**SyYskUun SyDänTenMurSkaaJaT** KESÄKUU

Iltoja vaan täältä yövuorosta :wave:
Ens perjantaina alkaa KESÄLOMA ihanaa :D :D Pääsee keskittymään itseensä ja uuteen kotiin...

Tänään kävin hakemassa äitiyspakkauksen ja kyllä sitä oli kiva tutkiskella, tosin maitoa alkoi taas heti tihkua kun vähänkään mietin vauvajuttuja :p

Onks kellään muulla pelkoja et miten sit osaa hoitaa vauvaa oikein, mua ainakin välillä kammoksuttaa et mitähän siitä tuleepi... Kävin toissapäivänä katsomassa kaverin 2viikkoa vanhaa poikaa ja se oli minusta niin pieni ja hentonen etten uskaltan edes syliin ottaa vaik se olikin jo 4 kiloinen...Onneks tässä on viel muutama kuukausi aikaa kunnes oman nyytin saa kainaloon, ehtii lukea kaikki vauvanhoito opukset =)

Mieheni osti tulokkaalle jo kauko-ohjattavan monsteriauton, aika suloistahan tuo on. Yritin kyllä selittää että vempain on antiikkia siihen mennessä kunnes meidän lapsi siitä mitään ymmärtää.. :p

Ja kohta puolin poksuu viikot 28 tasan..huih :)

Oliskos kellään kivoja nimiehdotuksia pojalle kun toiseksi nimeksi tulee Rikhard???
 
Heissu Kyllä sitä omaa käsittelee ihan eritavalla kuin toisen :whistle:
On jotenkin varmempi ja uskaltaa.. ainakin mulla ollut näin. Sitten kun eka oma oli syntynyt
niin uskalsi niitä muidenkin omia sitten pitää ja sylitellä oikein kunnolla :D
Ostiko miehesi sen monsteriauton vauvalle vai itselleen ;) :whistle: :LOL:

Mii (toivottavasti meni nimimerkki oikein ) Mä olen ajanut joskus mopon kanssa itse kolarin. :( Se on hurjan näköistä kun se mopon kuski lentää siitä kyydistä :|
Onneksi teidän tapauksessanne ei kenellekkään käynyt pahemmin!!!!

Täällä on pakattu jo yksi laukku valmiiksi :D Tuliaisiakin olen alkanut saamaan kasaan...
Tuntuu että on vaan niin paljon ihmisiä kelle pitäisi jotain ostaa ja rahaahan siihen tarvitsee niin olen päättänyt että vain harvat ja valitut saavat minulta jotain :snotty:
Toiset sitten suuttukoot jos niikseen tulee :ashamed:

Vauva pitää hurjaa mellastusta tuolla massussa :D Saa nähdä miten menee huominen lento kun tosiaan pitää se neljä tuntia istua ja yöllä lähdetään jo klo. yksi liikenteeseen.
Kotona olen vasta kymmenen aikaan :headwall: Yhtä istumista koko yö/aamu :(
Nukkumisestakaan ei varmaan ole mitään toivoa kun on kolme lasta mukana ja yksi koko lentomatkan sylissa :kieh:

Bebes & Salamatkustaja 29+3 (kohta ) :heart::heart:
 
