Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

SAMA! Ei täälläkään enää minkään valtakunnan oireita. Kamalan pitkät lenkit ja mielettömät siivoussessiot saunomisineen takana, mutta ei tapahdu kerrassaan mitään. Oon jo heittäny toivoni. Käynnistykseen mennään ja sektiohan tässä pelottaa. Plaah.
 
Kasassa kans edelleen. Kauheen kovien menkkakipujen kaltaisia kipuja ollu ny kaks päivää, semikipeitä supistuksiakin aika tihkuun mut ei vielä järkeä kellottaa niitä kuitenkaan. Viime yön nukuin aika hyvin, heräsin ehkä kaks kertaa kun parina edellisenä varmaan tunnin välein.
Voimia meille mahakkaille!
Tulikos nuo jäntevät heput ihan aijallaan vai menivätkö paljonkin yli? Helpottaa varmaan käsittelyä tosiaan kun pitävät itsekin päätä vähän!
Eliiisa ja beibi 41+0
 
Heippa ja onnittelut vauvautuneille.

Täällä vauva-arki on vienyt mennessään ja oonkin tuolla FB:n puolella vaan käynyt, mutta nyt oli pakko tulla katsomaan, että joko kaikki on pikkuisen saanut, mutta vielä on muutamia....SUPISTUKSIA nyt kaikille!!!

Voimia ja pitkää pinnaa vielä viime metreille, ihan kohta ne viimeisetkin saadaan maailmaan! :heart:
 
Minäkin täällä olen mahani kanssa :) Tänään oon pahoinvoinnista huolimatta istuttanut tulppaaneiden sipulit ja pari syyskukkaa. Tuli vaan entistä oksumpi olo. Sitten palkitsin itseni leffalla.. ..45 min pystyin teatterissa istumaan, sen jälkeen noutaja tuli kun ei enää lyttyasento toiminut, et se siitä palkinnosta. Oikeestaan siis ihan hirvee päivä. Olis kiva jännittää supistusten, limatulpan tai minkä tahansa ennustavan merkin kanssa, mutta ei sitten niin mitään muuta oo ku tätä ainaista pahoinvointia.

Onneks kohta on taas aamu ja yks päivä vähemmän odotettavaa. Hyvää yötä jokaiselle :saint:
Kiippu & kj (40+5)
 
Huomenta! Oonkos mää nyt sitte pisimmillä viikoilla täällä vai löytyykö joku vielä onnettomampi? Tänään 41+1
Kellotan kyllä supistuksia, niin kivuliaita että itkua tihrustan niiden aikana, mut kun ne tulee 12-5 minuutin välein niin en oo synnärille soitellu.
Musta on hassua että sairaalaan lähdöstä annetaan samat ohjeet niille jotka asuu kilsan pässä kuin niille joilla on satakin kilsaa matkaa. Mulla on se 50 ja tuntuu että jos tästä vielä kipeytyvät en pysty autos istumaan tuolla mutkasella tiellä.
Että voisko sinne ehkä soittaa vähän herkemmin..?
 
  • Tykkää
Reactions: Vaniljainen
Voi Eliisa, olisitkin pisimmillä viikoilla mutta täällä mennään jo 41+5 :headwall: Senkin ryökäle jos meinaat jo lähteä sinäkin synnyttämään ;)

Viime yönä ei sitten taas mitään. Ihan vaan huvikseni taas valvoin pari tuntia aamuyöstä jostain syystä, teki mieli jo hakea kakkosnelonen ja antaa itselleen nuijanukutus... Muutenkin on huumorintaju koetuksella, saati sitten yliväsyneenä. Jos tässä loppuviikolle mennään ennenkun jotain asian hyväksi tapahtuu niin mä on jo niin poikki että saavat varmaan leikata pojun ulos. Äh.

Tsemppiä... :hug:
 
Tervehdys! :wave:

Pai tais olla ainut ketä lähti viikonlopun aikana vauvanhakureissuun vai? Muuten vissiin samat hemmot täällä päivystää edelleen :D

eliiisa ei saa tulla takasin jos nyt lähdet ;)

Mut joku ihme on tapahtunu, mulla supisteli viime yönä!!! Vatta veti pinkeeks ja mahaan ja selkään jomotti samalla. Ei ookkaan viel tähän mennessä ollu muuta ko pinkeyttä havaittavissa! Mut nyt oon iha masentunu ku niitä ei tuu enää yhtään niin tiuhaan, perskeles! Mut olin siittä kyllä jo yöllä niin varma et ne lopahtaa jossain kohtaa. Pessimisti ei pety :D Aika sadistista touhua muuten ku valvoskelin niitten takia ja toivoin ittelleni vaan enemmän ja enemmän kipuja... Tahtoo tuskaa!!! Ooon sekaisin :D

Toivon täältä nyt sit paljonpaljonpaljon suppareita ittelleni ja kaikille muille mahakkaille kohtalotovereille! Tänään olis oikeen hyvä päivä synnyttää :)

sanzilla ja möhkis 40+3
 
Terve! :wave:

