+++ SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat +++

Heips täältäkin! Työt alko, joten oon unohtanut päivitellä täällä. :) Nyt lauantaina kp 10/27-31 menossa :) Tälle kierrolle on jo isommat odotukset kun viime kierrolle :)
Kirjottelen paremmalla ajalla lisää,nyt alkaa unimatti tuleen kylään :) Tsemppiä kaikille!
 
LepikonHeta
Huomenta vaan kaikille :wave: Kiitoksia tsemppaajille, asiat pyörivät nyt aika paljon oman olon seurannassa ja tietysti kaikki pelot mielessä.

Paljon tärpänneitä nyt lähiviikkojen aikana, toivottavasti se tarkoittaa myös hyvien plussaviikkojen jatkumista eteenkin päin :) Tässä kierrossa en muuten itse uskonut hetkeäkään tärppiin, kun viimeiset kaksi viikkoa on ollut tuota mykkäkoulua sängynkin puolella. Että niin se taitaa elämä yllättää. Ja ei muuten tuntunut ennen kuin tiistaina ekat epäilyt tärpistä. Joten toivoa heille jotka täysin oireettomia :D

Omaa napaa vielä sen verran, että sama selvä haamu tänäkin aamuna liuskatestissä. Huomenna digi kehiin. Pelkään sitä "ei raskaana" tekstiä sen verran etten vielä uskalla.... Menkkoja ei näy ei kuulu, tissit kipeät, yököttää ja iltaisin väsyttänyt ihan kivasti. Meillähän on yksi haamuviiva jo 10 vuotias kohta joten kai sitä pitää uskoa pikku hiljaa, ainakin sitten huomenna :LOL:
 
Minäkin tulen mukaan. Elikkäs kp 8/28-30. Ikää on 30v ja neljäs lapsukainen olisi toiveissa. Eka kierto kun kumit heitetty nurkkaan :p
Mukava lukea toistenkin "piinailuja" Ovista odotellessa tässä harjoitellaan :D
 
no jo on..la oli sitä tuhrua jokaloppu,su alko myös se tuhru jokaloppu ja maanantaina ei mitään kunnes hanat aukes,no eilen sit loppu vuoto ja yöllä oli alkanu taas..yleensä menkat kestää 4 päivää ja se 5 päivä on rusehtavaa tuhrua vaan,,nyt on jo sit 6 vuotopäivä :confused: ja ihan kirkkaana vuodetaan,,ei kyll tressi ole aikaisemmin tällasta aiheuttanu,,ja etenki ku sain eilen soiton että olis mahollista kouluun päästä (se oli yx tressin aihe):confused::confused:
 




KUUMEILEVAT
Nimimerkki...Kiertopv:t...Ikä...Toive...Yritys

iloksi................ kp 75/ ?..............28v......1.lapsi.....yv 5+
Minttu76............kp46/34.......................................
mirkku76...........kp45/............................3.lapsi.....yk2
Tuuska..............kp45/28..............25v......3lapsi.....yk8
Ansku83............kp42/30-32........27v......1.lapsi......yk7
Tuulia81.............kp34/29-34.........30v....2.lapsi......yk2
Tyllerömamma...kp34/28-31..................2.lapsi.......yk 5
kissendaal..........kp30/28-35......25v.......2.lapsi.......yk5
Tiituliini..............kp27/28-29.....35v........1.lapsi......yv3
pikkumy............kp25/28..........25v........1.lapsi......yk12
MinyMom..........kp24/26-28......27v........2.lapsi......yk16
Metku................kp21/22-27...................3.lapsi......yk5
Barbamama35....kp20/23-28......35v.......3./4. lapsi..yk13
macy gray.........kp20/32-35......31v........2.lapsi......yk21
Jensar................kp19/35...........32v........2.lapsi......yk16/19ku1
marica30............kp18/31-33.....30v.........4,lapsi......yk3
Sunflower11.......kp18/33........................3.lapsi.....yk9
iltatähti-80..........kp18/25-28.......31v........4.lapsi.....yk9
MolliMelooni.......kp16/28...........33v........2.lapsi.....hyk1/OI
Tiuhti83..............kp16/26-29.......27v........2.lapsi......yk2
pillipöllö.............kp14/27-31........24v........2.lapsi......yk2
Sanmar82...........kp13/27-29........29v.......1.lapsi......yk3/15km4
DingeLiDong.......kp10/25-30,......33v........4.lapsi......yk1
Astral..................kp12/28-30.......30v........4.lapsi......yk1
rontti1.................kp10/30-31........27v.......2. lapsi.....yk4




TAUSTALLA
Green Lady & Viulu & myrskytuuli & Ngale & tattoomam & PieniTytönTylleröinen & AiraM & *Justiina* & Laurelle & Sinderella & nepari80 & öttiskä & pänä & Tyllerömamma & Kauniina Päivänä Tuut & Paulette & Hope-72 & iloksi & InkeriIisakki & *Fiona* & Maisa77 & Zanca & Seikkailija_Dora & mmmia & Jasuliini82 & PIKKUVIIKINKI & Pumpuli-81



PIINAILIJAT

Ansku83.............dpo22
Tiituliini...............dpo13
kissendaal...........dpo8




HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET 2011 helmikuu: Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu: MiiJane76 10.3., EevaN 25.3., Mariel85 26.3.

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu: äiti x4 4.4., Viena 8.4., mileon 12.4., Mango86 17.4., Miimau 21.4., Camilla31 24.4., Jul 24.4., Viola30 27.4.

PLUSSANNEET 2011 toukokuu: Maira 11.5., Lisey 16.5.

PLUSSANNEET 2011 kesäkuu:
Rhonda74 23.6., Emmuska10 25.6., Viola30 27.6., PIKKUVIIKINKI 29.6

PLUSSANNEET 2011 heinäkuu:
Minnarun 2.7., Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia

PLUSSANNEET 2011 elokuu:
Lintsa, vomppis, Hanspili

PLUSSANNEET 2011 SYYSKUU:
LepikonHeta...4.9. ..kp29/30-32...3.lapsi.....yk3





Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: MolliMelooni

Listalla käytettyjen lyhenteiden selitykset sekä linkit elokuun pinoon ja odotuspuolelle etusivulla. :)

Syksyisiä plussatuulia!

 
Viimeksi muokattu:
Heippa! =)

Ihan ekaks LepikonHetalle SUURET onnittelut!!! :hug: :heart:

Täällä taas kierto venyy ja paukkuu näköjään! Viime keskiviikkona tosin viimeeks tehnyt testin ja nega oli! Uusin sen varmaan huomenna tai ylihuomenna viimeistään! Piti ihan tulla kurkkimaan monettako kp:tä viedään ni 40 näköjään! Jos testi...tai kun testi on edelleen nega ni lähti soitto lääkäriin! Edellinen kierto kuitenkin sen 68 pv!

PLUSAATUULIA KAIKILLE!!!!! +++++++++++:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Pikaisesti omaa napaa...

Viikonloppu mennyt kuukautisia odotellessa ja vauvahaaveillessa, untakin olen nähnyt positiivisesta raskaustestistä ja tyttövauvan saamisesta. Viimeksi eilen kp 31 tein negatiivisen raskaustestin, mieli niin maassa ja ärsyttää. Sitten testasin huvikseni ovistestillä ja kappas, kappas, selvä plussahan siitä tuli! Aamulla taas kontrolliviivaa selvästi vahvempi (pregcheckin), joten taitaa pikkaisen tämä kierto venähtää... Minkäs sille voi, ei kun yritystä vaan kehiin. Muuttui fiiliksetkin vähän raskausuutisen/kuukautisten odottelussa toisenlaisiin. Pöh. Näinköhän olen aiemmin edes ovuloinut, kun olen saanut testiin vaan kontrolliviivan kanssa samanvahvuisen viivan...
 
Moi kaikki! =)

Ja suurenmoiset onnittelut Lepikon Hetalle!!! <3 Muistatkos miten vasta manasit ettet tule raskaaksi... :D

Tervetuloa myös uusille! Itselläni tänään dpo6, jännästi vihlonut ja kirvellyt kohtua aamusta asti. Tuskin se meinaa mitään.
Pakko hehkuttaa, saan synttärilahjaksi koiran! I-H-A-N-A-A!!! <3

Tsemppiä kaikille, jatketaan mahdollisimman moni nyt Hetan vanavedessä odottajien puolelle! :)
 
Pakko tulla kommentoimaan... Nyt olen kätevästi vähän lueskellut täällä internetin ihmeellisessä maailmassa noita ovistestihommia, ja jotkut kertovat, että heillä ovulaatiotesti on näyttänyt raskauden paria / muutamaa päivää ennen kuin raskaustesti... Ja arvatkaahan vaan, että nouseeko toiveet taas pilviin! Aiemminhan olen saanut ovisplussan kahdessa kierrossa (en tosin näin vahvaa viivaa ikinä, kuin nyt) kp 20 + , joten jos tässä kierrossa olisinkin ovuloinut noina päivinä (en päässyt testaamaan, kun testit olivat loppu lähikaupasta, sain tosin melkein kontrolliviivan vahvuisen viivan muistaakseni kp 18 tai 19), ei se välttämättä vielä näkyisikään raskaustestissä. Kyllä sitä onkin tyhmä - nostaa taas omia toiveita sinne jonnekin pilviin, joista sit romahdetaan vauhdilla. Raskausoireitahan ei juurikaan ole, menkkoja odotin alkavaksi aikaisintaan viime perjantaina ja menkkamaisia kipuiluja jonkin verran.
 
