+++ SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat +++

rontti, diginhän vois kai tehdä jo ennen kun menkat myöhässä. Mä tein digin kp 30/27-31 ja näytti raskaana 2-3vk :) ELi uskon et voit tehdä perjantaina suoraan digin :)



Plussatuulia tulin toivottelemaan kaikille :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ei ole menkat vieläkään alkanu kp 34 kai jo menossa. Voi elevata sentäs! Mites tässä nyt raskautua, jos ei ole edes menkkoja? Tämän aamun testi puhdas nega, samoin 3 päivää sitten. Ei edes tunnu että olisivat tulossa. Mutta raskaana siis en ole, eli kai niiden on ennemmin tai myöhemmin tultava. Pääsis uudelle kierrokselle jännäileen..
 
Pikaisesti vain poikkean, joten nyt sitten jää osa kommentoimatta. Koitan huomioida paremmin paremmalla ajalla.

Sanmar82 > Roppakaupalla vauvaliimaa ja tarrasukkia! Isosti onnea tietenkin myös! :flower: Toivottavasti pikkuinen viihtyy viimein kyydissä loppuun asti.

rontti1 > Onnea testailuun! Toivottavasti tulee oikein kiva teksti digiin. :)

Pikainen oman navan päivitys: Eilen oli kontrolli ja molemmilla puolilla näkyi 9-10mm rakkuloita, yhteensä 7kpl. Niistä nyt sitten Puregonilla koitetaan saada joku jatkokasvateltua. Viitenä päivänä pistän ja sitten on uusi kontrolli. Ovistestailuakin pitää viikonloppuna harrastaa. Tietenkin myös lempeä. :D Limis oli vain 4mm, mutta se kai on ihan ok kp7. Menkkatiputtelukin on vasta lopuillaan tässä vaiheessa. Hieman siis tulee vielä välillä vähäistä tuhrua. Juilintoja on nyt ollut eilisestä lähtien paljon, joten kai tuolla edistystä tapahtuu. Odottelen mielenkiinnolla maanantaita.
 
en ymmärrä en :ashamed: ne tiistain "haamut" näkee edelleen testeissä mutta digi sanoi että " EI RASKAANA" nyt en tiedä että mikä kuka tekee kepposen? :ashamed: mutta missä miun menkat on? ei oo aikaisemmin jääny menkat pois syyttä..
 
rontti: oisko sulla herkempää testiä käytettävissä?

pikainen omanapa päivitys:

dpo 13 menossa, ei tätiä vielä ainakaan, ei kyllä jomottele siihen malliin vielä yhtään. tissit kipeet, naama ja hiukset tosi rasvoittuneet,paleltaa.

eilen tein päiväpisusta apteekin oman mutta se oli nega. oli kyllä aikas laimee pisukin ( kahvia menee aamulla/aamupäivällä liian paljon )..

testejä ei kaapissa enään ole, ovistestin tein piruuttani aamulla ja siihen tuli toinenkin vahva viiva:O

tässä oon nyt koittanut pohtia jaksanko lähtiä ostamaan vielä
yhden testin vai enkö..

jokatapauksessa ihanaa viikonloppua kaikille!!
 
rontti1 apteekin oma taitaa olla aika hyvä testi, se liuskatesti, osta se ja odota pari päivää niin sitten pitäisi olla varma tuomio. Tiedän että odottavan aika on piiiitkä...hurjasti jaksuja!

marica30 mulla esikoisesta näytti aikanaan ovistesti vahvaa plussaa edellisenä iltana ennen kuin tein sitten seuraavana aamuna r-testin (mutta taisi olla jotain dpo 15-16 silloin). Eli ovistesti reagoi myös hcg:n, mutta periaatteessa raskaustestiinkin pitäisi silloin tulla haamulainen. Oliko o-testin viiva vähintään yhtä paksu kuin kontrolliviiva? Jos oli kuitenkin haaleempi niin ei välttämättä merkkaa raskautta. Mulla tuli esim. viime kierrossa aika vahvoja o-testejä kierron lopussa, mutta olivat kuitenkin haaleempii kuin kontrolliviiva.

*muoks* ja :LOL::LOL: ja kirjoitinpa sitten väärään pinoon....hyvät perjantaifiilikset täällä. Eli sorry kun tunkeuduin, mutta annan noiden komenttien olla tuossa jos ei teitä haittaa :)
 
Viimeksi muokattu:
rontti1 Onnea testailuun. Tuu sit kertomaan miten kävi :)

marica30 Sinuna varmaan testailisin vielä.. Tosin oon aina ite niin malttamaton ;)

Omaa napaa.. Tänään tuli jo haaleampi viiva, eilen tummempi (tosin ei ihan yhtä tumma kuin kontrolliviiva) eli siinä se ovulaatio kai sitten oli, jos sitä tässä kierrossa edes tapahtui.. Peittoja ainakin heiluteltu, eli nyt sitten vaan pitäs yrittää malttaa odottaa pari viikkoa.. Miksi odottavan aika on niin pitkä???
 
Mirkku76: Kylläpä pärähti kummallisena kiertopäivänä tuo ovisplussa testiin. Taitaa olla kierto jotenkin totaalisesti sekaisin tai sitten tuo tosiaan enteilee plussaa!!! Onko sun raskaustestit myös noita Davideja? Oon kuullu niistä ainakin huonoa palautetta. Menin kyllä itekkin vahingossa niitä tilaamaan ison läjän :headwall:

Rontti ja Marica30: :hug:

Omaa napaa: Kylläpä on pitkäveteistä tämä vauvan yritys! Toinen kierto vasta kyseessä ja jo alkaa kärsivällisyys olla koetuksella. Elikkäs tänne ei kuulu juuri muuta kuin odotusta. Ovis alkaa olla käsillä noin ylihuomenna. Eilen tuli jo haamu tikkuun. Petipuuhia siis pitäisi harrastaa. Taidan jättää nyt mainitsematta tuosta oviksesta miehelle, ettei tule suorituspaineita.
 
Ellamae
Lara_84Ei mullakaan ole kärsivällisyyttä tippaakaan.Siispä,vaikka miehelle en ovispuheita pidäkään,tajuaahan sekin, kun homma yht`äkkiä kiihtyy tyyliin " joka 2. pvä ":LOL:
 
MolliMelooni > Mulla on nyt yk22.

Eilen pistin kolmannen kerran Puregonia ja tänään pitää tikutella ovista. Fiiliksiä oviksen suuntaan ei juurikaan ole tai sitten tämä turhautuminen latistaa tehokkaasti. Juteltiin taas miehen kanssa tilanteesta ja henkisistä tuntemuksista, sillä kahden vuoden rajapyykin lähestyminen on alkanut ahdistaa melkoisesti. Sovimme, ettei raskaustoive vaikuta seksielämäämme negatiivisesti (emme siis keskitä ovikseen eikä lemmiskelystä tehdä raskautumisyritykseen keskittyvää suoritusta, vaan pidetään siinä tunne mukana). Nyt on kuitenkin ainakin minulla päässyt käymään niin, että tekemisen makua on alkanut ilmetä pahastikin.

Viime kierrossa oli turha haaveillakaan plussasta kystan takia, mutta nyt mahdollisuuksien ollessa aika hyvät onkin fiilis sellainen "no ei kyllä taatusti onnistuta tässäkään kierrossa". Olen tähän asti voinut luottaa kroppaani siinä, että halut lisääntyvät ovista kohti. Viime aikoina on alkanut olla työn ja tuskan takana pitää mieli ja kroppa mukana siinä ajatuksessa, että parisuhteeseen kuuluu kutakuinkin säännöllinen ja aktiivinen seksielämä. On todella ristiriitaista ja hämmentävää tuntea vetovoimaa miestä kohtaan ja haluta hänen lähelleen, mutta jäädä vaille halukkuuden heräämistä. Jos mielen saankin mukaan, niin kropan herättäminen on silti usein oma ongelmansa. Tähän asti on pärjätty, mutta nyt alkaa tuntua ahdistavalta. Taidan ottaa asian puheeksi polilla, jotta vältyttäisiin tilanteen pahentumiselta.

Tuli nyt tämmöinen avautuminen. Mieli on ollut herkillä, itku meinaa nousta kurkkuun ja silmäkulmiin pienimmästäkin. Liekö lääkkeistä johtuvaa ainakin osittain, en tiedä. Tänään on onneksi töitä, joten pistämisajankohtaa lukuun ottamatta en ehdi ainakaan enemmälti pyörittellä mielessäni näitä. Huominen varmaan meneekin nopeasti ja maanantaina onkin sitten kontrolliultra polilla. Toivottavasti pääsen pian loppukierron puolelle, sillä silloin on lääkkeistä huolimatta helpompi ottaa etäisyyttä aiheeseen ja keskittyä muihin asioihin.
 
täällä alkoi vuoto eli kp 1/30-31että ottaa päähän itkettää,vituttaa tuntuu että taas kerran vedetään matto jalkojen alta.. HETI ku pääsen edes pikkusen könyttyä ylös ni saatana heti vedetään kumoon :':)mad: eikä tää avautuminen pelkästään johdu tuosta et kp1 ihan kaikesta paskasta mitä on taas niskaan vuotanu ja nyt loppu jaksaminen ja täys romahdus.
 