Täällä ollaan uskollisesti. Ja viikkoja mullakin 41+4 eli aika pitkällä ollaan... Ei jaksa ees kirjottaa mitään. :(

Eliiisalle tsemppiä! :)

Paljon supistuksia kaikille kaipaaville! :D

Mayah ja Pupu 41+4 :heart:
 
eliisa Kyllä se on meno nyt :wave:Tsemppiä!!
Ja meidän jäntevä neiti syntyi viikoilla 39+3 :) On kyllä mukavan helppo käsitellä kun ei ole ihan löysä tapaus :)

Kenelläkään ei voi enää mennä pitkää aikaa!! Ja hyväähän kannattaa odottaa :heart:

Vaniljainen ja Peppi-Pöppö 12 vrk
 
eliisalle tsemppiä!

Esikoinen oli jäntevä tapaus heti synnyttyään ja syntyi 41+1... Samat viikot olis tästä toisesta perjantaina. Sitten itken oikeasti jos pidemmälle menee tämä raskaus, vaikka tiedän että varsin hyvin voi mennä :headwall:
 
no niin nyt ollaan kotiuduttu ja IHANAN PRINSESSAN KERA :heart:

Tyttö syntyi lauantaina 1.10 klo.14:46

ja painoa 3360g ja pituutta 49cm ja pää 33cm

synnytys kesti 2h46min ja tässäpä kerron sen:

aamuyöllä puoli 4 eka supistus,niitä alko tulemaan 15-25min välein. Sitten 9 jälk alko tulemaan sellasta 10-12min välein ja 12 jälk.8-11min välein ja oli jo ihan tuntuvia.mut hyvin kotona pärjäsin vielä. puoli 2 alko tiuhenemaan ja kipu kovempi. 6-8min välein tuli.miehen soitin kalalta ja sillä menikki odotettua pitempään.... no mulla oli jo niin kova kipu tuossa 2- jälkeen että soittelin kokoajan miehelle ettäkaasua pohjaan,kiire on.. mies tuli siinä puolen aikaan,hyppäsin autoon ja kokomatkan supisteli niin että tuntu että kohta se tyttö on housuissa.ulisin vaan.. soitin matkalla synnärille ettäkohta tullaan,ottakaa vastaan ovella.kätilö oli vastassa pyörätuolin kans,hyppäsin kyytiin ja juostiin saliin. salissa housut alas ja tyttö tuli ulos!! se siinä! :D ihanan helpotus olo.huh,mutta olihan se kipiä se avautuminen. kipein,mitä ikään ollu ku niin nopia,eikä puudutuksia.3min olin sairaalasa ennenku tyttö synty,=)

ja nyt niin ihana pakkaus sylissä,maitoa tulee ihan hyvin ja kotiarkeen totutellaan..

Pai ja tyttö 2vrk:heart:
 
Täällä kurkkimassa huhtikuisista. viikkoja ittellä nyt 14+4 ja kovasti onnea teille jo vauvan saanneille ja kovasti supistuksia niille joilla vauvat vielä antaa odottaa.

Palilla vähän saman lailla menny kun mulla viime synnytys 09/10 eli kotona heräsin 06 aikaa ikävään tunteeseen että jotain tuli housuun ja vessassa huomasin että lapsivesi menny ja siitä sitten alko supistelee ja herättelin miehen. 06.30 päästiin kotoo viemään esikoista mummulaan ja mummulasta päästiin 07 aikaa lähtee sairaalaan kohti. Sairaalassa oltiin 07.20 ja siinä meni hetki papereiden tarkastelussa ja saliin pääsin 07.30 kun totesin että ponnistuttaa kovasti ja poika sitten syntyi 07.32 2min kerkesin olla salissa ja se 2 min meni ponnistukseen ja kaiken kaikkiaan synnytys kesti 1h42min. Esikoisenkin synnytys oli nopee eli 3h 9min ja nyt ollaa mietitty kuinka nopee haluu tää kolmonen sitten syntyy

Tiukuliina ja papunen 14+4 huhtikuisista
 
Kiitos Kiitos!

Vauva on ihanan rauhallnen ja yö meni 2 herätyksellä,eli mieletön hyvin! Sairaalassa herättiin vähän väliä... kotona on hyvä olla ja nämä tutut äänet!!=)

Sellanen onni oli matkassa synnytyksessä,että jos vedet olis menny,vauva ois syntyny kotia tai autoon viimeistään.se kalvorakkula puhkes samalla ku ponnistin tytön ulos!! huhheijaa =)

Jaksamisia teille ootukseen tytöt!!!:hug: mullaki tuli se lähtö ihan ykskaks!! ilman mitään ennakkomerkkejä,ei limanlimaa eikä muutakaa... =)

Pai ja ikiihana neiti 3vrk:heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä