Syyskuun Sydäntenmurskaajat *HuHtIkUuSsA*

Jos haluat nimesi listaan, tai muokata omia tietojasi listalla, laitappa sitten mielellään YKSITYISVIESTIÄ!!!!




Me jännäämme syyskuuta 2009 yhdessä

LA+info
Pojat --- Tytöt (niiltä jotka saanu tietää/halunnu selvittää)

26.8.
härveli(25v)---------KYS---------------2. lapsi

28.8.
Vivid(24v)----------Tays---------------1. lapsi

30.8.
Tintti83(25)----------Kät----------------1.lapsi

31.8.
esmeralda----------KYS----------------2. lapsi
Hemuli1981--------TYKS---------------1. lapsi.

1.9.
mama-84-----------SatKS-------------2. lapsi

2.9.
Miimari-84(24v)----Oys---------------4. lapsi
samma här(25v)---K-PKS------------2. lapsi
Alma-80--------------PKKS-------------4. lapsi

3.9.
arianrhod-----------Mks----------------1. lapsi
Naksos--------------OYS----------------4. lapsi
merbau-------------PHKS---------------4. lapsi
Usvatähti(32v)-----OYS----------------1. lapsi

4.9.
TiiuHti(25v)---------LS------------------2. lapsi
Hemppu81----------OYS----------------2. lapsi
Rimpulakissa(30v)-Kät-----------------2. lapsi
Faith-----------------SEKS---------------5. lapsi
kerttu----------------TYKS---------------2. lapsi

6.9.
Onneli82 (26v)----Js-------------------1. lapsi
yksodottaja85------------------------- 2. lapsi
olkkis74 (34v)-----kät-----------------2. lapsi
angi1 (26v)--------K-Sks---------------1. lapsi

7.9.
Roona82(27v)-------Tays----------------1. lapsi
ippunen (21v)-------Js--------------------1. lapsi
bebes---------------------------------------4. lapsi
masumasu-----------Js--------------------2. lapsi
Hiljaisuus-------------OYS-----------------3. lapsi
Tikrutar82------------ekks----------------1. lapsi

8.9.
jontzki--------------------------------------1. lapsi
odottava ja onnellinen------------------1. lapsi

9.9.
Rekkumaaria------------------------------1. lapsi
Tepa75-----------------Ekks--------------4. lapsi
Millukka (29v)--------Hyv/HML-----------5. lapsi
Heisku----------------MKS-----------------4. lapsi
Mii26----------------------------------------1. lapsi
Rosehip(29v)-------Tyks-----------------1. lapsi
Muffa---------------------------------------2.lapsi
jooseppi-----------------------------------1. lapsi
tiia86---------------KYS--------------------

10.9.
Sissi75(33v)---------TAYS---------------1. lapsi

11.9.
pienisieni(27v)-------KYS----------------1. lapsi
Helinä83(25v)--------Tays--------------1. lapsi
uppis84---------------Tays---------------1. lapsi
zeny-------------------KYS----------------2. lapsi
mysli-------------------Tays---------------5.lapsi
hosso(21v)------------Kys---------------2. lapsi
Gunilla1(20v)--------SatKS--------------1. lapsi
ElämänIlo3-----------OYS---------------3. lapsi

12.9.
onneliina-----------------------------------1. lapsi

13.9
Tige------------------Tyks----------------1. lapsi

15.9.
Idella (30v)--------------------------------3. lapsi
Black Panther(31v)-----Tays------------2. lapsi
kerttuneiti---------------------------------
Tyttönen-------------TAYS----------------2. lapsi

16.9.
Hikkapossu---------PHKS---------------3. lapsi

17.9.
Heissu(22v)---------KOKS--------------1. lapsi
ihaa-79(29v)--------HYS----------------3. lapsi
MillionNights-82----VKS----------------5. lapsi

18.9.
jenniS(27v)----------KOS---------------2. lapsi
Otus------------------LUS----------------3. lapsi

20.9.
Virtahepo------------phks---------------3. lapsi

21.9.
Cummastelija----------------------------1. lapsi
Uneksija85(23v)---TAYS---------------1. lapsi

22.9.
Hensku00(25v)-----K-SKS--------------1. lapsi

24.9.
olg4(24v)----------------------------------1.lapsi

25.9.
Jellona84-------------TAYS---------------3. lapsi
fiksu----------------------------------------5. lapsi
vauvakuume83---------------------------1. lapsi
Anrika----------------KS-------------------3. lapsi

