**Syyskuun Sydäntenmurskaajat** ELOKUUSSA 2009

Merkkaan.
Supailee ajoittain kipeesti.
Menkka jomoa löytyy.
Paha olo.
Kuuma.
Väsyttää.
Valivali.
Tänään ei onnistunu rappusten ylös nouseminen enää niiku pitäs.

Sori valitukseni. :headwall: :headwall:

zeny
 
O&O mulle ei oo kukaa maininnu yhtää mitää sormuksista.. Mut otinki ne kyl äsken jo pois :)
Mulla on muute kans koko ajan kuuma.. Öisin varsinki vaikka ikkunaki on auki nii silti hikoilen ku pieni sika :D Ja supistelee täälläki koko aiak, yritän vaa olla aloillani etten ala rehaa mitää :)
 
Moikka,

Tää mamma kaipaa nyt hieman apua. kipuja keskiselässä ja muutenkin jotenkin ahdas olo ja painetta alakerrassa. Kipuilu säteilee myös tonne niskoihin. Onko nää ny niitä supistuksia sitte?
Vauva tuntuu liikuskelen aikas vilkkaasti tuolla masussa. Mitään limatulppaa taikka vettä ei ole tullut :D

potkii ihan sikana tonne alavatsaan :D

Jooseppi & Möykky 38+2
 
Paljon onnea koko perheelle Faith!

jooseppi: Oliks sulla vauva perätilassa vai kuis noin alas potkii? Vai nyrkkeileekö se siellä? ;) Mulla ei ole ikinä ollut sellasia suppareita, jotka olisin tunnistanut, joten en kyllä osaa sanoa yhtään tuosta sun tilanteesta. Aina välillä mietin, et onks jotkut jomotukset / säryt suppareita, mutta kun en ole varma, niin oletan ettei ole :)
 
Onnea Faith :flower: :hug:
Hienoa Roona että olette päässyt jo kotiin :hug: :)

Nukkumisesta Mä saan nukuttua mutta herään sitten kuuden jälkeen ja sitten
ei enään uni maitakkaan :kieh: Vaikka lapset nukkuu sinne ysiin niin meikäläinen koittaa
sitten hiipiä ympäri asuntoa että en muita herätä... :whistle:

Neuvola,lääkäri mulla oli torstaina.
Kaikki oli hyvin.
Painoa oli tullut +200g
Pissa oli puhdas
Paineet oli ok
Hemppa oli 138 pakko tuulettaa :D
Vauva raivotarjonnassa
Synnyttämään saa mennä kun siltä tuntuu.
Ja onneksi ei vielä tunnu :whistle:
Huomenna vietetään nuorimmaisen 2 vuotis synttäreitä.
Ja sunnuntaina on muuta menoa. Ensi viikon jälkeen sitten. :D
Eipä mulla kyllä nyt olekkaan ollut mitään kummallisia oireita....

Jotain muutakin piti kommentoida mutta en muista mitä :ashamed:
Palailen taas. :wave:

Bebes & Salamatkustaja 38+5 :heart::heart:
 
Taas hereillä. :s Voi kökkö.

Supistelee vähän. Ajattelin kokeilla rauhoittavaa, että saisiko vielä nukuttua. Kun eihän tästä tule mitään, jos tästä asti nyt valvon sitten loppu yön. Huoh. Miten se voikin olla näin vaikeaa tämä nukkuminen. :kieh:
 

Yhteistyössä