Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

Tuntuu tosi pahalta nyt Masyn uutisten jälkeen hehkuttaa omia asioita mutta haluan jakaa tämä teidän kanssa.

Mies on kosinut minua jo aijemmin ja nyt sitten asia on ajankohtainen...
Me päätettiin mennä naimisiin samalla kun pidetään tulokkaan ristiäiset :heart:

Tietäispä vain oman kokonsa synnytyksen jälkeen uskaltais haaveilla mekoista ym..

Loruliisa POKS* 19+0
 
Halauksia Masylle! :(

Itselläni ainakin on vielä tosi epävarma olo, kun ei vielä kunnolla tunne liikkeitä. On vähän sellainen olo että onkohan siellä kuitenkaan elämää... Maha kyllä kasvaa, mutta tulee kyllä syötyäkin aika paljon ;) Ei auta muu kuin odotella rakenneultraa, johon on vielä melkein kaksi viikkoa!

Aatoksi ja muru 18+3
 
voimia masy! halauksia

töitä,töitä ja töitä. kiirusta pitää. tehhään nuita vaatteita nyt isollavolumella erääseen kivijalka kauppaan ja siellä tuntuu menevän! nyt housuja ja liivimekkoja.

neuvolassa oli kaikki on. painoa ei ole tullu 1.8kg kokoaikana. S mitta oli rv 22 oli 22cm :eek: kääks. jätti maha silti. kohta ois taas aika äitipolille, siellö siis seurannassa.
 
Masy, oon tosi pahoillani:( Vuosi sitten olin samassa tilanteessa. Aika ja puhuminen auttaa ajallaan.

Santta Niimpä, mulla ei nuo lapset oo kovin tarkkoja olleet, aina ne on yli menneet viikolla tai kahella:)
Voi kun olis varma että tuolla yrittää joku potkia. Viikon päästä neuvolaan ja 6.5 rakenne ultra.
 
Minäkin oon haaveillut just tollasista yllärihäistä, juurikin kuten Loruliisalla :)
Saa nähdä, mihin lopputulokseen päädytään.

Neuvolakuulumisia vähän, hb oli vähäsen taas laskenut, 120 oli nyt. Outoa, kun koskaan eivät ole olleet alle 130, yleensä huitelevat 140:ssä. Pikkuisen sykkeet oli hieman päälle 150 ja kaikki vaikutti muutenkin olevan hyvin :) Pissa ja verenpaine ok. Painoa tosiaan tullut koko raskauden aikana vaan 1-1,5kg. Neuvolassa ei oltu asiasta yhtään ihmeissään, kuitenkin kohtu kasvanut kivasti ja tuntui jo navan kohdalla, ehkä ihan pikkuisen alempana.

Tänään on ollut touhukas päivä ja energiaa riittää, siivoushommiin siis :)

Piupiuu 18+2
 
Masy Olen todella pahoillani! Voimia kovasti! :hug:

Tervetuloa uusille odottajille! :flower:

Onnea myös LoruLiisalle sekä kaikillle hyviä uutisia ultrasta saaneille!

ON Kiitos teille kaikille onnitteluista ja myötätunnosta! :heart:

Tänään meillä oli rakenneultra ja emme saanetkaan niin hyviä uutisia, mitä olimme toivoneet. :'( Pääsemme jatkotutkimuksiin sikiöntutkimusyksikköön ja toivottavasti lähiviikkoina tiedämme saammeko pitää syysvauvamme vai joudummeko tekemään raskaan päätöksen...

En jaksa enää päivittää pinoa. Etusivun lista on päivitetty tähän asti tulleilla tiedoilla (ellei jotain ole mennyt ohitse) ja toivottavasti teistä joku jatkaa päivittelyä tulevina kuukausina. Tuskin enää kannattaa uutta huhtikuun pinoa perustaa, kun toukokuukin on niin lähellä...

Voi siis olla, etten enää jaksa kovin kirjoitellakaan. Toki tulen kertomaan kuulumiset ja toivottavasti jatketaan kaikki yhdessä loppuun asti. Tietysti luen jatkossakin teidän kuulumisianne.

Voimia kovasti jokaiselle odotukseen! Näistä uutisista ei kannata pelästyä ja koittakaa odotella tulevaa rakenneultraa luottavaisin ja positiivisin mielin. :hug:

Kirskis ja Namu 20+1
 
:hug: Voi Kirskis voimia kovasti teille jatkoon ja tarkempien tietojen odoteluun. Käytte nyt läpi raskasta aikaa, jonka toivotaan päättyvän hyvin.

Vedet silmissä täytyy vain todeta, että kyllä on haastavaa edetä tässä eteenpäin ja odottaa pelonsekaisin miettein tuota rakenneultraa. Mutta niinhän se on, että pakko on koittaa vain ajatella luottavaisesti.

Plamsu75 ja Pieni 19+0
 
Voi Kirskis :( Toivon todella että kaikki kuitenkin olisi hyvin ja saisitte vauvan syksyllä syliin.

Alkaa väkisin pelottaa oma rakenne ultra johon on kaiken lisäksi niin pitkä aika, vasta 16.5 :( Onneksi ensi viikolla on neuvola ja siellä ultrataan aina jos haluaa.

Loruliisa 19+1
 
Masy:Voimahalit !Kirskis:Voimia toivon että kaikki hyvin,Sorry onneton en osaa tummentaa tekstiä ja intoa ois alkaa Päivittää listaa,Tää ketju ja Fb ryhmä sellainen voimavara että haluaisin ettei lista täälläkin lakkaa :heart::heart:

-äitiys ja onni ja Pätkis 19+1
 
Masylle osanotto ja halaus!
Kirskis, voimahalaus ja pidetään peukkuja jatkoon!

Oma ultra lähestyy hitaasti, mutta varmasti... silti vielä 10 päivää siihenkin aikaa, huoh.
Onnea hyvistä ultrakuulumisista niitä saaneille!

suhveli 20+0 POKS
 
Moikka!

Multa vois löytyä aikaa päivitellä täällä, tosin en oo koskaan sellaista tehnyt kun en ole ennen raskauttani ollut mikään palsta-aktiivi, mutta ei kai se niin vaikeaa voi olla..? :) Voisin avata uuden ketjun ensi kuun alussa ja aloittaa siitä? Vai haluatko äitiys ja onni ottaa asian hoitaaksesi, sekin sopii minulle? Pääasia ettei ketju kuole.. Facebookin ryhmään en ole vieläkään liittynyt, mutta kaipa sinnekin voisi pikkuhiljaa kirjautua mukaan keskusteluihin..

susu_v 19+2
 
Kirskis Voi ei... Toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin. Voimia odotteluun!

Hienoa, että löytyy innokkaita päivittäjiä. Olisin itsekin tarjoutunut siihen hommaan, jos kukaan muu ei olisi ilmottautunut.

Empuuu rv 19+4
 
Sukupuoliveikkauksista: Miten "varmoina" ultraajanne on veikkaustaan pitänyt? Mietityttää taas sekin asia :) meillä esikoinen näytti auliisti vehkeitään, eikä epäilystäkään, etteikö se pippeli olisi ollut :D toisen kanssa sitten aluksi sanoi, ettei näy poikaanviittaavia juttuja, mutta kohta jo toisessa kuvakulmassa näyttikin pojalta ja poikahan sieltä tuli :) mutta siis toinen ei ollut ihan niin selvä tapaus. Ja lähipiirissä muuttunut pari poikaveikkausta synnärillä tytöiksi... eli siksi olisi kiva kuulla, miten teille muille on asiat esitetty.
 
Kuulin kauhutarinan vanhoilta työkavereilta jotka odottivat esikoistaan, heille lupailtiin tyttöä... ja kun pullahti esiin niin olikin POIKA! Ja lastenhuone sisustettu pinkiksi :LOL: Äidiltä kuulemma pääsi suusta "Eih", isän kertomana ;D
 
  • Tykkää
Reactions: Oubou
Tyttölupaus muuttuu kuulemma helpommin pojaksi ku poika tytöksi, tiedä sitten miksi.

Voimia Kirskis ja toivottavadti ette jiudu tekemään tuota raskasta päätöstä :hug:

Liikkeet on alkanu tuntua kädellekin, eilen monotti oikeen kunnolla. Kohtu on kyl hyvän matkaa jo navan yläpuolella, tuntu niin ylhäällä tuo potku :D
 
Heip

Voikun on surullisia uutisia :/ Jaksuja kaikille
Itse en tiedä onko tämä niin surullista, mutta minnullakin oli rakenne-ultrassa sekä hyviä että huonoja uutisis. Tyttö siellä köllötteli :) Tarkempaa tutkimusta tehdessä huomattiin että tytöllä mahd. Poikkeavaisuutta masussa mutta sata varmoja ei voitu olla. Joten uusi aika tuli tuonne missä on parempi ultraus laite. Pidän kuitenkin lippua korkealla.
Sukupuolen varmuus ultraaja sanoi että hän on 95% varma, aika hyvin kuitenkin tyttö näytteli itseänsä.
Silti on hyvä mieli, huolissani olen mutta ultraaja juuri sanoi että ei ole henkeä uhkaava ainakaan tällä hetkellä. Mutta katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Liikkeet oi että tuntuu aina vain paremmin :)
Mutta ihan jokaiselle tsemppejä :)

Gilda ja Hani 21+3
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä