Syyskuun söpöläiset 2014 (:

vielä täytyy olotilasta kirjottaa.on niin vetämätön olo.jotenkin äklö olo ja tänään töissäkin oli äklö.jotenkin huono ja kuumottava olo :whistle: nyt ehkä löytyi syy mun joulun ajan kauheelle ruusukaali himolle.olisin voinut syödä niitä miljoona :popcorn: ja kauheesti tekee mieli karkkia vaikka mää en sillai karkkia syö. väsyttääkin kauheesti mut silti ei väsytä,kummallista :)
 
Tänään oli ihan poika olo :D Mulla on siis 4 tyttöä ja 1 poika. Tyttöjen aikana pahoinvointi on alkanu myöhemmin ja painottunu iltaan. Nyt ollaan aikasemmassa ja heti aamusta. Kahvi on kryptoniittia :X

Neuvola aikaa en ole vielä varaillut. Täällä pääsee viikon 8.kieppeillä neuvolaan. Toki mun historialla pääsisin aiemminkin, mut ajattelin soitella aikaa ensi viikolla. Joka raskaudessa aina yhtä jännittävää toi eka neuvola ajan varaaminen :D

Pampulax & Toukka 5+1 <3
 
Viimeksi muokattu:
Joiku: mä oon käyny kahessa edellisessä raskaudessa lääkärissä viikon 5 tietämillä ku vatsa on ollu niin kipee että mies joutu taluttaa. Kaikki kuitenki hyvin :) eli kyllä voi olla koviakin kipuja.. Toivottavasti sullakin vaarattomia! :)

Tyttö/poikaoloista. Tyttöolo on, oon niin kiukkunen, ihan ku ootin tyttöä viimeks. Poikaa ku ootin ni olin tooosi rauhallinen.

Susanna 6+4
 
näinköhän se tämäkin syyskuinen menetettiin :/ äsken vessassa tuli taas kirkasta verta ja iso hyytymä ( vauva?)... sen jälkeen ei kuitenkaan taas ole tullut vuotoa. kättärille soitin, mutta sen ohje oli odottaa nt ultraan ja pitää pää kylmänä. jep jep. jos alkaa runsas vuoto tai kovat kivut, niin sit voi mennä näytille. mulla on kuitenki sellanen vahva olo, että kesken meni. taidan varata maanantaiksin ajan yksityiselle, että saa tälle asialle päätöksen. melkeen toivon, että se kunnon vuoto alkais ni pääsis käymää siel päivystykses.
huomenna ois vielä tuparit emänöitävänä. kuinkahan niistä selviää pokeri naamalla :/
 
Voi ei, lisää menetyksiä :( Voimia!

Minäkin vuodan vähän taas verta, jos ei viikonlopun aikana ala selvä keskenmeno niin taidan minäkin varata ajan sinne varhaisultraan sittenkin, kun oireetkin on niin olemattomat. Ei jaksa epätietoisuutta monta viikkoa. Turun seudulla varhaisultrassa käyneitä?
 
Voi ei, taas tulee surullinen mieli menettäjien puolesta :/ Koittakaa jaksaa <3

Mulla menee vähän heikosti siinä mielessä, että mua kuvottaa ihan koko päivän, etenkin iltaisin töiden jälkeen. Eilen oli pakko nukkua, koska mikä tahansa muu toiminta olisi saanut mut oksentamaan. Vielä en ole oksentanut, mutta mun on pakko syödä _koko ajan_ tai tulee ihan järkky olo. Oon ottanut tavaksi napostella porkkanoita ja pilttiä aina vähän väliä, ja pillimehu (josta en normaalisti välitä) on taivaan lahja. Yhhyh. Melkein kaikki ruoka oksettaa, on ihan haastavaa keksiä syötävää. Painokin mennyt -2 kg.

