Syrjähypyn raju päätös: aviomiehen salarakas kuoli kotisynnytykseen ja vauva löydettiin surmattuna roskakorista

  • Viestiketjun aloittaja huh huh
  • Ensimmäinen viesti
sama
Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja surullista:
Entäs se eilinen juttu, missä eglantilainen mies pussaili salarakkaansa kanssa rannalla kun rattaat syöksyivät mereen. Hyppäsivät perään, 8-kuinen poika pelastui mutta 2-vuotias tyttö kuoli.

Ja äiti ei tiennyt suhteesta mitään.
Luin siitä kyllä jo maanantaina iltalehestä, mut ei siinä mainittu ku et jutteli tuttavansa kanssa..
Eilen luki Ilta-Sanomissa että pussaili salarakkaansa kanssa. Ja että murheenmurtama vaimo ja lasten äiti ei tiennyt suhteesta mitään.
 
Rukoilijasirkka
Jotenkin ahdistaa... Missä vaiheessa jostain syrjähypystä tai salasuhteesta tulee elämää suurempi vyyhti, jonka takia tapetaan pieni vauva?

Kyse on kuitenkin pienestä asiasta sen verralla, että synnytetään kotona noin vaan ja kuollut vauva löytyy roskista. :eek: Tuon rinnalla pikku rinnakkaissuhde on niin pieni asia. :'(
 
hirveää
Sitä se sala"rakkaus" teettää... kaksi perhettä pilalla: toinen henkisesti hajalla loppuikänsä, toinen kirjaimellisesti tapettu. Tapettua vauvaa suren, samoin "isän" aviolapsia ja vaimoa...
 
höpsälöörä
. Käräjätuomari piti vangitsemisen jatkamista kohtuuttomana ja perusteli vapauttamista sillä, että miehellä on perhe ja vakituinen työpaikka

VOI JUMAKAUTA MILLÄ PERUSTEIN.. ladon taakse vaan ja pum!
 
vieras
Mies väittää ettei tiennyt, että salarakas oli raskaana. Salarakas kai miehen ollessa toisessa huoneessa ääneti synnytti vauvan ja tappoi sen, ennenkuin itse kuoli. Jepulis.

"Miehen asianajaja on murhasyytteestä ymmällään. - Nainen oli kertonut teettäneensä abortin. Päämieheni ei tiennyt, että hän oli edelleen raskaana. Asianajajan mukaan raskaus ei välttämättä näkynyt päällepäin, vaikka jotkut lähipiiriin kuuluvat olivat panneet merkille naisen pyöristymisen ja epäilleet raskautta. Nainen oli ollut viikonloppuna kipeä. Muusikkomies oli paikalla asunnossa, kun nainen synnytti. Aamuyöllä tapahtuneesta synnytyksestä mies sai asianajajan mukaan tietää vasta, kun tapahtuneesta oli kulunut kolme päivää ja poliisi tuli häntä noutamaan. "
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
|O |O |O |O vakituinen työpaikka ei suatana |O |O |O
esim. meillä jos jouduttaisiin huoltajuudesta riitelemään niin olisin heikoilla koska olen hoitanut lastamme kotona eikä ole vakituista työpaikkaa. Kun taas miehellä erittäin hyvä ja arvostettu virka..

Mä olen kuullut sellaisia päätöksiä ja eritoten niitä syitä jotka on johtanut päätöksiin. Suomessa arvostetaan korkeasti koulutettuja ihmisiä joilla on vakityö niin se vaan menee.. Oksettavaa minustakin, todella!
 
***
Alkuperäinen kirjoittaja anski77:
toi on jotain niin hirveetä, ettei sitä pysty ymmärtämään miten joku VOI tappaa vauvan??!! miksei sitä vauvaa vaan voinut antaa pois, huostaan tai adoptioon? miksi se piti murhata! SAIRASTA!!
vauvoja myös hakataan ja raiskataan, maailmassa on helvetisti sairaita "ihmisiä"
 
itku
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
sen enempää asiaan kantaa ottamatta, on tosi paha ajatuskin että vauva pieni on roskakoriin laitettu kuolleena. niin arvokas pikku mies ja lyhyt elämä :/ :'(
miksi lapsia annetaan tällaisille ihmisille jotka eivät osaa sitä lahjaa arvostaa..
Ihmisen pahuudella ei ole mitään määrää. Toivottavasti Jumala joka antoi tämän tapahtua pitää pienestä enkelipojasta ja tämän äidistä huolen...

 
mamma
Oli kauhia tapahtuma ja tuli todella naisen läheisille, työkavereille aivan nurkantakaa.
Pieni lapsi on tallessa. Enkelinä pois pahan maailman keskeltä. Harmi, koska varmasti olisi ollut joku pariskunta onnellinen jos olis saanut tuon omakseen.
"Jo ennen syntymääsi tiesin elämäsi pituuden...."
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Jotenkin ahdistaa... Missä vaiheessa jostain syrjähypystä tai salasuhteesta tulee elämää suurempi vyyhti, jonka takia tapetaan pieni vauva?

Kyse on kuitenkin pienestä asiasta sen verralla, että synnytetään kotona noin vaan ja kuollut vauva löytyy roskista. :eek: Tuon rinnalla pikku rinnakkaissuhde on niin pieni asia. :'(
Samaa mä mietin. Ihan kamala uutinen.
 
jos tällä "nuhteettomalla" miehellä oli ennestään lapsia niin miten helvetissä se ei "huomannu" salarakkaan raskautta?
Ja ei, minun mielestä mies ei ole nuhteeton jos sillä on toinen nainen.
ja jos nainen on kuollut synnytyksen jälkeiseen verenvuotoon niin voisin kuvitella ettei se ole kyennyt raa'asti ja julmasti tappamaan lastaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
jos tällä "nuhteettomalla" miehellä oli ennestään lapsia niin miten helvetissä se ei "huomannu" salarakkaan raskautta?
Ja ei, minun mielestä mies ei ole nuhteeton jos sillä on toinen nainen.
ja jos nainen on kuollut synnytyksen jälkeiseen verenvuotoon niin voisin kuvitella ettei se ole kyennyt raa'asti ja julmasti tappamaan lastaan..
raskaudenhan kyllä pystyy salaamaan keneltä vaan jos niin haluaa..ja kyllä mä keksin ( valitetavasti ) monia eritapoja joilla voi "huonokin kuntoinen" aikuinen pienen vastasyntyneen tappamaan.ei siinä paljoo tarvita :(
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
jos tällä "nuhteettomalla" miehellä oli ennestään lapsia niin miten helvetissä se ei "huomannu" salarakkaan raskautta?
Ja ei, minun mielestä mies ei ole nuhteeton jos sillä on toinen nainen.
ja jos nainen on kuollut synnytyksen jälkeiseen verenvuotoon niin voisin kuvitella ettei se ole kyennyt raa'asti ja julmasti tappamaan lastaan..
raskaudenhan kyllä pystyy salaamaan keneltä vaan jos niin haluaa..ja kyllä mä keksin ( valitetavasti ) monia eritapoja joilla voi "huonokin kuntoinen" aikuinen pienen vastasyntyneen tappamaan.ei siinä paljoo tarvita :(
No kyllä se on ihan varma asia että rakastajaltaan ei pysty raskautta salaamaan! Ehkä sukulaisilta ja muilta joiden kanssa ei ole läheisissä kosketuksessa. Eikä ensisynnyttäjä todellakaan pysty synnyttämään äänettömänä niin ettei toinen samassa asunnossa oleva ala ihmettelemään! Kyllä mies on tässä kaikkein eniten syyllinen. Ei muuta kun lukkojen taakse vaan tuommonen hullu. Ja toivottavasti ex-vaimo ja lapset eivät ole missään tekemisessä...
 

Yhteistyössä