Syyskuun lapsettomuushoidot

VIP1: Jaksamista sinne suuntaan! :hug:

Itse täällä hätä housuna tein koti raskaustestin nyt on pp10...Varsinainen testi on vasta ylihuomenna...Ja tuo kotitesti näytti kyllä ihan vahvaa negaa...En mä oikeastaan yllättyny koska ei mulla oo ollu mitään oireita rintojen arkuuskin on väistyny.Käyn vielä keskiviikkona verikokeessa ja eiköhän ne siellä vahvista tän saman negan :'(
 
Oli pakko tulla lisäämään...

Unohdin sen testin vessaan ja muistin sen puolen tunnin kuluttua ja menin hakemaan sitä roskiin niin siinä olikin haamuviiva??Eihän niitä sais lukea 10min. testin jälkeen mut jäi se silti mietityttämään...No keskiviikko kertoo sitten sen oikean vastauksen!

Eikös Ipulla ollu tänään testipäivä?Kuinkas kävi?
 
ipu
PLUSSA TULI!!!!!!! ihanaa!!
mies ei ollut ollekaan yllättynyt, oli kuulemma pari päivää sitten nähnyt unen jossa seisoin hymyillen hänen edessän kädet mun ison mahan ympärillä :heart:
Älä vielä anna periksi alexandria, ei mullakaan ollut mitään raskausoireita.
 
polle80
ONNEA ipu!!
Minkäslainen historia teillä onkaan?
Ite plussasin 22.9 ja tänään varasin ensimmäisen ultran, joka on 13.10. Siihen asti jännätään TAAAAS. Ei juurikaan minkäänlaisia "normaaleja" raskausoireita näkyvissä, harvakseltaan nipistää alavatsasta, siinä kaikki.
HIENOA ja onnea vielä kerran.
 
polle80
Juup, järki hoi älä jätä...ootki ipu kirjotellu tähän "osastoon" sen verran että nyt luettuani tarinoitasi olen perillä teidän taipaleesta. Éttei tarvi siis mitään historiikkia alkaa väsäämään :)
 
ipu
kiitos kaikille!! ei itse oikein uskalla vielä uskoa asiaa todeksi.
mutta kaikille tiedoksi; eka IVF, josta mitään ei jäänyt pakkaseen, ja josta kaksi huonoa munista siirrettiin, eikä annettu suuria toiveita... Jos tämän jälkeen tärppäsi, niin sitten kuka tahansa voi onnistua!!!!
ultra on ny varattu 16.10...eli jospa sen jälkeen uskoisi todeksi.

haleja kaikille :hug:
 
Onnea ipu! :hug:

Kunhan en kohta siirry tälle puolen takaisin.. tuhruilu ei ole loppunut ja soiton myötä sain ultran torstaiksi eli parilla viikolla nyt aikaistui.
Ja mikä oudointa, kahden plussan jälkeen kaksi negaa :( Miten ihmeessä voi olla mahdollista?!
 
unna-mari
Moi Pietu!

Mulla n ollut ihan sama juttu kun sulla, testasin 2 kertaa +, (oli haamuja, mutta ihan selviä sellaisia, haaleampia vain kuin kontrolliviva) sen jälkeen alkoi tuhru, testailin uudelleen ja negaa näytti :'( Kyseessä oli kemiallinen raskaus, siis alkio hipaissut kohdun seinämää, josta kehittynyt raskaushormonia ja siitä plussa. Tuhru muuttui muutamanpäivän päästä niukoiksi menkoiksi, alkion alku siis tuli ulos ja raskaana ei oltu! :'(

Toivottavasti ei näin ole kuitenkaan sinun tapauksessasi! :heart:
 
Vaikka tipahdinkin syyskuun piinailijoista niin ajattelin tulla tänne vielä kertomaan kuulumisia.Lisää vastoinkäymisiä..

