Syyskuun sydäntenmurskaajat *helmikuussa2009*

Vivid: Kiitos ja onnea kovasti!!

Painosta: Mulla tuli esikosta 14kg ja niistä jäi 1,5kg, kun en ehtinyt kaikkea saada pois puoles vuodes. Nyt on tullut 2kg, tosin uskoisin et turvotusta suurimmaks osaks, mutta on noissa reisissäkin jo jotain ylimäärästä... Tää napero kun vaatii jatkuvasti herkkuja ja roskaruokaa; toisin kuin edeltäjänsä joka himoitsi hedelmiä. Näkyyhän tuo sitten. Ja nyt en ole liikkunut läheskään yhtä aktiivisesti kuin esikon odotusaikana. Pitäis vaan tsempata, mutta kun ei usein jaksa iltaisin lähteä minnekään.
 
Onnea kovasti vivid :flower:

Täällä ootellaan huomista päivää kun kuuta nousevaa. Mietin kokoajan vaan sitä että onko masussa ketään, en suinkaan sitä nt:tä.. hmmm... toivottavasti kaikki olisi ok.

Mutta minä tuumailen huomenna lisää kun olen viisaampi :)

Päivänjatkoja kaikille!!
zeny 11+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naksos:
nöttiäinen kylläpä ehti sun enkelis kasvaa kovin ennenku kiinni jäi. Kannattais varmaan laittaa valitusta eteenpäin siitä teidän käytännöstä. Mikää ole nii inhottavaa kun ns.ylimääräinen odottelu!!
No luultavasti siinä meni siks kauan kun verikoe lähetettiin yliopistolliseen sairaalaan vajaan 200 km päähän täältä et se vei aikaa. Nyt verikoe tutkitaan täällä ni ei kestä niin kauaa. Olihan se pitkä aika joo, mutta toisaalta taas jos ois aiemmin jo tietty ni olis varmaan kuitenkin jouduttu odottelemaan että ultralla ois nähny paremmin rakenteet jne. No, noin se meni tuolloin ja mitä sitä enää jossittelemaan. Tapahtu mitä tapahtu.

Painosta ja sen noususta: Mulla tuli esikoisesta painoa n. 12 kg ja ne lähti kaikki 1.5 vkossa pois ja imetyksellä vielä -5kg. Tosin ne tuli takasin kun imetys loppu joulun allla ja tuli syötyä. :whistle: :ashamed:

Enkelistä painoa ei tullu yhtään, hänen syntymän jälkeen paino tippu hieman vajaa 5kg.

Nyt ei oo painoa tullu vielä yhtään, oksentelu pitää sen kurissa. Ja yleensäkin mulla menny puolenvälin kieppeille ennen kuin paino lähteny nousuun et saas nähä.. :)

nöttis & kirppu rv 9+5
 
Vivid
Alkuperäinen kirjoittaja Naksos:
Vivid ymmärsinkö nyt oikein että käyt joka viikko punnituksella?
Hih, arvelinkin, että joku saattaa ymmärtää väärin eli, että kävisin ihan kontrolleissa viikoittain. Ideana oli, että ihan itse mittalin ympärysmittoja, punnitsen ja valokuvailen masuni kotosalla viikottain :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vivid:
Alkuperäinen kirjoittaja Naksos:
Vivid ymmärsinkö nyt oikein että käyt joka viikko punnituksella?
Hih, arvelinkin, että joku saattaa ymmärtää väärin eli, että kävisin ihan kontrolleissa viikoittain. Ideana oli, että ihan itse mittalin ympärysmittoja, punnitsen ja valokuvailen masuni kotosalla viikottain :p

No minä jo ajattelin että onpas tiukka linja neuvolassa :LOL: ... Kyllähän sitä itekkii seuraa kotosalla mitä sitä kropassa tapahtuu. Otin minäkin viime viikolla mitat itestäni ja olihan sitä kasvua tapahtunu senteissäkin!! Masu kasvanu jo 7sentillä ja lantio 2,5 cm :whistle: .
 
Onnea Vivid :flower: :flower:

Mä en tänään kovin pitkää pystynyt töissä olla. ensin alkoi vatsakipu ja sen jälkeen kauhean paha olo. Oksennusta ei tullut vaikka yritin. Ois varmaan vähän helpottanut tätä oloa..
Eipä muuta, nyt täytyy vaan levätä...

Inka 9+1 :heart:
 
mulla tuli esikosta kans sen 12kg ja ne lähti ihan parissa viikossa pois, mut sit nyt vaikka imetän niin paino nous siihen 63kg, sen alemmas ei ainakaan mun syömisillä mennä, ja nyt sit kilo lisää. ei pitäis stressata, mä oon vaan aina ollut ihan kauhean itsekriittinen ollut vaan aina.

noista alavatsakivuista yms kiristelyistä. mulla oli esikkoo odottaessa mulla oli tosi tosi kovia kipuja, mut ne oli sit ihan normaaleja kasvukipuja.

 
Nyt saatte sitten ihan oikeasti löytää uuden päivittäjän listallenne. Ultassa kohdustani ei löytynyt mitään. Viikkoja täynnä siis ainakin 11, joten jotain olisi jo pitänyt olla. Poistun takavasemmalle.
Joudutte kyllä perustamaan uuden kerhonkin, sillä en jaksa kyllä sitäkään ylläpitää.

-Siiri S
 
ai nii, tääl oli muitakin joille on tulossa lapsonen pienellä ikäerolla, jännittääkö teitä et mitä isompi reagoi uuteen tulokkaaseen? mua jännittää, ja sit se että esikko kerkiää 1,1vuoden ikään, että minkälaista rallia siitä sit tulee.. :D
 
SiiriS :hug: :hug: :hug: :'( :'( :'( Voimia toivotan! Mulla on kokemusta parin tuulimunan verran ja tiedän että se on kamalaa, mutta tuulimuna on silti keskenmenoista helpoin hyväksyä. Ja jos yhtään tuo parempaa mieltä voin kertoa, että mulla on molempien tuulimunien jälkeen heti alkanut uusi raskaus. Tsemppiä!
Ja Vivid Paljon Onnea syntymäpäivänä!!! :flower: :hug:
 
Voi ei!! Siiri, paljon voimia sulle! Todella veti mielen apeaksi :'(

****

Mä voin listaa maaliskuulta alkaa päivittään, jos ketään muuta ei löydy? Viikonloppuisin en aina jaksa täällä käydä, mutta kyllähän jos päivitys-tietoja ihmiset laittaa yksityisviesteillä, niin sitten varmaan helpoiten aina onnistuu.... Ihan mielellään kyllä voin sen tehä!

En muista edes enää, mitä olin tänne kirjoittamassa, tuli niin paha mieli Siirin puolesta! :(

Ja kerholaiset, ym aktiiviset kirjoittelijat, jotka tykkäisvät vähän syvällisemmin jutella, ilman että kuka tahansa pääsee kattoon, avasin nyt sit uuden kerhon, ku toi vanha ei pyöri ilman siiriä kokonaan; Sienimetsä-09 - sinne ei siis ketää muita jäseniks ku niitä jotka täällä on pyöriny ja kirjotellu, jotka siis oikeesti haluu jakaa ajatuksia ja ehkä myös kuvia ym! Että sielt löytyy sillä nimellä, jäsenhakemus kehiin... ja multa salasana jos haluu käydä kurkkaan.
 
Siiri S :hug:

Sainpa tänään varattua ajan np-ultraan: 3.3, silloin on myös toka neuvola. Mulla ja pojalla on ollut ihan älytön flunssa, joten vähään aikaan en ole edes ihmisten ilmoilla käynyt. Pojalla oli eilen 40,1 astetta kuumetta. Pahoinvointiakaan en ole huomannut sairastellessa. Hieman pelottaa tuo np-ultra, toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin.

Muffa 11+6
 
Siiri S pahoitteluni :hug:

Vivid hyvää syntymäpäivää :flower:

Mä oon niin onnellinen ku pystyy ihan helposti jo kotidopplerilla noita sykkeitä kuuntelemaan ja kun se sieltä kunnolla kuuluu niin vahvasti lyö :heart:
Johan tässä alkaa sisäistämään sen, että äidiks taidan tulla :)

arianrhod + papana 12+5 :heart:
 
mä en varmaan sisäistä äidiksi tuloa jos kaikki menee hyvin niin vasta sillon kun oon synnyttäny.. :D jotenkin kun kaikki tapahtu tällä kertaa niin äkkiä ja jotenkin on niin vaikeeta käsittää että mun pikkuvauvasta tulee isosisko.. =)
 

Yhteistyössä