26.9.
Aria--------------------Tays---------------- lapsi
Ammi79---------Sat KS-------------------1. lapsi

27.9.
Carmen--------------TYKS----------------2. lapsi
MinnaRyyni74(34v)---LS----------------2. lapsi
dada--------------------KOS--------------1. lapsi

28.9.
inka85--------------------------------------2. lapsi

29.9.
Kreetta------------------------------------1. lapsi
Aavalan tyttö------OYS------------------4. lapsi

3.10
nöttiäinen---------------------------------2. lapsi
Micade-------------SEKS------------------3. lapsi


Menetyksen kokeneet :'( :

Rakkaimpani
mamamaalta
Metsätähti
Jennyli
Sokruli
MAM2
Kokovartaloväsymys
Sinimarja
Siiri S
Shaken
tiitu87



Listaa päivittelee Roona82
Jos haluat nimesi listaan, tai muokata omia tietojasi listalla, laitappa sitten ehdottomasti YKSITYISVIESTIÄ!!!!

*********************************************

Syyskuun jännääjille on myös oma kerho!
Se löytyy täältä: http://kaksplus.fi/kerhot/
Etsikää nimellä: Sienimetsä -09,

Se on salattu kerho, eli sinne ei ole asiaa jos ei ole salasanaa, joten kyselkää salasanaa YV:llä ja pistäkää sen jälkeen sieltä jäsenhakemusta jos kiinnostaa kirjoitella vähän enemmän privana, ja laittaa kuvia ym.

*************************************************

Tsadaa, taas uusi kuukausi käyntiin, eli aprillipäivän myötä - ilman pilailuja - hauskaa kevään odotusta kaikille!!!

-Roona82 & Tahvo-09 ;)

***********************************************

Tästä kaikki alkoi.... Eli keskusteluketjut aikajärjestyksessä, ekasta joulu-tammikuulta aloittaen:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1271654 (25.12.2008-7.1.2009)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1283421 (7.1-30.1.09)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1307923 (29.1-28.2.09)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1336975 (28.2-1.4.09)
 
hiphei. uus pino sopivasti kun viikkoja tasan 17+0 :) olo on mitä mainioin, mahasta ei vielä tietoakaan (paitsi ite tietty tunnen) ja paino on pysyny melkeinpä lähtötilanteessa. Kunhan vielä kevät alkais kunnolla niin ois huippua! sain hirmu paljon nättejä mammavaatteita tuttavalta, kun se synnytti tuossa viikko sitten. ja ollaan melkeinpä saman kokosia kaikin puolin. iso raha säästyi, kun ei tarvii ostella kaupasta. takki pitäs ostaa, mutta taitaa nuo entiset mennä vielä ainakin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja zeny:
Aaah, minä haluuan kartsalle tuhlaamaan rahaa!!! Ei vaan oo rahaa mitä tuhlata :(
Vähän sama ongelma. :( :D Ehkä ens vkolla olis jo rahaa. :D (Sopii toivoa.)
Ihanaa, huhtikuu. Toukokuu ja vappu lähempänä. Mä himoitsen niiiiiiin hulluna jo nakkeja ja perunasalaattia ja munkkeja ja simaa... :p En vaan vielä halua ostaa mitään noista (tosin munkit leipasen itte) koska hyvää kannattaa odottaa. :p :p :p

nöttis & kirppu rv 13+4
(Must oikeesti tuntuu ettei mun rv:t etene ollenkaan kun niitä hiissataan tuolla neuvolassa koko ajan :/ .... )
 
Aprillia!! :)

Ihana huhtikuun alku, kun aurinko paistaa ja olo on hyvä :) Kävin aamulla hammastarkastuksessa ja sielläkin kaikki näytti hyvältä! Toivottavasti tekin jotka joudutte pönttöä tervehtimään voitte pian paremmin. Eipähän ainakaan paino nouse, hehe :) Huono vitsi :) Rakenneultra kutsua odottelen, mutta taidan joutua vielä useamman viikon odottamaan.

