Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

Olikos täs ehtiny eilisillan jälkeen syntyä uusia vauveleja? Pää on niin harva että unohdin jo.
Käytihin miehen kans elokuvis kattoos se uus suomalainen Likainen pommi. Ei tykätty kumpikaan. Tuollasta leffaa ei tehdä missään muualla kun Suomessa! Sen verra sekoa.
Laukut oli auton takapenkillä joukos mut eihän niitä tarvittu:) Meiltä on siis 50km kaupunkiin jossa on elokuvateatteri ja synnäri.
Pihatöitä tehtihin kans, haravoiminen tuntu tosi tympeeltä mahas.
Sitä mukavaa ässää on koitettu tänään kaks kertaa ja alaselekä ja -maha on kipeemmät kun ennen, muutenki automatkalla ja leffas supisteli vähän kovempaa, muttei vieläkään mitenkään kivuliaasti. Vauva on tainnu olla tänään aika rauhallinenkin kaiken lisäks.
Olin taas aamupäivällä yks perkeles tuolle miehelle. Kun kaikki ärsyttää ja itkettää ym. Onneks se siitä neuvolasta saadusta kirjasta luki aamulla että jos isän olo on levoton niin äidin tuntemukset on se potenssiin viiskyt tai jotain, niin ehkä se ymmärtää edes vähän.
Sen kirjan mukaan 40+2 on vauvojen yleisin syntymäpäivä. Eli meillä se olis tiistai neuvolan laskujen mukaan, mut äitiyspolin merkintöjen mukaan keskiviikkona.
Vauvalehes tais lukea jotta valtakunnallisesti yleisin syntymäpäivä ihmisillä on 26.9 joten ehkä se täs parin päivän sisällä tuloo..
Voitaas kaikki mahakkaat vääntää muksut huomenna maailmaan niin pysyis tilastot samana:)
Kaikille tasapuolisesti supistuksia, lapsivesien menoja ja limatulpan irtoamisia toivottelee Eliiisa ja beibi 40+0 POKS
 
Tiikkonen: mulla ainakin esikoisesta kesti aikamoisen tovin, et maidontulo tasaantui, mutta parempi niinpäin, että sitä tulee. Ja tosiaan kyllä se sit tasaantuu.

Täällä valmistaudutaan huomiseen käynnistykseen...eipä tainnu tää lähteä sit kuitenkaan spontaanisti käyntiin, mut pääasia, et huomenna tapahtuu. Jännittää ihan hulluna, et miten se synnytys käynnistettynä menee. Oon kuullu niiin paljon kauhutarinoita käynnistyksestä, mutta toivotaan, että menis hyvin ja vielä mukavan nopeasti. En tiedä pystynkö nukkumaan jännitykseltä...hih, huomenna mullakin ehkä on jo tää pikku jättiläinen sylissä...ihan mahtavaa!!!
 
Tsemppiä huomiseen MioMio! Pitkä odotus on ihan maalisuoralla :D

Mä alan odottamaan keskiviikkoa ja polikäyntiä, ei tää itekseen lähe. Kakkonen lähti syntymään yliaikaiskontrollin jälkeen, niin jospa tääkin. Ja jos ei lähe niin syntyköön sitten vasta 42+1, mentäis lokakuulle ja sais hienon synttärin: 011011 :D

M :heart: vielä 41+2
 
MioMiolle tsemppiä huomiseen :)
Mädchen, totta muuten , olispa hieno synttäripvä :) Mutta, en tosiaan pistä pahakseni aikaisempaakan päivää :D
Eliisa, täällä myös mukavasti ässäilty tänään, eipä tuo synnytystä edistä mutta piristää mieltä ;)

Tiistaina mennäänkin jo rv:lle 42, kauheen hauskaa. Mutta sitä odotellessa, ja puolen tunnin päästä 40+6... Nyt jatkamaan leffan katsomista koska olo on turhan reipas nukkumaan...

Zophie+murunen vielä hetken 40+5
 
Enhän mä pysty enää nukkuu, ku jännittää ;)

Herätyskello soi reilun tunnin päästä ja tuli jo nälkä, joten enhän mä enää mitään nukkumaan pääse.

Yhtään supistusta ei tullut yön aikana...on mun kroppa kyllä outo!

Mukavaa maanantaita kaikille!!

MioMio ja pikku jättiläinen 42+1
 
Huomenta! :)

Tsempit MioMiolle! :D

Kiva ku Tiikkonen pääsi vauvelin kans kotiin! Eiköhän se maidontulokin tasaannu tai sitte alat luovuttajaksi, äidinmaidosta kai on aina pulaa.

