**SyYskUun SyDänTenMurSkaaJaT** KESÄKUU

J84
Huomenia!

Heräiltiin tossa junnun kans tunti sitten ja olo on silti sellainen et ei ois nukkunu yhtään. Johtunee vissii, kun junnu yski koko yön limaa kurkustaan ja heräilin koko ajan siihen tai kuumuuteen. Olin ihan varma et oon ite säästyny flunssalta, mut nyt kurkku on kipee ja nokka on tukossa :/ ..mukavata justiinsa ja vielä jussin alla :(

Jussi suunnitelmista, ollaan pyydetty ukon veli avokkinsa ja poikansa kanssa meille. Itse, kun asutaan ok-talossa ja he kerrostalossa niin meillä on pihaa temmeltää jos sää vain sallii. Ajateltiin ihan vain saunoa, grillata ja pelata ulkopelejä...ukot varmaan vetää kaljaa siinä samalla. Meidän naisten kesken ainut puheenaihe on vissii noi pikku-pojat ja nää molempien raskaudet niin kuin aina :D

J84 ja Veeti 25+3
 
Heh, tää on nyt se mun "myöhemmin".. kun perjantaina (vai olikohan se torstai?) nostin pinoa aamulla ja kirjoitin, että palaan myöhemmin. Meillä viikonloppu mennyt juhliessa ja jotenkin tuntuu nyt niin olevan hulinaa tämä elämä, että tänä aamuna jo hetken suunnittelin, että soitan töihin olevani sairaana, että sais edes yhen päivän rauhoittua.. Mutta kuuliaisesti minä tänne raahauduin..

Olkkis74, nimiä on mietitty ja tytölle ehkä tiedossakin jo, ainakin se mikä hätäkastelupaan laitetaan.. Pojalle vähän hankalampi homma.. Musta tuntuu, että kaikki hyvät pojan nimet on käytetty noille kahdelle ensimmäiselle =) Esikolle laitettiin aikoinaan se nimi, mikä oli hätäkasteluvassakin, mutta kakkosella nimi muuttui, kun ei ollut yhtään sen nimen "näköinen" mikä oli hätäkasteluvassa.. Ja nytkin mulla vähän sellanen olo, että sama mitkä nimet siinä lapussa on. Nimi päätetään kuitenkin lopullisesti vasta sitten, kun lapsukainen on maailmassa.. Näiltä vauvan sisaruksilta tulee kyllä mitä mielenkiintoisempia nimiehdotuksia tämän tästä.. :)

Juhannuksesta, näiden kahden hulinaviikon jälkeen, mä odotan juhannusta lähinnä lepäilyn kannalta.. Viime viikollakin keskiviikkona töissä 9,5h ja torstaina 12h.. Kyllä näyttääkin huusholli siltä, ettei oo paljo käyny sielä muutaku nukkumassa :kieh: Lapset kinuaa Lentäjien Juhannukseen aattona.. Mutta ukkoa olen ylipuhunut, että vietettäis ihan kotosalla. Ehkä mahdollisesti pyydetään aattona tai lauantaina ystäväperhettä grillailemaan.. Riippuu säästä.

Omaa napaa vielä sen verran, että nyt on ähkyolo saapunut tännekin.. Alkuraskaus meni pahoinvoinnin kourissa eikä sen takia välillä pystynyt syömään juuri mitään ja nyt tuntuu muutaman suupalan jälkeen, että on ihan täynnä.. Pitää suurinpiirtein nojata taaksepäin, että on vähän helpompi olla.. :| No, onneks se vaivaa ajoittain eikä oo koko aikaa tollanen olo! Viime viikolla tuntui ekaa kertaa OIKEIN KUNNOLLA masuasukin liikkeet vatsan päälle ja lauantaiaamuna mieskin sai potkuista osansa minua lähennellessään.. :LOL: Harmi vaan, että aina kun pojat laittaa kätensä vatsalle, että tuntisivat pikkuisen hyörinnän tai potkut, niin tämäpä rauhoittuu.. Ihan kuin ei kiusallaankaan potkisi veljilleen =)

Ihanaa, tämän päivän jälkeen 27 TYÖpäivää ennenlomien alkua!!! Tuntuu nimittäin työaika paljon lyhyemmältä, kun lasken päiviä enkä viikkoja.. Töitä oikeesti vielä 5 viikkoa + tämä tynkäviikko päälle :( No, äkkiä se menee..

