Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

Hispula, vaunujen ominaisuuksien parissa saa tosiaan vierähtämään tunnin jos toisenkin :) Omissa yhdistelmissä on ominaisuuksia jokunen ja isoa osaa on tullut käytettyä n. kerran tai pari. Heittoaisa, näppärä juu jos ei ole tapana pitää hoitolaukkua roikkumassa aisassa niinkuin mulla ja ei intoa repiä sitä tarrakiinnityksistä kesken matkan. Ja pikkumieskin sai aina hepulin jos joutui tuijottamaan äitiä maisemien sijaan. Näppärä kyllä esim. hisseissä tai vaikka julkisissa, saa vaunut pienempään tilaan.

Tavarakori on toinen, mulla on kankainen ja suht pieni, ja olen joskus kaipaillut sellaista metallista isoa mikä taitaa löytyä vain Emmaljungista. Eli jos on tarkoitus tehdä paljon vaikka kauppareissuja, tuohon voinee kiinnittää huomiota.

Ja tietty pyörät, isot vai pienet. Omiin saa vaihdettua eteen kääntyvät pienet pyörät ja niitä on käytetty tasan kahdesti. En tykännyt yhtään, isoilla on niin pehmeä kyyti. Ja tekniikasta kannatan kuulalaakereita, pyörät pyörii kuin itsestään :)

Eikä unohdeta koppaa! Pehmeä vai kova. Itse päädyttiin pehmeään ja hyvin on palvellut vauva-ajan jälkeenkin lämpöpussina ja istuinpehmusteena. Pehmeässä siis pitempi käyttöikä mutta makuasia tämäkin taitaa olla.

Toivottavasti näillä pääsee alkuun!

-Napsi 14+3-
 
Voisin ostaa edulliset tuplat jos tulisi vastaan, mutta luulen että ihan ekana ostan kantotakin. Keskimmäinen kulkee vaunuissa ja isoin kävellen tai seisomalaudassa.

Mulla on aamupahoinvointi pahentunut :( Luulisi että menis just päin vastoin. Viikkoja n. 14+5. Mites te muut olette voineet?
 

Yhteistyössä