uneksija85 ja papu 15+2
 
Hyvää huhtikuun ekaa, eli juksauspäivää!!! Laivareissu onnellisesti ohi, pikkumies tykkäs ihan hirveesti!!! Oma iskias ei niin tykänny, pakko antaa periks ja men tänään lääkäriin ja saikkua pukkaa!!!!
Jee, kävin eilen paniikin vallas ostaas mammahousui ennen laivalle menoo, ku mitkään ei housut menny jalkaan enää... ja omat ekan raskausajan mammikset aivan liian isoja (vissiin sillo ollu vähä pulskempi). No löysin sentään parit kivat pöksyt... en voi tosiaan ees haaveilla enää käyttävänä normi vaatteit!!! ...ja kollegehousuis en kehdannu laival lähtee!!! :LOL:

mama ja kääpiäinen 18+1
 
Tulipas hassu olo..miten on nyt jo huhtikuu.. :LOL:
Aiemmin oli ollu rakenneultrasta puhetta kun joltain uupu se aika..
Mulle tuli molempiin kutsu samaan aikaan postissa.. :)
12.5 pääsee siispä sinnekkin sitten :)


Dada :heart: 14+3
 
Mullakin varattiin ekassa ultrassa rakenneultraan aika, mutta sieltä soitettin melkein heti perään, että unohda se aika. Ne haluaa laittaa lääkärin tms. tekemään sen tutkimuksen mun sydämen takia, jolloin siihen tulee aika sitten postissa myöhemmin. En jaksais odottaa :)
 

Aurinko paistaa, eikä MILLÄÄN jaksais keskittyä työntekoon, varsinkin kun selkää alkanu vihloo taas - eka pv töissä saikun jälkeen! :eek: Rakenneultrasta vielä, tääl varattiin neuvolasta aika siihen nt-ultraan... Ja siellä keskusäitiysneuvolassa nt-ultrassa HELMIKUUSSA hoitaja sitten sanoi ettei vielä pystynyt huhtikuulle varaamaan aikoja, joten laittaa mulle postissa sitten kun saa varattua sen mulle. On vaan oudon pitkään jo kestänyt tuo. Tuntuu jo vähän että ovat unohtaneet. Huomenna on puhelintunti siellä, joten ajattelin soittaa ja kysellä... Kääk, tunti vielä pitäs jaksaa töissä :kieh:
 
J84
Heipsan ja iloista huhtikuun alkua :D

Tänään oltiin neuvolassa. Hemppa oli hurjat 146, verenpaine 109/64 ja painoa oli tullut nyt kokonaisuudessaan pari kiloa..hirveetä :eek: Mutta sitten kohokohtaan eli sydänääniin...pieni sydän jumputti yli 150 kertaa minuutissa, hurjaa :) Kyllä noissa on jotain maagista, niin ihanalta se kuulostaa, kun jyske käy :heart:

Seuraavan neuvolan varasin vasta 8.5 ja rakenneultra on sama päivänä eli ei oo siihenkään kauaa aikaa. Nyt vain sitten seeruminseulan tuloksia odotellessa...

Terkuin Jellona84 14+5
 
Aprillia, aprillia ja ihanaa huhtikuuta :)

Mä tosin itse olen kotona sairaslomalla, flunssan kourissa :/ Koitin olla pari tuntia töissä, mutta ei jaksanut niin lähdin kotiin.

Mulla tuli rakenneultraan aika samalla kun tuli np-ultra aika:)

Nyt täytyy lähteä hakemaan poitsu mummilta, joten palaamisiin:)

Inka 14+2 :heart: :heart:
 
Nonnis... Nyt on tuunattu toi aloitusviesti taas vähän tutumman näköiseksi. Jos jotakuta kiinnostaa lueskella, kävin ettimässä kaikki vanhat keskustelupinot aina joulukuulta lähtien. Listasin ne tuon "kansilehden" (*eli siis aloitusviestin) loppuun... ja päivämäärät pinoon. Ite oon ollut mukana lueskelemassa jo tosta "joululahjaplussat"-ketjusta lähtien... Vaikka mä testasinkin vasta uutenavuotena. Mutta siitä ketjusta tää kait nyt sitten sai alkunsa koko sydäntenmurskaus... :LOL:
En jaksa perehtyä hirveenä laittaan mitään bling-blingiä tai glitteri-tekstiä tohon ekaan viestiin, kun tuskin sitä kukaan ees niin kattelee, en mä ainakaan, muuta kuin silloin jos pitää jotain korjauksia tehä. Että ihan hyvä noin... Jos joku haluu tuunatumman niin tehkööt ite seuraavan pinon :D Sisältö se on tärkein mun mielestä. Eli me.