Micade 24+3 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Micade:
Harmi vaan, että aina kun pojat laittaa kätensä vatsalle, että tuntisivat pikkuisen hyörinnän tai potkut, niin tämäpä rauhoittuu.. Ihan kuin ei kiusallaankaan potkisi veljilleen =)
Täällä pikkuinen rauhottuu miltei heti kun mies laittaa käden masun päälle! Mie oon menny opettaan ipanan näköjään sellaseks, et kun masua hierotaan kevyesti niin on aika rauhottua. Toimii :) Harmi vaan kun mies ei ehdi sitten montaa potkua tuntea, mutta onneks ne näkyy! Kaikkein hauskinta on laittaa esineitä masun päälle ja katsella kuin ne kaatuu tai pomppii.. huvinsa kullakin :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Mii26:
Alkuperäinen kirjoittaja Micade:
Harmi vaan, että aina kun pojat laittaa kätensä vatsalle, että tuntisivat pikkuisen hyörinnän tai potkut, niin tämäpä rauhoittuu.. Ihan kuin ei kiusallaankaan potkisi veljilleen =)
Täällä pikkuinen rauhottuu miltei heti kun mies laittaa käden masun päälle! Mie oon menny opettaan ipanan näköjään sellaseks, et kun masua hierotaan kevyesti niin on aika rauhottua. Toimii :) Harmi vaan kun mies ei ehdi sitten montaa potkua tuntea, mutta onneks ne näkyy! Kaikkein hauskinta on laittaa esineitä masun päälle ja katsella kuin ne kaatuu tai pomppii.. huvinsa kullakin :LOL:
Se on vissiin aika yleinen, että rauhoittuu kun laittaa käden? Meillä sama homma käy välillä... Ja mä kans hieron masua jos sillä liian kova meno päällä... :D
Ja joo - on tää elämä käyny niin tylsäks, että sohvalla maatessa tulee tehtyjä erilaisia kokeiluja masun päällä tavaroilla... hehe.


Myös NÄIN paljon ihmisen aivot taantuu kun viettää liikaa aikaa kotona
:
Mietiskelin tuossa lauantaina, että mitäköhän kananmunalle tapahtuu jos sen laittaa mikroon. Räjähtääkö se? Mies nauro ja kehotti kokeilemaan... Noh, kyllähän se räjähti :D Ei tosin niin näyttävästi kun olisin halunnut. Se kypsyi sisältä ja räjähti sitten auki... En onnistunut limaamaan koko mikroa siis.. eh. Mies nauroi kippurassa kun tuijotin sitä mikroa ja kun muna "tussahti" siellä niin että kupukin pomppas, hypin tasajalkaa pari kertaa ja taputin tapahtuneelle....

Öö..... Pitäisköhän mun saada jotain haastetta näihin päiviin? :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Alkuperäinen kirjoittaja Mii26:
Alkuperäinen kirjoittaja Micade:
Harmi vaan, että aina kun pojat laittaa kätensä vatsalle, että tuntisivat pikkuisen hyörinnän tai potkut, niin tämäpä rauhoittuu.. Ihan kuin ei kiusallaankaan potkisi veljilleen =)
Täällä pikkuinen rauhottuu miltei heti kun mies laittaa käden masun päälle! Mie oon menny opettaan ipanan näköjään sellaseks, et kun masua hierotaan kevyesti niin on aika rauhottua. Toimii :) Harmi vaan kun mies ei ehdi sitten montaa potkua tuntea, mutta onneks ne näkyy! Kaikkein hauskinta on laittaa esineitä masun päälle ja katsella kuin ne kaatuu tai pomppii.. huvinsa kullakin :LOL:
Se on vissiin aika yleinen, että rauhoittuu kun laittaa käden? Meillä sama homma käy välillä... Ja mä kans hieron masua jos sillä liian kova meno päällä... :D
Ja joo - on tää elämä käyny niin tylsäks, että sohvalla maatessa tulee tehtyjä erilaisia kokeiluja masun päällä tavaroilla... hehe.


Myös NÄIN paljon ihmisen aivot taantuu kun viettää liikaa aikaa kotona
:
Mietiskelin tuossa lauantaina, että mitäköhän kananmunalle tapahtuu jos sen laittaa mikroon. Räjähtääkö se? Mies nauro ja kehotti kokeilemaan... Noh, kyllähän se räjähti :D Ei tosin niin näyttävästi kun olisin halunnut. Se kypsyi sisältä ja räjähti sitten auki... En onnistunut limaamaan koko mikroa siis.. eh. Mies nauroi kippurassa kun tuijotin sitä mikroa ja kun muna "tussahti" siellä niin että kupukin pomppas, hypin tasajalkaa pari kertaa ja taputin tapahtuneelle....

Öö..... Pitäisköhän mun saada jotain haastetta näihin päiviin? :LOL:
Hyvä Roona :LOL::LOL::LOL:
 
Täällä pikkuinen rauhottuu miltei heti kun mies laittaa käden masun päälle! Mie oon menny opettaan ipanan näköjään sellaseks, et kun masua hierotaan kevyesti niin on aika rauhottua. Toimii :) Harmi vaan kun mies ei ehdi sitten montaa potkua tuntea, mutta onneks ne näkyy! Kaikkein hauskinta on laittaa esineitä masun päälle ja katsella kuin ne kaatuu tai pomppii.. huvinsa kullakin :LOL:

[/quote]

Ai vitsi, tätä pitääkin kokeilla =) Olis veljillekkin jotaki näytettävää! Jos tuntuis sitte vähän todellisemmalta tuo tulossa oleva pikkusisko tai -veli..
Kiitos vinkinstä ;)

Roonalle kyllä kovasti suosittelen vaikka käyntiä kirjastossa tuollaisten mikrouunikokeilujen sijaan.. :) Noh toisaalta, eipä tartte itte kokeilla tuotakaan :LOL:
 
Hei pitkästä aikaa.

Olen kyllä erittäin laiska nettijutun kanssa nyt. Sain monta sivua lueskella :D

Roona :LOL: :LOL: Ehkä tarviisiit jotain haastetta päiviin juu. Sama ongelma itselläkin. Mutta mitähän tuota keksisi.

Oulun seutu nyt olisi kipeästi uusien tuttavuuksia ja ehkä ystävyyksienkin aika! Elikkäs mitenkä te olisitte valmiita tapaamaan? Huomenna? :D Tahtoo tämä kotona oleminen käydä pään päälle jo.

Autossa istumisen ongelman huomisin minäkin jo. Tosin ei kyllä turvottanut yhtään, mutta selkä kipeytyi pitkällä matkalla. Oltiin miehen kanssa kahdestaan viikonloppu ja käytiin hotellimajoituksessa kunhan jossain päin. :) Ajateltiin vain, että tuollahan ei olla käyty. Ihan mukavaa oli kyllä.

Nimistä kyseltiin, meillä pojan nimi on vaiheessa, mutta osittain mietitty. Tosin kun saatiin tietää ettei sitä välttis tarvitakaan, niin alkoi iso mietintä. Mutta nyt nimi tytöllekin alkaisi olemaan kasassa. Nimet on valmiina, mutta kahden ensimmäisen nimen järjestys ei. :D Eli tuleeko kutsumanimeksi minun vai miehen suosikki.

Nyt olen voinut hyvin onneksi, väsymys vain tahtoo olla kova. Mutta se lienee normaalia?

Rv jo 28+0. -> 2 viikkoa kun tulee täyteen rv 30, 12 viikkoa laskettuun aikaan, 9 viikkoa täysiaikaisuuteen ja 6 viikkoa siihen, ettei enää estellä. :eek: Mihin se aika on mennyt?
 
Alkuperäinen kirjoittaja bebes:
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Alkuperäinen kirjoittaja Mii26:
Alkuperäinen kirjoittaja Micade:
Harmi vaan, että aina kun pojat laittaa kätensä vatsalle, että tuntisivat pikkuisen hyörinnän tai potkut, niin tämäpä rauhoittuu.. Ihan kuin ei kiusallaankaan potkisi veljilleen =)
Täällä pikkuinen rauhottuu miltei heti kun mies laittaa käden masun päälle! Mie oon menny opettaan ipanan näköjään sellaseks, et kun masua hierotaan kevyesti niin on aika rauhottua. Toimii :) Harmi vaan kun mies ei ehdi sitten montaa potkua tuntea, mutta onneks ne näkyy! Kaikkein hauskinta on laittaa esineitä masun päälle ja katsella kuin ne kaatuu tai pomppii.. huvinsa kullakin :LOL:
Se on vissiin aika yleinen, että rauhoittuu kun laittaa käden? Meillä sama homma käy välillä... Ja mä kans hieron masua jos sillä liian kova meno päällä... :D
Ja joo - on tää elämä käyny niin tylsäks, että sohvalla maatessa tulee tehtyjä erilaisia kokeiluja masun päällä tavaroilla... hehe.


Myös NÄIN paljon ihmisen aivot taantuu kun viettää liikaa aikaa kotona
:
Mietiskelin tuossa lauantaina, että mitäköhän kananmunalle tapahtuu jos sen laittaa mikroon. Räjähtääkö se? Mies nauro ja kehotti kokeilemaan... Noh, kyllähän se räjähti :D Ei tosin niin näyttävästi kun olisin halunnut. Se kypsyi sisältä ja räjähti sitten auki... En onnistunut limaamaan koko mikroa siis.. eh. Mies nauroi kippurassa kun tuijotin sitä mikroa ja kun muna "tussahti" siellä niin että kupukin pomppas, hypin tasajalkaa pari kertaa ja taputin tapahtuneelle....

Öö..... Pitäisköhän mun saada jotain haastetta näihin päiviin? :LOL:
Hyvä Roona :LOL::LOL::LOL:
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hiljaisuus:
Hei pitkästä aikaa.

Olen kyllä erittäin laiska nettijutun kanssa nyt. Sain monta sivua lueskella :D

Roona :LOL: :LOL: Ehkä tarviisiit jotain haastetta päiviin juu. Sama ongelma itselläkin. Mutta mitähän tuota keksisi.

Oulun seutu nyt olisi kipeästi uusien tuttavuuksia ja ehkä ystävyyksienkin aika! Elikkäs mitenkä te olisitte valmiita tapaamaan? Huomenna? :D Tahtoo tämä kotona oleminen käydä pään päälle jo.

Juu juu, huomenna hyvinkin!! Kerro vain paikka ja aika. :LOL: (eli käy kotona oleminen jo tännekin...ku onhan tääl pojan jälkeen oltu koko ajan eli yli 5 vuotta) :kieh:

Onneks loppuviikosta reissuun..

 
Nimistä kyseltiin.. Meillä (tai minulla :) ) on ollut tytölle nimi jo pitkään ja pojalle ollaan mietitty yhdessä ja ainakin yksi hyvä vaihtoehto keksitty. Mies ei tykännyt yhdestäkään pojan nimestä, jota olin miettinyt aikaisemmin :) Mutta eiköhän me nimi keksitä viimeistään ennen kastajaisia :)

Juhannuksena mennään miehen vanhempien luokse, jonne tulee sitten heidän sukulaisia. Siellä sitten syödään, juodaan ja saunotaan. Ihanan rentouttava viikonloppu siis tiedossa. Toivottavasti olisi hyvä ilma, mutta ei taida olla.