rontti1 > :hug: Se onkin raskasta, jos pettymyksen lisäksi on muita mielipahaa aiheuttavia asioita samaan syssyyn. Voimia! Saanko kysyä mitä muita murheita kohdallesi on nyt osunut? Toivottavasti pian näkyy jo valoa ja pääset nousemaan noista fiiliksistä. Ikävät asiat vievät harmillisen paljon voimia. :hug:
 
:'(macy gray kaikki "pienet" asiat kasaantuu isox pallox ja mie taas käsittelen ne tälleen et sit kaikki räjähtää :ashamed: se meijän lemmikki poistui yllättäen viime kuussa, miun määrä-aikainen työsopimus katkaistiin ennen aikojaan viimekuun lopussa (n olin välitys firman kautta ja oli six laillinen) siinä meni talohaaveet ja tuli raha huolet. nyt sitten tulee eri testeihin haamuja jotka "palkitaan" vuodolla.. ni nyt sit nää kaikki tulee esiin pahana olona :ashamed:
 
Pahoittelut Rontille, otan osaa...:hug:

MG: En voi sanoa muuta kuin tiedän tunteen, koeta sallia itsellesi tuo olo!!! Kukaan ei ole kone johon ei asiat vaikuta ja halut ovat todellakin asia johon pienimmätkin jutut herkästi vaikuttavat. Jos välillä ei haluta, ei ole mikään pakko haluta ja se ei merkitse sitä etteikö seuraavassa kierrossa voisi olla totaalisen eri tilanne. Itse olen huomannut että kun on mieli hyvä ja asiat kutakuinkin tasapainossa, tulee halut siinä mukana ja kaikki sujuu. Kun taas moni asia vaivaa ja kysymyksiä on auki niin halut eivät ole ensimmäisenä kropassa vaikka mieli kuinka sitä toivoisikin. Tsemppiä ja jutelkaa paljon asioista niin kuin näemmä olette tehneetkin. Molemminpuolinen ymmärrys auttaa jaksamaan pahimpien aikojen yli!! PS: Itselläni on sama kahden vuoden rajapyykin "kriisi" tuloillaan.
 
Heippa kaikille! Ilmoittaudun nyt tänne, kun lokakuulle ei ollut omaa ketjua. Ihanaa ja pelottavaa oli lukea koko ketju läpi.

Meillä pillerit lopetettu 3.9. ja pillereitä söin pari vuotta. Ennen niitä kierrot jotakin 14 ja 49 päivän väliltä, joten melko toivottamalta tuntuu suunnitelmallinen lapsen yrittäminen, mut toivottavasti se tästä iloksi muuttuu joskus.

Nyt siis kp 25/14-49 ikä 28 vuotta, yk 1 ja ensimmäistä lasta toivotaan.

Mulla on ollut ihan hirmuisesti kaikkia "raskausoireita", mutta toisaalta taas luin, että samat oireet tulee myös e-pillereiden lopettamisesta. On ollut nyt neljä päivää pahoinvointia ja nännit arat (aluksi sattuivat ihan tosissaan). Lisäksi muutama päivä sitten nippaili vasemmalta puolelta alavatsasta. Liekö sitten ovis ollut menossa. Mies suurimman osan ajasta poissa kotoa joten yrittämistä tulee harvakseltaan.

Tällaista siis täällä, mukavaa tulla mukaanne jännittämään :)
 
Keltakukka tervetuloa =)kaikkien kohalla tämä ei toteudu mutta joskus jostakin kuullut että heti pillereiden lopettamisen jälkeen olis hyvät mahdollisuudet raskautua =)

EI "herkille":attn:
Ja ylläri omaan napaan.. täällä vuodetaan ku pistetty sika ja kärsitää kovista vatsa krampeista. eilen tuli 3 sellasta peukunpään kokosta lima klönttiä,nyt tulee vaan sellasta riekaletta joka vessa käynnillä :ashamed: mietinkin että onko tää kemiallinen ni tarviiko miun tehä myöhemmin mitään testiä että kaikki kökkö on poistunu vai jatkaa normisti?

Ukolta ei "sympatiaa" heru, se näki ne testit ja sano et " en mie yleensä noissa mitään näe mutta katotaan, cb,n kohalla sano et tossa on sininen plus merkki ja sen pregchekin kohalla et tossa on tumma ja haaleen punainen viiva,mitä sit?" ni nyt se sanoo et omia olen nähnyt :O kännyssä on kuvat niistä testeistä ( ei kauheen tarkat) ni moni muukin näkee niissä selvät plussat...mut mut miehän ne vaan kuvittelin :'(
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä