***Syyskuun Sydäntenmurskaajat*** Heinäkuussa

pakko vielä kommentoida ennenku painun korvatulpat korvis maate että mä juon himooni ananasmehua, nam nam nam.. :D vessassa ramppaan muutenki ihan koko ajan nii en oo paljo välittäny kuinka paljo juon iltasin, ei tunnu auttavan vaikkei jois ollenkaan :kieh: :D Mä ramppaan vähintään kolme kertaa veskis ja sekin jos juon normaalisti ihan tai vaikka vaan pienen tipan illalla..
ja juu kyllä tulee usein sellanen olo että ei saa henkee, ääh.. mutta minkäs teet :)
Nyt sinne mammiin.. :wave:
 
Vivid
Kiitokset sammakkopuku-kommenteista :heart: Vaikka kaikenlaista tulee väkrättyä ompelukoneella ja puikoilla, niin en silti osaa pitää itteäni mitenkään profina... Kunhan väkertelen noita omaksi ilokseni..

Mä valittelin täällä aamulla flunssaa... Vieläkin on vähän tukkonen olo, mutta kaikkein pahin vaiva on toi kurkkukipu!!! Mietinkin, että kun mulla on myös tota närästystä, niin oiskohan se voinut tehä mulle jotain ruokatorvitulehduksen tyylistä ja siks kurkku on niin kipee ja sitä polttelee.. Kävin ostaan Gavisconia. Pitää testata, jos se auttais! Todella karsee olo...

Tre-mammat, harmi kyllä kun jäi treffit väliin. En oo pitkään aikaan nähnyt teitä :/
 
Täällä paistettiin tänään urakalla lättyjä ja pyydettiin pari kaveriakin syömään. Oli kyllä älyttömän hyviä, mutta karmea käry niistä tuli. Ihan harmaa pilvi leijui keittiössä :whistle: No mutta aika nopeasti se sitten haihtui.

Uneksija, en mäkään tajua. Olisikohan siinä väärät kuvat, vai missä se pömppömaha niissä kuvissa näkyi?

Mun herkku lämpimillä keleillä ja muutenkin on jääkaappikylmä vesimeloni. Eilen käytiin ostamssa joku varmaan 7 kg pallo ja olen sen jo syönyt :ashamed: No onneksi se on melkein pelkkää vettä.

Helinä
 
joku kyseli et kuinka kauan oon tuota rautaa popsinu, niin n. 2 viikkoa oon sitä syöny, ja ajattelis et olis jo jonkun verran vaikuttanu, mut ei! alan ny ottaa kahta tablettia päivässä, katotaan kestääkö masu?
siitä tulikin mieleen et toinen ottamatta! meenpä ottamaan moi!

fiksu ja brutus 32+0
 
Huomenta

Piru vie.. Varasin lastentarvike liikkeeseen kaukalon ja isofix-jalustan joka jouduttii tilaamaan liikkeeseen ja nyt selkis ettei jalusta sovikaan meidän autoon. En ole vielä maksanut ostoksia vaan ainoastaan käsirahan, eikö kaiken järjen mukaan mulla ois oikeus vaihtaa se jalusta sellaseen mikä käy meidän autoon tai olla ostamatta, vaikka tuo varattu jalusta jouduttiinkin tilaamaan erikseen? :/


O&O 34+4 :heart: :heart:
 
mä bongasin eilen ensimmäistä kertaa nyt sen hikan vauvalla... sellanen tosi nopee "tikutus" ihan häpyluun yläpuolella. tai luulisin et se oli hikka?
keskiviikkona alkais äippäloma, tän viikkoa oon ollu sairaslomalla. just kun ehdin kehua, et vointi on ollu mitä parhain.. onnistuin sit murtamaan jalkapöydän ja nyt liikutaan sit kepeillä.. *prkl* kyllä ärsyttää! ja kaikki muut paikat menee kipeiks kepeillä kävelystä.. lonkka, polvi.. *valivalivali* :D
mama-84 tais mainita muutama päivä takaperin, et siirtyminen saikulta mammalomalle meni ihan ohi (korjaa jos oon väärässä) :) .. mä en taas vielä käsitä et en mee enää töihin!! ootteko miettiny jotain puuhaa mammalomapäiville? mä järjestelin vauvan tavaratkin jo aikaa sitten, et pitää pistää aivoriihi pystyyn ja keksii jotain.. tai sit olla vaan :LOL:

mukavaa päivää :wave:
 
