lottiiisss
En haluu suo menettää, en koskaan suo kenellekkään luovuttaa, olet minulle kaikki kaikessa siis jos tulee joku hätä olen siinä tukemassa sinua. Luotto, Tuki ja Turva
 
"Kikkare"
No ei näistä viesteistä ollu mulle ainakaan paljon iloa. Noista en voinut mitään laittaa HYVÄN ystävän korttiin, noi oli oisoitettu kaikkille PARHAILLE ystäville!
Niin ja minäkin olen kuullut Tukka Tötteröllä runon muualta!! Eipäs valehdella!!
 
tgf
Olet minulle tärkeä, todella rakas.
Älä vain mene pois luotani, ettei tarvitsisi anoa tule takas.
Olet minulle kuin kultakimpale, josta pidän huolta. Aina kun on ollu pattitilanne, olet pitäny mun puolta?
 

Yhteistyössä