Kävin äsken sairaalassa.Tarkistettiin ultralla että voidaan taas aloittaa uudet pistot ja uusi inssi heti perään.Lääkäri ihmetteli että tuleeko miula menkat itsestään ja onko oikea munasarja todettu terveeksi.Ihmettelin että mitä hittoa nyt taas.Sanoi että oikealle (josta munasolu irtosi tässä kuussa)on jäänyt IIIISO keltarauhasrakkula joka ei ole puhennut.Että uutta inssiä ei voi tehdä ennen kuin keltarauhanen on lähtenyt pois kokonaan.Nyt on tulossa näillä näkymin piiitkä ovuloimaton kierto sitten katsotaan uudelleen.En oikein ymmärtänyt että miksi ja miten se keltaruhanen ei ole puhennut?Täh?Ja mitäköhän se tarkottaa?Oon itsekkin vähän hämillään.

Joo eli hiljaiseloa tulee tähän kuuhun.Itkua on riittänyt.Pysyttelen tutkalla ja oikein paljon plussatuulia muille piinailijoille sekä plussanneille oikein paljon onnea =) :flower:
 
Josko tänne mahtuisi mukahan, kun tuolta clomistien palstalta "tipahdin". Eli takana 5 kiertoa 2 tbl/pvä, jolla ovuloin tiettävästi pariin otteeseen. Tänään käynnillä lääkäri totesi vaan, ettei enää niillä jatketa. Nyt menossa kp 32 eikä lääkärin mukaan näkyvissä menkkojen alkamista. Raskaustesti negatiivinen. Ihmettelyä siis mistäös kiikastaa. Tähän mennessä clomeilla on kuitenkin ollut tiukka 28 päivän kierto. No joops, sain ajan munajohtimien aukiolotutkimukseen ja siitä kysyisinkin.. Olen moneen otteeseen törmännyt siihen tälläkin palstalla, mutta kun ei oo ollut omalla kohdalla ajankohtainen niin eipä siitä tietty juurikaan mitään mieleen jäänyt. Eli lähinnä kokemuksia, tekeekö kipeetä yms?? Pistoshoidot siis seuraavana askeleena jos aukiolotutkimus näyttää vihreetä valoa. Niitä hintoja olikin jonnekin listailtu, en nyt löydä mihin, joten minkäö hintaisia nuo pistokset ovat teillä olleet? Kiitoksia jo etukäteen, välillä kyllä tuntuu että liukuhihnalla olisin, kun ei käynneillä ehdi edes mitään kysellä =)
 
Pietu, VIP1: :hug: Jaksamista Sinulle!

Ilona: Tavallinen aukiolotutkimus tehdään ihan poliklinikkakäynnin yhteydessä eikä kestä kauaa n. 5min. Katetri viedään kohtuun ja ruiskutetaan testiaine jolla katsotaan onko putket auki. Yksilöllistä kai nuo tuntemukset ovat, mutta aika pientä nipistelyä se minusta oli. Tutkimus tehdään muistaakseni heti kierroan alkupuolella, ei kuitenkaan vuodon aikana infektioriskin takia.
Pistoshoitojen hinnoista kyselit myös. Juu-u kalliitahan nuo ovat, mutta onneksi Suomessa saa Kelalta korvausta osasta lääkkeitä. Omavastuukatto (610e tänä kalenterivuonna), tulee varmasti täyteen heti ensimmäisen hoidon aikana.
Lääkkeiden hintoja voit katsella mm. www.yliopistonapteekki.fi -sivustoilta<br><br>
 
neeta
Pietu ja VIP: pahoittelut molemmille! :hug:

Ilona, mulle on tehty aukiolotutkimus, ja täytyy kyllä tunnustaa, että se sattui aika paljon :(
Ilmeisesti munanjohtimet tms. kramppasi, ja kaikilla ei niin käy. Ota ihmeessä kipulääkettä toimenpidettä ennen!
 
Vip1 ja Pietu olen tosi pahoillani teitin puolesta. :hug:

Itse kävin tänä aamuna siellä kauan pelätyssä verikokeessa.Mutta mutta hoitaja soitti ja PLUSSA TULI!!!Ihan uskomatonta kun olin ihan varma negasta!Mä ihan tärisen täällä.

19.10 on ultra jolloin selviää sitten enemmän mut nyt alustavasti raskaustesti oli positiivinen!!Lugesteronit jatkuu 30.10 asti.Outoa mä luulin et niitä tarvii jatkaa pitkälle raskauteen asti mut ei sit näköjään.
 