Huomenta.
Niinhän siinä taas meni yksi yö pyörien sängyssä, jalat nykivät niin pirusti!! Eilen illalla tuli ihan kamalat mega-turvotukset koipiin, ja jalkapöydät sekä nilkat olivat ihan punaiset, ja niihin jäi kosketellessa valkoinen täplä aina pitkäksi aikaa... Niin paljon verta ja nestettä! Nostelin sitten jalkoja seinälle ja koitin käsiäkin pitää sydämen yläpuolella. Auttoi aina hetkeksi, mutta turvotus jatkui aina kun otti sitten jalat alas.. Ja tosiaan koko yön taas nykinyt ja sätkinyt oikein kunnolla. Nytkin ihan turvonneet, nilkat, jalkapöydät, sormet, ranteet... POLVET ja naamakin tuntuu vähän paisuneelta. Tää helle. Mä en kestä tätä hellettä. Heti kun se pamahti, niin johan alkoi turvotus. Mä EN ALA!!!!
Tälle ei nyt vaan näköjään mitään voi. Ja hikikin taas puskee...
Niin, ja eilisen koko päivän kävelyn ansiosta myös selkä, nivuset, häpyluu ja kaikki tuolla alapäässä muutenkin jomottaa taas ihan pirusti. Ja joka paikassa lukee, että liikunta auttaa liitoskipuihin? WHAT? Musta tuo ei todellakaan auta, päinvastoin!!! Mä veikkaan, että kun tästä heinäkuun lomailusta selvitään, makaan koko elokuun sängyssä tän tietokoneen kanssa. Ja tietty hommaan jenkkikaapin makkariin niin saan eväät sinne :LOL:

Sellaiset valitukset tähän aamuun. Nauttikaa te helteistä jotka voitte B) :flower:
Mä toivon voivani kaivautua jonnekin maakuoppaan jossa olis viileetä!

Nyt sitten vaikka googlettamaan paikkoja minne karata maistraatista heinäkuun lopulla tai elokuun alussa, johonkin viileään ainakin, ilmastoituun sviittiin... uih, vaikka poreammeella... :D
Ja ryöstää pankki tässä samalla vielä :headwall:

29+2
 
Oi ihanaa kuinka teki hyvää käydä eilen kampaajalla. Kolme tuntia meni koko touhuun. Värjättiin ja leikattiin ihana pirteä kesätukka. Lisäksi kulmien ja ripsien värjäys sekä 30min pää -ja niskahieronta. Aaah. Ihanaa luksusta. Sai ihan uutta virtaa ja itseluottamusta. Olo on taas vähän normaalimpi ja hehkeämpi :) .

Viime yökin meni aika hyvin. Heräilin kyllä, mutta sain nukahdettua aina uudestaan eikä mitään pahempia kipuja tai painajaisia ollut. Töiden jälkeen sitten johonkin puistoon kavereiden kanssa istuksimaan ja nauttimaan ihanasta kesästä. Lisää tällaista oloa !!!! Kerrankin ei ole mitään valitettavaa tänne.

Tai no olis mulla vähän valitettavaa ylihössöttävästä ja huolehtivasta anopista, mutta jätetään se seuraavaan kertaan :) .

Mulle tulee vieläkin välillä epäuskoinen olo, MEILLE TULEE VAUVA! On tää niin uskomatonta ja ihanaa. Mutta vaikea sitä on välillä tajuta.

Ihanaa aurinkoa ja vähäisiä turvotuksia kaikille :D !!

Miimu ja Masu 27+4 :heart:
 
Kristelle, ihana synnytystarina! :) Kuulosti synnytykseksi mukavan vaivattomalta, jos niin voi sanoa. :D Olispa oma kokemus jotain tuollaista kans!

Hurja tuo JenniS:n sf-mitan kasvu. Eiköhän kaikki ole/mene kuitenkin hyvin. Onpahan vauvalla tilaa polskutella. ;)

Heissu,
mäkin haluan tollasen kauko-ohjattavan monsteriauton! :D Vaavi - mikä ihana tekosyy!

Mun piti vielä kysyä, että onko kukaan muu havainnut naksumista mahassa? :D Mä oon tässä aina silloin tällöin kuullut masusta sellasen *naks* äänen, siis kuulostaa ihan samalta kuin että itsellä naksahtaisi nivel, mutta se ei tunnu miltään, ei lähde ainakaan mun nivelistä ja kuuluu siis suoraan tuolta masuasukin kotilosta. Ja tätä kirjoittaessa sellanen tuli taas. :eek: Tosi outoa!

Rosehip *naks* 29+0
 
Täällä viime yönä hurja meteli mahassa :D
Miehenkin ilme oli näkemisen arvoinen kun jalka ja käsi puski kyljestä ulos :LOL:
Tämä päivä meneekin pakkaillessa ja juostessa viime hetken asioilla...
Joten palailen kunhan kerkeän... :wave: Jos edes pääsen tästä koneelta pois :p

Bebes & Salamaskustaja 29+3 :heart::heart:
 
Meillä on kovassa vauhdissa hää-tupari-yhteisten synttärien järjestäminen.
Ollaan kaksi vuotta sitten menty maistraatissa naimisiin. Juhlia ei silloin alettu järjestää, koska olin viimeisilläni raskaana :LOL: Luvattiin silloin, että juhlitaan sitten tupareiden ja meidän pyöreiden kanssa samaan aikaan häät. Nyt ei voi enää jättää lupausta lunastamatta vaikka ihan samoilla viikoilla mennään taas.
Mulla on olo ollut oikein hyvä. Muutamia selässä tuntuvia harkkasupistuksia on tullut ja nyt on selkä hiukan jumissa, mutta muuta vaivaa ei juurikaan ole ollut. Jaksoin hyvin reissussakin muiden mukana.
Ihanaa aurinkoista päivää lomalaisille ja jaksuja työläisille. Itsellä enää 7 työpäivää lomaan. Kesälomalta jäänkin sitten jo äippälomalle.

B) Idella ja Hugo 28+0
 
Miimumaija: kuulostaa IHANALTA tuollainen hemmotteluhetki... Mullakin oli suunnitelmissa vastaava, mutta tän hetken rahatilanne ei siihen jousta. Mies osti kylläkin mulle hiusvärit, ja vielä avusti ne hienosti päähänkin...!! :eek: Ja varsin hyvin! :eek:
Myös kasvojen kuorinnan tein, ja yritin kyniä kulmakarvoja... Kyllä tuollanen piristää kummasti kun saa edes naamaa vähän freesimpään kuntoon, kun koko muu kroppa prakaa, paukkaa ja turpoo joka suuntaan! :snotty:
Muutenkin mukavaa laittaa naamaa, tässä koko aamun hiljakseen meikkaillut pitkästä aikaa... Lähdössä kaupungille pikkuhiljaa, meillä on taas päivällä TAYS-mahojen treffit jäätelön merkeissä :D

Sarjassamme: Galluppi täynnä tyhmiä kysymyksiä:

Miten teillä iho, onko nyt raskausaikana jotenkin erilainen?
Mulla on atooppinen iho, eli luonnostaan kuiva ja herkkä puskeen ihottumaa. Normaalisti kesäisin menee tosi hyvään kuntoon kun saa aurinkoa jne. Nyt tuntuu, että se kuivuus vaan pahenee, ja silti samalla tulee finnejä! Todella ärsyttävää!! Kovasti sitä rasvailen ihan apteekin rasvoilla, mutta kyllä se vaan kuivaks vetää!

Hiustenkasvu ja KARVAT, onko eroja?
Mulla tuntuu, että hiukset kasvanu tosi paljon raskauden aikana.. Ja kainaloita saa olla ajamassa oikeesti joka päivä! Tuntuu, että se sänki puskee siihen yhtä nopeesti ku miehen leukaan. Ennen ei oo tarvinu todellakaan joka päivä ajella! Samoin mulla on mahaan tullu näkyviä karvoja! Siis tohon navan yläpuolelle sellasta tummaa haituvaa... Mies naureskeli, että pojan parta se vaan kasvaa läpi :LOL:

Höh... Tyhmiä kysymyksiä oli muutama muukin, mutta mä UNOHDAN kokoajan jotain. Pää ei suodata liikaa asiaa kerrallaan... Se tässä kans on tullut todettua yhdeksi raskausvaivaksi :)

Nyt kone kiinni ja syömään välipalaa ennen kaupungille lähtöä!!!
 
Huomenta!

bebes mieki oon ollu aikanani moottoripyörällä 2:ssa läheltä piti-tilanteessa. Toinen oli kun moottoritiellä auto oli vaihtaa kaistaa suoraan päälle!!!!!!! Mut onneks se tajus viimehetkellä, mitä oli tekemässä! Toinen sit oli sillai et edellä ajava auto päätti yhtäkkiä lyödä römpsit pohjaan ja laittaa sitten vilkun päälle ja kääntyä :eek: Peräänajo oli siis hiuskarvan varassa. Silloin olin kyydissä etten ajanut. Tuloksena oli et pyörä pysyi pystyssä mutta joka ikinen kynsi meni poikki siinä jarrutuksessa! Ei ollut tarpeeksi voimia pitää kii ja tömähdin ilman kynsiä miehen selkään :D Tällä kertaa oli kuitenkin niin, et myö oltiin autolla. Eli onneks ehdittiin pysähtyä tai mp-kuskista olis tullu liisteriä :eek:

Roona eiks ookin ihanaa turvotus! Miul on jatkuvasti sitä ja voi vee kun se tulee puolessa tunnissa takaisin jos sen hetkeks saa pois. Mitään nykimistä ei kylläkään ole ollut. Heh kivaa kun joku muukin tekee tyhmien kysymysten galluppeja :D Vaikkei noi nyt niin tyhmiä ole.. No miul on ihan samanlailla kun siul: eli iho kuivuu mut jostain ne finnit jaksaa silti puskea! (suklaa??? :D ) ja sit karvaosastolle: joo jokapv saa sheivailla!!! :kieh: Ja itsekin olen suunnattomasti ihmetellyt noita masukarvoja ja nimenomaan navan tienoille! Hyvä jos se on raskausilmiö :p ei olis kivaa olla mikään karvamaha :LOL:
 
Roona - mullakin on mahaan tullut jotain haituvia, tosin vaalenivat kun otin aurinkoo..

Bebes oikein hyvää lentomatkaa teidän väelle! Itse en meinannut lennon jälkeen tennareita saada jalkaan, oli koivet sen verran turvoksissa :kieh:

on ollut ihan kiva lukea teidän jo ainakin kertaallen synnyttäneiden synnytystarinoita omaa odotellessa :flower:

..ja ihanaa lomaa kaikille jotka sen pian myös aloittavat! ja jaksamisia toisille töiden pariin..enää ei ole kauaa kun äippälomatkin alkavat :whistle: =)

sitten taapertamaan kohti kaupunkia ja tapaamaan TAYS:laisia B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Sarjassamme: Galluppi täynnä tyhmiä kysymyksiä:

Miten teillä iho, onko nyt raskausaikana jotenkin erilainen? Mulla on atooppinen iho, eli luonnostaan kuiva ja herkkä puskeen ihottumaa. Normaalisti kesäisin menee tosi hyvään kuntoon kun saa aurinkoa jne. Nyt tuntuu, että se kuivuus vaan pahenee, ja silti samalla tulee finnejä! Todella ärsyttävää!! Kovasti sitä rasvailen ihan apteekin rasvoilla, mutta kyllä se vaan kuivaks vetää!

Hiustenkasvu ja KARVAT, onko eroja? Mulla tuntuu, että hiukset kasvanu tosi paljon raskauden aikana.. Ja kainaloita saa olla ajamassa oikeesti joka päivä! Tuntuu, että se sänki puskee siihen yhtä nopeesti ku miehen leukaan. Ennen ei oo tarvinu todellakaan joka päivä ajella! Samoin mulla on mahaan tullu näkyviä karvoja! Siis tohon navan yläpuolelle sellasta tummaa haituvaa... Mies naureskeli, että pojan parta se vaan kasvaa läpi
Mulla on normisti suht rasvainen iho mutta nyt tämän raskauden aikana on iho pysynyt loistokunnossa. Ei oo näkynyt finnin finniä koko raskauden aikana. Liekö tuohon raskaushormonien lisäksi vaikuttanut tuo että oon pysynyt aika hyvin kohtuullisen herkuttelun linjalla. Karvoituksessa en ole huomannut muutosta. Ekaa odottaessa karvat tuntu kasvavan tosi nopeasti tyyliin 1cm/vko mutta nyt en sitä ole huomannut. Tää taas voipi johtua ihan siitäkin että olen nyt jo ennen raskautta alkanut kasvattamaan pidempiä hiuksia (mulla aina ollut suht lyhkäiset) niin siihen nopeaan kasvuun ei ehkä niin kauheesti kiinnitä huomioo. Säärikarvoja ei oo kauheemmin näkynyt joten niistä ei sitten tiedä. :D

Olkkis ja Ötzki 29+3
 
Mulla on aina ollut melko herkkä iho, ja nyt selvästi ärtyy vieläkin herkemmin. Käyn yleensä sokeroinnissa ottamassa brasilaialaisen, mutta viime viikolla en jaksanut varata aikaa ja odottaa sitä joten ajelin karvat höylällä. Nyt mulla on varmaan joka ikinen karvatuppi tulehtunut, hirveää kutina ja aivan kamalan näköistä! Pitää varata nyt aika kosmetologille johonkin rauhoittavaan hoitoon, kotikonstit ei auta. Alkuraskaudessa tuli joitakin finnejä, mutta onneksi ei ole enään tullut. Oon kuullut, että jos teininä oli finnejä niin niitä tulis sitten raskausaikanakin?

Mulla on raskauden aikana mennyt hiukset huonoon kuntoon. Ja eilen siis leikkasinkin puoliselkään ulottuvat hiukseni tuohon leuan korkeudelle, eli semmoset 30cm lähti :D ! Karvankasvu on todellakin lisääntynyt. Mä olen ainakin 10 kertaa karvaisempi kuin mun mies! Kaulaan kasvaa sellaisia 2-3 senttiä pitkiä vaaleita karvoja. Muutama karva tullut leukaankin ja muutama kulmakarva on muuttunut sellaiseksi kovaksi ja paksuiksi. Rintakarvat rehottaa ja ylävatsaan on kasvanut ihan kunnon sellainen karvakuja! Onneksi ovat sentään vaaleita. Sääriin ja kainaloihin tulee sänki samana päivänä ajelun jälkeen. Todella ikävää olla kokoajan nyppimässä karvoja jostain ihme paikoista.. Äidilleni tuli kuulemma sama vaiva raskauksien aikana eikä ne karvat sitten enää lähtenytkään :/ Jos tämä mulla jatkuu näin niin aion kyllä hakeutua johonkin testeihin ja toivottavasti saan jotain apua tähän kiusalliseen kokovartaloturkikseeni :D . Joku testosteroni nyt puskee läpi, en tiedä :LOL: .

Ja ahh, tulihan se ihana turvotus sieltä niin ihanasti taas nilkkojani kaunistamaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja miimumaija:
Oon kuullut, että jos teininä oli finnejä niin niitä tulis sitten raskausaikanakin?
Ei pidä paikkaansa. Miul oli teininä varmaan 1 finni vuodessa. Nyt niitä sitten piisaa enempi kun tarvis, yäk!!!

29+0 eli 30.rv poksahti käyntiin!!!!!!!! Wuhuu, viimoset täydet kymmenet! Pian saan nyttyrän sylkkyyn :heart:
 
päivää kaikille

Nyt on jännitys sit ohi ainaki hetkeks sen koohdunkaulan tilanteen takia. Sen suhteen kaikki ok. Sitä vaan ihmettelen et oiskohan sedälle tullu pieni mittausvirhe silloin 3 viikkoo sitten. Silloin nimittäin kohdunkaula oli 3,7 ja nyt ko mitattiin ni oli 4,7.