Ihan hyvä että pomo tietää tästä tilanteestani, koska sen vuoksi saan vähän joustoa raskaimmissa työhommissa, helpottaa kovasti. Kunpa tämä inhottava kuvotusolo jo loppuisi... Sen lisäksi vatsaan iskee menkkamaisia muutaman sekunnin kestäviä kipuja aina välillä, vuotoja ei ole ollut minkäänlaisia.

Nyt 5+4 karkeasti arvioiden.
 
Yksi odottaja mukaan. Toista lasta odotellaan la 4.9. Tie tähän pisteeseen on ollut piiitkä. Esikoinen 11/11 sai alkunsa 1,5 vuoden jälkeen lapsettomuusklinikan avustuksella. Viime kesänä yritettiin toista lastan lapsettomuusklinikalla tuloksetta. Nyt kuitenkin (ihme kerrassaan) luomuplussa. Tänään varhaisultrassa näkyi syke <3

Joannet85 + Junsku 6+1

4.9 / Joannet85/28/2.lapsi/SatKS
 
Voi kamalaa kun näitä menetyksiä nyt tulee. Jaksamista kaikille!

Itselläkin puoli-hysteerinen olo kokoajan. Äsken tein digitestin aamupissasta. Näytti 2-3 vaikka viikot 5+4. On tässä kyllä pirun pitkä matka toiselle kolmannekselle ja jonkinlaiseen mielenrauhaan. Toivottavasti kaikki päästään sinne asti.
 
Sasse, mulla oli kans 5+ viikolla vielä 2-3 :) Mua lohduttaa se että se nousi ainakin siitä 1-2! Meillä varmaa vaan nousee hcg vähän hitaammin! :)

Aamu on alkanu superväsyneesti, kun esikoinen nousi 5:50 kikattelemaan kakalle. Nyt vaan superpaljon kahvia naamaan ja odottamaan ensiviikkoa! Aion varata ultraan ajan 16.1, sama päivänä kun meidän pikku likka on 7kk :D ! Olisi parasta jos päästäisiin näkemään syke ja vähän rauhottumaan tämän panikoinnin kanssa! Mies on niin superymmärtävä, kun hänen mielestään mikään ei voi mennä pieleen :D

Täällä ei näy eikä kuulu oikeastaan mitään oireita. Toivon että kohta alkaa pahoinvointi! Viimeksi se taisi tulla joskus rv8 ja viikko siitä niin olin taas elämäni kunnossa :D Oksensin vain kerran ja sekin oli vaan yhtäkkiä rv16. Saattoi johtua myös tonnikalasta :D

6+0! Joidenkin laskireiden mukaan 5+5 :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sasse
Myötätuntohalit verenvuotajille! Minulta meni eka raskaus kesken ja toisen raskauden kanssa muistan olleeni ihan hysteerinen... se oli kaksosraskaus ja muistan että eka ajatukseni, kun kuulin että siellä onkin kaksi, oli puhtaasti "jee, paremmat mahikset että edes toinen selviää!" mikä vaihtui kyllä pian uuteen hysteriaan, etten halua menettää kumpaakaan ja mitä jos toinen menee kesken niin eikö toisellekin käy huonosti kun samassa kohdussa kellivät... Tosin kaikki se hermoilu osoittautui turhaksi, kyseiset tyttövauvat ovat jo yhdeksänvuotiaita. Juuri nyt omat tuntemukset keskenmenovaaran kanssa ovat että kun kerran viimeksikin keskenmenon jälkeen onnisti niin tuskin olisin ihan maailmanloppufiiliksissä jos nyt tulisi keskenmeno, ja vaikka tulisi monta niin onhan minulla kuitenkin jo kaksi lasta. Helppo tietysti ottaa rauhallisesti kun on jo saanut mitä haluaa. Ja kun raskaaksi tuleminen ei ole ollut vaikeaa.