Kiitoksia vastauksista... yksilöllistähän se kipu varmasti on. Pelottaa vaan kauhiasti :\| kipu kun ei ole niin kiva asia koskaan. Mutta buranaa siis huiviin ennen toimenpidettä. Kattoo nyt alkaakohan ne menkat edes että voin siihen tutkimukseen mennä.

Pahoittelyt Pietu ja KP1!!!!! :hug:
 
Hei!
Meillä on ollut erittäin vaihderikas viikonloppu. Perj. tosiaan tehtiin punktio ja tuloksesksi saatiin 40 follikkelia joista löytyi 18 munasolua. Niistä 13 hedelmöittyi ja biologi kävi la ystävällisesti pakastamassa kolme. Sitten sain hyperin ja jouduin su naistenklinikalle sisään. Siellä olitiin tiputuksessa eiliseen asti ja jännättiin onnistuuko siirto. Nyt on olo jo hyvä ja kohta ollaan menossa siirtoon. Lopuista joita kasvateltiin niin yksi on tarpeeksi hyvä siirrettäväksi eli aika heikosti lähti jakautumaan. Lopuista ei taida olla edes pakkaseen. Nyt pitää vain toivoa että se osaisi kiinnittyä oikeaan kohtaan ja jaksaisi kasvaa..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2006 klo 14:04 Anni77 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2006 klo 11:34 Anni77 kirjoitti:
Sirukka: IVF+ICSI vk 38
Polle80: IVF siirto tehty 7.9
TKK: IVF+ICSI vko 36 ---> Hyperin takia ei siirtoa tehty
Nala78: IVF ?
Jiscoana: suunnittelukäynti 9/06
Alexandria: IVF, punktio 13.9 alkionsiirto 15.9
Kipinä: lääkkeellinen PAS, luomuraskaus !!!!!
inkku: IVF vko 37
MMharmaana: lääkkeellinen PAS 31.8
himppu: IVF suunnitteilla
ST78: PAS
VIP1: Inssi 12.9
Miili81: lääkkeellinen PAS 1.9 ?
MiinaH: IVF vko 38
Neeta: Clomiavusteinen inssi vko 37
Pietu: inssi 4.9
ipu: IVF, punktio 11.9
Tipnu: ensikäynti syyskuussa
Mimsu: ensikäynti syyskuussa
nuppu-77: IVF
Anni77: lääkkeellinen PAS 8.9, raskaustesti 22.9
PÄIVITYSTÄ LISTAAN

VIP1: inssi 12-9
Sirukka: ICSI 22.9, siirto 27.9 2kpl alkioita
Milla: inssi
Pietu: PLUSSA 20.9!
TKK: PAS 12/06
Alexandria siirto 15.9 --> raskaustesti 27.9
Miili81: Nega...
ST78: siirto 19-9
Himppu: Hyppää lokakuun pinoon
Polle80: PLUSSA 22.9!
Anni77 itse: Nega...

VIP1: nega, menkat kp 25
pietu: plussa muuttui negaksi... :(
ipu: PLUSSA 25.9! :flower:
neeta: piinailee inssin jäljiltä
Alexandria: PLUSSA! 27.9 :flower:
Sirukka: 22.9 punktio, 27.9 alkionsiirto

Miili81: Uusi lääkkeellinen PAS jo menossa
Anni77: Uusi lääkkeellinen PAS jo menossa (Jatkamme lokakuun IVF-hoidot pinossa) =)

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä jatkoon muille.

Anni
 
ipu
voi Vip1 ja Pietu!! Olen niin pahoillani teidän puolestanne :'(
tuntuu keljulta samaan aikaan onnitella toista, mutta onnea alexandria!!!!

ihanaa että meillä molemmilla plussasi, kun hoidotkin olivat ihan samaan aikaan :)
kumma toi sun luge juttus, mun luget loppuvat tänään..
 
Minä tässä mietin, että jos lugesteronit olisi jätetty heti plussan jälkeen pois, olisi varmasti keskenmeno tullut jo aiemmin :(

Huomenna sitten ultraan.. jatko kai selviää samalla. En tiedä mitä haluan tai mihin kykenen. Mies tahtoisi jatkaa hoitoja.. :/
 

Yhteistyössä