Epätoivon Elli taas äänessä... Pakko oli heti testata... Ovistesti näyttää vielä aamuistakin vahvempaa plussaa - aiemmissa kierroissa plussa on heti vuorokauden sisään haalistunut haamulaiseksi. Raskaustestiin taas tulee iltapissoista (ei ole tosiaankaan ollut sitä suositeltua 4 h rakossa) mielestäni jonkinnäköinen viivanpaikka, ei punaista väriä ollenkaan, vaan vaalea ja vähän muuta taustaa erinäköinen juova testiviivan paikalle, joka näkyy tietyssä valossa. En ainakaan muista saaneeni Pregcheckin testiin aiemmin minkäänlaista muutosta, vaikka olen aina tiiraillut testejä jos mistäkin kulmasta vaikka mistä valosta. Onko teillä kokemusta näistä Pregcheckin liuskoista? Pitää tehdä toinen (tai, noh, olisikohan jo kaikenkaikkiaan viides) r-testi aamulla, sillä olen huomenna aamulla menossa viisaudenhampaan poistoon. Piru vie, mitä epätoivoa, ja järkikin jo sanoo, että nyt mennään toiveissa liian pitkälle, mutta SILTI sydän hakkaa tuhatta ja sataa ja, ja, ja...
 
Ensin alkuun onnittelut LepikonHetalle! :flower: En edes tainnut virkata mitään, vaikka plussanneisiin siirsin.

Tyllerömammalle pitkää pinnaa jännäilyyn.

kissendaal, minkä merkkinen koira on tulossa? Aika ihana synttärilahja. =)

Pikkuisen kuulumisia päivittelen.
Viime torstaina kävin ultrassa. Silloin vasemmalla ei ollut mitään aktiviteettia. Oikealla oli edelleen se sama johtofolli, mutta se ei ollut juurikaan kasvanut. Jatkettiin samalla annostuksella pistoksia ja tänään oli uusi kontrolli. Oikean puolen möllykkä oli pysynyt täysin samankokoisena, ellei jopa hiukan kutistunut. Vasemmalla oli pullahtanut kaksi follikkelia, joista nyt toivotaan sitten jompaakumpaa pulskistumaan. Jatkan siis edellen pistelyjä ja kontrolloidaan taas torstaina. Hiukan pitkäksi menee tämä touhu, en muista edellisellä kerralla toimitun ihan tällä tavalla. No, kai lääkärin mielestä vasemman puolen aktiviteetti oli sen verran toiveita herättävää, että nyt mennään näin. Onneksi mulla ei ole oikeastaan minkäänlaista tuskastumista, hermostumista tai ahdistusta tämän homman kanssa, niin ei harmita tämä säätö. Pistelykään ei tunnu oikeastaan miltään, niin ei haittaa muutama ylimääräinen päivä.
 
LepikonHeta suuret onnittelut täältäkin :heart: Onnellista matkaa odottajien puolelle!!

Tyllerömamma onpas piinaavaa! Samaa kyllä oon kuullut noista ovistesteistä, että voi näyttää raskauden. Jos ne näyttäis nyt raskautta, niin pitäis pian näkymään tavan r-testissäkin viivaa. Joten ei muuta, kun uutta testiä kehiin ;)

En tiedä onko noi Pregcheckit muuttuneet jotenkin, koska mäkään en ennen oo saanu niihin mitään viivanpaikaa, vaikka ois missä valossa tiiraillu. Mutta viimeisessä kahdessa negakierrossa oon saanu niihin näkyviin ihan selkeän, mutta värittömän viivanpaikan, joka näkyy kun testiä tiiraa tietyssä kulmassa ja valossa.

MolliMelooni toivotaan, että seuraavassa ultrassa näkyis jo sen verran mojovat follit, ettei tarvis enää piikittelyä jatkaa!