Roonallapas on ollut melkoinen munakoe :D

Huomenna neuvolalääkäri!

uneksija85 ja papu 26+0 :heart:
 
Pitkästä aikaa kirjoittelen, enpä ole tainnu tänne kesäkuun pinoon kirjoittaa kertaakaan..hupsis :p Mut siis meillä muuttopuuhat olleet kovasti menossa kun ostettiin omakotitalo..ihana kun saa sisustaa =) Ja oma huone tälle tulokkaallekin jo valmiina, sänky enää puuttuu..

Kiloista olette kirjoitelleet ja mä olen paisunu ku pullataikina vaa"an mukaan ainakin..Olen siis 175cm pitkä ja alkupaino oli n.75-77kg ja nyt viime viikon neuvolassa 93,5kg :x Mut ei kukaan tohon painon nousuun ole mitään kommentoinnu, neuvolalääkärikin sanoin miten hyvävointisen näköinen olen..hih

Tissit vuotaa ku seulat, varsinkin kun olis jotain lemmenleikkejä miehen kanssa, eipä ole niin eroottinen olo siinä vaiheessa :/

Viimeviikol oli siis neuvolalääkäri rv 25+6 ja sf mitta 24cm, pojan sykkeet 135 ja kaikki hyvin, niin ja kävin 4d-ultrassakin rv26+1 mut eipä mitään hyvää kasvokuvaa saatu kun vauvelilla koko ajan nyrkit edessä, no ainakin sormet tuli taas laskettua :D

Juhannus menee töissä, niinku aina
:/

Heissu rv 26+5
 
Jees... Ihanaa kun sain tänään taas pestyä pari koneellista äitiyspakkauksen vauvan vaatteita sekä petivaatteet. Pitää kuitenkin pakata ne vielä takas äitiyspakkauslaatikkoon kun ei oo vielä mitään sen kummempaa kaappipaikkaa niille ennen kuin saadaan järjestettyä vaatehuoneet.

Mullakin oli viime viikolla (27+1) neuvolalääkäri ja juteltiin tuosta mun astmasta ja sen hoidosta. Tuo touko-kesäkuun vaihde oli mulla tuon astman kanssa tosi raskasta aikaa kun ei henki kulkenut eikä avaava lääke oikein tehonnut. Nyt sain sitten ukaasin että heti kun rupee hiemankaan ahdistamaan niin heti lääkäriin... Ei saa jäädä kotiin nyhräämään.

Juhannus ollaan isännän kanssa kahdelleen kotona, kun esikoinen menee isänsä ja mumminsa kanssa viettämään juhannusta. Varmaan sitten siivotaan noita vaatekomeroita ja kootaan pinnis yms niin saadaan sitten taas vauvan juttuja eteenpäin. Muuten tulee täysstoppi jos ei niitä koko ajan hiljalleen tee.

Hah, johan esikoisella on hauskat huvit... Neiti 8v tykkää tihrustella näitä kaksplussan hymiöitä... :D

Olkkis ja Ötzki 28+1
 
p...kele kävin aiemmin kirjoittaa pitkätä pätkät ja sit se s****na katos. Meni siis hermot.

Kävin tänään työpaikkalääkärin luona ja sain sitten saikkua 3 päivää eli ei tarvii mennä koko viikkona nyt sitten töihin. Saan vaan huilata ja rentoutua. Mulle oli tullut lauantain iltavuoron jälkeen pienet mustelmat nilkkaan. Lääkäri siinä sitten rupes miettii et jos mul on tulos veritulppa. Sain lähetteen ultraa, joka luojan kiitos osoittautui vääräksi hälytykseksi. Pelästyin kyl aika paljon.

Möykky on pitänyt melkosta showta pari päivää. Viime yönä se herätti mut joku kuusi kertaa vessaan. lyhyiksi jäi yöunet siiis. no nyt on taas hiukan rauhallisempi. toivottavasti nukkuu tän tulevan yön :whistle:

Miehellä oli tänään eka työpäivä Espoossa. Onneks oli auto millä mennä. mut huomenna sitten junalla. tulee muuten ihan sika kalliiksi käydä Turusta junalla hesassa töissä. täytyykin hiukan huomenna selvitellä saisiko sen verovähennyksiin. Yks ongelma vaan on et mies työskentelee apurahalla josta ei makseta veroa.

Juhannuksena suunnistetaan mökille. harmi vaan et on luvattu niin huonoa ilmaa.

Olette puhuneet painosta. Mulle on vuosien mittaan kertynyt aikaslailla. nyt painan 85 kg. No ehkä joskus viel pääsen 63 kg :whistle:

Tytölle sekä pojalle meillä on jo ainakin etunimet. tytön nimi juontaa juurensa sellaisesta tilanteesta et joskus lupasin mun mammalle eli isoäidille et annan hänen äitinsä nimen omalle tyttärelleni. Pojan nimi tulee mieheni isoisän nimestä, joka oli hänelleerittäin rakas kun hän oli pieni. olishan niitänimiä, jotka olis kiva säilyttää suvussa. saas nähdä nyt millanen nimi keksitään.

Möykky myös rauhoittuu kun mies juttelee ja silittelee vatsaa :heart: pyydänkin sen takia usein silittämään vatsaa ja selkää.

nyt taidan mennä laittaa jotain iltapalaa.

Jooseppi & Möykky 27+5 :heart:
 
Nuppu09: Vilkaisehan sähköpostisi kun ehdit... Toivottavasti et nukahda kesken lukemisen.... :D

Mä en oikein ymmärrä itseäni. Mä oon nytkin ihan rättipoikkiväsynyt mutta jos mä nyt menen sänkyyn niin ei puhettakaan että nukahtaisin saati että nukkuisin aamuun asti... Onneksi ei tarvitse enää käydä töissä niin pääsee päivälläkin tarvittaessa huilimaan, jos se nyt enää mitään auttaa. Pelottaa vain etten uuvu ihan täysin...

On muuten ihanaa kun mun peruskouluaikainen luokkakaverini on opiskellut kätilöksi ja on työskennellyt sekä synnärillä että lapsivuodeosastolla. Vaikkei täällä E-Suomessa olekaan niin hirmusti olen saanut kaikenlaisia vinkkejä ja kivoja ohjeita häneltä... :D

O&Ö
 
Olkkis täällä sama homma illalla sitä unta ei saa sitten mitenkään kiinni :kieh:
Minne lie karkaa aina öisin :kieh:
Päivällä kyllä voisi nukkua senkin edestä sitten :whistle:

Täällä taas tänään kärsitty selkä kivuista :headwall:
Enkä mä tiedä yhtään onko ne supistuksia mitkä tuntuu selässä vai vaan
pelkästään rasituksesta johtuvaa kipua?
Tämän päivän kivut alko kyllä päikkäreiden jälkeen joten ei kyllä tullut rasituksesta.
Otin yhden särkylääkkeen ja tunnin päästä taas kaikki ok!! :snotty:

Nyt torstaina tai perjantaina pitäisi selvitä muuten meidän lennon lähtö päivä :D
Perhosia mahassa todella paljon ja helpottunut olo että pääsee Suomeen tuskailemaan
tämän raskauden kanssa!!

Bebes & Salamatkustaja 28+2 :heart:
 
Mä juttelin tuosta väsyjutusta sen kouluaikaisen kaverin kanssa joka on opiskellut kätilöksi ja se oli kanssani samaa mieltä että saattaa johtua tuosta hempan alhaisuudesta tuo että väsyttää muttei saa unta... Täytyy soittaa neuvolaan jos alkaa tulla univaikeuksia ihan älyttömästi niin saa jos ei lääkkeitä niin ainakin neuvoja miten toimia. Mulle tulee tosi helposti noita univaikeuksia jotka sitten aiheuttaa jaksamattomuutta ja jopa masennusta... Ei haluis yhtään ylimääräistä vaikeutta enää tähän raskauteen.

Olkkis ja Ötzki Masupallero 28+2
 
Huomenta :wave:

Micade Siitä vaan testaileen! Kaukosäädin on aika hyvä, samoin pehmolelut ja jopa paksuhko kirja on pompsahtanu :D Ehdinkin jo sanoa et huvinsa kullakin, mut kyllä Roona ja muna vei tästä selkeän voiton :LOL: *syvä kumarrus ..tai itseasiassa kovin syvään ei pysty, maha on tiellä.. tyydytään pelkkään kumarrukseen* Alkaa joo tän pinon porukalla olla virikkeet vähissä.. Hyvä roona et kerroit, mitä munalle lopulta tapahtu, koska muuten miulekin olis tullut kiusaus kokeilla.. :p
 
Mii, kirsikkatomaatit on kans ihan hauskoja pompsauteltavia. :D Kaukosäädin ei täällä oikein toiminu.

Jooseppi, mä en nyt tiiä sotkeeko toi apurahakuvio jotain, mutta noin yleisesti työmatkakustannukset on verovähennyksen alaisia. Eli kannattaa laittaa sitten tämän vuoden veroja tarkastaessa kaikki vuoden aikana kertyneet työmatkakulut sinne veroehdotukseen.

Painaako muilla kohtu keuhkoja
? Mulla painaa istuessa niin, että joudun välillä ihan haukkomaan henkeä. Istuessa myös yläselkä tuntuu väsyvän ja kävellessä sitten taas alaselkä. Kiva, että silleen tasapainottavat toisiaan. :D

Painoa oli tullut pari viikkoa sitten 3,5kg, lähtöpaino siis 60,9 ja viimeksi 64,4. Jos ei nyt mitään hirveitä turvotuksia tule tai muuta, niin painonnousun kai kaiken järjen mukaan pitäis pysyä suht maltillisena. Saa nähdä. :)

Ainiin, meiän vaavilla oli eilen 2 kertaa hikka! Tuntui ihan tuolla alhaalla vähän häpyluusta ylöspäin, eli ilmeisesti vauva on/oli pää alaspäin. Joillakin kuulemma heiluu koko maha, kun vauva hikkailee. :D Tää oli semmosta pientä rytmistä ja pitkään toistuvaa "naputusta".
 
HUAmenTa...

Voi kun paljon taas tekstiä! Hyvä että minä ja munatesti saatiin kiitosta, eipähän nyt muiden tarvii testailla mitä sille tapahtuu. Naurettiin miehenkin kanssa, että pitää varautua jos lapset aikanaan kyselee tuollaisia, niin on vastaus valmiina :LOL:

Mulla painaa kyllä keuhkoja ja palleaa varsinkin. Jos istun selkä suorana tai etunojassa, TAI jos makaan selälläni?! Inhottaa kun muutenkin hengitystiet tukossa noiden allergioiden takia... Niin välillä kyllä tuntuu, että happi loppuis kokonaan! Täytyy nyt vaan jaksaa. Ja soiitella sit neuvolalääkärille jos tää tilanne pahenee. Tosiaan, kun sain sen reseptin siihen astmalääke-piippuun, ne apteekissa sanoi, että moista lääkettä/laitetta ei enää edes valmisteta. Eli mulla ei nyt ole mitään, kun en jaksanut silloin valittaa. Heinä-elokuu edessä, ja pujon kukkaa innolla odotan... hyi.

Mulla on tuo unettomuus taas kaikonnut johkin, nyt viime aikoina saanut nukuttua ihan varsin hyvin. Mitä nyt viime yönä nousin 3 kertaa vessaan, mutta ei ole ollut sitä samaa valvomista ja monen tunnin pyöriskelyä ym. Johtuisko siitä kun jalat on ollu kunnossa? Eli ei oo nykiny ja sätkiny... Saas nähä mitä sitten kun helteet taas tulee... Uh, mutta tsemppiä valvojille, ei mitään hajua millä se unettomuus paranee... lääkkeitä en kyllä suosittele, vaikka ei mullakaan mitään neuvoja sen kummemmin ole.

Roona&Tahvo
28+1
 

Yhteistyössä