uneksija85 - mä oon käsittäny et sen rakenneultran tekee useimmiten just lekuri? Ainaki meille sano hoitsu suoraan nt-ultrassa, et lääkäri sit siellä rakenneultrassa...? Tiiä sit miten käytännöt vaihtelee tässäkin asiassa monasti... kai?
Ei jaksais kyllä millään odottaa!!!! Onneks ei tarvi enää kauaa... pari-kolme viikkoo ehkä...(?) :)

No mut... joo. Näin meillä täällä tänään. Aurinko paistaa edelleen. Taidan mennä syömään vohveleita kermavaahdon ja mansikkahillon kera... ja sit parveketta siivoilemaan, ja pitäs kai ne rairuohot istuttaa?? Rairai! Ja joku puhu jo vapusta!!! Voi että... ihanaa! Pitäs varmaa alkaa siman laittoo suunnittelemaan.... ja munkkii paistaa sit... aah.....

huomisiin-
 
Roona82 Mäkin olin alunperin ymmärtänyt asian niin, että automaattisesti lääkäri siellä tutkii, mutta ottapa sitten selvää noista. Me varmaan molemmat käydään samassa paikassa ultrassa, aika jännää :D Ja vähänkö alko tekee mieli herkkuja, kun puhuit!!
 
Moikka!
Uneksija ja Roona: mäkin käyn samassa paikassa ultrassa kuin te. Esikoisesta ultrat teki kätilö, myös sen rakenneultran. Olisikohan käytäntö sitten muuttunut, kun mun kaverille oli joulukuussa tehty rakenneultra ja sen oli tehnyt lääkäri..Mutta voi myös olla, että kätilö tekee sen ja sitten pyytää lääkäriä katsomaan, jos on tarvetta. Kun tuskin siellä jokaiselle riittää lääkäri ultraamaan tai ihmettelen jos näin, nimittäin eikö kaupunki säästä nykyään kaikessa PRKL! :| Katselin kyllä np-ultrassa, että siellä oli lääkärin nimi yhdessä ovessa ja ihana lääkäri hän todellakin on :)

Mulla oli eilen neuvola , verenpaineet aika matalalla, 97/57, ihme kun välillä huimaa..Painoa on tullut hurjat 1kg, mutta juoksenpa tuon pojan perässä ulkona :whistle
Vauvan syke oli 155-160, kävi välillä 170.. Korkeimmat sykkeet löytyy tältä kaverilta kuin esikoiselta, saas nähdä olisiko tämä sitten tyttö ;) Möyrii vatsassa oikein kunnolla, selviä potkuja ei ole tuntunut kuin muutama, volttia sitten enemmänkin., ihanaa :heart:

Jeps, palaillaan :) :wave:

Tyttönen ja nyyti 16+1
 
Roona: kuinka sulle noin on sanottu siellä keskusäitiysneuvolassa?? me käytiin ultrassa 25.2 ja saatiin kyllä rakenneultraan aika...huhtikuun lopulle..
ja esikoisestakin saatiin samallalailla..soita neuvolaan, ne varaa myös sieltä sen..
toivottavasti saat ajan pian :)
 
Terve kaikille! :flower:

Ja keväistä huhtikuuta kaikille möhömahoille ;) Jännä miten moni kirjoittaa ettei massua vielä näy - no täällä näkyy sitten teidänkin edestä :wave: Vaikka sama se oli esikoisestakin (en edes np- ultraan asti saanut pidettyä raskautta salassa) ja nyt lääkäri sanoi, että saattaa pullahtaa maha esiin vieläkin helpommin, kun edellisestä synnytyksestä on vasta niin vähän aikaa. Vaikka ihanaahan se on, kun vauvamaha näkyy ja saa taas ylpeänä tassutella tuolla kaupungilla B)

Tänään oli neuvola, jossa kaikki hienosti: pissa puhdas, painoa edelliskäyntiin -0,5kg, paineet 111/68 ja Anteron syke 150 :heart: Aika turhilta nämä käynnit tästä toisesta tuntuu, varsinkin kun juuri mitään oireita ei ole ollut, mutta kiva se on syke ainakin kuulla ;) Ja sainpahan ajan rakenneultraankin eli 13.5. mennään sitten sinne!

Mukavaa iltaa kaikille ja kuulemisiin :wave:

Carmen ja Antero 14+4
 
Moikka vaan kaikille,

Ajattelin kanssa ilmoittautua tähän ryhmään.

Olen jo pitkään käynyt lukemassa teidän juttuja. On ollut mukava lueskella teidän tarinoita ja olotiloja. itsellä eka raskaus ja raskausviikkoja kertynyt 17.

tästä on hyvä jatkaa
=)
 
Moikka taas pitkästä aikaa!

Mulla on alkanut tässä parin päivän aikana sattumaan mahaan tosi paljon. Sellaista polttavaa kipua tuntuu vasemmalla puolella varsinkin jos nostaa jotain. Ne laatikot, mitä nostan, eivät paina kuin max 5kg mutta aina kun oon nostanut niitä niin tulee tuo polttava kipu. Mietiskelin että oliskohan tuolla jotain tekemistä tuon kohdun kasvamisen kanssa tai olisko noi jo sitten jotain suppareita kun tuntuu välillä tuolla ihan alhaallakin. Onneksi ötzki-pötzki riehuu ihan normaalisti joten sen suhteen ei oo suurta huolta. Onneksi ensi viikolla onkin jo seuraava neuvola joten ei tarvii ruveta erikseen soittelemaan tuosta.

Onkos kellään tullut raskauden aikana ylihelposti nenäverenvuotoja? Mä säikähdin eilen ihan älyttömästi kun ihan hillitön nauruhepuli katkes kuin seinään kun nenästä purskahti ihan kaaressa verta. Mulla ei koskaan aikaisemmin oo vuotanut nenästä verta tuolla tavalla ja säikähdin jo että tulee jostain muusta kuin nenäverisuonista. Onneksi sitten tyrehtyikin tosi nopeasti ettei silleen ollut hätää. Onneksi mies oli kotona ja rauhoitteli kun taisin hieman hätääntyä kun ei silleen oo noista nenäverenvuodoista kokemusta.

Miten on väsyttääkö teitä suurin piirtein samoilla viikoilla kanssani olevat? Ötzkiä odotellaan nyt rv 17+3 ja oon ihan rättiväsynyt vaikka nukkuisin 12h/yö. Ihan viimepäivien hemoglobiinia en tiedä mutta viimeksi oli noussut 123-->127. Ei siis kovin korkealla vaikka syönkin lisärautaa ja -vitamiineja. Ajattelinkin kokeilla c-vitamiinia raudan imeytymisen helpottumiseen. Ainakin vanha koulukaverini, joka nyt on kätilö, kertoi että pitäis vaikuttaa positiivisesti tuohon mutta en usko ennen kuin kokeilen.

olkkis ja riehuja-ötzki 17+3
 
Moi! Mä kävin taas tänään neuvolassa ja alkoi jo pikkasen nolottaa.... lääkäri kyseli josko haluaisin jutella jonkun kanssa näistä vaivoista että olisiko se keskenmeno jäänyt jotenki kaihertamaan meleen ja siksi tää raskaus huolettaa.....
No ei mulla mitenkää ainakan tietoisesti mikään kaiherra... on vaan niiiiiiin eri tuntoinen juttu tää kun noi edelliset ja kipuilut ja muut on jo ehtiny unohtua. No venymiskipuja ja kasvukipujahan ne on mitä mullakin on täsä useamman viikon ollut, mutta on ne pelästyttäny ihan tosissaan ku on olleet niin kamalia!!! Vauva voi hyvin ja potkii kuiteski tuolla masussa nii se kai se on pääasia ja nyt vaa pitäs ittellä saada ajatukset pois näistä vaivoista.

Terkka katsoi ultralla niin istukka on etuseinämässä mikä selittää sen että potkuja on tuntunut nyt ihan vasta parina päivänä. Mut sekin tieto istukan sijainnista helpotti kovasti. Mulla taitaa tehä toi herkuttelu tepposia...oli viikossa tullu kilo painoa :eek: että pikkasen pitää alkaa kattelee mitä sitä suuhunsa mättää....

Mutta huomenna poksahtaa taas :D

Naksos&Manu 17+6
 

Yhteistyössä