Muut ultrakuulumiset:
paino: 59,1 (57,6) eli painoo tullu ihan kiitettävästi viime kerrasta... Ekas neuvolas oli paino 55,1
RR: 144/92 (141/88) edelleen koholla, vaik pitäis paineitten kuulemma olla nyt alhasimmillaan

No onneks ei vielä oo turvotusta esiintyny. Nyt yks huoli vähemmän ko ei tarvii stressaa ton kohdunkaulan tilanteen suhteen, mutta jäljellä kuitenki huoli siitä et näinköhän jossain vaihees pukkaa päälle raskausmyrkytyksen...

Onneks ens tiistaina on sit seuraava neuvolakäynti. Silloin otetaan taas kaikki mahdolliset pissa ja muut näytteet ja tottakai jos ilmenee päänsärkyä tai jotain muita vaivoja ni soitto neuvolaan tai äippäpolille. Täytyy nyt vaan toivoo ettei ilmesty mitään vaivoja...

Mie ite ainaki kärsin näist helteistä ihan sairaasti. Tuntuu ettei mitään jkasa tehdä ja on ihan kuollu olo. JOten te jotka näistä keleistä pystytte nauttimaan ni nauttikaa ihmees.
 
Kyllä on lämmin B)

Mulla aina raskausaikana karvat kuin karvat kasvanu kovaa vauhtia ja iho on voinut tosi hyvin.. :wave:




Tässä meidän vahtikoira..kuuma silläkin ikää 6kk :flower:

Nyt sännätään äippäpolille, kuulumisista lisää.. :wave:
 
Kuuuuma B)

Täällä myös karvat kasvaa :| Huomasin sen jo suhteellisen alussa. Toivottavasti loppuu kasvu (ja lähtee pois mitkä on ylimääräsenä tullu) raskauden jälkeen.. Muuten on pakko mennä johonkin kokovartalo vahaukseen :)

Ihanan "hurja" vahtikoira Nuppu09:llä :)

Huomenna lähden serkkua moikkaamaan Kainuuseen, joten taitaa tulla taas tauko palstailussa. Mennään mökille sekä mummoa ja ukkia moikkaamaan, joissa kummassakaan ei nettiyhteyttä ole.. kuinkahan kestän :) Noh, ehkä tekee ihan hyvää olla jokunen päivä ilman nettiä/konetta, kun tässä tulee istuttua muuten turhankin ahkerasti.

Joku muuten kysyi onko kuinka hyvin vauvan tavarat/valmistelut kasassa ja vastaus on että aivan alkutekijöissä on. Turvakaukalon (hyvä löytö huuto.netistä ) ja muutaman vaatteen olen ostanut (+äitiyspakkaus on tullut), mutta muuten ei ole vielä mitään. Vaatteet, lelut ja sitterin tosin saan käytettynä, että niitä ei tarvitse lähteä ostamaan, mutta onhan tässä vielä tekemistä.

Kesäistä viikkoa kaikille!

uneksija85 ja papu 27+2

*muok Ajatella, että maaliskuisillakin on jo pino :eek:
 
Hellurie! =)

Äippäpolilta terveisiä; Nuppu voi erinomaisesti.
Painoa hänellä nyt 1,01kg, perätilassa eli istuskelee kohdussani,
Paineet 121/74
Pissa puhdas
Liikkeet ++
sydänvirtaukset hyvät
kohdunsuu kiinni, eli kaikinpuolin loistavasti asiat :wave:
ainoastaan sokerirasituksessa paastosokeri oli 6,1 eli dieetille joudun :p

Mukavaa päivää kaikille ja koittakaa kestää hellettä
B)

Äippä35v ja Nuppu26+2 :flower:
 
J84
Iha raskausaikana:
Alussa iho oli todella kuiva, mutta puolen välin jälkeen se palautu normaaliksi. Finneistä en oikeastaan ole koskaan kärsinyt, eikä ne ole onneksi kiusannut nytkään. Eikös nuo pojat anna äidin hehkua kauneuttaan raskausaikana? Tytöt taas veisivät äidin kauneuden? Oon muistaakseni kuullu tai lukenu tollaisesta jostain :)

Karvoje kasvusta:
Hiukset kasvavat kohisten. Ainakin nyt sen huomaa, kun on nuudelit päässä. Kynnetkin kasvaa tosi nopsaan.