Huomenta :)
Mä taas oottelen että huoltomies tulis poikkee, lupas viime viikolla tulla loppuviikosta ja nyt on kyl visii viimenen mahis tulla jos meinaa =) sen pitäis mm. vaihtaa makkarin ja vessan ovet ihan uusiin ja vähä muutaki tehä täällä =)
Johan taas poitsu riehu yöllä niin etten unta saanu ja vessassa ramppasin vissii 6 tai 7 kertaa :headwall: Ihan normi yö siis :D

viivi ja 32+6
 
Huomenta!

O&O kyl sul on tietääkseni kuluttajan oikeus peruuttaa kauppa ja luulis että ne ymmärtäis siellä liikkeessäkin =) niin vois kattoo sopivan jalustan.

Työpäiviä jäljellä enää kaksi :attn: ja sit alkaa kauan odotettu odottaminen =) mulla on kans kaikki valmiina, kerkesin kesäloman aikana jopa silittämään jokaikisen vauvanvaatteen (saas nähä sit kun pikkunen syntyy, jaksanko enää) =) mut vois sitä saunan pestä ja lattiat pyyhkiä, ja kun ostettiin käytettynä tuo pinnasänky niin haluisin kyl pestä ton patjan, vaikka edellinen onkin sen pessyt ja uskonkin että on puhdas =) mutta silti..varmaan ymmärrätte =)

Voi että kun pääsis oikeesti poimimaan mustikoita, mun mies kun ei siitä oikeen innostu, puhumattakaan sienien poimimisesta, se ei voi ymmärtää mitä hienoa on kykkiä metässä pari tuntia ja etsimällä etsiä sieniä. Se sano et marjoja se vois ehkä poimia, kun ne on siin nenän ees. Ja mulla on hirvee hinku päästä mustikalle, mutta menis varmaan munkin poiminta siihen, että jakkaralla istuisin, ei oikeen masu anna enää periks, hyvä kun sain legginssit jalkaan aamulla =)
 
Vivid
Edelleen flunssassa! Tänään oli tosi tukkonen olo ja ääni ihan painuksissa, kun heräsin. Uskon siis, että tää kurkkukipu on ihan vaan flunssaa, eikä ruokatorvitulehdusta, jes!! Ja kurkkuakaan ei oo tänään särkenyt niin paljon.

Mahassa möyritään taas.

Rekkumaaria Hikka on nimenomaan sellasta melko nopeeta tykytystä verrattuna omaan hikkaan. Mulla ainakin mahan pinta saattaa vähän värähdellä ja kädellä tuntee ainakin, mutta on se niin paljon hennompaa liikettä, ettei sitä voi potkuiksi tai iskuiksi luulla.

Vivid ja Hippu 36+0 POKS!!!
 
Vivid
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Alkuperäinen kirjoittaja uneksija85:
Aivan pakko kommentoida tätä http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1715280 - Mikä ihmeen raskausmasu?!?! En vaan tajua :p
PEESI! Mitäh? Mikä helkkarin masu?? Onkohan noilla tullu väärät kuvat???
:LOL: :LOL: :LOL:
Joo todellakin, oikein mahojen maha!! Kivaa bisnestä, kun kaupitellaan kuvia raskauskuvina ja kaikki on ihan innolla ostamassa lehteä, kun haluaa nähdä ne raskauskuvat, hahahha :LOL:
 
