Syyrialaiset myyvät alle 16-vuotiaita tyttäriänsä vaimoiksi jopa 80-vuotiaille jordanialaismiehille.

  • Viestiketjun aloittaja oksettavaa
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";28492671]No tuossahan toteutetaan vain ikiaikaista kulttuuria joka on paljon hienompaa kuin meidän ummehtunut impivaaralainen kulttuurimme: annetaan kaikkien kukkien kukkia.[/QUOTE]

Sä olet sairas!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28492671]No tuossahan toteutetaan vain ikiaikaista kulttuuria joka on paljon hienompaa kuin meidän ummehtunut impivaaralainen kulttuurimme: annetaan kaikkien kukkien kukkia.[/QUOTE]

Sä pilaat kaikkien persefinnien maineen. Mutta sehän sopii mulle. Ensi eduskuntavaaleissa persefinnit ovat lilliputtipuolue. =)

Mutta noin yleensä.. sun juttus on kuvottavia ja sun mielipiteesi on niin sairaita, että et kyllä ole ollut aikoihin terveitten ihmisten kirjoissa.
 
[QUOTE="vieras";28492754]Sä pilaat kaikkien persefinnien maineen. Mutta sehän sopii mulle. Ensi eduskuntavaaleissa persefinnit ovat lilliputtipuolue. =)

Mutta noin yleensä.. sun juttus on kuvottavia ja sun mielipiteesi on niin sairaita, että et kyllä ole ollut aikoihin terveitten ihmisten kirjoissa.[/QUOTE]

Mene oikeasti jo vittuun täältä. Asiallisetkin ketjut pilataan jollain murrosikäisen suoltamilla (tai ainakin sen näköisillä) "persefinni"-jutuilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Rockwood
[QUOTE="vieras";28492671]No tuossahan toteutetaan vain ikiaikaista kulttuuria joka on paljon hienompaa kuin meidän ummehtunut impivaaralainen kulttuurimme: annetaan kaikkien kukkien kukkia.[/QUOTE]

Pedofiliassa ei ole mitää hienoa!! :mad:
 
[QUOTE="vieras";28492846]Älä lue mun kirjoituksia, jos ärsyttää. :kiss: Se on niin yksinkertaista se.

Kyllä sunkin jutuissa on paljon sellaista, mistä en pidä. Yleensä en edes vaivaudu lukemaan niitä.[/QUOTE]

Tähän juttuun ei liity mitenkään persut niin voisitko mennä muualle noitten persu juttujesi kanssa, onko pakko pilata kaikki ketjut?
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
"vieras"
[QUOTE="vieras";28492846]Älä lue mun kirjoituksia, jos ärsyttää. :kiss: Se on niin yksinkertaista se.

Kyllä sunkin jutuissa on paljon sellaista, mistä en pidä. Yleensä en edes vaivaudu lukemaan niitä.[/QUOTE]

Älä lue palstapersujen kirjoituksia, jos ärsyttää :kiss: Se on niin yksinkertaista se.
 

Yhteistyössä