Ansku inhottavaa tollanen kierron venyminen :( Soitat kyllä sinne lääkäriin, jos tääkin kierto sulla venyy. Luulis, että saisit jotain apuja tohon kierron tasaamiseen. peukutukset, että pian tulis plussa tai sitten täti!

Omassa navassa ei uutta. Ovista odotellessa...
 
LepikonHeta
Kissendaal: no muistanhan minä, nyt se manaaminen on siirtynyt siihen, että "ei tästä kuitenkaan tule mitään" ajatteluun... Pessimisti ei pety :p

Tänään varasin ekat ajat neuvolaan, viikonlopusta teen vielä digin, ensimmäinen näytti viikkoja 1-2 joten toisen pitäisi sitten näyttää 2-3. Labrassa en ole käynyt ja luulen, että jos nuo viikot on nousseet niin en käykään. Jos taas ei ole niin sitten pyydän verestä hcg-arvon määrittämään. Mistä muistui mieleeni, että täytyykin testata siis perjantaina että ehtii tarvittaessa labraan... Tai torstaina, että töissä saa pe-aamuna testin otettua :p

Tsemppiä kaikille yrityspuuhissa :)

Noista pregcheck-testeistä vielä sen verran ettei ole minullekaan koskaan mitään viivan paikkaa näyttäneet...

Heta ja IitaEemeli 4+3
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tyllerömamma ohho..kuulostaa hyvälle nuo testit..=) toivotaan pikaista kunnon plussaa :D

kissendaal oi oi..ihana lahja siule tulossa,,itekki sain kauheen koirakuumeen ku sisko oli apulan sivuilta ottanu koiran ja itekki oon jonkun aikaa koirasta haaveillu,,täälläki on kohta synttärit ja oon vihjaillu et koira olis kiva ;) mutta en usko sellasta saavani ku ei tuo mies innostu ite koirasta :ashamed:
 
täällä mieli maassa.. kp 17 menossa, mutta kp14 alkoi jonkin sortin verinen vuoto, todella niukkaa mutta kuitenkin ja se jatkuu vain edelleen, eikä myöskään ole ollut tyypillisiä oviskipuja ollenkaan.. menkkamaista kipua välillä vähän vuodon aikana ainoastaan. iho on rasvainen ja alkoi kukkimaan samoihin aikoihin kuin vuoto alkoi.. ovis tikut on olleet käytössä kp 12 lähtien mutta ovisplussaa en oo saanut, koko ajan viivat ovat vahvistuneet mutta ovat kuitenkin liian haaleita vielä..

mulle laitettiin hormoonikierukka aikoinaan juuri näiden välivuotojen takia, vuosin usein melkein koko kuukauden enemmän ja vähemmän.. kierukka kun oli ollut n. vuoden niin ylimääräiset vuodotkin loppu.. mutta nyt ne näköjään palasi taas:(
 
Tänne ei mitään uutta, paitsi että toivo alkaa taas hiipua. Aamun r-testi negatiivinen, joskin olen vieläkin näkevinäni siinä jotain viivanpaikan tapaista, jota mies ei tosin nää. Taitaa mennä mielikuvituksen piikkiin. Jospa noihin vaan tulee se kastumisesta, ei mistään muusta. O-testi taas iltaiseen malliin vahva positiivinen. Milloinkahan pitäisi näkyä viimeistään raskaustestissä, jos on näkyäkseen? Hammaskin nyt poistettu. Jospa tämä tästä iloksi muuttuu sitten viimeistään kahden viikon kuluttua, sikäli mikäli kyseessä on perinteinen ovisplussa, eikä raskaus.
 
huomenta!

minä varasin ajan gynelle tiistaiksi, eihän tästä vauvaprojektista mitään tule jos alan taas tiputtelemaan kesken kiertoa ja tiiän että tämä jatkuu joka kierrossa,ihan kuin silloin ennen kuin laitatin kierukan..

olin kyllä eilen sitä mieltä että saa vauva haaveet unohtaa kokonaan mun puolesta,mutta mies mua vähän toppuutteli asiassa,joten katsotaan nyt saanko mitään apua gynereissulla..

tämä yrityskuukausi tais kyllä mennä nyt ihan hukkaan,en kyllä usko ollenkaan että vois tärpätä jos olen kuitenkin tiputellu jo useamman päivän eikä loppua näy,vaikka sitä vuotoa ei juuri tule kuin pyyhkiessä mutta silti..en oo kyllä ovistakaan bongannu,joten en välttis ovuloi ollenkaan..
masentaa:(

toivottavasti muilla onkin sitten parempi onni ja saatais paljon plussia tälle kuukaudelle:wave:
 

Yhteistyössä