Hikoileva possu J84 26+5
 
Jee - en ole siis ainoa karvan kanssa taivasteleva täällä! Ärsyttää vaan, kun on kesä... ja vähäinen vaatetus. Mulla vielä suht tumma ihokarva, joten näkyy aika hyvin. Mahakarvat ei nyt sinällään haittaa, kun ei tän tynnyrin kanssa pahemmin tule varmaan bikineissä liikuttua julkisesti. Mutta nuo kainalot on kyllä ärsyttävät. Vaihdoin mun Venukseenkin miehen höyläpaketista sellasen kunnon tappoterän, jotta lähtis oikein kunnolla pois ja sileeks. Mutku ei... ku ne kasvaa heti takas! Ja kainaloita ei kyl uskalla lähtee vahaileen tai epilaattorilla huristeleen, meinaan kerran nähny ku kaveri veti epilaattorilla ne sileeks, ja kulki sit Always ultrat kainaloissa sen päivän! :eek: *suom. siis verta tuli ja paljon! Hyvi... ihan niin pitkälle en mene....

Jellona84: ei... mä en ainakaan hehku muutakuin tuskanhiestä, vaikka poikaa odotankin :LOL:

Jeps, ja mukava oli taas marssia muutaman mahan kanssa jätskille ja juoruamaan,. Huvittaa välillä, ollaan aika näky kun on monta isomahaista naikkosta rivissä :D

Nyt ruokaa. Ja sit auton siivous |O
 
Argh turvotus veti jo varpaat valkoisiksi |O Kamalaa.. kumpa tähän olis joku poppaskonsti, muttaku ei :/ Nesteenpoistolääkkeet on ymmärtääkseni raskausaikaan kielletty. No 2h täytyy maata jalat 3:n sohvatyynyn päällä niin vähän laski. Nyt kävin ripustamassa pyykit, niin tuntuu jo että kohta oon taas samassa tilanteessa. On se ihme, jollei nilkkoihin tuu raskausarpia :eek:

jellona
tämä tyttövauva on ainakin imenyt äidistään kaiken kauneuden. Nyt ollaan tuhat-kilonen-finninaama-possu. :LOL: Taitaa olla kaunis tyttö tulossa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mii26:
Argh turvotus veti jo varpaat valkoisiksi |O Kamalaa.. kumpa tähän olis joku poppaskonsti, muttaku ei :/ Nesteenpoistolääkkeet on ymmärtääkseni raskausaikaan kielletty. No 2h täytyy maata jalat 3:n sohvatyynyn päällä niin vähän laski. Nyt kävin ripustamassa pyykit, niin tuntuu jo että kohta oon taas samassa tilanteessa. On se ihme, jollei nilkkoihin tuu raskausarpia :eek:
Mä kans maannu varmaan tunnin sohvalla koivet katossa. Ja nyt ku aloin taas hommaileen ja nousin jaloilleni, saman tien turvotus takas. Ja nakit kans ihan pökkelönä.. Inhottava kirjottaakki tällä koneella kun sormet ei taivu kunnolla!
Se on tää pirun helle kun niin salakavalasti iski! Inhottavaa :(
Ooks kokeillu turvotukseen jalkakylpyy kylmässä vedessä? Tai viileetä suihkuu? Mä ajattelin laskee itelleni kohta kylmän kylvyn, kuhan tuo pesukone lopettaa niin uskaltaa mennä kylppäriin lotraan veden kans :x
 

Yhteistyössä