Joo. Sitten taas sellainen yö. Meikämamma taas siinä vielä 0:3 jälkeen neuloi tilkkuja pojan peittoon. Parin tilkun jälkeen tosin alkoi taas sormet puutumaan niin pahasti, että oli pakko lopettaa... Ja sit aloin ompelemaan niitä tilkkuja siihen peittoon kiinni. Sitten kun sekin alkoi puuduttamaan, aloin viikkaamaan minikokoisia bodyja ja potkareita pyykkinarulta pois.... Ihme, etten sen enempää alkanut hösäämään... Näköjään pitäs alkaa aina öisin puuhaamaan kun energiaa on tuplana näihin päiviin verrattuna!!!?? Eikä vaan millään taas saanu unta.
Mies oli huvittava viime yönä kun ilmeisesti sen verran oli unesta havahtunut, ja tajus etten oo vieressä huus eka mun nimeä muutaman kerran, ja kun lyllersin siihen paikalle, kysyi unissaan, että mennäänkö synnyttään? Nauroin vaan, että jos nyt vielä odotellaan, ja että nukkuu yön yli. Alkoi kuorsaamaan jälleen... ja lähdin kävelämään pois. Huikkasi sitten vielä yhtäkkiä perään "mie rakastan teitä".... Meinas itelle kyllä itku tulla :'( :heart: Kyllä ne miehetkin varmasti on aika sekaisin tällä hetkellä!! Kun miettii, että ne joutuu kattoon kun me paisutaan milloin minkäkin vaivan saattelemana, ja tietty se, että on oma lapsi tulossa! Ja siis... vaikee edes kuvitellakaan mitä tuonkin päässä liikkuu, aivan varmana panikoi välillä! :)

Vesimelonia alkoi nyt tekemään mieli ihan suunnattomasti! Ja tietty niitä mustikoita!! Saas nähä jaksaisko mies lähtee mustikkametsälle vklp. Mennään anyway mökille, ainakin pitäs viinimarjat poimia siellä... jos sen sais siitä innostuneena vielä ne mustikatkin noukkimaan metsästä :D Ihana saada ite tehtyyy viinimarjamehua!! NAM :heart:

Jaha, ja sit aamupalaa...

Roona+Tahvo 34+4
 
Huomenta vaan kaikille näin sateisena perjantaina!!! Tylsää tylsää tylsää... mitään ei jaksais tehä, siivota pitäs sun muuta, mut ku ei vaan oo energiaa!!!

Hui kauhistus, se ois huomenna sitten jo elokuu... niin se aika rientää!!!

mama ja kääpiäinen 35+3
 
Huh huh! Tuolla ulkona on niin hiostavaa, tänne vois kyl tulla sitä sadetta niin viilenis ilma ees vähäsen.
Ei tarvinu kun vähän kävellä niin tuli harjotussupistuksia, tosin nyt niitä on kyllä ollut aika vähän (tällä viikolla), viime viikolla tuli oikeen ihan urakalla.

Ruuth+Pikkunen 34+3
 
J84
Huomentapäivää :)

Tämä mamma sai viime yönä uuden tittelin :D Nyt olen minäkin täti, sillä veljelle ja Bethylle syntyi Meksikossa suunnitellulla sectiolla pieni tyttö rv 39+1, 3040g 50cm. Eikä siinä vielä kaikki, keskiviikkona paras ystäväni sai toisen tyttärensä...vauvoja vauvoja :heart: Pääsis jo itekkin tosi toimiin :p

Mutta siis tähän aamuun..neuvolakuulumisia :)

rv 32+0 (28+3)
pissa puhdas (puhdas)
RR 112/68 (120/58)
Paino +700g/vk yht. 12,3kg
sf 31 (29,5)
Tarjonta rt :D (pt)

Lääkäriajan sain 17.8, jolloin saan vihdoin tietoa alakerran tilanteesta. Neukkutäti käski välttämään kaikkea raskasta mikä aiheuttaa supistuksia, vaikka ovatkin kivuttomia niin voivat silti avata paikkoja. Mulla onkin täs pari päivää ollu inhottava tunne kohdunsuulla, paineen ja vihlomisen oloista, varsinkin silloin, kun poika puskee itseään lantioon :/ Onko muilla ollu?

