Syömisongelmia

Kuukausi sitten päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja aloittaa painonpudotuksen. Vuosien varrella on kaikki kuurit tullu kokeiltua joten päätin ryhtyä tarkkailemaan syömisiäni ja korjailla sitä sitten vähitellen. Ensinnäkin aamu- ja iltapalalla saatoin syödä useammankin leivän ja lopuks pelkkiä päällisiä. Nyt olen etukäteen päättänyt mitä syön aamulla ja sit pois pöydästä. Juuston höylääminen on nyt loppu! Pelkästään tämä "korjaus" näkyy perheen ruuan kulutuksessa :ashamed: . Minulla on myös karkkipäivä jolloin saan vetää ihan kunnolla irtsareita. Viikon jaksaa kun tietää että kohta saa ja paljon :p . Ruokaa otan vain kerran lisää vaikka ois kuinka hyvää, muuten en oo siitä vielä tinkiny kun imetän. Keksiä ja pullaa en osta vierasvaraks kaappiin kun syön ne kuiteski itse. Lasten lautasia en kaavi puhtaaksi. Kiloja on jo karissut mukavasti kun aloitin lisäksi lenkkeilyn. Aluksi kävelin mut viikko viikolta jaksan jo juosta enemmän. :D
 
pömppömaha
Tuo kirjoitus olisi melkein voinut olla omani sillä erotuksella että mä en ole vielä saanut otettua itseäni niskasta kiinni! :headwall:

Pahinta on just tuo leivän mutustaminen ja keksien hamsterointi vierasvaraksi. Jos käykin niin että vieraat eivät tulekaan, niin meikäläinen tyhjentää kaikki paketit parissa päivässä ja vaikka vieraat tulisivatkin eivät he koskaan syö sitä määrää minkä olen kaappeihin varannut.

Se että olet pystynyt muuttamaan käyttäytymistäsi antaa mullekin uskoa paremmasta huomisesta tai miksipä en aloittaisi sitä parempaa elämää jo tänään!
 

Yhteistyössä