( . ) Eilen pitkän kävelylenkin päätteeksi tuli jo lupaavia supistuksia, olin toiveikas. Ja yö on nukuttu ihan hyvin, kaikki kunnon tuntemukset tipotiessään :( Ainoastaan kamalat liitoskivut eilisestä kävelystä. Pah. No joo, hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :)

Mayah ja Pupu 40+4 :heart:
 
Huomenta ja yhdessä koossa edelleen....
Kaksi hyvin nukuttua yötä takana ja taas mun huvittava mieleni uskottelee että kroppa kerää voimia tulevaa varten. Ja pah, tuskin. Perjantain ya-kontrollia odotellessa...Tosin tuntuu, että kaikki muut on enemmän täpinöissään ja hermona kuin minä ja mies. Se alkaa hiukan rassaamaan. Äitikin soittelee ainakin joka aamu, joskus iltaisinkin ja hyväähän tuo tarkoittaa kun miettii mun oloa jne, mutta kun ei jaksais enää jauhaa samoja asioita joita nyt on jo kuukaus jauhettu kun tätä on odoteltu...

MioMio, ihanaa, tänään sulla on jo ehkä pieni kainalossa :)

Zophie ja murunen 40+6.........
 
Heissan kaikille!

Onnea vauvaantuneille:heart:

Täällä arki jatkuu edelleen rauhallisena ja aamulla heräsin isännän kelloon ja säikähdin kun neiti ei ollut herännyt, mutta nukkua tuhisi siinä vieressä ja oli vetäny jo 9h putkeen ja kauheella työllä sain hänet vihdoin hereille ja syömään...Samalla kaavalla siis mennään kun muiden kanssa, mutta ite olen kyllä jotenkin säikympi nyt, kun muiden kanssa. Neiti oli hereillä sit 2h ja rupes nukkuun. Nyt on ihanaa kun on ruvennut valvomaan myös ja katselee silmät isona ja seuraa tekemisiä...

Meillä vanhin poika näki eilen vasta ekaa kertaa siskonsa ja oli ihan kummissaan, että miks tää on näin rauhallinen?

Maidon tulosta sen verran, että olen kaikista luovuttanut maitoo ja sitä on tullut ihan sikana. Nyt ei ole tissit valunut kertaakaan, kun en ole lypsänyt maitoa ja tämä ihan tarkotuksella, että maito tasaantus, eikä tulis niin kauheesti. Nyt rupee tasaantuu ja ei paakkunnu rintoihin. Tosin toi neitokainen syö aika harvakseltaan, mutta paino oli noussut kumminkin 5 pvässä sen 200g, joten kyllä maito ainakin piisaa..

Toivotaan, että saatas ketjuun lisää pian vauvoja:)
 
  • Tykkää
Reactions: Zophie
Santtu, juu, persiilleen lentäis jos täällä ei olis joku aamu Kiippua, Mädchenia, Mayahia, nessua, sanzillaa tai Paita toivottelemassa huomenia. MioMioa me ei enää takas odoteta :D Toivottavasti listasta ei puuttunu ketään...

Alkaa kyllä huumori loppua, mun kropassa on ainakin joku penteleen vika. Ja nyt oon alkanu murehtimaan sitä, etten päässyt kokemaan sitä tunnetta kun on lähtö tulossa ja saa miehelle sanoa että ala heräilemään, nyt mennään...
 
Mä oon vakaasti päättänyt keskiviikkona kahlita itseni synnärille! Tai ainakin aion palata illalla takaisin vauvanhakuun. Anoppikin on tilattu meille huomisen aikana saapuvaksi, joten mikään ei enää estä :D Viimeiseksi en kyllä jää! |O ;)

Viime yö oli kyllä aika kurja, heräilin vähän väliä ja kuulostelin onko aihetta nousta ylös. Vauva melskas mahassa ja käsiä särki niin perhanasti taas! Nousin sitten kun kello ekan kerran pirahti ja siivosin salamana keittiön kun en illalla jaksanut :p
 
Juu myöhäiset huomenet vaan! :wave: Täällä heilutaan :D

Ihanaa kun Vaniljainen oli jaksanut rustata pitkän kertomuksen meille luettavaksi :)

MioMiolla jännät paikat, hihii :)

Noista päivämääristä olitte jutelleet... tänään olis sit se 26.9. eli eiks se ollu se yleisin synttäripäivä ihmisillä? Se oliski hauskaa ku lähettäs kaikki tänää synnyttää. Epäilen.... Tuo 011011 ei käy mulle ku mulla on ittellä sillon synttärit enkä haluu samaa päivää!!! Sit kiva olis kanssa 091011 ku menis numerojärjestyksessä (en kyl haluu odottaa niin pitkälle, tosin mulla sillon viikkoja olis vasta 41+2. HNGHH!!!)