Jeps..huomenna ralleja katsomaan, JES!!

Uunituore täti J84 32+0
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jellona84:
Lääkäriajan sain 17.8, jolloin saan vihdoin tietoa alakerran tilanteesta. Neukkutäti käski välttämään kaikkea raskasta mikä aiheuttaa supistuksia, vaikka ovatkin kivuttomia niin voivat silti avata paikkoja. Mulla onkin täs pari päivää ollu inhottava tunne kohdunsuulla, paineen ja vihlomisen oloista, varsinkin silloin, kun poika puskee itseään lantioon :/ Onko muilla ollu?
Mulla on kanssa. Siis silloin kun poika innostuu oikein kunnolla puskemaan, sen liikkeet tuntuu ikäviltä. Ja nykyään melkein siis aina. Just sellasta kamalaa painetta, ja menkkajomotuksen tapasta. Mut sit ku pikkuherra nukkuu tai huilii, ei tunnu mitään, ja voin ihan normaalisti liikkua... Siis miten ny näillä viikoilla voi "normaalisti" liikkua, eli vaappua ku ankka :LOL:

Must oli vaan outoo, ku se neuvolan täti selitti, että se paineentunne ym jomottelu johtuu vaan ku paikat mukautuu tähän kohdun/lapsen painoon, ja muutenkin valmistautuu synnytykseen. Mut musta se kyl johtuu yksinomaan ton lapsen liikkeistä ja siitä puskemisesta! Mä jo ajattelin, että oonko ainoo ja odotan jotain ihme raivopää-lasta kun ei oo kukaan muu niin valitellu tosta tai en oo sit vaan huomannu :saint:
 
Onneks olkoon Jellona nyt on vissiin aikamoinen vauvabuumi menos :LOL:
Mul on ollut kans painetta alhaalla ja paljon liitoskipuja ja kohdunpohjan korkeus on 31, mutta nyt se on varmaan taas kasvanut edellisestä kerrasta, ainakin tuntuu siltä. Seuraava neukka-aika on 3.8. eli ens maanantaina =) ja lääkäri on 11.8. Toivon, että kohtu rupeis jo pikkuhiljaa valmistumaan =)
 
Merkkausta rv 34, kaamee väsytys, ähky olo ku pieni taas perätilassa ollut muutaman päivän, vaikea hengittää ja tuntuu ku tajus lähtis ku alkaa sit aina heikottaan ja sit täytyy asentoa koittaa vaihdella jotta taas henki kulkisi ja pieni vähän muuttaisi asentoaan.

Miksei toi pieni jo rauhotu tuonne raivotarjontaan vaan pelotteleepi äitiään näin...

 
Jellona84 Onnea täti-tittelistä! :flower: Tätinä on kyllä mukavaa. Siskolla syyskuussa 2v täyttävä iiiiiiiihana poika :)

Tänään lähdetään äidin luokse ja tullaan sunnuntaina kotiin. On siis (toivottavasti) paljon luettavaa täällä sitten, kun tulen :) Hauskaa ja vaiva vapaata viikonloppua kaikille!!

uneksija85 ja papu 32+4
 
Jellonalle onnea täti-nimityksestä :heart:

Itseäni voin alkaa viimeistään joulukuussa kutsumaan tätiksi kun siskoni saa esikoisensa :) toivotaan vaan että kaikki menee hyvin :)

Tätiksi kyll monet kutsuu jo nyt, siis kavereitten muksut ja kummi lapset :D mut ei se haittaa mua :heart:

 
ruuth84 mä pudotin rautalapion terä edellä jalkapöydän päälle.. no tekevälle sattuu :D huomenna olis kavereiden häät, saa nähdä mimmosen tohvelin sitä saa jalkaan mahtumaan! :LOL:
kylläpäs tulikin lämmin päivä! tänään iltapäivällä veneilemään miehen kanssa :heart:
 

Yhteistyössä