Nyt tunnen syyllisyyttä siitä että toivon poikaa, koska ei varmaan tuntuisi kivalta olla tyttö ja saada myöhemmin selville että äiti toivoi poikaa. Mutta kun on jo kaksi tytärtä, ja mieheni on oikein stereotyyppisen miehinen mies ja tiedän että hänelle olisi lottovoitto päästä tekemään "poikien juttuja" oman pojan kanssa... tokihan hän kaikenlaista pelailee minun ja tyttärienikin kanssa mutta me ollaan kuitenkin luonteeltamme aika naisellista sakkia niin että välillä mies on karannut pelaamaan pihan poikien kanssa futista nuristen ettemme me naiset muka osaa tai ymmärrä häntä.

Katsoin laskurista että tänään olisi 3+6 vasta. Tuntuu ihan hassulta että miten niin raskausviikkolukema voi alkaa kolmosella!
 
Uuuuh, täällä pahoinvointia ja töihin pitäs lähtee :x Housuihin piti virittää ponnari nappiin kun painaa ikävästi, kotona kuljen löysissä kollareissa. Tissit on kipeet, herranjumala että ne on kipeet. Ja mua pierettää jatkuvasti. Kiitos kun saan avautua anonyymisti...

Voimia kellä vuotaa!! Pidetään peukkuja.

Oktonautti rv5+5
 
No nyt on taas niin varma olo siitä että kesken menee. Ei ole mitään oireita ja muutaman tunnin olen viettänyt netissä lukien keskenmenon riskeitä ja siitä kun viel nt-ultrankin jälkeen mennyt kesken. Pitäisi lopettaa netissä roikkuminen nyt!!

:( Oon ihan suruna vielö kun täällä on ollut niin huonoja uutisia! Kaikille vuodoista kärsiville hali ja tsempit!
 
lindacandy, täällä toinen joka on googlettanut kaikki mahdolliset keskenmenon muodot ja -oireet jo niin monta kertaa, että hyvä kun järjissään enää pysyy. Tänään, toisin kuin muina päivinä, raskaustestin viiva ei vahvistunut yhtään ja masennuspaniikki on valmis. Mitäs siitä, että CB:n digi antoi tulokseksi raskaana 1-2 viikkoa. Kesken tämä menee. Ja on kohdunulkoinen. Ja tuulimuna. Enkä koskaan enää raskaudu, koska kohtuni joudutaan poistamaan. ;)

Huomenna olisi se päivä, kun kuukautisten pitäisi alkaa, jännittää kyllä aika pahasti kieltämättä. Ne kivut, joista aiemmin juttelin, olivat viime yönä niin kovat, että tärisin ja yritin pidättää oksennusta. Mutta ne kestivät jälleen sen 15 minuuttia ja sen jälkeen olo oli ihan hyvä. Toista kipukohtausta ei tullut. Eikä vuotoa ole. Joten kai tässä vielä toivoa on!
 
Onneksi en näytä olevan ainoa, joka on lähes varma, että kesken on mennyt. Kaikki aika menee nettiä selatessa ja nimenomaan niitä negatiivisia asioita plärätessä.

Mulla digi näytti edelleen tänä aamuna viikkoja 2-3 vaikka näytti sitä jo 11 päivää sitten. Mitäpä tästä voisi muuta päätellä kuin että hormoonin määrä ei lisäänny niin kuin pitäisi... Lienee soittelen neuvolaan maanantaina ja kyselen että pääsisinkö varhaisultraan tai hcg seurantaan. Plussannuthan olen 25.12, joten pitäisihän tämän olla jo yli +3 raskautumisesta. Jos neuvolasta ei tule apuja, niin sitten painelen yksityiselle.

Mitään oireita ei ole suuntaan tai toiseen.

Miten "helppoa" kaikki onkaan ollut aikana ennen raskautestejä, puhumattakaan netistä...
 
Kyllä täällä nyt meni kesken, tulee jo enempi verta ja vähän maha kipuileekin jo. Vaikka onhan niitä kaikenlaisia hematoomia ym mitkä voi vuotaa, mutta oireiden loppuminen on aika selvä merkki. Maanantaina soittelen neuvolaan ja kysyn mitäs nyt... täytyykö käydä jossain jälkitarkastuksessa vai mitä. Netissä oli aika ristiriitasta tietoa siitä mitä pitää tehdä keskenmenon jälkeen. :confused:

Päivittelen ketjua nyt kuitenkin vielä toistaiseksi kunnes km on varma ja toivon teille kaikille parempaa onnea! :heart:
 
Voi ei!! :hug: :'( Niin paha olo tulee tälläisistä uutisista.
Pakko tässä on munkin soitella neuvolaan tai yksityiselle että pääseekö jotenkin tsekkaamaan mikä tilanne että voisin hieman hengähtää. Paniikki on päällä kokoajan ja itkettää ja ahdistaa. Hirveät pelot keskenmenoista on jäänyt kyllä. Pelkään käydä vessassakin kun olen varma että taas jää paperiin verta :/
Keskenmenon jälkeen pitää varmaan ainakin käydä hakemassa tyhjennyspillerit lääkäriltä.
 
No voi ei ,ompa kurjia uutisia :( kaikille keskenmenon kohdanneille toivon että heti kohta tärppää uudelleen <3 miehelle just sanoin et kellekään ei puhuta et saattaa mennä kesken.mitään mistään en lueskele kun ei se siellä kohdussa pysy vaikka kuinka haluaisin ,sellainen tämä elämä vaan on :( minä taisin ostaa jo äitiys farkkuhameen :D kauheen äklö olo edelleen ,kauhee äklötys ja silti nälkä. Maha tai jalat ei enään kipeet mut rinnat isontuneet.kysyin mieheltä et oonko leventynyt kun tuntuu että jo olis :) hän vaa tuumas etten ole ja hyvältä näyttää :D kannustavaa <3 mulla ei kyllä mahaa ole näkyvissä vaikka tuntuu ettei ihan littana enään ole ,eli turvotusta ehkäpä hiukan havaittavissa.aatelkaa jos tää vauvankin laskettu aika ois 2.9. Niin me ollaan kaikki synnytty toinen päivä.minä ,mies ,tyttö ja poika.eri kuukausina vaan.aika outoa :)
 
Hymiöt ei jostain syystä tule,nuo tyhjät välit olis niitä. Tuo hameen osto on muuten aivan liian aikaista mut mietin jo kesää :) eipäs tulihan hymiöt! Äsken ei näkynyt! Mäki liityn muutaman vkon päästä facebook ryhmään!
 
Viimeksi muokattu:
Uuuuh, täällä pahoinvointia ja töihin pitäs lähtee :x Housuihin piti virittää ponnari nappiin kun painaa ikävästi, kotona kuljen löysissä kollareissa. Tissit on kipeet, herranjumala että ne on kipeet. Ja mua pierettää jatkuvasti. Kiitos kun saan avautua anonyymisti...
Oktonautti rv5+5
Haha, ei oo totta! Mikä kanssasisar.. Just tänään aamulla meinaan virittelin ponnarin housuihin, että saan edes ne jotenkin kiinni :D
Pierettää joo ja välillä on vatta kovalla. Mutta tissisärkyä (eikä pahoinvointia) ei ole vielä näkynyt eikä kuulunut.
Aijuu, ja eilen puristin sen kuuluisan ensimmäisen finnin :D
4+4
 
en kerennyt apteekkiin hakee digiä mutta tein liuskalla ja haamu siihen taasen tuli mutta yöllä alkoi tulemaan valkovuodon seissa pinkkiä eli en nyt sitten tiedä pysyykö tää mukana vai ei.Ennen esikoista sain km rv 7 ja pelkään nyt et tämä menee kesken koska menkkojen alkamiseekin olis vielä 4pv. mut saaa nähä. Oksettava vellova olo on koko ajan,väsyttää,maha aivan kuin pallo ja kylmä ja kuuma vuorotellen.Mahaan koskee...pitää nyt ootella muutama päivä ja tehä sitten taasen uusi testi jos se vaikka plussa voimistuisi vai alkooko menkat.
 

Yhteistyössä