Möhkis on jumpannut eilen ja tänää aamulla niin paljon että! Kauheeta potkunyrkkeilyä! Jos tulis mustelma joka potkusta niin mun maha ja kyljet olis iha mustat. Ja tekee muuten sit kipeetä ku oikee jyskäyttää. Mies vaan nauraa vieressä ku kattoo ku toisen maha hyppii ja mä kiroon ku sattuu... :kieh: En hakenut eile juustonaksuja ku niistä oli puhe, oon niin ylpee ittestäni! Tosin oon täst lähdös kauppaan et katotaan mitä tarttuu mukaan. Nyt himoitten Pätkistä :D

sanzilla ja möhkis 39+3
 
Hiphei osastolta...montakohan aamua teitä viel ilostutan, näyttäisi tosi hidastempoiselta tää käynnistysmeininki täällä. Osastoakin mulle esiteltiin kuin olisin pidemmäksikin aikaa tänne muuttamassa..no eka lääke saatu ja 4h päästä vasta seuraava...odottavan aika on pitkä. Lähettäkäähän supistukset tänne mulle kiitos!
 
Voi MioMio, kyllä se siitä! Oot sentää päässy osastolle asti! Tsemppiä!:heart: Supistuksia lähettäisin, mutku ei oo yhtään mistä lähettää! Tosin jos olis ni en ehkä raaskis luopua :D Mut jos sä saisit kaikkien niitten kellä supistelee ennen aikojaan, kannattaisko sun mennä huutelemaan lisäks niihin ketjuihin missä la on vasta joulukuussa tai ensi vuonna :D
 
  • Tykkää
Reactions: Zophie
MioMiolle paljon supistuksia täältä toivottelen =) Toivotaan että siellä pian tapahtuu!

Mä muuten olen varmaan ihan hännänhuippuna täällä. Se onkin sitten järkytys huomata joku aamu, että missäs kaikki on :D 1.10 sopisi myös minulle,myös kyllä joku muukin päivä tältä viikolta :LOL: Ensi viikolle jos vielä mennään niin sitten alkaa pää hajoilemaan jo. Siinä vaiheessa on jo mieli matalalla ihan varmasti!

Eilen illalla kyllä tuli parin tunnin ajan supistuksia, muutama kipeä jo, vihloi alapäähän. Mutta se siitä. Seksiäkin oli sitten sen jälkeen ja ei mitään! Nivuset ja alamaha vaan kipeenä edelleen... Huomenna on neuvolakin, voi että se täti on tylsä ihminen. Mä en haluis mennä sinne! Se on sitten 15 min pikakäynti, ei se täti edes oikeasti halua tietää mitä mulle kuuluu tai miten jaksan. Ikinä kysele edes mitään |O Noh, käydäänpähän esikoisen kanssa sitten shoppailemassa sen jälkeen vähän :D

nessu ja pieni 39+4
 
Heipsistä!
OnneaOnnea kaikille vauvansa saaneille ja pitkää pinnaa vielä odottaville!
Täällä päästiin sitten tositoimiin perjantai yönä.Supistukset alkoi n.klo 23 ja muuttu melkein samantien säännöllisiks ja sairaalassa oltiin n.klo 03 ja olin 3cm auki.Siinä sitten ilokaasua hengittelin jonkin aikaa ja aika pian sain jo epiduraalin kun kivut meni sen verran mahdottomiks.Tosin vähän aikaa sain odotella kun lääkäri kiinni leikkaussalissa.Siinä sitten kului tunti kunnes kivut tuli taas takaisin ja sain puoli annosta lisää.Auki olin siinä vaiheessa ensin 6cm ja hetken päästä 8cm.Ei mennyt kauaa kun tuli ponnistamisen tarve ja tyttö syntyi 07.57 mitoin 51cm&3540g:heart: Eilen kotiuduttiin koko perhe:heart:
-Suffi&ihana pieni tyttö 3pv
 
Suffi, Onnea onnea :) lohduttavaa taas lukea, että jollain on alkanut tuosta vaan synnytys. Luo hiukan toivoa vielä...

nessu
, mä en ole neuvolassa käynyt nyt kohta kuukauteen. En ole enää jaksanut soittaa kuulumisiakaan sinne. Joka tapauksessa kun kerran viikossa ravaan ä-polilla niin mitä siellä. Mulla kans se täti sellainen josta en tykkää, ja jää ensi viikon jälkeen eläkkeellekin joten tokkopa tuota minä edes enää kiinnostaa...
Ja doppleri on kotona, jolla voi hädän iskiessä itse kuunnella sydänäänet ;)
 

Yhteistyössä