Sytyttääkö teitä isot vai pienet miehet?

  • Viestiketjun aloittaja Vera
  • Ensimmäinen viesti
Ei mikään poikamainen luikku, mut henk.koht mitkään muskelimasatkaan ei oo koskaan innostanu. :x Sellanen sopusuhtainen normaali mies. Mielummin hiukan "miehekkäämmän" kokoinen (vaikka vähän tukevampi,ei silti yhtä pitkä kuin leveä). Sellanen turvallisen fiiliksen tuova. =)
 
Turkilmas
Mä en oikeesti edes vilkaise alle 190 cm pitkiä miehiä sillä silmällä. Miehen pitää olla pitkä ja harteikas, miehekäs mies :p

Muoks: mutta mulle miehen "isous" on suoranainen fetissi. Mun ex oli lyhyt (178 cm) ja laiha ja sen jälkeen tosiaan kaikki mun miehet on olleet järjestään isoja.
 
Rukoilijasirkka
Miehet ylipäätään. No, pidän semmoisista jäntevistä, mutta pienistäkin, kunhan ei ole löysä olemus. minun veli on 170 senttinen ja 56 kiloinen ja mielestäni oikein mukavannäköinen, lukuunottamatta sitä seikkaa, että hän on veljeni.

Oma mies on 180 senttinen. Miehen pituudella ei ole minulle mitän merkitystä, vaan pääasia on se olemus. Ryhti muunmuassa.
 
vieras
Ja mua ei sytytä sellaset solariumissa käyneet, salilla pumpanneet, hampaansa valkaisseet, valkoisiin housuihin ja tiukkiin t-paitoihin pukeutuvat heebot sitten yhtään.
Tollanen ulkokuori kertoo jo paljon ihmisen pään sisällöstä.
 

Yhteistyössä